Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Så søges der, se om du kan bruges
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Så søges der, se om du kan bruges
Hejsa i skønne væsner
Jeg vil starte ud med at sige, at jeg også ejer brugern Thayer og derfor ikke er ny her men fik blot ideen til Sutton som jeg nu vil præsentere for jer skønne væsner. Håber i vil tage godt imod hende og passe på hende:)
Sutton er en ung kvinde med sin egen mening, hun ved hvad hun vil og går efter det lige meget hvad. Hun elsker at fotografere og er derfor ved at uddanne sig til fotograf, i sin fritid går hun til fægtning hvor hun er kommet op på et høj plan, hun elsker den sport fordi den kræver hurtighed, klogskab og mod. Udover sin sport elsker hun at læse bøger det er en af grundne til man finder hende på biblioteket meget ofte, men hun elsker også lange gåture i skoven eller byen hvor hun nyder freden og tager gerne sit kamera med sig.
Har ikke fundet ud af hvilket dyr hun forvandler sig til, så kom med et bud;)
Søger
-venner, både fra universitet men også andre steder fra
-folk hun vil finde intresserende og som hun kan dele viden med
-en fyr der vil chamere hende, gerne en hemmelig beundre
-fjender har alle vel?
-hvad i nu selv har lyst til
Jeg vil starte ud med at sige, at jeg også ejer brugern Thayer og derfor ikke er ny her men fik blot ideen til Sutton som jeg nu vil præsentere for jer skønne væsner. Håber i vil tage godt imod hende og passe på hende:)
Sutton er en ung kvinde med sin egen mening, hun ved hvad hun vil og går efter det lige meget hvad. Hun elsker at fotografere og er derfor ved at uddanne sig til fotograf, i sin fritid går hun til fægtning hvor hun er kommet op på et høj plan, hun elsker den sport fordi den kræver hurtighed, klogskab og mod. Udover sin sport elsker hun at læse bøger det er en af grundne til man finder hende på biblioteket meget ofte, men hun elsker også lange gåture i skoven eller byen hvor hun nyder freden og tager gerne sit kamera med sig.
Har ikke fundet ud af hvilket dyr hun forvandler sig til, så kom med et bud;)
Søger
-venner, både fra universitet men også andre steder fra
-folk hun vil finde intresserende og som hun kan dele viden med
-en fyr der vil chamere hende, gerne en hemmelig beundre
-fjender har alle vel?
-hvad i nu selv har lyst til
Gæst- Gæst
Sv: Så søges der, se om du kan bruges
Jeg vil gerne :P
Men jeg ved faktisk ikk om du gider mig :o Altså jeg er bedre på impro end på planlægning, men vi kan også godt finde ud af noget om hvad anda kunne være hvis det er? :P
Og ehm, hvad med en prægtig hest? Eller måske et kattedyr(tiger, løve, gepard, osv...)? :3
Men jeg ved faktisk ikk om du gider mig :o Altså jeg er bedre på impro end på planlægning, men vi kan også godt finde ud af noget om hvad anda kunne være hvis det er? :P
Og ehm, hvad med en prægtig hest? Eller måske et kattedyr(tiger, løve, gepard, osv...)? :3
Manda- Highly Proficient (Rank 19)
Antal indlæg : 2433
Vil da lige tænke over dine forslag. Vil da gerne prøve?
Gæst- Gæst
Super, håber det kan bruges :D
Det lyder godt, vil du starte? ^^
Det lyder godt, vil du starte? ^^
Manda- Highly Proficient (Rank 19)
Antal indlæg : 2433
Kan du ikke lave det, skal nemlig op på min skole nu og kommer først på senere
Gæst- Gæst
Jeg vil hellere vente så...xD