Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Emne partner, og relations bånd.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Emne partner, og relations bånd.
Ganske vidst er jeg igang med et større plot, omkring den nye dille; Mafia-kulten.
Det er dog ikke noget der vil fra holde mig fra nogle relations bånd rundt omkring i Di Morga.
Det skal dog siges, at Kane er meget dyb, og har en kriminel fritid, og fortid, dermed også fremtid. Hans mor blev myrded den gang han var ganske ung af hans far. Han i midten af hans teenage år, tog han mod til sig og hævnede sin mor på hans far. Han har aldrig rigtig haft nogen form for skolegang. Men pågrund af den kriminele fritid, fik han interesse for IT verdenen, samt smugler arbejdet. Han tager mange penge fra regeringen over en lukket firewall som ikke kan spores.
Han er på ingen måde kamp trænet i den forstand, men er dog ganske intelligent, når det så endelig kommer til stykket. Det er dog ofte han er meget dumdristig, og tænker sjældent før han taler. Kane tilbringer også en masse tid på barer og pups.
Så hvis han lyder som en du måske godt kunne tænke dig at emne med, er jeg på!
Plots og den slags er mig lidt ligegyldig egentlig, jeg finder sjældent selv på noget, men når jeg gør er det mere inde i selve emnet.
Relationsmæssigt, er det mig ligemeget hvilke former for relationer der er, så længe det ikke er sådan at "Hey vi er i familie (what ever you have in mind), så vi behøver ikke emne!!" Nej.. jeg vil hellere end gerne emne, og vil hellere end gerne have at folk selv kommer og opfordre et emne fordi de har fået en god idé der lige passer til det der imellem din og min karakter.
Gæst- Gæst
Sv: Emne partner, og relations bånd.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Fantastisk!! Idéer til plot?
Tanker om relationsbånd, eller bare emne ^^?
Gæst- Gæst
Men.. men.. måske kunne vi lave noget med at din kommer ud fra en bar eller noget, og begynder at gå væk, også i en gyde står Altena med en eller anden fyr, som ikk vil lade hende være, også.. ja.. så sker der vel nogle ting og sager, også kan vi så se hvad der sker?^^'
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Jeg tænker at lave det ved the host club, også smide dig et link^^
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Ved ikke om der skal ske en mindre slåskamp, eller om de blot skal mødes som venner inden for deres artsfælle og mødes som varulv?
Gæst- Gæst
Angående kampen, er jeg dog ikke sikker, men kunne vel være en spændende drejning hvis de endte ud i en slåskamp.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Et band eller Oprør? -Åbent Emne-
» Emne WANTED(Søger emne partner >.<)
» Familie søger - Emne/plot/relations søgning.
» Fifty shades of a devil [ Emne/Plot/Relations søgning ]
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage