Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Emnepartner..?
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Emnepartner..?
Såeh, ja... Jeg har intet imod at starte. Skriv bare, så finder vi ud af noget! Jeg bider ikke :3
Gæst- Gæst
Sv: Emnepartner..?
- Jeg vil rigtigt gerne emne med dig!
Gæst- Gæst
Wooh! \o/ Hvem starter og hvor? :3
Gæst- Gæst
Og jeg er sådan set ret ligeglad, så længe det er i Di Morga øst eller centrum. c:
Gæst- Gæst
jeg vil rigtig gerne emne hvis det er :D
så længe du kan overleve jeg måske ikke er den hurtigste til at svare c:
Yuu- Beginner (Rank 5)
Antal indlæg : 57
og skal vi ha et plot? Eller fyre vi bare et eller andet og ser hvad der sker hen af vejen?xD
Yuu- Beginner (Rank 5)
you decide c:
Gæst- Gæst
Under alle omstændigheder, så, for at det ligesom passer med Yuu, ville det måske være smart, hvis de mødtes på Bibliothèque, da det er der Yuu arbejder, og hans dag består af arbejde og direkte hjem xD
Kan være det ville hjælpe dig lidt, hvis du læste lidt om Yuu, med mindre du har gjort det? xD
Yuu- Beginner (Rank 5)
Gæst- Gæst
Men er det så bare det vi gør? ^^ Og jeg kan også godt starte, hvis det er? C: Det bestemmer du? xD
Yuu- Beginner (Rank 5)
Gæst- Gæst
Yuu- Beginner (Rank 5)
MEN
Bort set fra det, så er jeg er interesseret i et emne, hvis du er frisk? (:
Gæst- Gæst
https://vie-la-mort.danskforum.net/t11694-det-betaler-sig-at-vaere-hjaelpsom#220400
Yuu- Beginner (Rank 5)
Valentin: Uh, lyder spændende!
Altså, jeg er som sagt frisk på hvad som helst! Såeh, vil du have et plot, eller skal det bare være hvad vi nu finder på? Og hvem skal starte? Så mange spørgsmål! x3 Men som sagt, jeg har materiale til at starte hvis det er c:
Gæst- Gæst
Jeg kan godt oprette, men så bliver det først i morgen (:
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Okay det er løgn, men jeg har absolut intet at lave (damn lockout) så jeg har rigeligt med tid xD Meneh, nogle bestemte krav? Jeg er ret åben c:
Gæst- Gæst
Hmmmh.. Nope! Der er ikke rigtig nogle krav omkring Ame, udover at jeg helst ikke ønsker hende død. Men nu forventer jeg heller ikke at uskyldige Jake ender ud som en morder..
Jeg har egentlig en lille idé. Ame er jo egentlig en del ældre end Jake. Det kunne derfor være at han som lille havde fået et glimt af hende, som hun nu ellers bevæger sig rundt i naturen. Kunne endda være at han havde faret vild ude i skoven, og ved at følge efter den lille aspara, havde han fundet sin vej tilbage til sine forældre. Hun vil ikke have ændret sig meget, og hvis Jake har en nogenlunde hukommelse, vil han nok kunne huske hende. Kan du følge mig??
Gæst- Gæst
Jojo, han har totalt meget indbygget laser og flammekaster i kørestolen xD
Jeg kan sagtens følge dig, det ville faktisk give anledning til et ret fedt emne! :3 Han flyttede nemlig til Di Morga med sine forældre som barn og så ville det jo give mening at han farede vild og besluttede sig for at følge efter en pæn pige, som han fik øje på for at få hjælp eller noget... Så den er jeg helt klar med på! :D
Gæst- Gæst
Perfekt!! :D Går Jake egentlig på High School Di Morga? For så kunne det være de mødtes i et af musiklokalerne. En ting de nemlig har til fælles er klaverspil, så han kunne have blevet tiltrukket af at hun måske sad og spillede, lidt efter skole, og sådan.. o.o
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham