Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Min prins.. (Belphegor)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Min prins.. (Belphegor)
eller blå luft var nu så meget sagt eftersom vejret ikke så ud som det bedste.
Damia dukkede lige bag ham meget tæt så de næsten rørte hinanden. Det var ikke
telepati på nogen måde - faktisk havde bare brugt skyggerne til at bevæge sig hurtigere
og på den måde var hun også kommet væk fra knivene før de overhovedet havde været tæt
på at ramme hende. Eller nej faktisk havde et af dem snittet lidt af spidsen af hendes hår
men hun tog det ikke så tungt. Der hvor hun stod lige bag ham havde hendes fingre på højre hånd forvandlet sig til små knive (der har du dine knive) og hun borede dem ind i
armen på ham med den psykopatiske latter hængende som et ekko over området.
Selvom kniven kun havde snittet hende blødte hun alligevel i siden - hun forstod det ikke
men lod sig ikke dvæle ved den slags. Hun havde ramt ham. Finger-knivene havde boret sig i
kød, sener, hud, og blodårer på hans arm. (ingen knogler brækket som lovet).
Damia- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
Antal indlæg : 978
Han udstødte et utilfreds støn gennem næsen før han placerede en rask knytnæve i maven på hende.
Forhåbenligt gav hun slip, og de kunne fortsætte kampen med knive, uden så meget nærkontakt.
Nævekamp var den sidste udvej, hvis han blev for svag til at kaste knive sprang han på hende! Han havde ingen selv overlevelses instinkt, så det kunne let ende med en kamp til døden hvis hun da ikke gav op.
Han nægtede at tabe! Prince The Ripper tabte aldrig en kamp!
Gæst- Gæst
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
,,Make me." Lød det fra ham, kort før han trak sig væk fra hende, baglænds så han kunne se hvad hun lavede og hvad hun havde tænkt sig at gøre. Det overraskede ham ikke det største da hun sendte knive efter ham... allerede nu havde han lagt mærke til at de brugte nogenlunde samme metoder... udover selvfølgelig dét at hun brugt sine "evner" til at styre knivende, og han snød ved at bruge tynde usynlige snore, som han satte fast på sine ofre ved første berrøring, han brugte dem dog ikke nu... det her var underholdende, så hvorfor stoppe det før tid?
Et kort "heh" kom fra ham før han bredte armene ud og hurtigt slog hænderne sammen igen. Sådan ville han lave en luftbølge, som med lidt held ville slå knivene ud af kurs, det var ikke så tit han brugte den metode... han kunne ikke engang huske hvornår han sidst havde brugt den, så det skulle nok blive interessandt at se om det faktisk ville virke, hvis ikke ville han hurtigt have flyttet sig hen imod hende.
//Look what I did, sweety!! x3//
Gæst- Gæst
Hun kastede sig fremad som en skygge. Hurtigt. Bevægede sig faktisk i de skygger som var der. Hun havde formen sine fingre på venstre hånd til angreb. Ikke en knyttet nlve. En halvt åbnet hånd med fingrene krummet ind mod håndfladen som havde hun tænkt sig at flå i ham. I den anden hånd havde hun endnu en skyggekniv. Da hun endelig var fremme ved ham stødte hun kniven mod hans skulder i en nedafrettet hug, for at se hvad der ville ske. Og dog. Hun snurrede rundt lidt til venstre kort efter og sprang over ham i angrebstilling. Rank ryg - let spredte ben.. Og en kniv i den ene hånd. Hun slog ud efter ham med hånden. Åh jo. Hun havde tænkt sig at presse ham til det yderste.
Hun trak sig tilbage, men kom hurtigt mod ham igen, han nåede at vende ansigtet om lige da hun sprang over ham. ”Åh, no you don't, you son of a bitch...” Han greb fat om hende håndled og tvang hende forover med al sin kraft, hvis han var heldig ville hun lande hårdt på ryggen, nok ikke det bedste at gøre, men han ville da få hende væk, og muligvis også få slået pusten ud af hende.
”Stupid girl...”
Gæst- Gæst
"Bare rolig.. jeg er ikke søn af nogen.."Smilet på hendes læber voksede da hun trak to knive frem. Og hun brød sig ikke umiddelbart om at kaste dem, da de for det første stod så tæt, og at hun for det andet ikke var særlig stærk på det område.
"Kom så lille prins.. Du skal vel bevise at du er kongelig.. ikke sandt?"
Hun drillede. Det var tydeligt. Men man kunne også høre noget koncentration i hendes stemme. Hun var blevet fascineret af ham. Han var ufattelig ung. Næsten et spædbarn i forhold til hende. Og dog. Der var noget ved ham hun godt kunne lide. Nu var det bare at se hvor meget han faktisk kunne klare.
Han bakkede en smule tilbage, og kastede så knivene som selvfølgelig fløj forbi hende og derved plantede de små stykker snørere rundt omkring hende. Så skulle han bare se om hun var klog nok til at kunne se det, eller om hun bare ville gå direkte ind i de skarpe tråde.
Gæst- Gæst
"Jamen dog.. Prinsen har evner.." Hendes stemme havde stadigvæk det lettere kølige og hånene/drillende over sig. Men denne gang var der noget i hendes blik. Anderkendelse måske?
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham