Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hybrid søger plots! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hybrid søger plots! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hybrid søger plots! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hybrid søger plots! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hybrid søger plots! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hybrid søger plots! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hybrid søger plots! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hybrid søger plots! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hybrid søger plots! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hybrid søger plots! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hybrid søger plots!

3 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Hybrid søger plots! Empty Hybrid søger plots!

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 0:11

Halløj.
Jeg savner nogle relationer til Noa her. Han er 16 år, lider af en sygdom og er netop stukket af fra sit eneste ”hjem”, nemlig et forsøgscenter, og skal nu til at opleve hele verden for første gang.


  • For det første søger jeg én, han kan flytte ind hos. Det er lige meget hvem – idéen er bare, at personen af en eller anden grund får interesse for at have Noa boende (om det er af medlidenhed, som del af en aftale eller som udnyttelse af en eller anden art er ligegyldigt), da han er 16 år og står uden et hjem.

  • En anden ting jeg søger er et sted, han kan arbejde og en, der kan præsentere ham for jobbet. Han er enormt god til alt, der indebærer IT (såsom hacking), så det ville være skønt, hvis din karakter mangler en, der kan arbejde med noget i den dur, men ellers er det ligegyldigt, hvilken slags arbejde det er.

  • Udover det søger jeg selvfølgelig alt fra had til kærlighed til ham (venner, fjender, osv.), og familie er bestemt en mulighed, men det kræver blot, at de ikke har haft kontakt til Noa siden han var fem år.


Jeg har kun få krav, som er:
  • Du skal have korrekt grammatik og kunne stave ordenligt.
  • Længden på mine indlæg afhænger meget af min emnepartner, så det er cool, hvis du har det på samme måde, men jeg gider bare ikke svar på tre linjer.



Det var det. Håber I er friske :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hybrid søger plots! Empty Sv: Hybrid søger plots!

Indlæg af Giselle Tirs 11 Jun 2013 - 15:00

Der skal virkelig være en god grund til, at Giselle ville ønske at have Noa boende hos sig. Hun hjælper ikke andre end sig selv. Så jeg tror, at hun er en oplagt fjende til ham, hvis det har interesse. Desværre er hun ikke den hjælpsomme type, og er meget arrogant.. (:

Giselle
Competent (Rank 9)

Bosted : -

Antal indlæg : 306


Tilbage til toppen Go down

Hybrid søger plots! Empty Sv: Hybrid søger plots!

Indlæg af Evangeline Tirs 11 Jun 2013 - 15:03

Jeg tror, jeg kan bruges! Eller.. min karakter kan. Evangeline har selv prøvet at stå uden noget hjem, så hun ved nøjagtigt hvordan det er, og jeg tror sagtens hun ville have lyst til at hjælpe Noa. Hvad deres relation skal være/blive kan vi altid finde ud af - såfremt du er interesseret ^^
Evangeline
Evangeline
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Hun bor i en lejlighed i Terre. Den er ikke særligt stor, men hun har møbleret den, malet den osv. selv, og er ganske stolt af, hvordan det er kommet til at se ud. Hun ville gerne flytte i noget større, men er på nuværende tidspunkt ikke økonomisk i stand til, at bo i noget større.

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Hybrid søger plots! Empty Sv: Hybrid søger plots!

Indlæg af Abbey Tirs 11 Jun 2013 - 15:19

måske kan Noa og Abbey være halv søskende og så ha sammen mor vis de synes det
Abbey
Abbey
Novice (Rank 2)

Bosted : i en stor lejlighed i Terres midtby sammen med sin far

Antal indlæg : 16


Tilbage til toppen Go down

Hybrid søger plots! Empty Sv: Hybrid søger plots!

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 17:23

Giselle skrev:Der skal virkelig være en god grund til, at Giselle ville ønske at have Noa boende hos sig. Hun hjælper ikke andre end sig selv. Så jeg tror, at hun er en oplagt fjende til ham, hvis det har interesse. Desværre er hun ikke den hjælpsomme type, og er meget arrogant.. (:

En fjende er altid sjov! Jeg kan se, at de har nogenlunde samme alder. Måske kan de gå i skole smamen? Efter hvad jeg kan læse mig frem til, er Giselle vandt til et lukseriøst liv, mens Noa er vandt til det lige modsatte. Måske kan den forskel være grunden til, at de hader hinanden?


Evangeline skrev:Jeg tror, jeg kan bruges! Eller.. min karakter kan. Evangeline har selv prøvet at stå uden noget hjem, så hun ved nøjagtigt hvordan det er, og jeg tror sagtens hun ville have lyst til at hjælpe Noa. Hvad deres relation skal være/blive kan vi altid finde ud af - såfremt du er interesseret ^^

I kan begge bruges ;D Jeg synes, deres forhold skal udvikle sig til venner eller noget i den dur, da de jo trods alt skal bo under samme tag. Vi skal bare finde ud af, hvor de mødes og hvordan de kommr ind på, at Evangeline skal hjælpe Noa.
Btw, jeg elsker din karakters navn <3 Det er et af mine yndlings navne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hybrid søger plots! Empty Sv: Hybrid søger plots!

Indlæg af Giselle Tirs 11 Jun 2013 - 18:23

Skolen? Er du sikker på, du vil udsætte Noa for det? Hun har skolen i sin hule hånd, og hvis hun ikke kan lide nogen, kan de fleste heller ikke.. haha. Men jeg er frisk!

Giselle
Competent (Rank 9)

Bosted : -

Antal indlæg : 306


Tilbage til toppen Go down

Hybrid søger plots! Empty Sv: Hybrid søger plots!

Indlæg af Abbey Tirs 11 Jun 2013 - 18:54

Hov hvad med mig kan jeg slet ikke bruges eller kan man ikke lige ordblinde er der det for at du Noa ikke svaret på mit indlæg
Abbey
Abbey
Novice (Rank 2)

Bosted : i en stor lejlighed i Terres midtby sammen med sin far

Antal indlæg : 16


Tilbage til toppen Go down

Hybrid søger plots! Empty Sv: Hybrid søger plots!

Indlæg af Giselle Tirs 11 Jun 2013 - 19:13

Helt ærligt, Abby - og no hate herfra - så ville jeg ikke kunne forestille mig et emne med dig. Jeg har ikke noget imod ordblinde - og det tvivler jeg på, at Noa har. Men at emne med en, hvis indlæg man skal stave sig igennem, er yderst besværligt. Du må forstå, at når man emner skriver man ofte lange tekster, for at få en anden person til at forstå, hvordan éns karakter gør og føler. Jeg foretrækker det detaljeret og på et sprog, som de fleste ordblinde bare ikke kan følge med på. Måske er en rpg-side med emner udspillet på tekst, bare ikke et sted for en ordblind, hvis denne ikke kan acceptere en afvisning nu og da. Jeg ved, det lyder hårdt. Men jeg er bange for, at det bare er sådan landet ligger.

Giselle
Competent (Rank 9)

Bosted : -

Antal indlæg : 306


Tilbage til toppen Go down

Hybrid søger plots! Empty Sv: Hybrid søger plots!

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 19:42

Giselle skrev:Skolen? Er du sikker på, du vil udsætte Noa for det? Hun har skolen i sin hule hånd, og hvis hun ikke kan lide nogen, kan de fleste heller ikke.. haha. Men jeg er frisk!

Jeg tænkte nok, at det hang sådan sammen! Men det gør det jo kun endnu sjovere, så jeg er frisk!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hybrid søger plots! Empty Sv: Hybrid søger plots!

Indlæg af Giselle Tirs 11 Jun 2013 - 19:45

Noa skrev:Jeg tænkte nok, at det hang sådan sammen! Men det gør det jo kun endnu sjovere, så jeg er frisk!

Det glæder mig! Skal jeg oprette det, eller har du lyst til det?^^'

Giselle
Competent (Rank 9)

Bosted : -

Antal indlæg : 306


Tilbage til toppen Go down

Hybrid søger plots! Empty Sv: Hybrid søger plots!

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 19:47

Giselle skrev:
Noa skrev:Jeg tænkte nok, at det hang sådan sammen! Men det gør det jo kun endnu sjovere, så jeg er frisk!

Det glæder mig! Skal jeg oprette det, eller har du lyst til det?^^'

Jeg kan godt, hvis du ikke vil, men hvis du gør det, går det hurtigere, for jeg skal lige svare i et andet emne først ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hybrid søger plots! Empty Sv: Hybrid søger plots!

Indlæg af Giselle Tirs 11 Jun 2013 - 20:05

Noa skrev:Jeg kan godt, hvis du ikke vil, men hvis du gør det, går det hurtigere, for jeg skal lige svare i et andet emne først ^^

Jeg skal oprette et i forvejen, men jeg kan sagtens gøre det. Plejer at være ret hurtig ^^'

Giselle
Competent (Rank 9)

Bosted : -

Antal indlæg : 306


Tilbage til toppen Go down

Hybrid søger plots! Empty Sv: Hybrid søger plots!

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 20:48

Hvis du har plads til flere emner, så vil jeg også meget gerne emne med dig, hvilke ideer der evt. kunne må vi jo finde på ^^ men hvis du har lyst vil jeg meget gerne emne med dig ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hybrid søger plots! Empty Sv: Hybrid søger plots!

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 22:08

Matthew skrev:Hvis du har plads til flere emner, så vil jeg også meget gerne emne med dig, hvilke ideer der evt. kunne må vi jo finde på ^^ men hvis du har lyst vil jeg meget gerne emne med dig ^^

Selvfølgelig! Jeg har altid plads til et emne til :D Skriver lige en pm!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hybrid søger plots! Empty Sv: Hybrid søger plots!

Indlæg af Giselle Tirs 11 Jun 2013 - 22:39

Hey boooys, kom til at tænke på noget! Er I interesserede i, at vi slog os sammen, og oprettede et emne? ^^ Det ved jeg ikke, om der kunne komme et godt plot ud af? Om ikke andet, plejer jeg kun at være i et emne med mig og en anden, så et emne med to, udover mig, kunne da være sjovt at prøve af, til en afveksling n.n

Giselle
Competent (Rank 9)

Bosted : -

Antal indlæg : 306


Tilbage til toppen Go down

Hybrid søger plots! Empty Sv: Hybrid søger plots!

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 22:46

Giselle skrev:Hey boooys, kom til at tænke på noget! Er I interesserede i, at vi slog os sammen, og oprettede et emne? ^^ Det ved jeg ikke, om der kunne komme et godt plot ud af? Om ikke andet, plejer jeg kun at være i et emne med mig og en anden, så et emne med to, udover mig, kunne da være sjovt at prøve af, til en afveksling n.n

Det kunne være spændende :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hybrid søger plots! Empty Sv: Hybrid søger plots!

Indlæg af Giselle Tirs 11 Jun 2013 - 22:55

Noa skrev:Det kunne være spændende :D


Præcis! Det mener jeg også (:

Giselle
Competent (Rank 9)

Bosted : -

Antal indlæg : 306


Tilbage til toppen Go down

Hybrid søger plots! Empty Sv: Hybrid søger plots!

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 23:53

super ide, så hvad skal plottet være

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hybrid søger plots! Empty Sv: Hybrid søger plots!

Indlæg af Giselle Ons 12 Jun 2013 - 0:41

Haha, det er jo det jeg spørger jer om!:D Men ja.. det er lidt mere kompliceret en som så, når man er tre jo. Altså Giselle er jo stadig den her højrøvede møgunge, som det er lidt svært at elske, ikk'? Jeg ved ikke, om det kan være til nogen hjælp? n.n

Giselle
Competent (Rank 9)

Bosted : -

Antal indlæg : 306


Tilbage til toppen Go down

Hybrid søger plots! Empty Sv: Hybrid søger plots!

Indlæg af Gæst Ons 12 Jun 2013 - 0:48

han er godt og grundig følelsestom, så det vil nok ikke bekymre ham at hun opføre sig som en første klasses dulle...ikke for noget ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hybrid søger plots! Empty Sv: Hybrid søger plots!

Indlæg af Giselle Ons 12 Jun 2013 - 20:03

Jeg tror ikke, Noa er så forfærdeligt begejstret for Giselle. Så.. jeg er lidt på bar bund. I har ikke nogle idéer? (:

Giselle
Competent (Rank 9)

Bosted : -

Antal indlæg : 306


Tilbage til toppen Go down

Hybrid søger plots! Empty Sv: Hybrid søger plots!

Indlæg af Gæst Ons 12 Jun 2013 - 20:26

Giselle skrev:Jeg tror ikke, Noa er så forfærdeligt begejstret for Giselle. Så.. jeg er lidt på bar bund. I har ikke nogle idéer? (:
nope...jeg er ligeså tom som indersiden af Amalies hoved, når det angår ideer lige i øjeblikket

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hybrid søger plots! Empty Sv: Hybrid søger plots!

Indlæg af Gæst Ons 12 Jun 2013 - 20:29

Matthew skrev:
Giselle skrev:Jeg tror ikke, Noa er så forfærdeligt begejstret for Giselle. Så.. jeg er lidt på bar bund. I har ikke nogle idéer? (:


nope...jeg er ligeså tom som indersiden af Amalies hoved, når det angår ideer lige i øjeblikket
Haheha xD Samme her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hybrid søger plots! Empty Sv: Hybrid søger plots!

Indlæg af Gæst Ons 12 Jun 2013 - 20:31

jamen det er jo fantastisk som vi alle..er godt tommefor ideer ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hybrid søger plots! Empty Sv: Hybrid søger plots!

Indlæg af Giselle Ons 12 Jun 2013 - 22:23

Altså, vi ved i hvert fald at Noa ikke kommer godt ud af det med Giselle, når de mødes. Eftersom de ingen relation har til hinanden endnu, er vi nødt til at starte ud med at få det på plads. Er der nogle af vores karakterer, som kender hinanden i forvejen? Venner, fjender m.m.? For så kan vi da starte der, om ikke andet n.n

Giselle
Competent (Rank 9)

Bosted : -

Antal indlæg : 306


Tilbage til toppen Go down

Hybrid søger plots! Empty Sv: Hybrid søger plots!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum