Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Hybrid søger plots!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Hybrid søger plots!
Jeg savner nogle relationer til Noa her. Han er 16 år, lider af en sygdom og er netop stukket af fra sit eneste ”hjem”, nemlig et forsøgscenter, og skal nu til at opleve hele verden for første gang.
- For det første søger jeg én, han kan flytte ind hos. Det er lige meget hvem – idéen er bare, at personen af en eller anden grund får interesse for at have Noa boende (om det er af medlidenhed, som del af en aftale eller som udnyttelse af en eller anden art er ligegyldigt), da han er 16 år og står uden et hjem.
- En anden ting jeg søger er et sted, han kan arbejde og en, der kan præsentere ham for jobbet. Han er enormt god til alt, der indebærer IT (såsom hacking), så det ville være skønt, hvis din karakter mangler en, der kan arbejde med noget i den dur, men ellers er det ligegyldigt, hvilken slags arbejde det er.
- Udover det søger jeg selvfølgelig alt fra had til kærlighed til ham (venner, fjender, osv.), og familie er bestemt en mulighed, men det kræver blot, at de ikke har haft kontakt til Noa siden han var fem år.
Jeg har kun få krav, som er:
- Du skal have korrekt grammatik og kunne stave ordenligt.
- Længden på mine indlæg afhænger meget af min emnepartner, så det er cool, hvis du har det på samme måde, men jeg gider bare ikke svar på tre linjer.
Det var det. Håber I er friske :D
Gæst- Gæst
Sv: Hybrid søger plots!
Giselle- Competent (Rank 9)
Antal indlæg : 306
Evangeline- Highly competent (Rank 13)
- Bosted : Hun bor i en lejlighed i Terre. Den er ikke særligt stor, men hun har møbleret den, malet den osv. selv, og er ganske stolt af, hvordan det er kommet til at se ud. Hun ville gerne flytte i noget større, men er på nuværende tidspunkt ikke økonomisk i stand til, at bo i noget større.
Antal indlæg : 744
Abbey- Novice (Rank 2)
- Bosted : i en stor lejlighed i Terres midtby sammen med sin far
Antal indlæg : 16
Giselle skrev:Der skal virkelig være en god grund til, at Giselle ville ønske at have Noa boende hos sig. Hun hjælper ikke andre end sig selv. Så jeg tror, at hun er en oplagt fjende til ham, hvis det har interesse. Desværre er hun ikke den hjælpsomme type, og er meget arrogant.. (:
En fjende er altid sjov! Jeg kan se, at de har nogenlunde samme alder. Måske kan de gå i skole smamen? Efter hvad jeg kan læse mig frem til, er Giselle vandt til et lukseriøst liv, mens Noa er vandt til det lige modsatte. Måske kan den forskel være grunden til, at de hader hinanden?
Evangeline skrev:Jeg tror, jeg kan bruges! Eller.. min karakter kan. Evangeline har selv prøvet at stå uden noget hjem, så hun ved nøjagtigt hvordan det er, og jeg tror sagtens hun ville have lyst til at hjælpe Noa. Hvad deres relation skal være/blive kan vi altid finde ud af - såfremt du er interesseret ^^
I kan begge bruges ;D Jeg synes, deres forhold skal udvikle sig til venner eller noget i den dur, da de jo trods alt skal bo under samme tag. Vi skal bare finde ud af, hvor de mødes og hvordan de kommr ind på, at Evangeline skal hjælpe Noa.
Btw, jeg elsker din karakters navn <3 Det er et af mine yndlings navne.
Gæst- Gæst
Abbey- Novice (Rank 2)
- Bosted : i en stor lejlighed i Terres midtby sammen med sin far
Antal indlæg : 16
Giselle skrev:Skolen? Er du sikker på, du vil udsætte Noa for det? Hun har skolen i sin hule hånd, og hvis hun ikke kan lide nogen, kan de fleste heller ikke.. haha. Men jeg er frisk!
Jeg tænkte nok, at det hang sådan sammen! Men det gør det jo kun endnu sjovere, så jeg er frisk!
Gæst- Gæst
Noa skrev:Jeg tænkte nok, at det hang sådan sammen! Men det gør det jo kun endnu sjovere, så jeg er frisk!
Det glæder mig! Skal jeg oprette det, eller har du lyst til det?^^'
Giselle skrev:Noa skrev:Jeg tænkte nok, at det hang sådan sammen! Men det gør det jo kun endnu sjovere, så jeg er frisk!
Det glæder mig! Skal jeg oprette det, eller har du lyst til det?^^'
Jeg kan godt, hvis du ikke vil, men hvis du gør det, går det hurtigere, for jeg skal lige svare i et andet emne først ^^
Gæst- Gæst
Noa skrev:Jeg kan godt, hvis du ikke vil, men hvis du gør det, går det hurtigere, for jeg skal lige svare i et andet emne først ^^
Jeg skal oprette et i forvejen, men jeg kan sagtens gøre det. Plejer at være ret hurtig ^^'
Gæst- Gæst
Matthew skrev:Hvis du har plads til flere emner, så vil jeg også meget gerne emne med dig, hvilke ideer der evt. kunne må vi jo finde på ^^ men hvis du har lyst vil jeg meget gerne emne med dig ^^
Selvfølgelig! Jeg har altid plads til et emne til :D Skriver lige en pm!
Gæst- Gæst
Giselle skrev:Hey boooys, kom til at tænke på noget! Er I interesserede i, at vi slog os sammen, og oprettede et emne? ^^ Det ved jeg ikke, om der kunne komme et godt plot ud af? Om ikke andet, plejer jeg kun at være i et emne med mig og en anden, så et emne med to, udover mig, kunne da være sjovt at prøve af, til en afveksling n.n
Det kunne være spændende :D
Gæst- Gæst
Noa skrev:Det kunne være spændende :D
Præcis! Det mener jeg også (:
Gæst- Gæst
nope...jeg er ligeså tom som indersiden af Amalies hoved, når det angår ideer lige i øjeblikketGiselle skrev:Jeg tror ikke, Noa er så forfærdeligt begejstret for Giselle. Så.. jeg er lidt på bar bund. I har ikke nogle idéer? (:
Gæst- Gæst
Haheha xD Samme her.Matthew skrev:Giselle skrev:Jeg tror ikke, Noa er så forfærdeligt begejstret for Giselle. Så.. jeg er lidt på bar bund. I har ikke nogle idéer? (:
nope...jeg er ligeså tom som indersiden af Amalies hoved, når det angår ideer lige i øjeblikket
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» New commer. Søger plots
» Søger relationer og plots
» Spøgelse søger plots!
» Søger emner og plots....
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet