Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Det er da løgn at jeg skal skrive det?! Stop det okay??  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Det er da løgn at jeg skal skrive det?! Stop det okay??  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Det er da løgn at jeg skal skrive det?! Stop det okay??  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Det er da løgn at jeg skal skrive det?! Stop det okay??  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Det er da løgn at jeg skal skrive det?! Stop det okay??  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Det er da løgn at jeg skal skrive det?! Stop det okay??  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Det er da løgn at jeg skal skrive det?! Stop det okay??  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Det er da løgn at jeg skal skrive det?! Stop det okay??  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Det er da løgn at jeg skal skrive det?! Stop det okay??  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Det er da løgn at jeg skal skrive det?! Stop det okay??  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Det er da løgn at jeg skal skrive det?! Stop det okay??

2 deltagere

Go down

Det er da løgn at jeg skal skrive det?! Stop det okay??  Empty Det er da løgn at jeg skal skrive det?! Stop det okay??

Indlæg af Calamity Jane Ons 12 Jun 2013 - 21:22

Jeg har gang på gang afvist 'friend request', som bliver sendt af den samme person. Jeg bliver ellers ikke hurtigt irriteret af noget, men 5 gange friends request i løbet af nul komma fem? Et nej er et nej, så må du fandeme forstå det? For mig er det der friends request til CALAMITY JANE og ikke personen bag skærmen. Hvis du kender min bruger, emnet før, fået et form for et forhold til hende så ... ja, men bare at ansøge er da irriterende og det er ikke engang kun det, men 5 hele gange og endda blevet afvist?  Men, hvis du ikke selv ved det, så er det dig jeg snakker om, Abbey. Jeg kender dig ikke, min bruger kender dig ikke, vi har aldrig skrevet sammen, så for guds skyld lad være med at ansøge mig. Det samme går ud til Vladcela, Anja og Tanja, I har godt nok ikke gjort det så meget, men lad være med at bruge kræfter på mig. 

Men, Abbey,  please stop det, det er irriterende at det hele tiden popper frem. Tak.
Calamity Jane
Calamity Jane
Novice (Rank 1)

Bosted : Hendes nuværne bopæl er i et af Di Morgas lejligheder, som ligger i Terre. - Rigtig bor hun i England.

Antal indlæg : 7

Tilbage til toppen Go down

Det er da løgn at jeg skal skrive det?! Stop det okay??  Empty Sv: Det er da løgn at jeg skal skrive det?! Stop det okay??

Indlæg af Gæst Søn 11 Aug 2013 - 13:38

Endelig en der faktisk laver en klage forum for jeg oplever det samme som du gør og jeg faktisk ved og være virkelig træt af at den samme person kan blive ved med starte en ny karakter op og der efter kommer der 20 anmodninger fra person, helt ærelig det blev for meget efterhånden..
Jeg add nemlig selv kun hvis det er en person som jeg har PM med eller har snakket med eller emnet med i lang tid, men ellers er det spam og blive ved med og sende en add uden endelig og kende person så jeg helt enig..
KUN DU PLEASE STOP DIN SMÅ ANMODNINGER VI GIDER DEM IKKE!

Gæst
Gæst

Det er da løgn at jeg skal skrive det?! Stop det okay??  Empty Sv: Det er da løgn at jeg skal skrive det?! Stop det okay??

Indlæg af Gæst Søn 11 Aug 2013 - 14:25

En klage tråd over nogen søger ens venskab ?
Ja... Hvorfor ikke??

Personligt bliver jeg slet ikke generet af det.  
Ej heller at det gøres gentagende gange.  

Jeg mener at kunne huske der er en knap til brug, så man enten afviser eller godkender.

Og er det et sekundt for meget at bruge, kan man bare lade anmodningen stå?

Sådan er det for mig, men jeg har da forståelse for at folk ikke er ens, og at vore grænser er forskellige.
:)

Men at folk anmoder om venskab - enda mane gange ... For mig er det smigerende ( også selv om jeg måske ikke godkender) og aldrig en ting der kunne få mig irritabel :)

Men igen ... Sikke forskellige vi er?

Nu er personen nævnt ved navn, og da det er god omgang og adfærd ' vi' ønsker, så formoder jeg der er mere til historien , som at der er skrevet flere pm's til Abby om at stoppe? Jeg mener inden man udstiller en medspiller i en åben tråd? Alt andet ville i min verden være dårlig stil.

Men jeg har stor respekt for vi ikke alle ser end på tingene, og min indlæg er ikke ment for at genere nogen , tværtom mod ville jeg rigtig gerne at vi var flinke ved hinanden :)

- forsat god søndag.
Millicent.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Aug 2013 - 14:37

Jeg forstår slet ikke problemet - ignorere dog vedkommende og så kommer der ikke flere anmodninger. Jeg har også selv en hel del der ligger og venter på et svar, hvilke de har gjort i meget lang tid. Folk bliver ikke sure over at man ikke svare og jeg forstår endnu mindre at i bliver sure over at folk spøger. Nogle bruger funktionen på forskellige måder ligesom man ser på det som forskelligt. Det er jo ikke en facebook ansøgning, så slap lige lidt af - verdenen går jo ikke under :) 

Og så syntes jeg ikke det er specielt høfligt eller venligt overfor folk at nævne deres 'navn'. De ved det selv godt og folk behøves ikke at blive hængt ud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 11 Aug 2013 - 15:36

Jeg kan desværre heller ikk helt se meningen i dette, ærlig talt virker det måske bare åndssvagt at skrive det her hvor alle kan se det. Jeg kan sagtens se at man gerne vil af med noget af det der hober sig op, men skriv dog til personen at det er irriterende, eller til flere hvis det er. Man kunne også bare gøre det som Andrija siger, ignorer det, fordi hvis det går dig på, så er det ikk værd at spilde tid på at tænke over. Du kan bare lade være med at afvise, du kan også afvise og skrive til personen du ikk gider. 

Men sagen er bare at alle os andre behøver ikk vide det, hvis det kun omfatter nogen meget få personer inde på en side med flere 100 personer :) 
Det her er ikk for at være træls eller sige at du overdriver, men jeg synes bare ikk det er noget vi alle skal vide ^^
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Antal indlæg : 2433

Indlæg af Gæst Søn 11 Aug 2013 - 15:51

Jeg kunne virkelig ikke give dig mere ret, men jeg tror grunden til de gør det er fordi de er Friend hunters.... Trust me.. Jeg hader det lige så meget som du gør

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum