Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

2 deltagere

Side 10 af 17 Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Næste

Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 11:47

Hun lod sig ligge ned og lod ham ligeså nusse hende mave. Hun lukkede svagt sine øjne og nød den behagelige stilhed og hans blide masage på maven. Hun var dog utrolig kilden men faktisk kildede det ikk sådan rigtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 12:02

Han lå og nussede hende på maven og lidt ned af hendes ben
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 12:03

Hun kunne mærke de svage og behagelige kuldegysninger gennem hendes krop og lå stadig abre og nød det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 12:13

Han kiggede på hende med et lille smil og nussede vidre og hen over hendes trusser og over på det andet ben
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 12:14

Hun blev en lille smule overrasket da hun kunne mærke hans hånd glide over hendes trusser. Hun var ikk helt sikker endnu men hun sagde ikk noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 12:19

Han kiggede på hende "du er lidt våd ved du godt det"spurgte han og mærkede på hendes trusser med blide hånd bevægelser så hun ikke skulle blive forskrækket eller noget
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 12:27

"Nu gør jeg vel" Hun bed sig lidt i sin læbe da hun kunne mærke hans hånd masagere eller bare mærke på hendes trusser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 12:30

Han flyttede stille hendes trusser til siden "vil du ha en følses oplevelse der er god"spurgte han mens han legede blidt med hendes underliv
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 12:32

Hun bed sig stadig blidt i sin underlæber eller rettede hun bed lidt hårdere da hun kunne mærke hans hånd ved hendes underliv. Hun åbnede stille og roligt sine øjne og så op på ham uden at sige noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 12:37

Han lod en finger stille glide op i hendes underliv og kiggede på hende med et lille sødt smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 12:38

Hun rødmede ldit mere da han stak hans finger op i hende. Hun spærrede svagt sine mørke havblå øjne op og prøevde at holde det meget svagt støn inde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 12:41

han stak endnu en finger op og kiggede på hende og kørte dem blidt frem og tilbage inde i hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 12:42

Hun prøvede endnu en gang at holde det lille svage støn inde i sig da han så stak endnu en finger op i hendes underliv. Hun greb fat i det sofatæppe der var og lænede sit hoved en lille smule tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 12:59

han kørte sine fingre lidt hurtiger frem og tilbage inde i hendes underliv "bliver du våd søde"spurgte han med et lille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 13:01

Hun nikkede roligt og nu kunne hun ikk holde det lille støb tilbage da han begyndte at køre hans fingre hurtgere inde i hendes underliv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 13:04

Han smil og tog sine fingre ud og mærkede efter hvor våd hun var og kyssede hende på halsen
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 13:05

Hun slappede dog lidt bedre af da han trak hans fingre ud af hende igen. Hun lænedede igen sit hoved lidt tilbage da han så begyndte at kysse hendes hals.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 13:15

han trak hende stille af tøjet og fik sit eget af og lagde sig mellem hendes ben mens han kyssede hende på halsen
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 13:17

Hun lå nu bare i BH (DD-skål) og sine trusser mens at hun nød at han kyssede hendes hånd. Hun lagde så blidt sine ben om ham mens at hun stadig ahvde et lille greb i sofatæppet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 13:22

Han åbnede hende bh og tog den stille af hende og kyssede hende på halsen og førte sin hænder ned til hendes trusser og fik dem af hende med et smil og lagde sig mellem hendes ben og kyssede vidre på hendes hals
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 13:27

Hun skulle lige til at lægge sine arme over hendes bryster for at skjule dem lidt men det kunne hun jo ikk da han lå overn på hende. Hun klemte hendes øjne sammen igen igen og et lille sødt og nydende smil var kommet frem på hendes læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 13:38

"du må ikke gemme din flotte krop"sagde han med et smil og to sine underbukser af så hans stive p** kom frem han satte den mod hendes underliv "jeg behandler dig vel godt nok ikke"spurgte han og lå oven på hende og kiggede på hende med et sødt smil og pressede sig lidt på for han's p** var større end noget hun havde prøvet endnu




//logger søde men kommer igen senere og vi husker det kun dig og mig i dette emne ikke andre okay//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 13:41

Hun nikkede bare lidt og bed sig blidt i sin underlæbe. Hun var stadig lidt usikkert på stuationen men det var forsent at sige fra mente hun selv. Hun sank en mindre klump som havde valgt at sætte sig fast i hendes hals. Hun spærrede sine øjne lidt op igen, strammede yderligere grebet i sofatæppet og rødmede en smule mere da hun kunne mærke hans p** Lige så stille blive presset ind i hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 16:21

Han pressede sin p** længere og længere op i hendes underliv så hun ville kunne mærke hvor tyk hans p** var osv
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 16:28

"Aergh.." udbrød hun svagt da han pressede han p** længere op i hende. Hun klemte hendes øjne i og bed sig lidt hårdt i sin underlæbe. Hendes kidner var blvet en del stærkere rosa farvet hvilket faktisk klædte hende godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 10 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 10 af 17 Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum