Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

2 deltagere

Side 14 af 17 Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Næste

Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 15:46

han tog hende på brysterne med et smil og slikkede lidt på hendes brystvorter med et smil "du kommer jo snart igen thea"sagde han med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 15:48

Hun nikkede roligt og red hurtigt videre mens at hun nød at have hans p** oppe i hende og at han tog hende på bryster samt at han slikkede hendes brystvorter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 15:50

han nød stille at hun red ham og suttede stille på en af hende brystvorter
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 15:55

Hun red videre lidt hurtigere. Hun havde igen lukket sine øjne men hendes mund var lidt åben og hun stønnede igen lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 15:56

"kan du lide det"sagde han med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 15:57

Hun nikkede igen svagt og red videre. Der gik nogel få stød gennem hende som også var et tegn på at hun sikkert svagt ville komme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 15:58

Han rullede rundt så hun lå nederst og kørte sin p** hurtigt frem og tilbage så hun kunne få en stor orgasme
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 16:02

Hun udbrød et lille overraskende og nydende udbrød da han vendte hende om på ruggen. Hun nød at han igen kørte hans p** hurtigtere ind i hende. Hun stønnede igen lid højere og hendes kinder var let rosa.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 16:04

"du er godt liderlig og ikke kan få nok har jeg ret thea"sagde han og kørte stadig hurtigt frem og tilbage o hendes underliv med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 16:06

Hun kunne ikk svare da hun stønnede en del. Stødende blev kraftigere og kom oftere. Hendes øjne var stadig lukkede og de kunne næsten ses på hendes krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 16:07

Han blev ved med at køre hutigt frem og tilbage i hendes underliv
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 16:09

"Ååååååhr!!" udbrød hun da hun så endlig kom men hun gjorde ikk noget for at Jaster skulle stoppe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 16:11

Han blev ved med at køre hutig og vildt frem og tilbage i hende våde underliv
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 16:12

Hun stønnede stadig en del og kunne mærke at hans p** nu kørte meget nemmere gennem ehndes underliv og derfor også hurtigere og vildere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 16:14

"kan du lide det thea"sagde han og blev ved meget hurtiger og vildere
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 16:16

Hun stønnede endnu mere og lænede hendes hoved let tilbage på sengen og nød det faktisk en helt del. Dog var stødende fra hendes orgasme ved at være et ubehagelige og trængte til en lille pause.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 16:18

"vil du ha en pause"spurgte han og kiggede på hende med et lille smil på læberne
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 16:19

Hun nikkede roligt igen og åbnede sine øjne lidt så hun så op på ham. "Ja..Det ville være dejligt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 16:21

Han trak sig stille ud af hende og fik hende op og sidde "skal vi ikke gå nøgen rundt der er jo ikke nogen her udover dig og mig"sagde han med et smil og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 16:23

Hendes krop slappede helt af da han så trak sig ud af hende igen. Da han så fik hende op at sidde lagde hun sig bare ned igen. "Jo..det kan vi godt..Men nu vil jeg bare slappet helt af" sagde hun stadig lidt forpustet og et lilel smil var kommet frem på hendes læber. "Vil du egentligt ikk være med til at se en film?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 16:25

"jo det ville jeg da godt hehe jeg fik dig til at komme to gange mens vi har haft sex"sagde han og smilte til hende med et smil "og du kunne ikke få mig til at komme hehe 2-0"sagde han med en drillende stemme
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 16:28

Hun fik sig sat op og og puffede blidt til ham. "Ja undskyld" sagde hun lidt grinende og rejste sig fra sengen hvor efter hun gik hen til tv'et hvor også ehdnes film stod. "Hvilken vil du se?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 16:44

"hvad har du"spurgte han med et sødt lille smil og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 16:49

"Lidt át hvert.. Kom og se på det" sagde hu roligt og blidt mens at hun så sig over skuldern med et sødt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Søn 6 Jun 2010 - 16:53

Han rejste sig op og gik over til hende og kiggede på det hun havde og kiggede på hende og pegede bare på en "den"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 14 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 14 af 17 Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum