Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

2 deltagere

Side 8 af 17 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17  Næste

Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tirs 1 Jun 2010 - 13:15

han gik ind i stuen og satte sig ned *her ser hyggeligt ud"tænkte han med et smil og ventede på thea
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 13:16

Lidt efter kom hun så indmed en bakke med to krus, en tekande med noget velduftende citronte og en tallerken småkager. Hun stilte bakken på sofa bordet og satte sig så i sofaen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tirs 1 Jun 2010 - 13:20

han smilte til hende og to en småkage og tog en bid af den "det smager godt"sagde han med et sødt smil og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 13:26

"Tak jeg har selv bagt dem" sagde hun smilende og hældte noget af teen op i et af krusene. Hun puttede sig så godt ned i sofaen og hold teen med begge sine hænder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tirs 1 Jun 2010 - 13:29

han smilte og kiggede på hende med et sødt smil og tog et krus te selv og spiste sin småkage
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 13:32

Hun tog en tør af sin te og et smil voksede frem på hendes bløde let lyserøde læber. "Mmm det var godt.. Der er næsten ingenting der er bedre end en kop varm te.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tirs 1 Jun 2010 - 15:54

"det kan du ha ret i"sagde han og tog en tår af sin te med et smil på læberne og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Ons 2 Jun 2010 - 7:14

//svare//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 20:46

Hun drak roligt vede på sin te uden at sige en lyd. Så stillede hun sit krus på bordet igen og lagde så derefter sit hoved blidt på hans skulder. Så så hun lidt på de få flyttekasser der stadig stod urørte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Ons 2 Jun 2010 - 20:51

"hva så thea"spurgte han med et smil og kiggede på hende *hun er sød men vile ikke gøre det med hende*tænkte han stille i sit hovede
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 21:01

"Ikk så meget men har bare brug for at sidde..sådan her" sagde hun roligt og lidt svagt mens at hun så puttede sig en smule ind til ham stadig med sit hoved på hans skulder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Ons 2 Jun 2010 - 21:05

"okay søde"sagde han og lagde en arm om hende for at få hende til at føle sig tryk ved ham
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 21:06

Hun lukkede blidt sine øjne i bare for at kunne åbne dem igen. Hun smilte svagt men sødt for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Ons 2 Jun 2010 - 21:10

han kiggede på hende "noget galt thea"spurgte han med et lille sødt smil og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 8:10

Hun rystede svagt på hovedet. "Nej..Hvorfor skulle der være det?" spurgte hun ham roligt og blidt stadig med et lille sødt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 9:27

"det kunne da godt være at der er noget"sagde han med et smil og kiggede på hende mens han holdte en arm om hende og kiggede så stille rundt. *det er nu et flot sted men synd for thea at hendes forældre altid er væk men sådan er det jo åbenbart*tænkte han og kiggede på hende igen. "du ved godt du er smuk ikke"sagde han med et smil og kiggede på hende imens med et sødt blik i sine øjne mens han holdte om hende. *hun er lidt sårbar tror jeg men er ikke sikker på det*tænkte han.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 9:33

Hun nikkede svagt med et lille sødt grin. "Ja da.. Der er jo andre der har sagt det til mig" sagde hun roligt og afslappet og stadig med det søde mil på hendes læber. Hun så ham roligt i øjnene så deres øjenfarver blandede sig sammen og man kunne så nu meget svagt skimme lidt mere farve i hendes kinder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 9:37

"nårh hvor ser du sød ud du rødmer jo"sagde han med et sødt smil mens han kiggede på hendes øjne med et sødt smil på læberne. han holdte om hende med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 9:38

"Øhm..Tak.." Det var der dog ingen der havde sagt til hende før og hendes kinder blussede igen en lille bitte smule op. Hun så lidt han i øjnene og så så ned i sit skød mens at hun bed sig blidt i hendes underlæbe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 9:40

han nussede hendes kind blidt og gav hende et kys på kinden med et lille sødt smil på læberne. "og det er noget jeg mener"sagde han med et smil og kiggede på hende og kløede sig i nakken.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 9:43

Hun nikkede roligt og så så op på ham igen med et sødt smil på hendes læber. "Tak.." sagde hun med sin rolige og blide stemme men som var lidt svag og afslappet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 9:45

han gav hende et lille kram og kiggede på hende med et smil "du lækker og dejlig blød i huden"sagde han med et sødt smil på læberne
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 9:47

Hun blev lidt forvirret nu. Var der et sted ham ville hen siden at han pludselig sad og gav hende komplimanter. Dog kunne hun ikk skjule hendes svage rødmen. "T-Tak"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Zankuji Tors 3 Jun 2010 - 10:08

*hmm"tænkte han og kiggede på hende *jeg har lyst til at kysse hende men ved ikke om hun vil ha det*tænkte han med et lille smil og kiggede bare på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 10:09

Hun bed sig stadig i sin underlæbe og så stadig ham blidt i øjnene. Hun sagde ikk noget og nød bare stilheden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene, Kun mig og klaveret - Jaster - Page 8 Empty Sv: Alene, Kun mig og klaveret - Jaster

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 17 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum