Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Død og ødelæggelse EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Død og ødelæggelse EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Død og ødelæggelse EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Død og ødelæggelse EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Død og ødelæggelse EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Død og ødelæggelse EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Død og ødelæggelse EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Død og ødelæggelse EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Død og ødelæggelse EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Død og ødelæggelse EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Død og ødelæggelse

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Død og ødelæggelse Empty Død og ødelæggelse

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 15:07

Tid: 22:46
Sted: Maison De Fous
Vejr: Det regner
Omgivelser: Det er mørkt?
Dag: Tirsdag! xD




Chris kiggede på en gravsten. En gravsten, hvorpå der stod: BeatKiller Killer, Aka - Chris -Ukendt-. Chris kiggede på stenen, og kørte en finger over den. Han skulle nok få hævn! Det var ikke meningen, at Chris skulle have været død i sådan en tidlig alder! Chris sukkede kort, og lukkede øjnene. En lille blæst skubbede til hans hår, mens Chris betragtede stenen. Han havde sin ene hånd på den, og forstod ikke helt, hvordan eller hvorfor den var endt her? Han burde altså stadig leve, men det var jo åbenbart ikke hans valg mere. Nu var han død, og dæmon. Han sukkede, og gik lidt væk fra stenen, han havde brug for lidt plads lige nu. Sandheden var lige hård hver gang, og man kunne bare ikke komme uden om den!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Adriana Tors 27 Maj 2010 - 15:29

der kom en sød vinden i mod ham fra nogle af træerne, en pige stod der op kiggede lige mod ham, hendes blå blide øjne var vent mod ham og blikkede så søgende på ham, hun smilede til ham , men et lille smil , så hun ikke vidste sin spidse tænder, hendes vampyr tænder, hun var utrolig smuk, på en måde overnaturlig, hun havde skønheden fra en vampyr, og mystiske osse.. hun lagde derefter hovedet på skrå og kiggede ned på gravsten , hun kunne se hvad der stod på denne afstand , navnet lyde bekendt, men hun havde mistede hendes hukommelse , efter eksperiment på hende, hun var en dæmonvampyr , altså halv dæmon , halv vampyr, der var noget mørket over hendes ellers så blide ansigt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 16:23

Chris kunne mærke, at vinden havde medbragt en person. Chris var hurtig, og sprang op fra sit sted. "Hvem der?," spurgte han hårdt, og kiggede sig omkring. Han lod sin hånd knytte, og der gik skarp ild i den. Hvis en vampyr var til stede, måtte dens hud lyse. sådan kunne han blive mere sikker på væsnets tilstand. Men hvis det var et uvident menneske, blev han nødt til at dræbe det? Som han måske havde i tankerne at gøre med dette spionerende væsen. Det havde ingen ret til at være her, og slet ikke mens Chris var her. Det vidste han godt selv, det var der ingen der havde ret til, uden at dø uden ære! Chris kiggede skjulende rundt, men kunne intet finde. "Giv dig til kende, eller jeg personligt laver en gravsten til dig," sagde han fartruende, med de advarende røde øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Adriana Tors 27 Maj 2010 - 16:31

"ro på du lille" sagde hun og kom frem fra skyggen af træerne , hun var utrolig smuk, tydeligt at se hun var vampyr, hun kiggede på ham med rolige øjne, man kunne ikke læse dem eller aflæse hende hun var helt på vagt for være angrib, men det kunne ikke ses over hendes blide ydre , hun så mod gravsten "beatkiller , sikke et navn" sagde hun med lidt drillende tone, hun så på ham derefter "tænk at sorg over sig selv, den er ny" sagde hun og kløede sin kridhvide hud, hun virkede ikke kun som en vampyr men os dæmon, men hvad var enligt helt forskel på disse arter, andet end udseende og måske deres personlighed og lyst
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 0:34

Chris kunne genkende Ailinces udssende. stadig umådelig smuk. Hun var stadig blid, dog med en slags ond skygge. Chris blev rolig med det samme, den samme effekt, som Ailince altid havde haft på hende. Han kiggede hende i øjnene, og kunne tydeligt se det nu. "Jeg er stadig ikke lille!" protesterede han roligt. "Og jeg sørger over, jeg ikke fik levet mit liv. Ikke noget med, at jeg er ked af at være død," sagde han stille. Han gik lidt tættere på. Var det virkelig hende? Han bed sig let i læben, og tog sin hånd op mod hendes kind, meget langsomt, som havde han kun lige genvundet sine kræfter. Han lukkede øjnene hårdt i, og sukkede. Han bed sig i læben, og trak sin hånd til sig igen. Han kunne ikke bare uden videre, røre hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Adriana Fre 28 Maj 2010 - 0:51

Ailince hud var kold og kridhvid som om den var død, men silkeblød, hun var blevet smukkere og hun lagde hovedet på skrå med et spørgende blik "Kender jeg dig" spurgte hun, da hendes krop genkendte ham , tydeligt som en hun elskede, men hun havde mistede hendes hukommelse , hans berøring berolige hende mere end hun var "Sjovt, du berolige mig ved din berøring, du må beste end del for mig" sagde hun og og hans hånd i sin , hun smilede sit blid smil ,uden at vis sin tog spidse tænder i sin munden , hun mærkede en genkendelse i hans hånd, og så mod den "Jo du er yngre end mig" hun smilede drillende og hentyde til kroppen aldre ikke den rigtigt alder "Tja , jeg er Ailince , så vidt jeg ved" sagde hun... hun lyd som hende selv , men det mørke over hende kom af hun var en vampyrdæmon
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 0:59

Chris sukkede, og lukkede øjnene. Han trak roligt sin hånd ud af hendes. "Mit gamle navn er Beat. Altid været dæmon, men min menneskelige skikkelse er Beat. Og Beat ... er din eks," sagde han stille, og trådte bagud. At han var gået fra hende, det var en dum idé, og han kunne mærke, det stak ham i hjertet. Dog et ondt, koldt og sort hjerte, som et sort hul, alligevel kunne han mærke smerten. Han kiggede væk, og havde ikke den største lyst til at snakke om det. Han bed sig kort i læben. "Your first love. Jeg skaffede dig af med din far. Eller, jeg hjalp dig. Det var mig, der lærte, at man ikke skulle følge alle regler. At man skulle følge hjertet nogle gange," sagde han stille, og lukkede øjnene. En tårer gled ned ad hans kind, men han gemte den så godt han kunne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Adriana Fre 28 Maj 2010 - 1:05

Ailince lyttede til hans ord af nysgerrighed og så han blev ked af det over at mindes disse ting "hm, sorry vis mit menneske jeg har såret dig" sagde hun som hun slet ikke huskede det, men gjorder hun ikke... men hun følte at hun skulle være blid og venlig mod denne dæmon, så hun gjorder det. selv hendes nye del var interesserende i hvad han havde at se, hun sukkede og han gemt hans tår "hvorfor gemmer du det" spurgte hun og gik nu hen til ham, hun gjorder nu noget som hun ikke vil havde gjordet som menneske, hun løftede hans ansigt og tørt hans tår væk , hun så på ham med sine blide blå øjne "sorry, kan ikke huske dig"

//du kan vække hendes hukommelse om ham , XD bare rolige//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 1:33

Chris sprang bagud. "Don't touch me," sagde han stille, og stod i spring-stilling. En slags frø-stilling. Parat til næste hop. "Bare lad mig være," sagde han stille. Han bed sig let i læben, og kiggede på hende. "Men du husker måske din kat? Eller den guldmedaljon, jeg gav dig. Og Slifers barndomshalskæde," sagde han stille. "Måske vil det hjæpe dig lidt på vej frem i livet. Og husk, at dine venner ikke er her for evigt, så spild ikke tiden, stop ikke op. The show must go on," sagde han stille, og gik hen mod hende, med hendes kat. Han havde fået ilden i sine gænder formet præcist som katten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Adriana Fre 28 Maj 2010 - 1:42

Ailince rystede på hovedet "hvorfor skal jeg huske, " hun så på ham med et blik som tydeligt var i smerten, hun havde smerte i øjne "jeg har nok at kamp med, hvorfor vil du ha jeg skal huske når du ikke ønsker at se mig" sagde hun og kiggede på ham med et suk, hun så på katten formede af ilden "sorry, nothing " sagde hun og fik stor øjne, hun huske den dag hun havde fået en hvid kat, person var ukendt men katten så tydeligt.. hun skrig af smerte og flyttede sig tilbage , hun skær ansigt "smerte" sagde hun og så på ham , hendes røde øjne lyst og hun skær tænder, hendes vampyr tænder var synlig , hun så billede af , en hånd gav hende en hvid katten "hun vil passe på dig så ingen andre mænd rør dig" sagde stemmende, hun mærkede lykken i sig og en tår faldt ned "hvorfor lad du mig huske dette" sagde hun og så ned mod jorden
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 1:52

Chris kiggede koldt på hende. De stikkende kolde øjne, som nok ville lade hende huske de anfald han kunne få. Den brækkede arm, det havde kostet. "Hvorfor tror du, vi går med åiske mærker på ryggen? Jeg vil ikke have du husker det. Du vælger det selv, jeg hjælper bare," sagde hans kolde stemme. Han trådte bag ud, og betragtede hend med sine kolde øjne. Han fik et halvbrændt papir, med Slifers og Ailinces sang. Han smed det over til hende, og fik brændt selve medaljonens tegn ind i papiret. "Tænk. Luk øjnene, og se, hvor det der bringer dig hen," sagde han stille, og betragtede hende, fra der hvor han stod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Adriana Fre 28 Maj 2010 - 1:56

Ailince rejste og så koldt på ham "Så det er det du vil, du vil ha jeg skal vide sandheden" sagde hun og sukkede , hun gik hen mod ham og så på ham med røde øjne hun løftede hans nage og kyssede hans mund, hendes læber var blid og sød , som altid , hun slap , hun hviskede så i hans øre "had mit nye jeg, had min monster " sagde hun og flyttede sig væk, hun holdt sangen i hånden og læste den , en tår faldt ned og ramt papir , hun så mod ham "tak Chris " hun så mod himlen og slikkede sig om munden "søde læber du har" sagde hun så drillende, hun huske ikke ham med hendes kat og Slif . men ham, nej , nu var det op til ham og han var sikker på hun skulle vide det

//HOVSA XD//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 2:02

Chris bed sig i læben, og kunne mærke, hun kom tættere på. Hvor meget han end ville, så kunne han ikke. Han kiggede væk, og smidigt under hendes ben, og bag hende. "Slap af. Tag det roligt. Ikke forhast dig. Tænk over, hvad du gør," sagde han bestemt. Han kiggede hen mod Ailince, dog med hårde øjne. Lige nu skulle man ikke lægge sig ud med ham. Han satte sig op ad et træ, og havde ingen flugt muligheder, hvis hun forsøgte igen. Men han havde regnet med, hun havde fået budskabet. At hun godt måtte, hun skulle bare virkelig tænke over det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Adriana Fre 28 Maj 2010 - 2:10

"Sjovt rolle bytning" sagde hun og så mod ham "AH , hvorfor sagde jeg det" hun små grinede over ham "Skulle bare se hvordan du tog kyssede, øv håbede på vrede" hun træk på skuldre og så mod papir "du virkelig en for sig selv" sagde hun og lukkede øjne, hun så den lille dreng på badebroen , Slif deres første møde, hun stod bare helt stille og så pludselig utrolig sårbare ud , som et menneske, hun så nu ... der gik øjne hurtigt op og vis hun kunne rødmede havde hun helt klart gjordet det "Okay vil ikke vide mere" sagde hun og så ned på ham "Tak for minderne " sagde hun og gav ham sangen tilbage, hun virkede ikke som om hun kunne huske ham "Tja , den guldmedaljon du gav mig" hun tog en hånd ned i lomme og vidste den til ham "bære den stadig , ikke om halsen , men den minder mig om mit menneske jeg" sagde hun og rakte den til ham for han kunne se den , hun åbnede den , og et billede af dem kom frem i den "Havde kiggede meget på den , men kunne ikke huske , men som du siger ... man må komme vider , ikke sandt" hun holde sit lidt på afstand men os ikke for meget
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 18:48

Chris kiggede på hende. Lettere overrasket over, at hun rent faktisk havde gået med den i alle de år. "Alle skal videre. Med mindre man ikke ønsker det?," sagde han stille, og gik hen til hende. "Du har altid været god til at kysse, og jeg har altid nydt dine kys. Forstå dog, jeg kan ikke blive vred på dig?," sagde han stille. Han bed sig let i læben, og lukkede øjnene. Han trædte lidt tilbage, så der var større afstand. "Hvorfor kysse mig for sjov? Kærlighed er en stor ting, som man ikke bare kontrollere," sagde han roligt, og kiggede hende i øjnene. Hans ild røde øjne, som skinnede i månens uhyggelige lys, som også oplyste Maison De Fous. Han kiggede betragtende på hende, men kunne ikke finde ord. Hun var virkelig smuk, men i hans øjne, der havde hun altid været det. Han bed sig let i læben, og hoppede lidt længere væk. Ikke for tæt på. Chris kunne kysse hende osv. så snart det skulle være. Han var virkelig fristet, men nægtede at gå med følelsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 18:56

Ailince lagde hovedet på skrå "Beat ... nej sorry chris " sagde hun og smilede blidt "Jeg er forændre ikke den sammen mere , ikke jomfru og har kysset mange mænd" sagde hun og smilede derefter roligt "sammen går med sex, er ikke så uskyldig mere, har vel glem ordene helt i kærlighed" sagde hun og virkede trist... hun lagde en hånd mod sit bryst hvor hendes hjerte var... *Var, mit hjerte slår hurtigere* hun så på drengen foran sig , med et forvirrende blik
Der gik noget tid for hun gjorder nok , hun sukkede og gik hen mod ham "Jeg ved ikke hvorfor , men mit hjerte slog stadig hurtigt i nær dig, jeg er så forkert " hun så ned og sukkede "Jeg elsker flere på en gang" hun faldt sammen over hendes ord , en tår faldt "ikke igen , vil ikke elske flere end en" hun så mod ham , tydeligt at se hendes følelser for ham stadig var i hende
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 19:00

Chris kiggede mod hende, men var ikke den samme medfølende dreng. "Hør her. Jeg ved godt, at du har forandret dig. Du er ikke jomfru, og sex indgår i et forhold. Men hvad bliver der af den tid at snakke, nusse, holde om og kysse? Livet er ikke baseret på sex, og sex har intet med livet at gøre," sagde han roligt. "Sex er en fritids-ting, som man altid kan? Og kærlighed er en slags fuldtidsjob. Vi kan starte med, at du sortere dem fra, hvor du bare har et forhold med sex, for vi ved begge, at det ikke er det du ønsker," sagde han, og trak på skuldrene. Han gik stlle hen mod hende, og tog hendes arme bag fra, og fik hende løftet op. Han lod sine arme køre om livet på hende. "Hvem elsker du mest? For det er den person, du skal være sammen med," sagde han roligt, og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 19:10

hun så ned mod jorden da han havde løftede hende op "nu jeg mere forvirret " sagde hun og vendte sig mod ham og lagde hovedet mod hans bryst, tårerne faldt ned over hendes kind "jeg , jeg" sagde hun og sukkede "har ikke haft sex i et forhold før " sagde hun og sukkede "sorry, du ved godt jeg vil ha mere end bare fysisk kontrakt i mit forhold, men hvem vil dog forstå det" sagde hun mod hans bryst, hun holdet fast i hans tøjre
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 19:14

Chris nikkede. "Du vil også godt have sympati, og mentalsk opbakning. Jeg ved, du vil have mere en fysisk kontakt i et forhold. Du ved, jeg er anderledes. Jeg er desuden din eks-kæreste? Jeg kender dig," sagde han stille, og kyssede hende på panden. "Ailince. Du ved, jeg altid vil elske dig," sagde han roligt, og kørte en hånd gennem hendes smukke sorte hår. Han smilte varmt, og kiggede hende dybt i øjnene. Han kendte hende meget godt. "Du vil godt have et forhold, hvor du har en, der kan føle med dig. En du kan stole på, og snakke med, og ikke bare have sex, og kysse med hele dagen," sagde han stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 19:20

hun så på ham med undersøgende øjne *han kender mig utroligt godt* tænkte hun og lagde hovedet på skrå da han gled en hånden gennem hendes hår , hun smilede sødt og lagde en hånd på hans kind "hvornår begyndte du at forstå mig så godt" spurgte hun lidt forvirret men glad for de ting han sagde . hun så ned igen "Jeg ved du er anderledes men er jeg os, men stadig hvorfor er jeg så naive som altid" sagde hun og aede hans kind, hendes hud var iskold men blød, hun så mod ham igen "hvorfor skal det altid være så svært"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 19:29

"Som du selv siger. Jeg har ændret mig. Du har ændret dig. Jeg kender dig bedre." Han smilte. "Det kan vel ikke forkalres. Ikke uden, det bliver forvirrende. Tænk selv over det," sagde han stille. Han smilte til hende. Han lod sine hænder glide ned til hendes hofter, og kærtegnede der. Han sukkede stille. "Det er ikke sværere end du gør det til. Husk, du skal stille dig selv; ét spørgsmål. Det er alt hvad du behøves: Hvem har du det bedst med? Hvem opfylder dine krav? Hvem kender dig bedst? Hvem ville være mest perfekt for dig? Hvem ville holde i lang tid, og ikke abre er ude efter andre? Med andre ord: Hvem elsker du?," spurgte han stille. Han kiggede hende i øjnene, og kunne stadig se, den samme gamle Ailince et sted derinde. - bare mere voksen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 19:34

Ailince så ned og mærkede hans hånden ned over sin hofter , hun sukkede "Vis du kender mig, så ved du os godt , vis jeg har sagt jeg er forelsket i en , holder jeg mine orde" sagde hun og så til siden , hun vil godt prøve det med ham igen, men ... kunne hun ikke være bekendt mod jaster , hun lagde hovede på skrå "Jeg lad være med at stille mig selv de spørgsmål , jeg ved godt person og navnet der vil komme op i mit hovede, Dig" sagde hun og smilede kærligt , hun krammende ham kærligt og en tår fald ned og ramt hans skuldre "men vil bliv ved Jaster, han kom først" sagde hun og holdet ham fast indtil sig, hun undgik de tanker , at han nok var mere passende til hende end jaster var, men hun havde sagt til jaster ... hun vil give jaster en chance , for at få hendes hjerte ... hun vidste godt det stadig tilhørte hendes første kærlighed og det vil det nok altid gøre
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 19:41

Chris kiggede på hende. "Jeg ved godt, hvor du vil hen. Men problemet er, du heller ikke vil derhen, for du vil også blive her. Men hvis Jaster elsker dig, så vil han bare ønske, du er glad. Og hvis du er glad hos Jaster, så vil jeg ikke stoppe dig. Jeg elsker at se dig smile." Han smilte stille, og kiggede hende i øjnene. "Jeg ville godt give dig, dit hjerte igen, men det ville betyde, du skulle tage mit med," sagde han stille, og kyssede hendes kind en gang. Han sukkede, og holdt armene om hendes liv. Han skubbede hende lidt ud, og kiggede hende stadig i øjnene. "Det skader ikke, at du lader ham prøve. Men vil det lykkes, når jeg render rundt med dit hjerte?," spurgte han stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 19:55

Ailince så mod ham da han skubbede hende lidt væk "Jeg ved det ikke" sagde hun og havde en hånden på sin kind , hun rødmede af det... mere skulle der ikke til "Jeg ved godt .. men vil os være ved ham " sagde hun og så mod ham med et kærligt blik "tager dit hjerte med , nu jeg forvirret " sagde hun og lagde hovedet på skrå . gjorder hun faktisk tit ... ret sødt ... "Jeg vil han stadig kunne , men du vil altid har noget af mit"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 20:12

Chris smilte stille. "Det trøster mig lidt, jeg allerede har dit hjerte. Men i mine ører, efter hvad jeg har hørt, så er han meget liderlig, når han kigger på dig. Jeg føler, at han lyder som om, han vil behandle dig som et sexobjekt, men man skal ikke tro, hvad man hører. Det kan være, han er anderledes over for dig. Jeg har også hørt, at han er voldelig?," sagde han stille. "Jeg håber bare, at han behandler dig ordentligt," sagde han stille. "Ellers kommer jeg efter ham. Og det er ikke rart," sagde han stille, og smilte varmt, kærligt til hende. Han elskede Ailince mere end noget andet på Jorden, og det vidste han, han altid ville gøre?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum