Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Død og ødelæggelse - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Død og ødelæggelse - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Død og ødelæggelse - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Død og ødelæggelse - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Død og ødelæggelse - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Død og ødelæggelse - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Død og ødelæggelse - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Død og ødelæggelse - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Død og ødelæggelse - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Død og ødelæggelse - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Død og ødelæggelse

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Død og ødelæggelse - Page 2 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 20:17

Ailince så til siden , hun mod sagde ham ikke engang "Ja , det lyder som ham" sagde hun og små grinede "Ja , han er meget sex tænkende men, han er god i mod mig" sagde hun og små grinede "Han bliv kun voldelig engang foran mig og det var mod zero, som om det gør det beder" sagde hun og så mod ham, deres øjne mødes , hun så kærligheden i dem og smilede nu blid, rolig og tryg , for første gang i lang tid var hun tryg og glad sammen tiden , hun så til siden og virkede nu mere menneskelig og rolige "Jeg er ked af det at skabe alt disse problem , ønsker ikke dette... ønsker bare ro og fred i forholdet " hun smilede til ham kærligt "Men han opgav en anden for mig, så jeg må betyde mere end bare sex for ham"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse - Page 2 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 20:35

Chris smilte roligt. "Jeg vil bare sige, at han lyder meget seksuelt overgrebet af din skønhed," sagde han stille. "Jeg kan ikke lide, at han skal behandle dig sådan. Jeg må vel bare stole på, at du fortæller mig, hvis det sker noget. Jeg elsker dig! Jeg vil ikke have, du bliver skadet, eller biver behandlet som et sexobjekt," sagde han stille, og lod en hånd kærtegne hendes kind. Han smilte stille, mens hans helt røde øjne lyste i glæde. Endelig havde han fået et glimt af hende igen. Nu var hun så bare noget andet, men hun var stadig meget smuk, og dejlig, Han smilte roligt, og kyssede hendes kind, og smilte varmt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse - Page 2 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 20:39

Ailince smilede over hans tanker og vendte sit ansigt så han kyssede hende på sin læber i stedet for hendes mund, hun små smilede stadig "Sorry vil bare mærke din læber kort" sagde hun og kløede sin kind, hun så pludselig udskyldig ud ... skuespil , hun kiggede på ham "skal nok fortælle dig vis han behandler mig sådan, plus" sagde hun og lagde hovedet på skrå "Elsker os stadig dig" sagde hun og lukkede øjne da hun smilede sit blide menneskelig smil, det smil hun altid smilede som menneske som hun normalt gemt da hun var blevet vampyrdæmon, hendes spidse tænder bliv lidt synlig, hun var mest vampyr ... "Sorry"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse - Page 2 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 21:01

Chris kiggede på hende. Han kunne ikke lade være, og kunne ikke trække sig tilbage. Som havde deres læber klistret sig fast. Han lukkede øjnene, og havde slet ikke regnet med, det ville være så skønt, igen at mørke hendes læber. Han fik dog tvunget sig selv væk. "Du gør det ikke lettere for dig selv, ved at gøre det der?," sagde han stille, og smilte til hende. "Jeg forstår godt Jaster. Og der er noget positivt. Nu skal han ikke glæde dig ud i et sexet vampyr kostume. Du er sexet i forvejen, og så har du hugtænderne," sagde han stille, og smilte til hende. Han lod en hånd køre over hendes hugtænder, og smilte. "Hvem har bidt dig?," spurgte han stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse - Page 2 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 21:07

Hun mærkede hans hånd rørt hendes læber og så på ham med hovedet på skrå... "Åh , to bid mig, de vil være sikker på jeg blev forvandlet " hun små grinede og tog hans hånd "Pas på selv, er trøstig efter dig" sagde hun og små grinede, hans blod og duft tiltalte hende... hun smilede og tog hans hånd , hun slikkede hans håndled og hendes øjen var røde, hun slap hans hånd hurtigt og så mod ham, hendes røde øjne sad på ham "Sorry" sagde hun og kiggede på ham og så til siden som om hun skammede sig "Ja ikke , mig i et vampyr kostume "
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse - Page 2 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 21:20

Chris kiggede på hende. "Jeg er dæmon. Jeg kan ikke dø eller forvandles af dig. Og den eneste grund til, du har lyst til mit blod er, at du også har lyst til mig. Og det er en dum ting, når Jaster er i mellem?," sagde han stille, og trak sit håndled til sig, da hun rørte det med tungen. Han smilte. "Jeg kan lige så godt gå nu, inden du bliver for fristet. Jeg håber vore veje krydses endnu en gang, smukke. Jeg elsker dig," sagde han, og kyssede hende hurtigt, blidt på munden - som han altid gjorde: endnu et minde - forhåbentligt. Han hoppede op i et træ, og sprang videre hen mod byen. Hun kunne stoppe ham, men ikke selv. Hun måtte råbe, hvis hun ville have, han skulle blive? Hun var ikke hurtig nok til, at kunne fange ham, da hans evner gjorde ham utrolig hurtig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse - Page 2 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 21:25

Hun mærkede hans læber mod sin igen og så mod ham *så du forlader mig igen* sagde hun i hans hovede, meget næmere , hun havde tankekraft som våben , hun faldt sammen mod jorden og slog hovedet mod jorden , der faldt en tår ned, hvorfor er jeg så trist over han tog afsted, en tår faldt til , hun tørt den væk og en til kom , hun lagde sin panden mod jorden, hun lod sig falde mod jorden, hun lå nu mod jorden uden for kirkegården *Jeg elsker dig og vil altid gøre det* sagde hun så i hans hovedet, hun var flyttede sig fra jorden og sov ved en gravsten , med sit eget navn på "Lad hende enligt få fred" stod der på gravsten
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse - Page 2 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 21:28

Chris sprang over mod et andet træ, men tankerne kom så pludseligt, skydende, at han mistede fokus, og faldt til jorden. Og hvad var der? cirka halvtreds meter ned, så det var et hårdt styrt. Han lod bare den regn der var, ramme hans ansigt, mens han lå ubevægelig. *Jeg forlader dig ikke. Jeg gør det nemmere for dig. JEg vil have du skal være glad. Jeg vil have du smiler. Jeg vil have, du er lykkelig. Jeg elsker dig!* tænkte han højt i sit hoved, og lukkede øjnene, og mistede langsomt bevidstheden og åndedrættet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse - Page 2 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 21:34

Ailince lod på sin grav *så bliv ved mig , som min bedste ven* sagde hun i hans hovede *kan ikke klar det uden dig, ved det ondt mod dig* sagde hun så i hans hovede , hun mærkede regn mod sit ansigt og åbnede øjne "Jeg måtte havet falde i søvn" sagde hun og sætte sig op . hun duftede en sød og velkendt duft "Chris " sagde hun og gik ud af kirkegården og mod hans rækting , det som havde set før var lidt uklart for hende, hun hoppede op i et træ og sprang frem til næste og sådan frem ad, hun stoppede og hoppede ned og stod ved siden af ham "du måtte havde fået et chok" sagde hun og var lagt over hans krop, hun løftede ham op så han kunne se hende og nu holdet hans hovede "er du okay"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse - Page 2 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 21:42

Chris bevægede sig ikke. Han var gået i hvile tilstand, da han ikke kunne dø. Han var dog i en skadet, dyb trance, og kunne kun høre og svare på hendes tanker, ikke andet. *Jeg kan ikke være bedste venner med en, jeg har følelser for, og elsker,* tænkte han stille, og havde stadig øjenlågene rullet over øjnene, som havde han ingen anelse om, at han sov? Hvilket han heller ikke vidste, men han måtte vel bare gætte lidt frem?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse - Page 2 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 21:47

Ailince sukkede dybt og træk vejret , hun lagde sin panden mod hans og lukkede øjen "Sorry " sagde hun og gik inden i hans sind , for at finde ham , hun stod nu foran ham i hans sind, hendes sort hår bevægede sig og hendes røde øjne sad på chris inder "Kom tilbage chris" sagde Ailince , inden i ahns hovedet, hun holdet ham blidt i sine armene "vis du kunne valg, hvad ønsker du så" sagde hun og smilede blidt, det var person inden i hans sind, Ailince tankekraft var stærkere end normale væsner
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse - Page 2 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 21:54

Chris kunne kun lige ane hende da hun var tåget for hans blik. *Hvad mener du med, hvis jeg kunne vælge? Vælge, hvad?,* tænkte han stille, som jo blev til tale inde i hans hoved. Han sukkede stille, og der kom mere og mere liv i ham, men dog ikke nok til, at han kunne bevæge sig. Han lukkede øjnene i sit sind, og åbnede dem igen. Han kunne mærke, at hans liv var ved at vende tilbage, og faldet ikke betød noget for ham. Bare Ailince ikke ville gå, så kunne han alt med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse - Page 2 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 21:58

Ailince åbnede munden igen inden i hans hovede "vis du kunne ønske lige hvad du vil, hvad skulle det så være" spurgte hun og smilede , hun åbnede øjne rigtigt og forsvandt fra hans sind, hun så mod hans sår "Hm , må vi gør noget ved" sagde hun normalt og bid sig hård i læberne så hun blødt i munden, ens eget blod smagt ikke godt , hun lagde sin læber mod hans og hendes blod gled ind mellem hans læber og ned i hans krop... vampyr blod var kendt for at være hurtigt healende og hans sår begyndte at healede, hun aede hans hår lidt til siden og så på ham ... lige nu var han den som havde hendes opmærksomhed ... hun elskede ham , men hvorfor skulle kærlighed være så svært, hun sagde nu i hans hovede igen "vis du kunne få alt, hvad vil du så ha"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse - Page 2 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 22:04

Chris lukkede øjnene langsomt op. Han sukkede stille, og kiggede på Ailince. "Hvad som helst? Jeg ville nok have ... At du var glad?," sagde han stille. "Hvis jeg ville kunne have alt i verden, så ville jeg have et døgn med dig. Men det er mit andet ønske. At have dig for mig selv, bare et sidste døgn. Men det der tæller mest er, at du er lykkelig. Når du er det, med den du elsker. Så er jeg tilfreds," sagde han stille, og betragtede Ailince med et blidt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse - Page 2 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 22:07

Ailince så på ham *han sætte min behov foran sine eje * tænkte hun og en tår faldt ned over hendes kind, glædes tår ... hun gjorder så noget uventede eller nok ikke vis du kendt hende , hun lagde sig ned , mere smid sig ned og krammende ham indtil sig , hun mærkede hans krop mod sin "er du okay" sagde hun og snøftede lidt, hun havde armene omkring ham ... "Er det virkeligt hvad du ønsker , at jeg er glad" sagde hun og så mod træerne
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse - Page 2 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 22:11

Chris nikkede, og stønnede i smerte, da hun krammede. Nok healede det sår, men ikke smerter. Han smilte varmt. "Hvis du er lykkelig, så er jeg lykkelig," sagde han stille. Han kiggede på hende, og lukkede øjnene igen. "Trods det 50 meters fald, dit blod, der smager ret dårligt, og det faktum af, at du krammer sjælen ud af mig, så ser det ud til, jeg overlevede," sagde han stille, og betragtede Ailince stille. Han tog hendes tårer, og kyssede på den, så den forsvandt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse - Page 2 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 22:14

"Sorry" hun slap ham lidt , men holdet stadig om ham "Selvfølgelig synes du ikke om mit blod, det er sødt, meget sødt" sagde hun og smilede blidt , hun mærkede hans kind mod hendes tår "Jeg er så ond, jeg ønsker du er ved mig, men tanker slet ikke på det vil såre dig" hun så ned og sukkede dybt "sorry chris , jeg elsker dig rigtigt meget.. men skal holde mit løftet " sagde hun og kiggede mod ham, hun smilede blidt "pleas forlad mig ikke "
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse - Page 2 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 22:18

Chris smilte. "Det har intet med løfter at gøre. Kærlighed har intet med løfter at gøre, men med følelser at gøre? Han kan være kommet forsent?," sagde han stille. Han sukkede. "Men du er en pige, der holder, hvad du lover, og siger," sagde han stille, og sukkede for sig selv. Han bed sig let i underlæben, og kiggede op mod den blå himmel, som dog var regn over. Det røg lige ind på hans krop, men det reagerede Chris ikke på. Ailince havde allerede gjort hans overkrop våd med hendes tårer, og regnen gjorde den ikke mindre klæbende eller gennemsigtig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse - Page 2 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 22:25

Ailince så på ham og havde hørt hans tanke "Bare sig jeg er en grædebaby " sagde hun og små grinede, det var ikke tit hun var menneskelig og slet ikke så meget, hun så mod ham og smilede . det var hans væk hun var, hun så taknemlig på chris "hvor har jeg dog fundet dig hende" sagde hun og små grinede over sine orde, tydeligt at høre hun var forelsket i ham stadig, hun rystede på hovedet .. hun mærkede regn mod sig og kiggede ned på sin hvid top... som ikke var hvid mere , men gennemsigtig , hun havde en stor BH på , og man kunne godt se hun var blevet ældre mere figur ...
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse - Page 2 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 22:29

Chris smilte, og kiggede på hende. Hendes øjne var virkelig smukke. "Du har fundet mig på Istedgade, sammen med alle de andre ludere," sagde han i sjov, og smilte stille, varmt til hende. Han betragtede hende stille, mens de begge blev gennemblødt af regnen, som piskede mod deres kroppe. Han smilte stille, og satte sig op. Han åbnede øjnene helt. "Her. Lad mig," sagde han, og trak hende under et træ, hvor der var læ for regnen. Chris lod sine hænder køre om på maven på hende, mens hans evner straks gik i gang med at tørre Ailince med sin varme. Hans krop var også varm. Dog sprang han altid over hendes brsyter - ikke fordi, han ville se på hende. Han følte bare, det var lidt akavet, måske?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse - Page 2 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 22:34

Ailince mærkede varmen mod sin hud, meget mærkeligt , hun så på sin hud tøj bliv tør, hun smilede og grinede over han undgik det "Så du vil heller se på min BH" sagde hun drillende og påpegede at hendes top stadig var gennemsigtigt hvor hendes BH sad , hun kunne ikke lad være med at grinede over hans oppefølgeles og lagde nu en hånden for munden mens hun samle benene op til sig , som hun gjorder når hun virkelig grinede meget "Sorry , sorry, men er vantil folk rør mig de steder" sagde hun og rødmede af hun grinede så meget , det var mere hun bliv rød på kinderne end hun rødmende
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse - Page 2 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 22:37

Chris kiggede stille. "Og jeg er vant til, at folk rør mig andre steder. Men bare fordi du er vant til det, betyder det ikke, du vil nyde det, vel," sagde han stille, og undgik stadig hendes BH. "Nej. Jeg vil ikke se, eller ... men, det kan være lige meget." Han var færdig med at tørre hendes krop alle andre steder, og nu kunne fokusere på BH-stedet. Han trak sine hænder langt ud fra hendes krop, og brugte al sin kraft, og på så sekunder var hun tør. "Jeg tror bare, det ville være lidt akavet. Jeg har lige snakket om sexobjekter, at jeg så rør ved dig, det er ikke lige det bedste rollemodel, så," sagde han stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse - Page 2 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 22:41

hun smilede og små grinede stadig "Nej nej , ved jeg" sagde hun og prøvede at stoppede men var ikke så let "Lang tid siden jeg har været så levende " ordene gav et chok i hende , *Var* hun så mod chris og sank en gang "øhm... tja , har normalt masker over hvem jeg er , så tror ikke altid jaster elsker mig for hvem jeg i virkeligheden er , jeg er stadig den type som skal beskyttelse , normalt har jeg var den hård , frække type nær ham" hun så til siden "jeg har ikke været mig selv siden jeg døde" hun så væk fra ham og kiggede mod regn
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse - Page 2 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 22:48

Chris kiggede overraskende på hende. "Er det så ikke på tide og finde ud af, om Jaster kan stå den rigtige dig. For kan det virkelig passe, at han skal elske dig for det, du ikke er?," spurgte han stille, og lod sine hænder ramme hendes mave. "Jeg forstår ikke, hvorfor du ikke; i det mindste siger til ham, at han skal tage dig, og ikke kun din krop. Sig han skal elske dig, og ikke kun din krop." Han smilte. "Det er da noget, der i det mindste giver lidt point?," sagde han roligt, og smilte stille. Han lukkede øjnene, og kunne mærke hendes chok. Han lod sine arme køre om hendes skuldre. "Rolig," sagde han stille. Han hviskede blidt i hendes ører, den sang, som Slifer havde skrevet til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse - Page 2 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 22:52

"Slif" fik hun mumlede frem i hans sang, og bliv rolige igen, hun så på ham og smilede blidt , hun var ham taknemlig for at være her ... hun smid sig mod ham og lagde arme omkring ham så godt hun nu kunne, hun krammene ham og mærkede hans varme "han elsker mig for det hele , mit udseende og mig, men tror ikke han ser det svag jeg, kun det stærke " sagde hun var glad for han var der , men dette var ondt mod Chris , han elskede hende os .... "må være svært ar give mig råd til en anden person end dig" sagde hun så
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse - Page 2 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum