Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Død og ødelæggelse - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Død og ødelæggelse - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Død og ødelæggelse - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Død og ødelæggelse - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Død og ødelæggelse - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Død og ødelæggelse - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Død og ødelæggelse - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Død og ødelæggelse - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Død og ødelæggelse - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Død og ødelæggelse - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Død og ødelæggelse

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Død og ødelæggelse - Page 3 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 22:54

Chris smilte. "Nej. For, igen, hvis jeg kan se dig være glad, og smile, og være den du er, så er alle mine råd til rådighed for dig. Jeg elsker dig." Han smilte stille, og lukkede øjnene svagt i. Det var ikke hårdt, at give hende råd, men det var hårdt at være tæt på hende, velvidende, hun elskede ham, han elskede hende, men de havde en person mellem hinanden. En fælles person, som nok var hadet af Chris, og elsket af Ailince?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse - Page 3 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 22:58

"du kender jaster " sagde hun så og sukkede dybt "Nej , gør det svære" sagde hun og sukkede hun mærkede ham nær hende, hun sukkede "hvorfor kan jeg ikke bare elske en" sagde hun og slog panden mod hans skuldre, han kunne holde til det ,da selvom hun havde vampyr styrk var han stærkere end hende, hun tog fast i hans tøjre "Jeg elsker os dig stadig" sagde hun og smilede af sin ord og sit hurtige hjerte...
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse - Page 3 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 23:04

Chris kunne mærke det. "Du kan også elske én person. Men den person skal du være sikker på?," sagde han stille. Var det ikke Chris selv, der sad i den situation på Hogwarts, den gang han gik der? Med han elskede flere, og det blev ét stort kaos? Han smilte lidt over tanken, og modtog hendes slag. "Rolig," sagde han stille, og smilte varmt til hende. "Det skal nok gå," sagde han, og nussede hendes ryg, blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse - Page 3 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 23:10

hun nikkede "håber jeg" sagde hun og sukkede , hun så mod han tøjre og holdet fast, hun begyndte at blive mere rolige igen "jeg vil ikke skabe mere splid og had " sagde hun og lagde hovedet på hans skuldre "er træt af ulykke og fortæderige" hun lukkede øjne var var nu tryg og rolige igen , hun kunne nu lægge en maske over sig vis hun ønskede... men gjorder hun ikke , hun mærkede være bevægede hver figner ned af sin ryg
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse - Page 3 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 12:52

Chris kiggede stille på hende. Han havde mest af alt bare lyst til at kysse hende, men hun ville godt tilhøre en anden, selv om Chris gerne ville have hende igen. Han bed sig i læben, og sukkede. Han var fri, men hun havde lovet sit hjerte væk?! Han kiggede hende i øjnene, og forsvandt helt. Hun var virkelig smuk. Han sukkede, og rykkede væk fra hende. "Som sagt. Jeg vil ikke forlade dig. Jeg er bare fristet af dig. Jeg kender den rigtige, og elsker den rigtige Ailince. Og jeg ved, hvad du vil have," sagde han stille. "Men det tæller vel ikke. Og jeg ved bare, at jeg ikke vil være skyld i, du bliver forvirret," sagde han stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse - Page 3 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 13:13

Ailince så ned og denne gang tog hun ham ikke indtil sig "Jeg ved det Chris , elsker os dig og du skal ikke tro noget andet , virkeligt , men giver Jaster chance " hun så på ham og kiggede ham i øjne, hun havde det lidt dårligt over at give chris disse smerter , hun sukkede dybt og så til siden, hans øjne tiltræk hende, helle ham gjorder , alt , være en lille ting "Jeg , ønsker ikke at mist dig chris" sagde hun og vendte blikkede til ham , hun aede hans kind "ved dette er ondt, men vil lige mærke igen" sagde hun og kyssede hans læber, mere blidt end normal , hun slap hans læber langsomt og så ham i øjne "Det nok bedste jeg går, inden vi laver mere" sagde hun og rejste sig op "Jeg ved dette er ondt og dumt, men lad os være venner indtil fremtids viser forandring"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Død og ødelæggelse - Page 3 Empty Sv: Død og ødelæggelse

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum