Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Come play with the wicked one  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Come play with the wicked one  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Come play with the wicked one  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Come play with the wicked one  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Come play with the wicked one  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Come play with the wicked one  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Come play with the wicked one  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Come play with the wicked one  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Come play with the wicked one  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Come play with the wicked one  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Come play with the wicked one

Go down

Come play with the wicked one  Empty Come play with the wicked one

Indlæg af Gæst Man 5 Aug 2013 - 16:26

Hej alle der ude på vie la mort, nu blev det så min tur til lede efter et par emner da jeg sidder og keder mig ret så groft, jeg ved dog ikke helt hvad jeg skallede efter men jeg har et par ideer om at jeg gerne vil have gang i et eller andet brutalt for wicked er mere eller mindre mentalt syg i hoved og derfor vil jeg gerne find et legetøj til ham også os et par andre ting..

Krav
Jeg vil gerne have at man minimum kan skrive 300 ord, for alt der under bliver desværre ret kedeligt hos mig.
Man skal være kreativ, men det tror jeg da alle er :D
Man behøver ikke og være en mester til dansk, for jeg selv ret ilde til dansk grammatik så bare det er læselig så jeg faktisk glad.
Jeg kan lige så god sige at jeg ikke er en person der særlig glad for emne med anime billeder, så please have et realistisk billede eller noget der ikke er for anime, eller bare en generelt avatar..

Hvad jeg søger
Legetøj :: En eller flere personer som Wicked kan smide sin galskab af på, det kan både være mænd og kvinder, i don't care.. Alle er velkomne så længe at de bare klar på at det god kan blive et lettere voldsomt emne som de gå ind i c:
Crime partner :: En person som der nok og vel er ligeså langt ude som Wicked selv og som os gerne må være glad for toture og drab af NPC og sådan ting :D
Venner :: Dette bliver nok en lidt svært opgav eftersom at Wicked jo har en mental sygdom gør det os at han svært og stole på for han lider jo af anti social personlighedforstyrelse og derfor har han os svært ved begå sig rent socialt, men i må gerne prøve jer frem.. Hvis i da tør.. :D

Ellers har jeg ikke mere og sige so far.. Men håber der nogle som der har lyst til og emne med mig :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum