Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Plotsøgning EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Plotsøgning EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Plotsøgning EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Plotsøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Plotsøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Plotsøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Plotsøgning EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Plotsøgning EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Plotsøgning EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Plotsøgning EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Plotsøgning

2 deltagere

Go down

Plotsøgning Empty Plotsøgning

Indlæg af Jophiel Lør 31 Aug 2013 - 21:47

Angel seeking...

Hej! Jeg søger nogle plots til min lille engel her. Alt der er værd at vide om Jophiel står på hans profil, men jeg vil for god ordens skyld lige remse de vigtigste detaljer op for jer. Han er en 54årig engel, som det meste af sin tid på jorden har været fanget i et forsøgscenter, som han kun netop er sluppet fri fra. Han er nu i vingeløs tilstand i færd med at opleve verden for første gang. Han har gjort det til sin mission at hjælpe alle, der er i nød, og han lever i det hele taget så kristent et liv han kan. Nåja, og så er han til sit eget køn, hvilket han dog ikke tør indrømme overfor sig selv.
Jeg er åben overfor plots af enhver slags (stort set), men jeg har selv et par idéer, som jeg gerne vil føre ud i livet.

  • Jeg søger selvfølgelig først og fremmest den person, som Jo skal være skytsengel for. Alder, køn og race (minus engel) er stort set ligegyldigt. Det fedeste ville dog være en, der er god til at rode sig selv (og dermed Jo) ud i problemer samt en, som er en smule skeptisk overfor det dér med skytengle, hvilket kun vil gøre det endnu mere frustrerende for Jo.
  • Jeg søger en, der kan minde ham om forsøgscenteret, hvor han blev holdt fanget. En der af grunde vi aftaler holder ham fanget (evt. for at stjæle hans blod, der er healende), eller måske bare en, der af en ukendt årsag har udset ham som deres næste offer, der skal pines.
  • Jeg søger en, der kan sætte skub i hans ”kærlighedsliv”. Hvor meget kærlighed der er involveret (hvis der da overhovedet er kærlighed med i det) er underordnet, bare personen kan udfordre hans seksualitet og få åbnet hans øjne. Denne person skal selvfølgelig være af hankøn og helst være temmelig udadvendt på det punkt, da Jo er en smule forsigtig.
  • Jeg søger venner og folk, der kan hjælpe ham med at falde til. Evt. en, han kan bo hos, og som i mindre grad kan forsørge ham, da han lige nu bor på gaden og påstår, at han ikke har brug for at job, da han har for travlt med at hjælpe folk i hverdagen. Det kan også være en, der giver ham et job, hvor han rent faktisk får mulighed for at gøre noget godt for menneskeheden på den ene eller anden på. Ellers søger jeg folk, som kan lære ham noget om, hvordan livet på jorden. Alt lige fra computere til kreditkort til togbilletter er ukendt for ham.


Det var vist det. I må meget gerne komme med andre forslag til plots, da jeg er frisk på det meste. Mit eneste krav er sådan set bare, at du har en nogenlunde længde i dine svar og at du har din grammatik og stavning i orden.


Sidst rettet af Jophiel Ons 29 Okt 2014 - 14:43, rettet i alt 2 gange
Jophiel
Jophiel
Beginner (Rank 4)

Bosted : -

Antal indlæg : 38


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning Empty Sv: Plotsøgning

Indlæg af Gæst Søn 1 Sep 2013 - 12:27

Hey Jophiel!

Rigtig interessant og velformuleret plotsøgning, den har i hvert fald givet mig lyst til at hjælpe med udviklingen af din karakter!
Karim er min første romantiske karakter, med romantisk mener jeg ikke nødvendigvis "kærlighed" men nærmere den literære betydning karakteriseret af følelser, naturen og en idyllisk præsentation af Karims tanker, håb og drømme.
Jeg synes, nogle af dine søgninger giver anledning til at sætte Karim i effekt. Jeg har et par forslag, som du kan tage stilling til, da Karim måske kan spille flere forskellige roller.

Som udgangspunkt ville det være fedt, hvis Karim kunne give Jo en hjælpende hånd hvad angår husly og arbejde. Karim arbejder for en frugt- og grønthandler, der selv dyrker størstedelen af afgrøderne, som de sælger. Her fungerer han både bag kassen til salgsarbejde men også ude på plantagerne, hvor tiden i disse dage går med at plukke æbler.

Han bor i en primitiv loftlejlighed i udkanten af Terre, lige på grænsen til Logement hvor det begynder at blive slumkvarter. Lejligheden er meget hyggeligt indrettet med begrænset elektronik og en hel masse tæpper og puder. Jeg forestiller mig det i stil med disse to:
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m3h9jwO7zI1qh47xbo1_500.jpg http://24.media.tumblr.com/eb94c59b7f0928d66b0dc76ffb79458d/tumblr_moctxbdSQE1svzu4ko1_500.jpg
Men for at gøre en lang beskrivelse kort, består det af tre rum og et lille badeværelse: Det første, man træder ind i, der fungerer som køkken, spisestue, opholds- og studierum. På venstre side er der to døre: En til Karims værelse, en til det værelse, der kan blive Jos.

Karim er vant til at give husly til folk, Jo behøver ikke at have fast adresse hos ham, men han skal være velkommen til at kunne benytte sig af Karims grund. Hvis de bliver en slags samboer, kan  Karim eventuelt tilbyde ham et par arbejdstimer ude på plantagerne eller i butikken.

Derudover kunne jeg godt tænke mig at hjælpe Jophiel i efterforskningen omkring sin fortid. Hvis der har været nogle dyr tilstede, kunne de bevidne, det der fandt sted og videregive information til Karim, der kan hjælpe Jophiel med at finde de ansvarlige for forsøgscenteret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning Empty Sv: Plotsøgning

Indlæg af Jophiel Søn 1 Sep 2013 - 18:59

Gud, hvor ville jeg ønske, at jeg kunne forvandle mig til Jo og flytte ind hos Karim. Hans lejlighed er jo fantastisk!

Men ja, jeg er vild med plottet! At arbejde i naturen med at dyrke grøntsager og frugter er da lige et job for Jo, men han ville i den grad også nyde at hjælpe til med at assistere kunder i butikken. Jeg går ud fra, at plantagerne ligger et godt stykke fra selve byen?
Idéen med ikke at have fast adresse hos Karim er jeg ret vild med. Jeg kan forestille mig, at Jo er typen, der forsvinder fra tid til anden fordi han har fået en fiks idé om at skulle frelse en eller anden der er i nød.

Det med forsøgscenteret er også en god idé. Jeg tror ikke, at Jo vil tage hævn på menneskene, heller ikke selvom han ønskede det, men han vil hellere end gerne give dem en lektion i morale. Så der tror jeg sagtens Karim vil kunne hjælpe ham.
Jophiel
Jophiel
Beginner (Rank 4)

Bosted : -

Antal indlæg : 38


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning Empty Sv: Plotsøgning

Indlæg af Gæst Søn 1 Sep 2013 - 19:04

Sprødt!

Hvor vil du helst starte deres bekendtskab? Skal de allerede have en aftale angående lejligheden og dermed kende til hinanden eller skal vi starte helt fra begyndelsen?
De kan selvfølgelig også lære hinanden at kende via jobbet, hvor Karim så efterfølgende tilbyder ham en madras hos ham... ahh, så mange muligheder! Tell me what you want and you shall receive!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning Empty Sv: Plotsøgning

Indlæg af Jophiel Søn 1 Sep 2013 - 19:12

Det kan sagtens ske igennem jobbet. Måske er Jo der en dag fordi han har lovet en af Karims kollegaer at hjælpe til, og så falder de to i snak?
Jophiel
Jophiel
Beginner (Rank 4)

Bosted : -

Antal indlæg : 38


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning Empty Sv: Plotsøgning

Indlæg af Gæst Søn 1 Sep 2013 - 19:15

Sagtens! Må jeg trække Jo med ud på en æbleplantage?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning Empty Sv: Plotsøgning

Indlæg af Jophiel Søn 1 Sep 2013 - 19:16

Selvfølgelig!
Jophiel
Jophiel
Beginner (Rank 4)

Bosted : -

Antal indlæg : 38


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning Empty Sv: Plotsøgning

Indlæg af Dean Søn 1 Sep 2013 - 21:21

Dean er meget frisk på at udfordre hans seksualitet.
Og kærlighedslivet søger jeg også selv... Skriv evt. PB hvis du kunne tænke dig at aftale nærmere omkring plot? :)
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning Empty Sv: Plotsøgning

Indlæg af Jophiel Søn 1 Sep 2013 - 21:39

PB sendt!
Jophiel
Jophiel
Beginner (Rank 4)

Bosted : -

Antal indlæg : 38


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning Empty Sv: Plotsøgning

Indlæg af Gæst Tirs 3 Sep 2013 - 14:28

Hvis denne emnesøgning stadig lever, vil jeg gerne komme ind med nogle in-puts, da du lyder utroligt interessant.

For det første, åbnede jeg øjnene i meget stor grad, da jeg så du ledte efter en at være skytsengel for. Da jeg så læste videre, kunne jeg ikke lade være med at trække på smilebåndet, fordi det lød alt for godt til at være sandt!
Hvis Petya nogensinde fik en skytsengel, ville hun, som du skriver, være meget skeptisk og mistroisk omkring det. Hun er dyb menneskehader og er virkelig god til at komme i slåskampe og lignende, når hun tager i byen (hvilket er ved at blive til en dårlig vane) + hun er lejemorder for Mafiaen. Mafia = problems, amirite?

Ikke nok med det, så synes jeg det ville være underholdende at det udviklede sig til det punkt hvorpå Jo flytter ind hos Petya. Men jeg kan se den post allerede er reserveret. /sad

Jeg håber på at høre fra dig!

- Petya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning Empty Sv: Plotsøgning

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum