Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Plotsøgning: Mad World EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Plotsøgning: Mad World EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Plotsøgning: Mad World EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Plotsøgning: Mad World EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Plotsøgning: Mad World EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Plotsøgning: Mad World EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Plotsøgning: Mad World EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Plotsøgning: Mad World EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Plotsøgning: Mad World EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Plotsøgning: Mad World EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Plotsøgning: Mad World

2 deltagere

Go down

Plotsøgning: Mad World Empty Plotsøgning: Mad World

Indlæg af Gæst Ons 8 Jan 2014 - 19:09

Jeg har ikke sat mine ben på jorden siden anden verdenskrig. Nu er jeg blevet sendt herned. Og til Di Morga af alle steder… Verden har forandret sig. Det har den virkelig. Og hvad er min opgave nu? At redde dem som underlægges varulvekløer, vampyrbid, dæmonisk manipulation og djævelsk ufølsomhed? Det hele er temmelig… overvældende. Jeg har forsøgt at lære så meget om samfundets udvikling; Forsøgt at træne mine kræfter op – men jeg har ingen erfaring. Der kommer ikke til at være let. Det er ikke derfor jeg er her.

Søgning
Hey, gutter og gut'inder. Jeg vil så lige prøve kræfter med noget nyt, og har derfor oprettet denne bruger. Jeg indleder så en lille plotsøgningsfase før jeg dykker hovedkuls ned i 'tråderiet'. Derfor tager jeg nok ikke nogle emner de næste par dage, ind til jeg - personligt - har nogle ting på plads mht. min karakter og eventuelle relationer, hvis nogen da føler interesse for det :-3

Jeg leder efter meget forskelligt, og alligevel også meget uspecifikt. Det kan være venskabelige relationer såvel som fjendtlige. Det skal dog siges, at en relation fra fortiden skal planlægges nøje, da han trods alt ikke har sat fødderne på jorden i ret mange år. Det samme gælder familie-relationer og/eller gamle flammer i livet. Hvem ved – måske kunne han være forlovet da han døde i krigen – måske endda have gjort én gravid blot for at konfronteres med en søn/datter? Måske møder han personen der dræbte ham  eller kæmpede ved hans side i krigen?

OBS: Alt der hedder romantiske relationer vil jeg helst bygge op gennem tiden og ikke planlægge nøje. Derudover vil Enzo nok ikke ligefrem være typen der 'hopper i kanen med hvem-som-helst' - så det er nok ikke på tale lige nu.

Krav
§ Skriv helst over 100 ord – gerne… ret meget mere. Jeg forventer ikke at man skriver en roman til mig, da det trods alt er kvaliteten der tæller. De 100 ord er bare et absolut minimum. Det skal også siges, at ingen behøver skrive ligeså meget som jeg har en tendens til at gøre. Det forventer jeg ikke. Jeg skriver efter kreativitet, og hvis folk derfor kun skriver 2-5 linjer i et indlæg, er det nærmest et signal til mig om, at de ikke føler sig inspirerede nok til at skrive med mig.
§ Jeg er bestemt ikke på 24/7, så forvent det ikke af mig. Jeg laver også noget ved siden af, så uanset hvor hurtigt du svarer, vil jeg ikke altid kunne leve op til det. Hvis jeg er væk i en længere periode vil jeg selvfølgelig meddele det. Jeg har noget skole ved siden af, som jeg ikke rigtigt kan slippe fra (og ikke ønsker at slippe fra) - så det kan sagtens være at jeg primært vil være online i weekenderne osv.
§ Det sædvanlige: dræb ikke min karakter, eller skab en  impulsiv relation fra hans fortid uden min tilladelse. Alle ordinære emne-regler gælder selvfølgelig bare her.

PM mig eller skriv her. Lige nu vil jeg helst have etableret direkte relationer, og ikke fokusere helt og holdent på impulsive "Hej, jeg hedder"-emner. Det bliver sgu for... kedeligt og uoverskueligt i længden :-3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning: Mad World Empty Sv: Plotsøgning: Mad World

Indlæg af Autumn Ons 8 Jan 2014 - 19:33

Kandidats navn; Autumn Kieplion Nephal.
Ansøgelse omkring; Et emne med den kære Enzo.
_______________________

Looked apart from that cheesy starter and such.. Eh.. Så kunne jeg godt være interesseret i at stable et plot op omkring din karakter. Jeg har en lille idé, og forhåbentlig falder den i god jord. Ellers må vi forsøge os frem med andre ideer. Vores hjerne er stadig unge og fungerer fint endnu, så det skal nok lade sig gøre. xD

Oh well.. Jeg blev egentlig mest tiltrukket af det faktum, at din karakter var soldat i Anden Verdens Krigen. Det vil sige at han levede omkring samme tid, som Autumn. Det kunne være spændende, hvis han i løbet af krigen, havde fundet denne lille blåøjede tøs for sig selv ude i de tomme gader. Her kan det have gået to veje; Enten kunne han have hjulpet hende, eller han kunne havde bragt hende med sig tilbage, på grund af overtrædelse af udgangsforbudene. Hvis det sidste var tilfældet, ville der lægge lidt mere historie til hans viden om hende, eftersom hun meget muligt have fuldendt en flugt fra den fangelejre, hun ville være blevet sendt til.
Men for at summe op, vil de så igen mådes. I Di Morga. Alle de ord senere. Han vil sikkert havde troet, hun blot var et menneske den gang, men hun vil ligne sig selv, og det vil måske forvirre ham en smule. Deres forholdt il hinanden ved dette genmøde, vil igen være forskelligt frem for hvilken vej, du mener vil passe bedst til din karakter at gå.

Sorry.. Det blev vidst en lidt lang smøre.. :i Men det kan da bruges til en start.
Med mindre du slet ikke kan se det hele ske for dig.
Der udover kan du tjekke mine emner igennem for at se, om du mener, jeg opfylder dine krav, hvilket jeg nok skulle. -w-
Autumn
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning: Mad World Empty Sv: Plotsøgning: Mad World

Indlæg af Evelyn Swift Ons 8 Jan 2014 - 20:30

Evelyn melder sig også til at plotte med Enzo!

Der er mange ting der kunne være muligt at plotte omkring, da Evelyn også er en af dem som har levet længe og været på jorden siden 1500 tallet, så det kunne være meget muligt at de har mødt hinanden under krigen da hun var medlem af kirken og grundet af de var utrolig bange for at hun var besat af dæmoner (hvilket hun teknisk set er). Gik de efter den teori, hold dine venner tæt men dine fjender tættere. Plus at præsten der tog hende til sig sørgede for at hun ikke ville blive smidt ud af kirken selv efter han døde, så derfor har hun været meget rundt omkring i landet inden at hun sluttede sig til en tyve gruppe som manipulerede hende til at tage nogle ret nye og radikale valg i livet.

Det jeg dog leder mest efter til Evelyn er dog mest venskaber, da hun i den seneste tid kun har draget fjendskaber til sig, så det kunne være godt og måske også lidt fedt at finde en der måske kunne hjælpe hende i en meget mørk tid. :D
- Måske man hurtigt skulle sætte dig ind i, at Evelyn blev udsat af et overgreb af en anden dæmon, som stjal hendes tidligere kræfter plus det udseende hun havde trukket til sig. Det var sådan at hun i frygt for sin egen dæmon, begyndte at suge kræften og udseendet fra andre kvinder til sig for at opretholde et energi niveau der undertrykkede hendes indre dæmon. (Men alt dette kan du også læse i profilen til hende hvis det skulle være, omkring hvordan hun hader den race hun er ^^). Men min plan med Evelyn i fremtiden er i grunden at dræbe hende og gøre hende til en engel, så derfor tænker jeg det kunne flettes sammen med et eventuelt venskab?

Der ud over regner jeg sådan set med jeg opfylder dine krav ret godt, skriver i hvert fald over 100 ord, som du vil kunne læse i mine emner. Samt at jeg selv har rigtig meget om ørene da jeg har fået en læreplads, så du skal ikke forvente at jeg er sådan en der sidder og tripper med fødderne hvis man ikke svare lige med det samme. Og jeg ville selvfølgelig aldrig lave noget dramatisk i et emne uden det var aftalt! Håber jeg måske også har kunne vække din interesse som du har vækket min :D!
- Og ja autumn, jeg stjal din opsætning, møs møs, elsker også dig <3

Evelyn Swift
Evelyn Swift
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Når hun ikke sover på kontoret, har hun nu købt et hus som er bygget ind et sted i bjergkæden.

Antal indlæg : 117


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning: Mad World Empty Sv: Plotsøgning: Mad World

Indlæg af Gæst Ons 8 Jan 2014 - 21:48

Autumn
Du 'kunne godt være interesseret'. Njåh, njåh... Jeg 'kunne også godt' være interesseret i at stable noget op med din karakter. Det skal vi nok kunne finde ud af! Dine ideer falder i god jord. Det gør de virkelig :3
Han kan sagtens have fundet hende i gaderne og bragt hende med sig tilbage på grund af udgangsforbuddet. Enzo har altid gjort sin 'pligt', men ville nok også, af rent empatiske årsager, have været fristet til bare at hjælpe hende med at komme på rette fod igen. Uanset hvad, ville han nok have forsøgt at få hende væk fra gaderne og gjort hvad der var forventet af ham. At han kender til hendes baggrund under krigen, ville selvfølgelig et godt grundlag for, at de rent faktisk har mere tilfælles end bare at have ’set’ hinanden en tilfældig aften under krigen.
Enzo havde ikke nogen forståelse af det overnaturlige før sin død. Og I himlen har han umiddelbart lært, at djævle hører til en af den slags mørke væsner som man bør undgå. Så jeg tror i hvert fald han vil være påpasselig, så snart han indser hvad hun er.
Jeg kan godt se en form for relation : Hvor end den så leder hen. Jeg skal så lige afgøre med mig selv hvordan Enzo vil have det med, at støde på et mørkt væsen og vide at han også har gjort det en gang i sin fortid. Jeg tænker det lige lidt igennem :3

Evelyn
Så synes jeg, at vi skal bringe én af de 'mange ting' til livs, Evelyn! :3

Et venskab kan måske godt komme på tale. Det er i hvert fald ikke noget jeg afviser. Selvfølgelig kontrasterer hendes race til hans værdier, men dét at hun har været en del af kirken og måske oprigtigt 'angrer' vil nok få ham til at se mere mildt på hende. Jeg kan godt forestille mig, at Enzo selv har været temmelig religiøs op til sin død. Som en soldat i krigen var det måske vigtigt at have noget at holde fast i, når man var omringet af død og ødelæggelse.

Hvis du har planer om, i fremtiden, at forvandle hende til en engel, ser jeg sagtens at det kan være en kombination til et muligt venskab. Måske lærer Enzo endda at acceptere hende før hun bliver en engel..? Måske er Enzo endda naiv nok til at tro, at hans mission på jorden endda også er at få 'lyset frem' i selv de mørkeste væsner. Det kunne skabe et stærkere fundament, samt en mulighed for, at han kan hjælpe hende med at omfavne den nye side af sig selv. Uha... Det her er en mærkelig tankestrøm. Sig endelig til, hvis det er ret forvirrende.

Spørgsmålet er bare hvor og hvordan. De skal på en eller anden måde krydse- eller have krydset hinandens veje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning: Mad World Empty Sv: Plotsøgning: Mad World

Indlæg af Autumn Ons 8 Jan 2014 - 23:24

Hhmm.. Vi kunne også flette hans empatiske følelser ind under den mere pligtopfyldende del af ham. En ting der kunne falde ham i øjnene, og få ham til at huske. Fx. Kan det være han fandt hende såret i en gyde. Måske skudt af nogle mere koldblodige soldater, som havde kendt til hendes art-status og følt sig troet. Han kan have folk medlidenhed med hende, over at se hende sidde der op ad en mur i mørket med hånden presset imod et skudsår i maven. Følt det nødvendigt at tage hende med sig eftersom hun mest udgiver sig ydremæssigt som en nået uskyldig pige, der har gjort intet galt. Forhåbentlig vil han ikke undre sig for meget over hun stadig var ved bevidstheden. På den måde ville hun også senere ende op i fangelejre!, eftersom hun meget muligt ville blive set som en flygtning fra et andet land, siden hun nok ikke vil være i besiddelse af gyldige dokumenter om sit ophold i det land, den by eller hvor det hele så foregik. xD

Men det skal nok blive sjovt for ham at lærer om sin mulige behjælpsomhed over for en djævel. Også endda en der er skabt direkte af Lucifer, himself. -w- hun blev faktisk også smidt ud af helvede så snart hun var blevet skabt, så det kunne altid være at den information havde løbet ham om ørerne himmelriget. Ved ikke om det vil kunne bruges. o.o

And oh yeah.. Tag din tid med at finde din karakter ordentligt frem. Jeg har ikke travlt. Og imellemtiden kan vi altid få stablet et godt og stabilt plot op!
Autumn
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning: Mad World Empty Sv: Plotsøgning: Mad World

Indlæg af Evelyn Swift Fre 10 Jan 2014 - 17:12

Lyder slet ikke forvirrende, faktisk lyder det rigtig godt! Ser mange muligheder i hvordan deres forhold kan være, og det kan både gå den ene og anden vej, men spørgsmålet er sådan set om vi skal gøre at de har mødt hinanden inden hans død, inden hun ændrede sin personlighed så radikalt efter hun blev manipuleret af hendes ny chef, til at tro at alt og alle er imod hende. Og kirken aldrig var der for at hjælpe hende, men kun for at spærre hende inde. Det man mest af alt kan forklare omkring Evelyn og hendes race type, er ikke blot at hun er en skygge dæmon, men er besat af en, hun er i bund og grund et menneske med en meget mørk fortid, som hun altid har prøvet at løbe fra, så jo hun hader inderligt sit indre væsen hun endnu ikke har kunne slippe af med. Så på den sigt kan man sagtens sige at hun angre de ting hun har gjort, især alle de drab hun har begået. Men alt i alt, er hun i kæmpe fornægtelse omkring hvad hun er og hvad hun har gjort.

Men jeg ved ikke hvad du synes, skal de have mødt hinanden før, eller skal de møde hinanden før første gang i Di Morga?
Evelyn Swift
Evelyn Swift
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Når hun ikke sover på kontoret, har hun nu købt et hus som er bygget ind et sted i bjergkæden.

Antal indlæg : 117


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning: Mad World Empty Sv: Plotsøgning: Mad World

Indlæg af Gæst Man 13 Jan 2014 - 20:55

Jeg er på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning: Mad World Empty Sv: Plotsøgning: Mad World

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum