Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En tur på biblioteket(Zann Bang) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En tur på biblioteket(Zann Bang) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En tur på biblioteket(Zann Bang) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En tur på biblioteket(Zann Bang) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En tur på biblioteket(Zann Bang) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En tur på biblioteket(Zann Bang) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En tur på biblioteket(Zann Bang) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En tur på biblioteket(Zann Bang) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En tur på biblioteket(Zann Bang) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En tur på biblioteket(Zann Bang) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En tur på biblioteket(Zann Bang)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) Empty En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 20:12

T. klokken 15.30
S. Det gamle bibliotek
O. bøger, reoler, støv og meget mere af de ting
D. ukendt

Twi sad og læste en bog om krigen. Ikke fordi hun ville, men der var ingen bøger om det hun søgt, nemlig kærlighed. HUn søgte den ægte kærlighed mellem hende og en anden lige meget hvem. Hun var smuk. HUn havde langt mørkt hår, smukke gyldne øjne, krid hvid hud, blod røde læber og en rød kjole på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 20:14

Zann gik ind på biblioteket og satte sig ved et bord og fandt bøger frem om genoplivning fra spøgelse til livet han læste dem grundigt igennem der var 10 styks han havde læst dem 1000 vis af gange før men alligevel havde han det som om han havde overset noget han læste igen og igen og igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 20:16

Hun kom i tanke om Jaster! Hvorfor sad hun nu bare her og tænkte på kærligheden når hun havde Jaster. Hun skyndte sig op, men satte sig dog igen. Hun begyndte stille at græde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 12:15

Zann løftede hovedet og så på Twan han rejste sig og gik derhen "hvorfor græder du søde ven" spurte han og satte sig ved siden af "eller skal jeg kalde dig Vampyr ven" hviskede han og smilede "jeg har hørt en del om dig Twi" han smilede "Zann Bang" han rakte hende hånden og smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 12:24

Hun tørede sine øjne og gav ham hånden. "Jeg græder ikke over noget særligt!" sagde hun og smilte svagt. Hun græd indeni som altid. Det var bare ikke sådan at man kunne se det udenpå. Hendes ene hånd tog den anden og hun kiggede på dem med triste øjne. Hun kunne mærke sorgen stige indeni. Det var ligefør hun løb væk, men blev siddende. Hun prøvede at glemme den sorg hun havde, men det lykkedes ikke helt.
"Hvordan har du hørt meget om mig?" fik hun mod til at spørge om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 12:35

"jeg har ikke hørt meget om dig men en smule fra min eksforlovede en del fra Pitch og så en del fra min bror Zero" sagde han og smilede "fortæl mig nu hvad din sorg er bebe" sagde han bedende og så på hende med et roligt og naturligt blik det var lidt unormalt at han sådan var i et normalt humør når man sådan snakker med en som er ked "ja undskyld men jeg er et spøgelse kan ikke dele andres følelser"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 12:37

"Jeg er ked af at min far var skyld i min mors død!" sagde hun og så rundt mens der løb en lille tåre ned af hendes kind. "Han gjorde det for øjnene af mig, da jeg var 4. Så levede jeg 14 år alene da han kom tilbage og skød mig og efter det blev jeg vampyr. Jeg kan ikke følge ham i al den ulykke. Han var altid uvenner med min mor og han fik en ny familie så kunne han komme tilbage efter 14 år for også at slå mig ihjel, men den gik ikke!" tårende flød ned af hendes bløde og hvide kinder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 13:25

han tørte dem væk "det er forstående at du er ked han er bare en idiot du skal ikke tænke på det mere han er vel død nu vis du vil ha det skal jeg nok få ham til at fortryde det" hviskede han og agede hende på kinden "det skal nok gå søde ven det skal nok gå" han omfavnede hende og agede hende på ryggen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 17:37

Hun snøftede og tænkte tilbage på det. Hun lagde også sine arme om ham og græd en smule mere bare lydløst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 16:57

//Kom nu^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 16:57

han hev hende lidt ud fra sig og kyssede hende på kinden roligt før han smilede og så hende i øjne med sine fortryllende smukke blå øjne mens han bare roligt smilede og agede hende på ryggen og tog hende ind til sig igen med et smil roligt og agede hende videre på ryggen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 16:59

Hun blev helt forskrækket da han kyssede, men smilte bare svagt da han tog hende ind til sig. Hendes øjne var stadig våde. Hun lagde en hånd på hans bryst og lagde panden mod det. Hun græd lidt mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 17:04

han løftede hendes hovede og kyssede hende roligt på munden mens han havde armene om hende "bare glem ham der er flere 1000 som er bedre end ham" hviskede han roligt mens han kyssede videre og agede hende blidt på ryggen og smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 17:06

"Det har jeg gjort!" mumlede hun og kyssede med. Hun smilte i kysset og holdte ved hans tøj i siden. Hun holdte stramt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 17:12

han pressede sit knæ op i hendes underliv mens han kyssede videre og nød det han løftede hende op og sidde på hans skød med kroppen mod ham mens han kyssede videre hans p** i hans bukser blev stiv og bullede ud på hans bukser mens han kyssede videre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 17:13

Hun blev forvirret, men kyssede stadig med. Hun smilte i kysset og nød det lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 17:16

han kyssede hende videre mens han nød det

//hvad er hendes påklædning?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 17:18

//Sådan en hvid trøje på billedet. Den er lang og så har hun et par stramme bukser på//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 17:33

//ok^^

han knappede langsomt hendes bukser om mens han kyssede hende meget heftigt han hev ned i hendes bukser og gik under dem og tog hende på underlivet hårdt og med et fast greb mens han kyssede hende heftigt og ville ikke stoppe om så hun bedte om det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 17:35

Hun både nød, det og ville dog ikke. Men hun kunne mærke han ville. Hun lod ham stille gøre det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 17:58

han hjalp hende op og stå og hev hendes bukser ned helt ned på hende og kyssede hende videre imens han tog hendes hånd og placerede den på hans bulle på bukserne mens han kyssede videre og tog hende på underlivet han ville have hende til at have lige så meget lyst som ham selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 18:00

Hun fik lidt mere lyst, og tog på han bule og smilte. Hun ville gerne væk fra biblioteket, men der kom måske alligevel ikke nogen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 18:07

han slap hendes læber og smilede han tog fat i hendes bukser hev dem helt af hende og lagde dem ned i en taske han havde med derefter hev han hende med ud på drengetoilettet og ind i en bås med lidt mere plads end normalt han satte sig på lokummet efter han havde sat brættet ned og så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 18:09

Hun blev mere forskrækket da han hev hende med. Hun smilte lidt da de kom ind i en bås. "Øhh...vil du voldtage mig elelr hvad?" spurgte hun lidt drillende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 17:43

han smilede roligt og hev hende hen til sig og tog langsomt hendes trusser af mens han så på hendes ansigt roligt han hev dem helt af hende og slikkede hendes underliv mens han ventede på hun ville reagere på det og slikkede videre *ligesom i de gamle dage desværre* tænkte han mens han blokerede for hans tanker så hun ikke kunne høre dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum