Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Villaen i skoven/ Zann Bang / EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Villaen i skoven/ Zann Bang / EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Villaen i skoven/ Zann Bang / EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Villaen i skoven/ Zann Bang / EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Villaen i skoven/ Zann Bang / EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Villaen i skoven/ Zann Bang / EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Villaen i skoven/ Zann Bang / EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Villaen i skoven/ Zann Bang / EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Villaen i skoven/ Zann Bang / EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Villaen i skoven/ Zann Bang / EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Villaen i skoven/ Zann Bang /

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Villaen i skoven/ Zann Bang / Empty Villaen i skoven/ Zann Bang /

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 11:45

T: 14:00
O: 14 børn
V: solskin
S: en villa i skoven



malika sad i en have ind i skoven. Her leget alle hendes og Angels børne sammen i mens Malika sad og læste og holdt øje med dem, Suki,Taia,Tami,Lala og Lulu sad tæt ved deres mor og i mens dreng leget. På den legeplads deres far hade lavet til den her til somme alle børne hade kortbukser og T-Shrit på, Malika hade en kjole på og ved siden af hende på bordet lå hendes pistol og Katana

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven/ Zann Bang / Empty Sv: Villaen i skoven/ Zann Bang /

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 11:48

Zann gik roligt igennem skoven med et smil han vidste præcis hvor han skulle hen og fordi han ville besøge en gammel ven han stoppede ved havens hegn og så ind over hegnet "hej Malika" sagde han og hoppede over hegnet med et smil han så rundt på ungerne fortsat smilende mens han gik videre mod Malika

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven/ Zann Bang / Empty Sv: Villaen i skoven/ Zann Bang /

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 11:55

" hej Zann det er længe siden åh undskyld mig lige Bulle og Bølle lad så Jos være i fred ellers får i en endefuld begge 2 " sagde malika og så vredt på den de lod deres lillebror Jos være " se du Zann jeg har ikke være så meget ind i byen længe da jeg ikke kan gå fra børne 2 sagde malika og så på dem lala og Lulu sad og klappe kage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven/ Zann Bang / Empty Sv: Villaen i skoven/ Zann Bang /

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 11:58

Zann smilede og gik hen og satte sig ved siden af Makila med et smil "ja det kan jeg se tillykke jeg nåede aldrig at se på børnene" han så rundt på dem alle sammen med et smil "de er flotte alle sammen" han smilede og sad på hug på jorden med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven/ Zann Bang / Empty Sv: Villaen i skoven/ Zann Bang /

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 12:06

" ja bare drengen ikke drille hinanden på den måde være dag " sagde malika og tog lala og lulu op på armne de sad og leget med hinanden Suki og tvilingeren Taia og Tami sad og leget tæt på deres mor malika satte de små ned til dem så de 5 døter kunne lege lidt sammen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven/ Zann Bang / Empty Sv: Villaen i skoven/ Zann Bang /

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 12:27

"måske skulle jeg tale med dem" sagde han roligt og så hen på dem "jeg har jo trods alt selv en bror" han smilede svagt "som driller mig kan man vel godt kalde det" ubevidst greb han fat i sin skulder som om han gemte noget der som om blusen han havde på ikke skjulte det som han havde der

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven/ Zann Bang / Empty Sv: Villaen i skoven/ Zann Bang /

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 12:35

" Zann hvad er det galt " sagde malika og så på ham hun holdt øjne med børne og ingen af dem måtte gå ned til havesøen da ingen af dem kunne svømme lig som Maliak hun kunne helle ikke svømme så den var forbudt område

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven/ Zann Bang / Empty Sv: Villaen i skoven/ Zann Bang /

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 12:37

Zann så på hende roligt "intet" hviskede han mens han slap hans skulder med et roligt smil før han vente blikket mod søen han rejste sig og gik hen mod den med et roligt blik før han hoppede ned i den med et smil og svømmede dybt ned til bunden hvor han satte sig på jorden og lukkede øjnene mens han holdte vejret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven/ Zann Bang / Empty Sv: Villaen i skoven/ Zann Bang /

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 13:00

" Zann kom væk fra den søen den er farlige " sagde malika og stoppe børne i at gå hen til den " næ nej i skal ikke i den det forbuder jeg jer og det suden kan i slet ikke svømme " sagde malika og holdt børne tilbag fra søen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven/ Zann Bang / Empty Sv: Villaen i skoven/ Zann Bang /

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 13:10

Zann svømmede op til toppen "lover i at være ordenlige kan i godt få en tur på min ryg på skift rundt i søen" sagde han smilende og svømmede hen til kanten "roligt Malika jeg kunne bære dem alle sammen på min ryg vis det skulle gå galt at de hopper ned i"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven/ Zann Bang / Empty Sv: Villaen i skoven/ Zann Bang /

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 13:20

" Zann søen er forbandet vis du ikke komme op med der sammen er du bunde til søen resten af dit liv " sagde malika og stod med børne bag sig hun ville ikke lade dem komme i nærhende af søen da den var lives farlig for dem når de ikke kunne svømme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven/ Zann Bang / Empty Sv: Villaen i skoven/ Zann Bang /

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 13:22

Zann svømmede roligt hen til kanten og hev sig selv op hvorefter at hans øjne blev krid hvide og solen kom frem og det blev meget varmt lige her hvor de stod og Zann blev tør før det blev det samme vejr som før og Zann satte sig ned på græsset roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven/ Zann Bang / Empty Sv: Villaen i skoven/ Zann Bang /

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 13:32

Malika lukke lågen til søen. Og satte sig ned i græsset med børne liggen omkring hende det var varmt men skønt, hun hade alt det hun kunne ønkse sig og hvad man eller kunne hun hade børen og Angel. Selv om han ikke var hjemme og nu var Zann her det kunne ikke blive beder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven/ Zann Bang / Empty Sv: Villaen i skoven/ Zann Bang /

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 13:35

Zann lukkede øjnene og han ændrede sig hans krop blev som en slags dragt hans ansigt blev hvidt som en maske mens resten af hans krop blev sort og han fik hvide vinger han var sin engel form nu han lettede op mod luften med et roligt blik bag masken smilede han roligt men ellers var der intet som viste det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven/ Zann Bang / Empty Sv: Villaen i skoven/ Zann Bang /

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 13:42

Børen skreg og gemt sig ind til malika. Hun så op på ham hendes øjne lynte " Zann lad være med det du skræmme dem 2 sagde malika og så på børne den ryste og græde de var så bange nu lala og Lulu vræle højt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven/ Zann Bang / Empty Sv: Villaen i skoven/ Zann Bang /

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 13:45

Zann landede foran dem alle og satte sig på hug og tog sin maske af så de kunne se hvem det var mens han smilede "rolig nu det kun mig" sagde han roligt og så på Malika "har de aldrig set en forvandle sig" spurgte han undrende mens han så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven/ Zann Bang / Empty Sv: Villaen i skoven/ Zann Bang /

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 13:48

" nej det har de ikke og de ved ikke om hvorfor men deres far har aldrig gjore det for øjne af dem " sagde malika og bare børne ind i deres seng de skulle sov lidt nu efter en hård dag med at leget og træne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven/ Zann Bang / Empty Sv: Villaen i skoven/ Zann Bang /

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 13:51

Zann nikkede roligt mens han vinkede farvel til dem og blev stående ventende på Malika mens han stod i sin engel form med et roligt smil han så mod himlen ventende stadig *hun kender nok ikk svaret på mit problem så smid den tanke* tænkte han til sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven/ Zann Bang / Empty Sv: Villaen i skoven/ Zann Bang /

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 17:15

Malika hade putte børne og kom ud til Zann igen. Hun var bekymdet for sit helbred hun hade i flere dag være syg " du skal ikke tag dig af dem de er bare urolige kke andet " sagde malika og satte sig ned i sin stol

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven/ Zann Bang / Empty Sv: Villaen i skoven/ Zann Bang /

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 12:13

Zann gik hen og satte sig foran hende med et smil "Malika jeg vil spørge dig om noget" sagde han roligt og så ned mens han tænkte over hvordan han skulle sige det "jeg har fået en ny kæreste Moon hedder hun men før jeg rejste så adopterede jeg et barn som hedder Ester men hun virker ikke særlig begejstret for at hun kan få en stedmor og jeg elsker dem begge Ester er som en virkelig datter for mig og Moon er en jeg elsker som en kæreste så jeg er helt forvirret" hviskede han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven/ Zann Bang / Empty Sv: Villaen i skoven/ Zann Bang /

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 13:08

" Zann hør her de skal lige vend sig til hinanden og det kan godt tag tid men vise du vil kan jeg da godt passe din datte i nogen dag visr du synden " sagde malika hun så urolige på ham hun hade kendt ham i nogen åd nu og hade har reddet hende og beskydte hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven/ Zann Bang / Empty Sv: Villaen i skoven/ Zann Bang /

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 14:47

Han rystede roligt på hovedet "tak Malika men nej tak hun er 14 år gammel og jeg må bare lære at vente roligt" sagde han og så på hende roligt "du er virkelig en god ven Malika jeg ville aldrig kunne stole på nogen anden mere end dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven/ Zann Bang / Empty Sv: Villaen i skoven/ Zann Bang /

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 23:01

" tak min ven ååh " sagde malika og tog sig til hovedt. Det hele kørte rundt for hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven/ Zann Bang / Empty Sv: Villaen i skoven/ Zann Bang /

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 10:52

Zann var hurtig på aftrækkeren og tog fat i hendes skuldre "hvad er der galt Malika" spurgte han hurtigt og undrende over at hun pludselig så syg ud og ville hjælpe hende vis han kunne og det skulle gå stærkt stærkere end vinden vis han kunne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven/ Zann Bang / Empty Sv: Villaen i skoven/ Zann Bang /

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 11:01

" åh nej for pokke da ikke igen " sagde Malika og kom valken på bene. Hendes hoved gjore ondt og alt svimmel for hende, da det var den forgiftning hun hade haft i flere månder som med et kom igen. Hun så på ham og ned i jorden " det er bare den dumme forgiftning igen " sagde malika svaget og knække smamen i græsset

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven/ Zann Bang / Empty Sv: Villaen i skoven/ Zann Bang /

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum