Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En tur på biblioteket(Zann Bang) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En tur på biblioteket(Zann Bang) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En tur på biblioteket(Zann Bang) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En tur på biblioteket(Zann Bang) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En tur på biblioteket(Zann Bang) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En tur på biblioteket(Zann Bang) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En tur på biblioteket(Zann Bang) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En tur på biblioteket(Zann Bang) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En tur på biblioteket(Zann Bang) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En tur på biblioteket(Zann Bang) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En tur på biblioteket(Zann Bang)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) - Page 2 Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 17:48

Hun prøvede at kæmpe imod, men det gik ikke ret godt, så hun lod ham gøre hvad han ville. Hun smilte stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) - Page 2 Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 17:59

han tvang hende ned på knæ og hev sin p** frem og satte hendes mund ned mod den mens han ventede på hun gik igang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) - Page 2 Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 18:06

Hun vendte sit hoved den anden vej og smilte lavmældt.

//Må logge//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) - Page 2 Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 10:37

han trak roligt på skulderen "okay" sagde han roligt og knappede sine bukser op igen han satte hende på lokummet og tog hendes top og BH af sammen med hendes trusser han lagde det hele ned i hans taske kyssede hende en enkel gang før han tog tasken over skulderen og gik ud af båsen og stilte sig med ansigtet mod båsen ved håndvaskene og ventede på at se hvad hun ville gøre hun var nøgen og havde intet tøj han smilede roligt og ventede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) - Page 2 Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 10:44

Hun pev stille. "Hvad laver du?" skreg hun. Hun så på ham, mens en lille tåre kom ned af hendes hvide kind. "Kom med mit tøj!" Hendes hænder rystede over at han havde taget det.
*Giv mig det nuuu* tænkte hun. Det var en lidt ond tanke, men alligevel ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) - Page 2 Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 10:50

han smilede roligt "hvad får jeg ud af det" sagde han roligt og gik hen mod hende men lige før hun kunne få fat på ham forsvandt han og kom frem over ved håndvaskene igen mens han bare så på hende han knipsede båslågen forsvandt så han bare kunne stå der og se på hende nøgen "du laver aldrig sjov med voldtægt igen forstået"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) - Page 2 Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 10:52

"Hvad?," Hun så på ham. "Giv mig nu bare mit tøj!" Hun så alvorligt på ham. Hun ville ikke sidde der og så kom der en masse og så hende nøgen, men tanken fløj ud af hovedet igen. Hvem skulle også komme? Det var jo et foladt bibliotek.....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) - Page 2 Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 10:58

han smilede bare og gik helt ud af toilettet mens han smilede han satte sig på en stol og så på toilet døren og ventede på hun ville reagere på det der han så rundt de havde været så stille at biblioteket var lukket nu men det vidste hun heldigvis ikke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) - Page 2 Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 11:01

"Kom nu,!" skreg hun igen. "Hvad vil du ha' for at jeg får det tøj?" Hun sate sig bedre til rette.
*Kom nu,* tænkte hun strengt. Hun ville have sit tøj om så hun skulle slå sin bedtse ven ihjel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) - Page 2 Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 11:04

han stillede tasken udenfor og gik ind til hende han gik hen og så på hende "fortælle mig sandheden om alt jeg ber dig om resten af dit liv" sagde han roligt "og så osse gøre ting vis jeg ber dig fx om at smide tøjet i min lejlighed skal du gøre det" han smilede roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) - Page 2 Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 11:08

"Men, kun hvis der ikke er andre end dig, okay?" sagde hun med et meget, meget strentgt blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) - Page 2 Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 11:12

han gik hen og lagde armene om hende "jeg ville ikke dele dig med nogen" sagde han roligt og smilede "men du får ikke dit tøj endnu" han kyssede hende på munden mens han lukkede båsen og satte sig på lokummet og tog sine bukser lidt ned så hans p** stak frem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) - Page 2 Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 11:14

"Øhhh....okay," sgade hun og kyssede ham blidt og kort.
Hun så ham i øjnene. "Hvornår gør jeg så?" grinte hun stille og så på ham med store øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) - Page 2 Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 11:26

"når du har gjort mig tilfreds" sagde han og pressede hende blidt ned på knæ så hun fik hans p** presset lidt mod læberne mens han ventede roligt på hun gik igang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) - Page 2 Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 11:30

Hun gjorde det han ville ha' lidt længe og smilte. Hun kyssede den lidt og så op på ham med store øjne. Hun smilte igen.

//Skal logge, fodbold-kamp med vennerne//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) - Page 2 Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 11:33

han smilede "så nu skal du ha den i dig" sagde han og løftede hende op helt op over den og pressede hende blidt ned over den mens han nød det og pressede den dybere og dybere ned i hendes underliv han lagde hovedet tilbage da den var til bunds han tog hendes arme om på ryggen af hende og gav hende håndjern på og ventede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) - Page 2 Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 11:38

Hun prøvede at se på sine hænder, men det lykkedes ikke helt. "Okay," sagde hun og mærkede ham helt oppe i hende. "Dejligt!" Hun stønnede lidt og så på ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) - Page 2 Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 11:50

han løftede hende hurtigt op og ned mens han nød det og lænede hovedet tilbage lidt før han lukkede øjne i et par sekunder så åbnede han dem igen og kyssede hende på munden mens han løftede hende videre hårdere og hårdere og bare nød det hele

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) - Page 2 Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 11:54

Hun kyssede meget med og nød det virkelig også meget. Hun smilte roligt og kyssede ham heftigt og længe på munden.
Hendes hud var stadig kold, men belvet varm efter at hun havde været lidt forpustet over dette. Hun stønnede vildt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) - Page 2 Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 17:04

han smilede og knipsede en rørledning fra bag lokummet blev levende og kom om foran den pressede sig selv ind i hendes røv og blev fast igen det vil sige at hver gang han løftede hende op og ned af hans p** løftede han hende osse op og ned af røret som var det en dildo

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur på biblioteket(Zann Bang) - Page 2 Empty Sv: En tur på biblioteket(Zann Bang)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum