Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Corinne søger!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Corinne søger!
Hej Kære Mennesker og Væsner!
mit navn er Corinne Adreanna Lemarchal, men bare kald mig Corinne.
Jeg er en ny vampyr her i Di Morga, og jeg stammer her fra Frankrig af, men dog voksede jeg op i Paris.
Jeg er for det meste en sød og venlig vampyr, men kom på den forkerte side af mig og du kan lige så godt flygte ud af landet.
Jeg bor lige pt. på Quatre Hotel i en suite, kun det bedste er skabt til mig.. som jeg nu altid siger.
Jeg arbejder som entertainer, men har også et hemmeligt job som lejermorder.
Nå men hvis der er mere i ønsker at vide om mig, så tjek endelig min profil ud eller spørg.
Søger:
Hendes brødre:
Corinne har to brødre, som er 4-6 år ældre end hun er. De forsvandt da de var de 13 og 15 år, efter de havde mishandlet Corinne (kan læses i profilen) .. Selv om der er gået så mange år, så håber hun stadig på at de lever.. så hun kan tage sin hævn over dem, og hvad de har gjort mod hende.
Corinne blev forvandlet da hun var 23 år, og vågnede op næste nat uden at vide noget som helst. Hendes skaber var forsvundet, og kun efterladt en brev til hende som forklarede hende det hele. Hun håber vel stadig at han er der ude et sted, og hun måske kunne få forklaringen på hvorfor han forvandlede hende.
En lærling:
Corinne har altid elsket at slå folk ihjel siden hun var 9 år gammel, og efter hun blev forvandlet til vampyr begynde hun at indse at hun kunne få penge for det og mad for den sags skyld. Hun blev derfor en lejermorder, som er berygtet under navnet Rinne. Der er ingen der kender til hvordan hun ser ud, da hun ikke vil blive genkendt. Hun har dog siden hun startede med at være lejermorder, ønsket sig en lærling. Lære alle ting som hun kender til, og måske skabe en næsten lige så god morder som hende selv.
Ofre:
Hun er jo lejermorder og har derfor altid nogen på sin liste over hvem hun skal dræbe, eller kidnappe osv.
Prisen kommer altid an på hvilket køn, væsen, og hvad der skal ske. Men! går fra 10.000 og op derefter.
Der ikke lige pt. noget andet jeg søger.. men er ellers bare klar på emner ^^
Så skriv endelig.
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Terre By Night - Corinne
» On track again ? :: Corinne Lemarchal ::
» when the music plays (Corinne)
» Some drugs please (Corinne=privat)
» you look good//Corinne Lemarcha//
» On track again ? :: Corinne Lemarchal ::
» when the music plays (Corinne)
» Some drugs please (Corinne=privat)