Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Lets get started
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Lets get started
Godaften kærere natteravne!
Jeg søger nogen at emne med, meget gerne flere! Det er et stykke tid siden jeg har emnet, og i det hele taget været på en side som denne, så håber i kan bærer over med mig hvis jeg laver enkelte fejl!
Jeg søger nogen der kan holde et emne spændende, og skrive over 7 linjer! Alt imens jeg færdiggør min profil!
Jeg håber meget at der er nogen der er friske på det! Og hvis i har et plot vil jeg meget gerne lytte! Jeg er frisk på alt bare kom!
Jeg søger nogen at emne med, meget gerne flere! Det er et stykke tid siden jeg har emnet, og i det hele taget været på en side som denne, så håber i kan bærer over med mig hvis jeg laver enkelte fejl!
Jeg søger nogen der kan holde et emne spændende, og skrive over 7 linjer! Alt imens jeg færdiggør min profil!
Jeg håber meget at der er nogen der er friske på det! Og hvis i har et plot vil jeg meget gerne lytte! Jeg er frisk på alt bare kom!
Gæst- Gæst
Sv: Lets get started
altså jeg ved ikke om du kan bruge mig til noget?
Zankuji- Master (Rank 23)
Antal indlæg : 4936
Jamen det tror jeg da at jeg kan xD!
Har du en ide til et plot? eller er der et bestemt sted du gerne vil have at det foregår? Og vil du være så venlig at starte emnet?
Har du en ide til et plot? eller er der et bestemt sted du gerne vil have at det foregår? Og vil du være så venlig at starte emnet?
Gæst- Gæst
starte kan jeg godt men hvad må der ske i emnet altså hvad går du med til af ting?
tak skal du have!
Hmmm det ved jeg ikke rigtig, de kunne mødes et sted, hvis en af os jager, og den anden kommer til at forstyrre dette? Og så se hvor den går derfra? Eller har du nogle ideer?
Hmmm det ved jeg ikke rigtig, de kunne mødes et sted, hvis en af os jager, og den anden kommer til at forstyrre dette? Og så se hvor den går derfra? Eller har du nogle ideer?
Gæst- Gæst
hmmm altså det kan jo ske at den ene jager men komme til at hoppe på den forkerte? som måske din hoppe på min og så tager vi den derfra :) men er du sart for ting der kan ske??
Lignende emner
» Lets get the party started! - Blase
» I do like how it started, maybe not how it ended (XXX)
» Let's get this party started! - Emne søgning.
» Lets try this again - Emnesøgning
» Lets get ready
» I do like how it started, maybe not how it ended (XXX)
» Let's get this party started! - Emne søgning.
» Lets try this again - Emnesøgning
» Lets get ready
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]