Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Time to say hello EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Time to say hello EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Time to say hello EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Time to say hello EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Time to say hello EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Time to say hello EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Time to say hello EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Time to say hello EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Time to say hello EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Time to say hello EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Time to say hello

Go down

Time to say hello Empty Time to say hello

Indlæg af Gæst Søn 6 Okt 2013 - 13:56

Hej vie la mort :)
Så blev det vist næsten færdig og dem den næsten færdig profil kommer mit næste punkt på min lille orden og det er for gang i nogle lidt mere alternative plot da Marcell endelig er ved og være klar til gå i kødet med jer alle sammen, men min søgning kommer dog ikke under par små ting som i bør vide før at gå igang med og emne med mig :) 

Om Marcell 
Han sådanset en 135 år gammel djævel af Belial og Lucifer, han kom til jorden i ret tidlig psykisk alder, men han har dog altid haft et udseende som en mand på omkring de 45 år og han opføre sig som en mand derhen af. Han er fast bosat i Hamburg da det var den først by som han kom til da han forlod helvede og til den dag idag bor han stadig fast i Hamburg, men han har os valgt og prøve og slå sig ned i andet land og det har derfor ført ham afsted til Di Morga i frankrig. 
Han er uddannet som læge og kirurgi og han har haft en del med anden verdenskrig af gøre, han arbejdet nemlig som nazist læge hvor at han har haft udført op til flere groteske forsøg på jødisk tvillinger og andre fanger som der ned sat i den KZ lejer hvor han nu arbejdet, men efter krigen havde han så en kort periode hvor at han trak sig tilbage til helvede og først for omkring 20 år siden så ham igen gå omkring i Hamburg gader. Det skal os siges at det var uden anden verdenskrig at Marcell blev besat af tanke om at skulle lave de mest perfekte dukker ud af de forsøgsperson som han fik hånd over, og til den dag igen er han stadig fokuseret lave dukker ud af mennesker så vel som væsner.

mini krav
Jeg vil være utrolig glad hvis i kan hold linjetalt på lidt over ti linjer for jeg det virkelig svært med små emne hvor der bare ikke sker det store. 
Jeg er ikke perfekt til dansk, så lev med at jeg har min fejl.
Jeg vil gerne have kreative person så det ikke kun er mig der skal selv komme med ideer til hvordan det hele skal forgå.
Jeg spiller ikke med anime billeder som sådan, men jeg villig til se igennem realistiske tegninger, men i må du lige spøger mig om billede er okay i forhold til min egen standart.
Lad venlist vær med prøve på dræbe mig ved første emne da jeg gerne vil have lidt gang i Marcell.

Plot, ideer og andet
Forsøgspersoner - Jeg leder lidt efter en eller flere personer som du kun have lyst til være frivillig forsøgsdyr for Marcell groteske tanke gang, det vil altså sige at i skal være klar på kun tåle og skrive noget meget blodig og groteske emne hvor at Marcell har lov til udføre ting på jers karakter.

Assistent - En personlig assistent som ligeså vild med Marcell vision om at skabe de mest perfekte menneskelig dukker, det skal nok være en spiller som på samme dyster personlig nitvue som Marcell selv. 
  
Headhunt - Jeg tænkte lidt på en person der kun være et forsøgsdyr hos Marcell under krigen men person slap væk fra ham og til den dag i dag har person bare ønsket at han/hun kun få en mulighed for betal tilbage for det som Marcell nu har udsat person for, jeg ikke færdig med udtænke dette punkt i nu, men føle jer endelig velkomne til skrive forslag hvis i har lyst til og være med der.

Ellers tror jeg ikke at der mere fra min side, men jeg ser sgu frem til sæt Marcell igang her på siden :) 

-Marcell

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum