Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
so it's time to party and naughty things EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
so it's time to party and naughty things EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
so it's time to party and naughty things EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
so it's time to party and naughty things EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
so it's time to party and naughty things EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
so it's time to party and naughty things EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
so it's time to party and naughty things EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
so it's time to party and naughty things EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
so it's time to party and naughty things EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
so it's time to party and naughty things EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

so it's time to party and naughty things

Go down

so it's time to party and naughty things Empty so it's time to party and naughty things

Indlæg af Gæst Søn 6 Okt 2013 - 21:41

so it's time to party and naughty Things

Velkommen!

Jeg er langt fra nybegynder her inde faktisk ejer jeg også brugeren Silius, men trængte dog til at spille lidt mere end blot ham da det er rart med noget afveksling så man ikke går død, når nok om det! nå men nu når i ved jeg ikke er ny har i nok gættet at jeg har et par krav til min partner som jeg selvfølelig selv overholder.

Krav
skriv over 500 ord
hvis du ikke har tid til at svare i et par dage så send en pm
slip din krea løs

Rowena er langt fra færdig udviklet men vil blive det under vejs da jeg har det bedst med at finde på personlighed når man emner, da man så er nød til at sætte sig i persons sted. Ind til videre ved jeg hun er en forførende kvinde, som nyder at bruge penge samt feste og charmere mænd, overfor andre kvinder kan hun virke snobbet.

Søger alle slags emner, med forskellige folk.
Alt fra flirts, venner, problemer og andet, er klar til emner med plots men også uden

så skriv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so it's time to party and naughty things Empty Sv: so it's time to party and naughty things

Indlæg af Gæst Man 7 Okt 2013 - 13:18

ej så kom da;)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so it's time to party and naughty things Empty Sv: so it's time to party and naughty things

Indlæg af Gæst Man 7 Okt 2013 - 21:18

??? bider ikke så hårdt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so it's time to party and naughty things Empty Sv: so it's time to party and naughty things

Indlæg af Khaa Tirs 8 Okt 2013 - 16:19

Vil du være frisk på at emne med en Djævel som Khá?
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

so it's time to party and naughty things Empty Sv: so it's time to party and naughty things

Indlæg af Gæst Tirs 8 Okt 2013 - 17:28

jada;) noget i tankerne?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so it's time to party and naughty things Empty Sv: so it's time to party and naughty things

Indlæg af Khaa Tirs 8 Okt 2013 - 17:30

Hmmm hvad med noget i stil med hun havde været til en af hans maskeballer. Eller hun bare mødte ham et finere sted. Du skal dog være klar på han kan være ret modbydelig.
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

so it's time to party and naughty things Empty Sv: so it's time to party and naughty things

Indlæg af Gæst Tirs 8 Okt 2013 - 17:34

hmm måske til et bal da hun er vild med feste, og hel flink er hun heller ikke selv, kunne du starte op? er nemlig i fuld gang med en tegning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so it's time to party and naughty things Empty Sv: so it's time to party and naughty things

Indlæg af Khaa Tirs 8 Okt 2013 - 17:37

Det skal jeg nok :)
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

so it's time to party and naughty things Empty Sv: so it's time to party and naughty things

Indlæg af Gæst Tirs 8 Okt 2013 - 17:39

super;)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so it's time to party and naughty things Empty Sv: so it's time to party and naughty things

Indlæg af Gæst Ons 9 Okt 2013 - 17:35

andre=??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so it's time to party and naughty things Empty Sv: so it's time to party and naughty things

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum