Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most Empty Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most

Indlæg af Gæst Lør 14 Jun 2014 - 0:54

Tid Klokken er vel noget over ni om aften
Sted Parc d'attractions
Omgivelser Stedet er nu ganske besøgt af folk, selvom der ikke er mange mennesker, er der nu et par stykker, mindst 50
Vejr på trods af at solen efterhånden er på vej ned, har vejret ikke forandret sig synderligt, det er stadig lige varmt. Man kan vel sige temperaturen når omkring 18-20 stykker
Påklædning Kjole + Sko
Emnet er tilegnet Wyatt[/b]


Det var nærmest som en regnbue eller snarere et kunstværk at betragte en solnedgang. Nok var hun ikke typen der dånede over en solnedgang, men dette betød da ikke at hun ikke kunne nyde udsigten. Stående rank og med en holdning smidige som enhver anden danser ville have sig, stod hun og ventede på hendes date. Uden nogen viden om hvordan han så ud eller direkte hvad han hed, stod hun nu spændt og ventede. Det var jo ikke lige just fordi hun altid havde tid til at date, med både job på en bar og hendes danse træning, var det ofte hun ikke havde tid. Dog virkede det som om tiden endelig var på hendes side og for engangs skyld virkede det som om hun kunne nyde en dejlig aften, forhåbentlig i selvskab med alt andet end en idiot.
De dybe brune øjne flakkede mellem de mange folk der havde valgt at tilbringe aften ud i stedet for inde foran fjernsynet. Efterhånden virkede det som om det var det eneste folk begav sig til, som havde de virkelig intet andet at lave end at spilde tiden væk på en at sidde og kigge på en kasse. Hun kørte hånden igennem det lange brune har der gang nydeligt ned over brystet og mellem skylderpladerne. Som hun ventede gled hendes tanker hen mod hvad denne unge mand som havde i tankerne, det var nu ikke fordi hun ikke holde af forlystelsesparker, men det virker nu ikke som det normale sted at holde en date, men så igen hvorfor går efter normerne? Hvorfor ikke prøve nye ting af? Selv var hun en fan af at bryde normerne og alligevel holde hun vel et sted også af det usædvanlige, det man var vant til. Dog forsøgte hun sig altid med nye ting, skabe sig nye oplevelser, hvilket også var derfor hun nu stod og ventede på en mand hun aldrig før havde mødt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most Empty Sv: Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most

Indlæg af Wyatt Lør 14 Jun 2014 - 1:20

Wyatt sad på sit kontor. Han havde arbejdet over sig på sit projekt. Da han lige var blevet færdig med en binær kode der havde drillet ham lidt kiggede han på sit ur. Klokken var halv ni. Han rejste sig op og tænkte *fuck*. Når han arbejde var han tabt i tal, formler og tabeller. Han var i sin egen verden. Han gik over og tog sin læderjakke på og løb ud af døren. Han havde travlt hvis han skulle nå det til tiden. Han løb ned og satte sig op på hans motorcykel. Han tog sin telefon frem og gav sig til at hacke de lyskryds han skulle passere. Wyatt var et teknologisk geni, det gav ham mange fordele men medbragte også nogle ulempe. Blandt andet at han ofte blev opslugt af sit arbejde.

Han gav den fuld gas hen imod forlystelses parken. På grund af han jo havde ændret de lyskryds han skulle passere var der sket et par mindre bil uheld. Da han kørte forbi kom han med et kort '' Fuck''. Han lavede altid problemer også når det ikke engang var hans mening at gøre det. Da han endelig kom til parken låste han sin motorcykel og løb ind.

Da han fik øje på Erelah lagde han kun mærke til hun havde de sko på som hans date ville have. Han løb over til hende og stoppede foran hende. Han satte forpustet sine hænder på hans knæ og sagde '' Undskyld.. Jeg kommer ikke for sent gør jeg?.. Jeg blev lige fanget i mit arbejde''. Først nu kiggede han op med et smil. Han blinkede et par gange og tænke *Fuck hun er cute.. Jeg er sådan en kæmpe nar.. semig lige *. Han havde jeans og læderjakke på som var halvt åben og indenunder havde han bare en grå v-formet t-shirt. Hans hår sad dog nogenlunde. Han bed sig i sin underlæbe og så røg det bare ud af hans mund '' Fuck hvor ser du bare smuk ud.. Og jeg ligner bare lort ''. Han tog sig til munden og sagde '' Undskyld ''. Men så kunne han ikke lade være med at grine lidt, han syntes det var lidt sjovt.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most Empty Sv: Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most

Indlæg af Gæst Lør 14 Jun 2014 - 1:40

Hun rynkede barnet og vidste ikke hvad hun skulle forvente af denne date, dog håbede hun vel bare på det bedste. Da hun allerede var godt fanget i de mange tanker om hvordan mon denne date ville gå og hvordan mon denne unge mand ville være, havde hun ikke bemærket en ung herre der løb mod hende. Hun for næsten sammen da hun hørte en stemme. Udfra hans undskyldende, gik hun stærk udfra at dette var hendes date. Han var på ingen måde hvad hun forventede han til at være, dog var dette på ingen måde en dårlig ting. Hun havde frygtet en idiot hvor man nærmest kunne lugte det på ham, dog ud fra hendes første indtryk af ham virker han ikke sådan...snarere som en mand der var passioneret omkring sit job. Hun slukkede blidt "du skal da ikke undskylde, vi kan alle blive fanget af noget, hvor det føles som verden forsvinde omkring os. Det vigtigste er at du kom, som de jo siger hellere senere end aldrig" pointerede hun med et skævt smil.
Fra nogle af de første os han sagde, gik det hurtigt op for hende, han muligvis var typen der sagde tingene ligeud, som vis blev han spurgt om noget, skulle man være klar til den ren dyrkede sandhed. Det var næsten kært den måde odense bare røg ud af ham og han derefter lagde hænderne over munden for at undskylde. Hun rullede med øjnene af ham, gik hen mod ham og gav et blidt kys mod hans kind "nu ikke undskylde så meget, jeg er kun glad for at du finder mig smuk og blot så du ved det...så ser du nu ganske godt ud" sagde hun blidt. Med en accent der ikke just skreg frankrig, blev hendes ord blot mere bløde og dog lagde de også undertoner der skulle til for at han kunne forstå hun rent faktisk mente hvad hun sagde. Hun kørte igen hånden igennem sit hår, før hun så spørgende på ham "jeg ved ikke hvor meget du var fået af vide, jeg fik kun adressen...så bare for en sikkerhedsskyld, mit navn er Erelah" de brune øjne lyste op i lyster fra den nedstigende sol der skinnede fra hendes side. Den sorte kjole lå nu enlig ganske godt mod hendes gyldne hud, så uden at skulle lyde for selvsikker, var hun nu ganske tilfreds med valget af aftens tøj. På trods af hans ord om at han lignede "lort" så var det ikke just det hun tænkte, da hendes brune øjne tidligere havde taget en tur ned over ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most Empty Sv: Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most

Indlæg af Wyatt Lør 14 Jun 2014 - 1:58

Han nikkede til hvad hun sagde. Hun virkede så rolig og forstående. Det var slet ikke sådan en kvinde han havde forstillet sig at møde. Det var på ingen måde en dårlig ting, han kendte bare ikke mange af sådan nogle kvinder og da slet ikke så smukke som Erelah. Det bragte et smil frem på hans læber og han sagde '' Når du siger det på den måde lyder det ikke helt så slemt.. heh''.

Wyatt stod med et forbløffet ansigtsudtryk og så faktisk ikke ud til at vide hvad han skulle sige da hun gav ham et kys på kinden. Det var langt fra det han havde forventet at få. efter lidt tid snappede han ud af det og grinede en smule og svarede '' Ja det gik hellere ikke stille for sig.. Jeg blev nød til at give den fuld gas for at komme her ned. Det var godt at politiet ikke var der.. Så var jeg nok ikke blevet kysset af en smuk kvinde ''. Igen lukkede han munden. Han grinede lidt og undskylde ikke for hans direkte ord denne gang. Han kløede sig lidt i nakken over at hun sagde han så godt ud. Han var ikke van til en kvinde der var så direkte men det kunne han faktisk rigtig godt lide.

Han nikkede og smilede i det han kiggede på hende sko og sagde så '' Jeg fik bare at vide hvordan dine sko ville se ud.. Mit navn er Wyatt ''. Da han kiggede på hende øjne med hans brune øjne der næsten altid bar et frisk glimt slap det ud af hans mund '' Erelah.. Smukt navn til en smuk kvinde.. Meget passende ''. Han blinkede og fjernede hans blik fra hendes øjne som han kom til sig selv igen * Fuck.. Hun er sød.. Forstående.. Ligefrem og pisse smuk.. Amen, hvad sker der lige her*. Han kløede sig lidt i nakken og sagde for at komme på andre tanker '' Nå ja.. Jeg syntes vi skulle mødes her fordi der er nogle fede forlystelser. Du må vælge først.. Spøgelseshuset, rutsjebanen eller pariserhjulet?''. Wyatt gav hende en venligt skævt smil.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most Empty Sv: Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most

Indlæg af Gæst Lør 14 Jun 2014 - 2:24

Hun klukkede blidt "I know, jeg har min vej med ord" pointerede hun og puffede drillende til ham. Hun var ikke just en der var som alle andre, hendes væremåde var en helt anden historie, når man kun kiggede på hendes uddannelse. Hele hendes ungdom var kun fuld af alt det kreative, alt lige fra dans til sang var hvad der havde fyldt hendes liv igennem de sidste mange år. Hendes uddannelse. Ar muligvis ganske tøsset, dog var hun alt andet end dette. Hun var lige på og sagde hvad hun havde på hjertet, ofte var hun heller ikke den mest fordormsfulde, mest fordi hun tit forstod den anden. F. Eks ligesom her hvor hans arbejde havde taget så meget af hans tid, det var det samme med hende...så hvorfor dog blive sur over det? Det kunne jo ligeså godt være hende der kom for sent. Hans ord fik hende igen til at grunde blidt "det har du ret i, og jeg må da også indrømme det glæder mig du blev taget af politiet. Så var jeg jo nød til at undværer dit skønne selvskab" hun trak på skuldrene. Ligesom hos nogle mænd, var det ikke altid hendes filter virkede, dog fik hun ofte passet det md situationerne, så hun ikke sagde noget dumt omkring nogle vigtige mennesker.
Da hun endelig fik lagt et navn på hans ansigt, smilede hun tilfreds. Hun så ventende på ham "jamen dog som du kan med de komplementære kære Wyatt, men skal vi komme ind?" Hun hævede øjenbryn spørgende. Hans spørgsmål om hvad de skulle prøve først "jeg har faktisk aldrig været i en forlystelsespark før, så du bestemmer" hun trak på skuldrene. Dette var, hvis det skulle være sandt, første gang hun nogensinde trådte ind i en forlystelsespark. Som regel havde hun aldrig haft råd eller også ingen tid, nogle gange fordi hendes pleje forældre var værre end hvad man lige skulle tro. Med familien myrdet, havde hun tilbragt mange år i forskellige plejefamilier, før hun endelig flyttede væk fra dem og til frankrig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most Empty Sv: Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most

Indlæg af Wyatt Lør 14 Jun 2014 - 2:41

Wyatt nikkede. Det virkede hun faktisk til at have. Han vidste ikke helt hvor han skulle placere hende. Hun virkede ikke til at være en slem pige, dog virkede hun heller ikke til at være en sukkersød pige. Det han havde set indtil nu var en god mellemting. Wyatt smilede lidt for sig selv. Han havde været meget imod blind dating til at starte med. Han havde normalt ikke tid til det. Men nogle af hans venner havde endelig fået overbevist ham om at prøve. Han var glad for at han havde givet det en chance for det virkede til at Erelah var en fantastisk kvinde.

Wyatt kunne ikke lade være med at blive lidt flov da hun sagde hans selvskab var skønt. Han var slet ikke van til at høre sådan nogle ting. Der var ikke mange der kunne forstå hans direkte væremåde. Han kiggede på hende med et smil og sagde '' Du ligger ikke skjul på noget var.. Du er bare direkte.. Det syntes jeg er pisse fedt ''. Han kunne ikke lade være med at tænke * Hun er faktisk meget cool.. Hun puffede ligefrem til mig.. heh*.

Da hun spurgte om de skulle komme ind nikkede han og gik over og betalte for to biletter. På grund af hans meget velbetalte job havde han ingen penge problemer og hvis han fik det, så hackede han sig bare ind på en konto. Penge var aldrig det han havde manglet og derfor betød penge heller ikke så meget for ham. Han kiggede på hende med et forbløffet udtryk i hans ansigt da hun sagde hun aldrig havde været i en forlystelsespark før. Han lagde en hånd på hende skulder og sagde '' Bare rolig.. Det er mega sjovt.. Nå vi har fastlagt at du er cool, og smuk.. Men ''. Wyatt kiggede drilsk på hende '' Er du modig.. Vi starter med spøgelseshuset''. Da de kom indenfor viste han hende over til spøgelseshuset og tog hende blidt i armen og sagde '' Skal vi gå ind?''.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most Empty Sv: Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most

Indlæg af Gæst Lør 14 Jun 2014 - 9:56

Hans kommentar fik hende til at trække på skuldrene, selvfølgelig lagde hun da ikke skyl på noget...hvorfor dog det? "det kan du da have ret i. Jeg har det med ofte bare at sige hvad jeg mener, det gør det hele så meget nemmere i stedet for at skulle pakke det hele ind" forklarede hun stille. Hun havde lært hos sine mange lærer at man skulle ikke forvente verden pakkede tingene ind i vat, så hvorfor selv pakke tingene ind. Hendes nuværende danselærer, var typen der kunne fortælle en hvor dårlig man var, i det forsøg på at gøre en bedre...og ja selvfølgelig fordi det var en dyr skole for gode dansere.
Som han gik hen mod betalingsboksen, gik hun stille ved hans side, det var enlig kun da han vendte sig mod hende og lagde sin hånd mod hendes skulder, hun vendte de nøddebrune øjne mod ham. Hun kluklo blidt "jamen så vil jeg da tro jeg er i gode hænder hos dig" hun lagde hoved på skrå, da han fortsatte sin snak. Det var nu ganske rart at der var nogle der sagde alle de pæne ting om hende. Den måde han gang på gang komplimenterede fik hende til at kunne lide hans selvskabte mere og mere. Han virkede sjov, nu ganske sød og alligevel ikke for sukkersød, som hende selv sagde han også tingene ligeud. Han virkede til at være glad for sit job og kunne også sig forsvinde ind i det, for så at fremmest om omverden.
Hun skar en grimasse da han snakkede om et spøgelseshus, men dog var det også noget hun var nysgerrig for at prøve "det må vi jo se" hun lagde kinden mod hans skulder som han lagde sin arm om hendes. Da huset kom til syne så hun skeptisk på ham. Hun kunne allerede se for sig hvordan hun ville gemme sit ansigt mod ham og grine af de chok stedet gav en masse løfter om

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most Empty Sv: Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most

Indlæg af Wyatt Lør 14 Jun 2014 - 14:16

Wyatt kunne ikke lade være med at kigge hende i øjnene igen. Hendes smukke brune øjne fik ham næsten til at glemme omverdenen. Det var ikke en følelse han var van til, men han kunne godt lide den. Han smilede over hendes ord '' Sådan har jeg det også. Det er spild af tid at pakke ting så meget ind. Man får ikke rigtig noget ud af det. Hvis man bare siger ting så går ting også meget hurtigere og så kommer der ingen misforståelser. Han ville faktisk spørge ind til hendes liv og alt sådan noget, men han mente at de først skulle have det lidt sjovt. Han tænkte at de kunne gemme alt det til de var i pariserhjulet. Der var de alene og kunne snakke uden at blive afbrudt.

Da hun sagde hun var i gode hænder hos ham smilede han og nikkede '' Det er du.. Eller mine arme ''. Han grinede lidt og gav hende et blidt klem i det han havde armen rundt om hende. Da hun lagde hendes hoved på hans skulder i det de gik kunne han ikke lade være med at smile. Det var en rar følelse.

Da de endelig gik ind i spøgelseshuset holdt han stadigvæk sin arm rundt om hende. Der var mørkt og stille. De første par skridt skete der ikke noget men så blev en lys tændt og et skelet faldt ned fra loftet. Wyatt grinede lidt og kiggede på Erelah. Da de kom lidt videre begyndte gulvet at ryste. En ond latter kunne høres og et rødt lys begyndte at blinke. Lidt efter blev luft skudt op under dem og fra hver side kom der falske røde arme med klør ud og rørte dem let og trak sig så ind i mørket igen.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most Empty Sv: Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most

Indlæg af Gæst Lør 14 Jun 2014 - 14:55

Hun nikkede ”præcis, jeg har aldrig forstået dem der forsøger at skærme andre omkring hvordan virkeligheden faktisk er. Jeg mener hvorfor fortælle nogle der ikke kan synge de kan, det er jo bare direkte at lyve over for dem, hvilket er direkte værre. Så hellere fortælle det fra starten af” hun havde altid selv haft den samme mening om at det, som han selv sagde, det at sige tingene ligeud det fjernede fremtidig misforståelser. Det var sjældent hun mødte andre der ligesom hende sagde alting ligeud og fortalte hvad de mente om de givende ting. Så det at Wyatt havde det på samme måde som hende selv, gjorde vel bare deres samtaler det meget nemmere.
Hun grinede blidt, rullede med øjnene af hans ord ”mhh det kan du meget vel have ret i” som danser var hun vant til at skulle føle sig sikker i en andens arme eller hænder. Det var ofte hun blev kastet op i luften eller blot løftet op, så hvis man ikke planlagde hvordan tingene skulle foregå skete der ofte fejl. Dog som alting så ud nu, ved denne date så gik alt vel godt. På trods af at de næsten kun havde mødt hinanden, havde de nogen af samme meninger i de forskellige ting.
Som de gik ind i spøgelseshuset, blev de hurtigt omgivet af en næsten gusten dunst og en stille musik med en klam undertone. På trods af mørket, og den viden om at der konstant ville falde noget ind foran dem, gav hun alligevel en overrasket lyd fra sig da skellet røg ned foran dem. Hun fik lagt armene om hans liv, samtidig med at hendes nysgerrige og alligevel skarpt observerende øjne holde øje med hver enkel ting. Hun grinede efter hvert enkel chok hun fik, for efter chokket havde lagt sig, kunne hun ikke andet end føle sig halv fjollet over de chok hun fik. Kløerne der beklædte fingrene, gled let over hendes hud, og på trods af denne lethed, gav det hende til at begrave ansigtet mod hans skulder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most Empty Sv: Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most

Indlæg af Wyatt Lør 14 Jun 2014 - 15:12

Han lagde mærke til hvordan det luft der blev skudt op fra gulvet let løftede hendes kjole. Han grinede en smule over det. Han var ikke rigtig bange for de ting der skete. Han kunne selv lave noget virtuelt der var hundrede gange mere skræmmende og som virkede mere ægte. Dog var han stadigvæk underholdt. selv om et spøgelseshus var primitivt i hans øjne så var det en klassiker og der det havde sin egen charme i hans øjne. Da hun begravede hendes hoved i hans skulder kunne han ikke lade være med at komme med et ''heh''. Han lagde blidt en hånd på hendes nakke og aede den blidt. '' Bare rolig Erelah.. Der sker dig ikke noget så længe jeg er her ''. Det var helt klart et forsøg på at berolige hende. Dog kunne han godt lide hvordan hun klamrede sig til ham når der kom noget uhyggeligt. Da de kom til det sidste rum vidste han at det ofte var der hvor man ville blive skræmt mest, så han var forberedt. Og før han vidste af det startede det. En dør bad dem smækkede og for enden af rummen tændte der et lys. Der stod en pige med sort hår for øjnene. og hvide arme der bar blå mærker. Pigen kiggede op mod dem, håret dækkede hendes ansigt. Lyset blinkede og med et stod hun foran dem og skreg dem ind i hovedet. Der kom en kulde fra piger, næsten en overnaturlig kulde. Lyset blinkede igen og hun var væk, dog kunne de høre en lille pige stemme hviske '' Come play with me ''. Wyatt havde aldrig set et spøgelseshus så virkeligt. Han kiggede rundt i det han ikke kunne se nogle projekter lamper. Han blinkede et par gange og tænkte *Hmm Underligt.. Ingen holografiske lamper.. Hvordan fik de kulden til at ramme os på den måde.. Det her er sejt*. Han grinede en smule i lyset blev tændt og de kunne nu se et skilt hænge. på skiltet stod der ´´ denne rum er ude af drift. Vi beklager ulejligheden. Udgangen er til højre, tak for besøget ´´. Wyatt blinkede et par gange. Han havde det som om noget var i rummet med dem, som om noget holdt øje med dem. De kunne begge to mærke en kold hånd på deres ryg. Wyatt vendte sig om og der var ingenting. Han kiggede lidt rundt og sagde '' What the fuck? ''. Han kiggede undrende på Erelah.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most Empty Sv: Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most

Indlæg af Gæst Lør 14 Jun 2014 - 16:28

Som de gik igennem huset og de mange effekter dukkede op, var det nok kun halvdellen af tiden hun rent faktisk kiggede. Det var ikke fordi hun var direkte bange for det ”overnaturlige” for hendes viden omkring det overnaturlige var nu bedre end hos så mange andre mennesker, så det var nok enlig det at blive sat ind i sådan en situation. Havde hun været alene, var chancen for at tage på denne tur, meget lille da det ikke decideret interesserede hende, dog skulle man altid prøve nye ting. Hans beroligende ord, fik dog et lille smil frem på hendes læber, som hun fjernede ansigtet fra hans skulder og lod sin egne brune øjne møde hans brune. Det var en lille gestus, men dog alligevel en rar en, hvilket også kunne spores i hendes øjne. Som det sidste rum nærmede dem, kunne hun næsten fornemme på det hele, dette nok var klimakset, det var her det hele ville blive værst. Det var som til at mærke i luften der blev mere tyk og da lyset kom frem i det ellers mørke værelse, blev de kun mødt af synet af en ung pige. Fra første øjekast var det tydeligt at se denne pige højst tænkelig skulle forestille et spøgelse og var det ikke fordi hun vidste det hele var falsk, ville hun havde hoppet i med begge ben, for som det dog lignede. Netop som Erelah kiggede nærmede i detaljerne omkring den stakkels lille pige, begyndte lyset at flimre, og i løbet af ingen tid, kom pigen til at stå lige foran dem. Det mest skrækindjagende skrig lød omkring dem, og hun for sammen, var næsten per refleks ved at sparke pigen i hoved. Dog nåede hun det ikke, grundet pigens mystiske forsvinden og det faktum de nu skulle videre. Hun gik dog ikke glip af den spøgelses agtige hvisken og derefter de to kolde hænder der lagde sig direkte mod hendes bare ryg. Ligesom wyatt så hun selv undrende på ham, dog rystede hun på hoved og smilede blidt ”det må jeg nok sige, det er første og sidste gang jeg prøver sådan noget… hvad med at vi nu prøver noget som pariserhjulet? ” forsøg hun smilende.
Hun havde altid elsket at se pariserhjulet på tv. Hvordan to elskende ville tage op i dem, blot for at sidde tæt op af hinanden også samtidig nyde udsigten. Uden rigtig at vente hans svar, så hun rundt efter hvor det store hjul mon kunne være, før et smil brød ud på hendes læber og hun halvt trak ham mod det ”jeg har altid gerne ville prøve dette, hvorfor ved jeg godt nok ikke” indrømmede hun med et skuldertræk. Hun vendte igen blikket op mod ham ”men fortæl lidt om dig selv, hvad arbejder du med? ” hun hævede nysgerrigt øjenbrynet, og kørte en tot hår om bag, som dog kun fik en anden tot ned foran hendes ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most Empty Sv: Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most

Indlæg af Wyatt Lør 14 Jun 2014 - 16:51

Han kunne ikke lade være med at undre sig over alt det i spøgelses huset. Var det et virkeligt spøgelse de havde set eller var det en effekt han ikke kunne regne ud. Hans tanker blev dog afbrudt da Erelah da de kom udenfor. Han smilede til hende og sagde '' Jo lad os det.. Jeg kunne godt tænke mig lidt alene tid sammen med dig ''. Han gav hende et venligt smil. Han mente det skam på den bedst tænkelige måde. Hvis de fik lidt alene tid kunne han jo lære hende meget bedre at kende. Det var bestemt noget han gerne ville. Hun virkede helt klart som hans type, især den del af hende der bare sagde ting ligeud. Der var han virkelig imponeret over.

Han grinede lidt og svarede '' Det er også et super udsigt der oppe fra.. Det er helt sikkert noget du vil kunne lide ''. Han gav hende et lille klem og sagde '' Jeg glæder mig også.. Det bedste er at jeg får lov at dele turen med dig.. Jeg vil være ærlig overfor dig.. Jeg syntes du er mega cute ''. Igen sagde han hvad han mente uden at tænke over det, men sådan var han jo. Da hun spurgte ind til hans arbejde kløede han sig i nakken og sagde '' Faktisk så.. Må jeg ikke fortælle det, stats hemmeligheder.. Men det jeg må sige er at jeg arbejder med teknologi... Faktisk er jeg lidt af en tech nørd ''. Han grinede svagt. Han vidste godt at de fleste piger ikke ville have en nørd men det var jo det han var. Han var en da et geni indenfor området. Dog var det ikke noget han pralede med.

Da hun havde trukket ham hen til pariserhjulet og han de fik en vogn at sidde i tog han hendes hånd og hjalp hende op i vognen. Han satte sig ved siden af hende i stedet for overfor hende. Han lagde langsomt hans arm rundt om hendes skuldre og sad der afslappet og sagde '' Hvad med dig selv.. fortæl mig lidt om dig selv og dit arbejde.. Smukke ''.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most Empty Sv: Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most

Indlæg af Gæst Lør 14 Jun 2014 - 17:14

Hun hævede drillende øjenbrynet, og betragtede ham som ordende forlod hans mund. Så han kunne være alene med hende, selvom hun godt forstod hvad han mente, kunne hun ikke lade hver med at grine, da det kunne misforstås på alle tænkelige måder. Hun havde sine øjne på ham helle tiden, lyttede nysgerrigt på de ord han sagde. Da han igen komplimenterede hende, klukkede hun blidt ”jamen dog, sikke en charmetrold du er…det er mig en under du ikke har kæreste på, hvis det er sådan du taler til alle piger” hun trak på skulderne. Da han begyndte at fortælle om sit job, så hun for alvor nysgerrig ud, dog da ordende kom ud at han var en slags nørd, gled hun helt tæt på ham og lagde sine læber lige ude for hans øre ”that's actually kind of hot” hviskede hun før hun igen trådte tilbage og gik ved hans side. Hun havde intet imod han var nørd, hun var vel også en form for nørd, dog ikke på samme måde. Hendes øjne gled kun kort væk, før de igen var tilbage på ham ”det må da være sejt, at arbejde med noget så hemmeligt at det bliver en stats hemmelighed” hun trak på skulderne, hemmeligheder var ganske interessante, dog kun til et hvis punkt. F. eks hemmeligheden der lurerede over byen og alle de mord der skete, det var interessant, men dog var der altid en frist på hvor stor en hemmelighed der skulle være før det blev for meget.
Da de satte sig ind i vognen, og han satte sig ved hendes side, kunne hun ikke lade hver med at lægge hoved ind mod hans skulder. Hun skar en grimasse da han spurgte ind til hende, dog rullede hun øjnene af sig selv ”mhh lad mig se, der er ikke så meget at sige om mig, jeg arbejder som bartender, og er studerende på Académie Royale de Danse, hvilket i det store hele er en skole for meget gode dansere. Jeg er oprindelig fra Bulgarien, men flyttede til Frankrig for godt vel et år siden” sagde hun stille. Efter hun havde flyttet fra Bulgarien, lagde hun halvt om halvt det liv fra sig, så det var ikke ofte man hørte hende snakke om hendes tid der. Hun lagde mere det liv fra sig, kunne man godt sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most Empty Sv: Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most

Indlæg af Wyatt Lør 14 Jun 2014 - 17:39

Wyatt grinede en smule og rystede på hovedet og svarede til det med en kæreste '' Faktisk er der sku ikke mange jeg gider spilde min tid på.. Men du er anderledes ''. Han smilede oprigtigt til hende og nød hendes selvskab. det var noget nyt for ham det her. Grunden til han ikke havde en kæreste var nok fordi han fordybede sig så meget i hans arbejde at han ofte glemte aftaler og møder. Faktisk som han havde gjort i dag, nok også fordi han var så ærlig og ligefrem. Det var der mange der ikke kunne klare. Da hun hviskede til ham sank han en klump. Det var der aldrig før nogen pige der havde sagt til ham. At hun faktisk syntes han nørdede side var hot. Alle han mødte syntes at han var en nørd og at det var en utiltrækkende side af ham. Dog ikke Erelah. Han var helt mundlam. Han vidste ikke hvad han skulle svare overhovedet. Da han kom lidt til sig selv grinede han og sagde '' Hvad med dig selv.. Hvordan kan du ikke have en kæreste.. Du er mega lækker.. Du har en cool personlighed.. heh.. Hvis du havde en kæreste ville jeg sku nok prøve at stjæle dig fra ham ''. Wyatt grinede lidt drilsk.

Han grinede lidt og rystede på hovedet '' Jeg syntes ikke det er sejt at have et arbejde jeg ikke på fortælle omkring.. Faktisk så blev jeg lidt nød til at tage jobbet.. Staten havde noget på mig.. Så jeg havde ikke noget valg.. Men misforstå mig ikke.. Jeg er glad for mit arbejde''.

Han smilede da hun lagde hendes hoved på hendes skulder og fortalte om hendes fantastiske liv. Han gav hende et lille kram og sagde '' Det lyder da mega fedt.. Så du er en god danser.. Det er nok også derfor du går så elegant.. Du har da et mega spændende liv.. Du har sku nok ikke tid til en kæreste.. Det er nok derfor du ikke har en.. Har jeg ret? ''. Wyatt kiggede undrende på hende.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most Empty Sv: Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most

Indlæg af Gæst Lør 14 Jun 2014 - 17:55

Hun nikkede ”tit så er der også bedre ting at lave” medgjorde hun, selv havde hun bare ikke kunne finde tiden til det, plus der var ikke mange fyrer som kunne tage at hun ikke havde meget tid til dem, også det faktum hun var omringet af så mange fyrer så ofte, at de endte med at tro hun var dem utro. Hun grinede over den måde han med et blev fuldkommen tom for ord, hun morede sig over at kunne få ham til det og nu endda for anden gang. Da Wyatt virkede som en der altid kunne komme med et svar på alt, så var det da kun mere sjovt når han ikke vidste hvad han skulle sige. Hun trak på skulderne, da han spurgte hende ”jo manglende tid, jeg prøvede mig frem med en fyr, vi endte med at slå op for godt vel fire måneder siden, fordi han mente jeg var ham utro med en af mine meddanser… da jeg jo er omringet af andre mænd hele tiden, tror fyrer ofte jeg vil bolle uden om” brummede hun og rullede med øjnene. Skulle sandheden frem, var hun glad for ikke at være samme med ham mere, han havde været en idiot der tydeligvis ikke stolede på hende, siden han troede sådan.
Hun nikkede forstående, dog spurgte hun ikke ind til denne ting som de skulle have på ham. Hun så ud af vinduet, nød den smukke udsigt. Det undrede hende altid hvordan der kunne være nogle som var bange for højder, det var jo ikke direkte farligt, de var jo beskyttet i en vogn, selv elskede hun disse højder, udsigten blev ikke andet end smukkere desto højere man kom op. Hans kommentar om hendes liv, fik for engangsskyld en smule rødmen op på hendes kinder, dog var det ikke just det nemmeste at se, grundet hendes gyldne hud. Hun nikkede dog ”ja som jeg sagde tidligere, det er ikke just tid jeg har, men det bliver bedre” svarede hun og trak på skulderne. Somme tider irriterede det hende at hun ingen tid havde, for det kunne da være rart at kunne tage flere dage fri, forså at nyde sin tid i byen, men på samme tid lavede hun også noget hun elskede ganske meget også var der vel intet at brokke sig over

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most Empty Sv: Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most

Indlæg af Wyatt Lør 14 Jun 2014 - 18:13

Wyatt nikkede. Han var enig med hende. På det punkt passede de godt sammen. De havde begge to ikke meget tid. Der var faktisk mange måder de passede godt sammen på. Han kiggede ud og i det parriser hjulet nåede toppen tog han sin mobil frem og kiggede på Erelah og gave hende et kækt skævt smil. Han kiggede derefter på hans mobil og begyndte at taste et par ting ind på den. Kort tid efter stoppede pariserhjulet og han kiggede på hende og sagde '' Ups ''. han grinede lidt. han havde hacket sig ind på tivoliets computer og fået pariser hjulet til at gå i stå. Han kunne starte det igen ved bare at trykke på en knap. Han kiggede på udsigten og sagde '' Der er godt nok smukt her oppe ''.

Han lyttede til hendes historie og kiggede hende i øjnene '' Det vigtigste i et forhold er su at man stoler på hinanden.. Du er pisse smuk så jeg forstår ham sku godt.. Men hvis du var min ville jeg sku stole på dig og bare være glad for du var min ''. Han grinede lidt '' Men det er bare min holdning ''. Han sagde det ligeud.

Han nikkede '' Hvis du ikke har så meget tid.. Hvorfor gik du så med til at tage på en blind date? ''. Han undrede sig lidt men så kom han i tanke om at han selv ikke havde meget tid. Han grinede lidt og sagde '' Måske hvis man fandt den rette ville man sætte mere tid af til det ''. Han trak på skuldrene.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most Empty Sv: Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most

Indlæg af Gæst Lør 14 Jun 2014 - 18:43

Hun betragtede den smukke udsigt, som beklædte hver enkel af deres side. Da han med et trak sin mobil frem og begyndte at trykke på den, så hun nysgerrigt på ham. Et sekund troede hun næsten at han skrev med en eller anden, dog som vognen med et ryk stoppede og stillede svingede frem og tilbage, rullede hun med øjnene af ham. Han kommentar fik en blid latter til at flyde ud, som han dog kunne ”ja ups, hvad mon bestyreren siger til dette? ” spurgte hun drillende. Hun rejste sig stille op, og gik hen til den ene side af vognen så hun kunne se ud, det var sandelig en smuk udsigt, noget der ikke kunne forklares på nogle måder. Da han igen snakkede vendte hun blikket ned mod ham, før hun igen satte sig ned ved hans side. Hans ord fik hende til at smile blidt ”det var venligt af dig, men hvad med at invitere mig på en anden date også kan vi da se hvor det kører hen” forslog hun og lagde armene om sig selv. På trods af den smukke udsigt, var det ikke just varmt oppe i disse højder, plus hun havde trods alt en kjole på, der ikke just gav meget varme til sig.
Hans spørgsmål fik hende til at trække på skulderne ”jeg har vel bare lyst til at prøve nye ting, plus jeg havde en fri aften” forklarede hun kort, dette var ganske rigtigt hendes friaften, plus hun havde brug for en afslappende aften. Hun nikkede ”præcis, plus på trods af det lyder for sukkersøgt, men hvem vil inderst inde ikke gerne føle den følelse af at være elsket? ” spurgte hun mere retorisk, end et der skulle svares. På trods af hun ikke altid havde den meste tid, så kunne det vel altid være rart at komme hjem til en , føle alt trætheden forsvinde når man så den person. Bare at kunne krybe ind i en varm favn også igen glemme omverden. Det var da noget mange ønskede. Det lå i mennesket natur at ville binde sig med andre, ligeså meget som at ville finde føde og andre ting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most Empty Sv: Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most

Indlæg af Wyatt Lør 14 Jun 2014 - 19:02

Wyatt grinede lidt over hendes kommentar '' De bliver nok pissed''. Han gjorde altid sådan nogle ting her uden at tænke på konsekvenserne ved hans handlinger. Det var nøjagtigt som da han havde gjort alle lyskryds på hans vej grønne. Han gjorde ofte bare det der faldt ham ind uden at tænke over konsekvenserne ved hans handlinger. Da han så hun så ud til at fryse tog han sin læderjakke af og lagde den over hendes skuldre med et smil. Han nikkede '' Helt sikkert.. Jeg vil meget gerne have dig med på en anden date.. Men så er det din tur til at bestemme hvor det skal være henne ''. Han grinede en smule. Han var ikke så god til det med at planlægge det helt store og romantiske. Han havde simpelthen ikke tiden til det. Hvis han endelig skulle planlægge noget stort så ville han gøre det rigtigt så skulle det være noget storslåede.

Wyatt trykkede på sin mobil og pariser hjulet begyndte at køre igen. Han nikkede til hendes ord '' Jeg tror vi forstår hinanden meget godt.. Vi er da i hvert fald på bølgelængde når det kommer til hvad vi gerne vil have ud af et forhold ''. Ham smilede glad og sagde '' Jeg er faktisk rigtig glad for at jeg tog på den her date.. Du er virkelig en cool chick.. Jeg havde aldrig troet denne blind date ville være så god.. Jeg burde takke mine venner for at overtale mig''. Han mente faktisk hvad han sagde.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most Empty Sv: Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most

Indlæg af Gæst Lør 14 Jun 2014 - 19:18

Hun klukkede ”det gør de helt sikkert, men hvordan skulle de vide det var dig? ” pointerede hun, på trods af det var et spørgsmål, så var der mere en pointe i det hun sagde end et spørgsmål. Hun smilede bredt og blidt, det overraskede hende faktisk at kunne indrømme hun havde nydt denne aften. Da han med et lagde jakken om hendes skuldre, så hun halvt om halvt overrasket på ham, dog smilede hun og fik armene igennem ærmerne, hvorpå hun lukkede den omkring sig, og lagde sig ind mod hans side. Hun smilede bredt over hans svar, da hun spontant havde udtalt sig at han skulle invitere hende på en ny date. Hun vendte blikket op mod hende ”jamen okay så” hun smilede for sig selv, dog ikke helt sikker på hvad de skulle lave, men dog var hun dog sikker på en ting, det skulle nok blive hyggeligt. Hvis det bare lignede en smule denne date, så ville det da blive godt.
Som han snakkede, nikkede hun stille ”det kan jeg kun være enig med dig i, og ja jeg er også glad for jeg tog med. Jeg var et sekund bekymret for du bare ville være en af de typiske idioter der kun er ude efter en ting og ja måske er sex godt, men når man invitere på en date, skal der helst gerne kunne være noget andet i det end blot lysten til sex” da de igen bevægede sig og igen begyndte at bevæge sig mod jorden, rejste hun sig op ”en cool chick simpelthen, jamen jeg takker da du er nu heller ikke så slem selv” sagde hun stille. Han var ganske ”cool” selv. Hun var ikke typen der kom med de meget nye udtryk, ja det var ikke fordi hun brugte synderligt gamle ord, men hun brugte ikke just de nye slags ord, det var mere det at hun ikke var super glad for ord som cool og nice. Hun åbnede for døren, minuttet efter de landede på jorden igen og hurtigt krøb hun ud, før hun vendte sig om og så efter ham. Med armene begravet i de lange ærmer, kunne det mere se ud som om hun kunne svømme i den. Hendes brune øjne fløj af varme, som mange sagde var brun en varm farve og som hendes øjne så ud nu, kunne man godt forstå hvorfor ”hvad forslår du vi laver nu? ” spurgte hun stille og rakte hånden ud mod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most Empty Sv: Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most

Indlæg af Wyatt Lør 14 Jun 2014 - 19:43

Han smilede en smule. De havde jo sådan set lige aftalt at de skulle på en anden date. Det var helt sikkert noget Wyatt godt kunne lide. Han var ikke typen der sådan gik på dates så at sige. Men med Erelah havde han intet imod det, han nød hendes selvskab og han vidste at det ville blive hyggeligt lige meget hvad.

Han grinede lidt og svarede '' Og jeg var bekymret for at jeg skulle på date med en højrøvede blondine der ville have jeg skulle opføre mig som en prins.. En pige som ikke havde andet end jord i hovedet.. Forestil dig hvor overrasket jeg blev da det var dig Erelah.. En smuk, intelligent pige der var helt nede på jorden.. Heh.. Det sku dejligt at livet sådan kan overraske en positivt ''. Han smilede en smule.

Han kiggede lidt ned for han kunne godt høre på hendes sprog at hun var meget mere dannede end han selv var. Han brugte slang og bandeord, det var naturligt for ham. Dog smilede han da hun spurgte hvad de nu skulle han kunne ikke lade være med at kigge på hende. han syntes hun så så dejlig ud i hans jakke. Den store jakke hun næsten svømmede i. *Heh.. Hvor ser hun bare sød ud.. Tag dig lige sammen Wyatt.. Du står jo næsten og rødmer.. Så Wyatt.. Tag dig sammen *. Wyatt rømmede sig og gned sine kinder lidt og sagde '' Jo, ja.. Hvad siger du til at prøve den store rollercoaster med mig''. Før hun kunne svare tog han hende i hånden og begyndte at gå over imod den imens han små grinte.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most Empty Sv: Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most

Indlæg af Gæst Lør 14 Jun 2014 - 21:54

Hun klukkede over hans kommentar, hun kunne sagtens forestille sig det var det de fleste fyre frygtede. En smuk pige, der til gengæld intet havde i hoved. Hun grinede overraskende meget, tog sig til maven og bukkede sig forover ”jeg kunne faktisk se det for mig, en blondine med intet andet i hoved end hende selv” klukkede hun og rettede sig op. Hendes brune øjne havde den slags glimt, som man ikke så hos mange, samtidig smilede hun en af de smil man kun så sjældent hos folk, et der næsten kunne stjæle ånd hos nogle. Hun rullede øjnene af ham ”du synes jeg er intelligent… mange tak” hun kørte en tot hår om bag øret ”men ja livet er fuld af overraskelser, nogle positive” hun lagde hoved på skrå, da hun tog ham i at betragte hende, hvorpå han gned sig md kinderne.
Dog da hans hånd landede i hendes, smilede hun blidt og gav hans meget større hånd et klem ”jo det vil jeg da gerne, jeg tror sidst jeg prøvede sådan en, var da jeg var 9, i min hjemby kom der hvert år en slags forlystelsespark, også ville vi altid tage der hen” sagde hun og blev et øjeblik fanget i fortiden. Hun havde som ung mistet sine forældre, så det år havde været det sidste år hvor de prøvede det. Hun fulgte ham side om side, alt i mens hendes øjne gled rundt omkring, som tiden gik, var det allerede blevet mørkt og stjernerne begyndte at belyse himlen. Hun fjernede ubevidst sin hånd fra hans og lagde i stedet armene om ham. Dette var nok den første rigtige gode date hun havde været på i mange år, hun havde kunne relatere til ham, han havde fået hende til at grine og ja det var bare gået rigtig godt. Skulle det være helt rigtigt, var der en lille del af hende som glædede sig til den næste date. Hun havde allerede et par ideer til hvordan det skulle foregå og hvad der skulle ske. Hun havde forestillet sig at invitere ham hen til hendes lejelighed, der lå lige over det det lokale hun havde købt. Det var et sted hun brugte når hun ville øve. Som de bevægede sig mod deres destination, fandt hun på flere ting de kunne lave og hun håbede blot at han ville kunne lide det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most Empty Sv: Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most

Indlæg af Wyatt Lør 14 Jun 2014 - 22:10

Han grinede lidt sammen med hende. Han rystede på hovedet og sagde '' Ja mange mænd ville nok syntes de havde scoret jack-pot hvis det var sådan en pige de havde mødt.. Men nu er jeg langtfra som andre mænd.. Men jeg vil tusinde gange hellere være ude med en som dig.. Det er sku ærligt sagt ''. Og det var hans ærlige mening.

Han grinede lidt da hun sagde tak. Han syntes ikke at hun havde behøvet at sige tak for han havde jo bare sagt sandheden. Han kunne mærke varmen i hans kinder igen * hvad fuck er der galt med mig.. Jeg er sku da ikke en eller anden skole dreng.. Men fuck hvor er hun dejlig at se på.. Og så den personlighed.. Wow.. Er glad for hun vil ud på en date mere.. Hun er jo en engel*.

Da hun klemte hans hånd smilede han til hende. Da hun lagde hendes arm omkring ham slappede han helt af. Det var en dejlig følelse. Smilet ville ikke forsvinde fra hans mund. Han rystede lidt på hovedet og tog sig sammen. Da de kom til rollercoasteren og satte sig ind kiggede han på hende og sagde '' Nu hvor det er så lang tid siden så nyd det''. Turen startede og det tog omkring frem minutter før den var færdig. Da de kom ned igen gav han Erelah et kram og kiggede mod himlen og sagde '' Klokken flyver godt nok afsted når han har det sjovt ''.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most Empty Sv: Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most

Indlæg af Gæst Lør 14 Jun 2014 - 22:55

Hun lyttede nysgerrigt, som altid var hun typen der lyttede til andre når de havde noget på hjertet, der forekom aldrig at hun ville lukke ørerne for nogle der ville snakke ”det var da dejligt at høre, for ellers så havde det nok ikke gået hvis der skulle være noget mellem os, for jeg er langt fra den type der græder over en flækket negl” pointerede hun, blot for at lade ham vide, hvis han ville være sammen med hende i den nærmeste fremtid var det nok ikke direkte det han skulle af hende. Nok var hun ikke en drengepige, men hun var skam heller ikke den typiske pige. Blev hun først rigtig vred, bandede hun værre end noget andet.
Hun fulgte spændt med ham, og da de nåede forlystelsen grinede hun og løb næsten op i køen. Som hun løb fløj hendes lange hår omme bag hende, hun så kort tilbage på ham som hun løb, før hun stoppede op ved de få der stod foran hende. Da de fik sat sig i vognen, fik hun puttet sig ind under hans arm, så den ville ende op rundt om hende. Hun grinede og skreg en smule gennem hele turen, alt i alt var det nærmest som var hun 9 igen. De gamle minder dukkede tilbage, hun smilede stort og så glad på ham.
Som de stille gik ned fra forlystelsen igen, blev hun overrasket som han krammede hende, dog gengælde hun det og smilet forlod ikke hendes læber. Som hans ord forlod hans læber, nikkede hun og trådte tilbage ”jamen så må jeg vel også komme hjem” hun fiskede en kugleben frem, tog fat i hans arm og skrev en adresse, samt et telefon nummer ned på hans underarm ”her, skriv eller ring til mig når du har tid til en anden date også dukker du bare op på den adresse” sagde hun og gav hans kind et blidt kys ”så kan vi jo snakke om du kan få din jakke igen” hun trådte tilbage med et drillende udtryk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most Empty Sv: Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most

Indlæg af Wyatt Lør 14 Jun 2014 - 23:25

Han grinede en smule. Så meget havde han dog lært om hende og det kunne han godt lide. Når han kiggede ind i hendes øjne fik han en varm følelse i hans mave. Han kunne slet ikke lade være med at smile. Han rystede lidt på hovedet * wow.. Hvad fanden.. Jeg har jo lige mødt den her pige.. Hvad fanden.. Jeg kan sku da ikke allerede være ved at blive forelsket i hende.. Hvad fanden er der galt med mig.. jeg må virkelig tage mig sammen.. Sådan her plejer jeg sku da ikke at blive *.

Da hun sagde hun skulle til at hjem men så skrev hendes nummer på hans arm smilede han. Det havde været en fantastisk date. Den bedste han nogensinde havde haft nogensinde faktisk. Han blev dog helt forvirret da hun kyssede ham på kinden igen. Han blev overrasket over det hver gang. Han stod som var han blevet hypnotiseret. Han måbede bare og stod stille. Da hun snakkede om hans jakke nikkede han bare og sagde svagt ''erm.. Ja''. Han stod og kiggede på hende i det hun gik. han slog sig selv i panden da hun gik. *sådan er jeg sku da aldrig.. Jeg ved altid hvad jeg skal sige.. Fuck ''. Wyatt skrev hendes nummer ind i hans mobil, smilede og kørte hjem...

Der gik to dage fyldt med arbejde før han igen løsrev sig fra hans arbejde. Det var kun på grund af hendes nummer på hans arm. Det var et rent tilfælde han havde set det. Wyatt kiggede sig forvirret rundt omkring og rejste sig fra hans computer *fuck hvor lang tid er der gået.. Fuck*. Han fik fisket sin mobil frem fra nogle papirer og og ringede til Erelah. Da hun tog telefonen sagde han '' Det er Wyatt.. Undskyld jeg først ringer nu, men jeg blev opslugt af mit arbejde igen.. Har du stadigvæk lyst til at tage på en anden date med mig ?''. Han kunne mærke hvordan hans hjerterytme blev forøet og han begyndte at svede en smule.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most Empty Sv: Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most

Indlæg af Gæst Lør 14 Jun 2014 - 23:50

Tøj + sorte gemager og et par mørke hyggesokker
lejelighed

Varmen omgav hende, som hun sad i sin sofa. Varmen bredte sig fra ildstedet, hvor hendes store fjernsyn hang over. Med en stor kop kakao, nød hun i den grad livet i det fuldeste. På trods af de mange plejefamilier hun havde været i, havde hendes familie efterladt en stor mængde penge til hende, som blev udbetalt til hende den dag hun flyttede fra Bulgarien og til Frankrig. Dette gjorde at hun var rimmelig godt stillet, når det kom økonomisk. Hun satte den varme kop fra sig, hun rejste sig op og gik mod køkkenet for at se til den dessert hun havde sat i gang med at lave. Hun sukkede og tog i stedet en gulerod, som hendes mobil med et ringede, nysgerrig bevægede hun sig hen mod det grå bord ved hendes side.
Hun betragtede nummererede og på trods af nummererede ikke ligefrem sagde noget, tog hun alligevel telefonen. Med munden fuld af gulerod lyttede hun til den bekendte stemme som hans undskyldte. Hun klukkede og fik tygget sig af munden ”det gør skam intet, jo det vil jeg gerne… altså lige nu laver jeg intet, jeg har lige lagt noget dessert over, som bare skal laves færdig, så hvis du har lyst kunne du jo komme forbi hos mig? ” forslog hun. Hun havde på deres sidste date, skrevet sin adresse på hans arm, lige over sit nummer, så medmindre han havde vasket det af, ville han så ikke kende det. Hun tog guleroden og sin telefon med sig, for så at sætte sig tilbage ind i stuen på sofaen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most Empty Sv: Sometimes the things that apears unexpected, are those things we seems to like most

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum