Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A Liberating Night (Audrey Lovetts) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A Liberating Night (Audrey Lovetts) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A Liberating Night (Audrey Lovetts) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A Liberating Night (Audrey Lovetts) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A Liberating Night (Audrey Lovetts) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A Liberating Night (Audrey Lovetts) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A Liberating Night (Audrey Lovetts) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A Liberating Night (Audrey Lovetts) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A Liberating Night (Audrey Lovetts) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A Liberating Night (Audrey Lovetts) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A Liberating Night (Audrey Lovetts)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

A Liberating Night (Audrey Lovetts) - Page 2 Empty Sv: A Liberating Night (Audrey Lovetts)

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 7:17

Hun stoppede kort op, i det hun snuppede sin hvide jakke, militær stil, med sorte runde knapper på to mands række ned af den slanke krop. Jakken var figursyet til hende, så den smukke timeglasform var tydelig. Hun gav et blid uskyldigt smil fra sig, i det hun satte efter hen til Caleb og gik så ned i fart, så de kunne gå side om side, som ligemænd kunne man vel sige.

Hun gav et lille grin fra sig, da han hentydet til galleriet og hendes tyverier. " Årh, Caleb. Du ber næsten om det umulige her ". Hun blinkede drilsk til ham og gengældte det legende glimt i hans øjne med sit. Hun kunne ikke lade være med at nyde hans selskab, især fordi han jo var rig, samt en gentleman og yderst attraktiv. " Har jeg nogensinde fortalt dig, at du er alt for rig til at være virkelig? ". Hun grinte lidt og gjorde et kort hoved kast til siden, mod hans smukke sorte Aston Martin.

Da han åbnede døren for hende, lod hun sig elegant læne frem og blidt føre sit ene ben ind først, før resten fulgte med. Hun satte sig blidt til rette og betragtede så Caleb der lukkede døren efter hende. Hun betragte det indre i bilen, før Caleb satte sig ind og hun endnu engang.. vendte alt sin fokus mod ham.

Hun støttede lidt sin arm på døren´s kant, i det hun kiggede ud af vinduet. " Så sig mig Caleb.. hvor skal de sove i nat? ". Hun vidste nogenlunde hvor hun skulle sove, men hvor skulle han sove?. Havde han et hus han tog hjem til.. blev han der hvor hun var.. ville det være sidste gang de sås. Hun slikkede sig kort over sin bløde overlæbe, før de perle hvide tænder kunne ses, i det hun smilede en lille smule. " Ikke at det vedkommer mig... Selvfølgelig ". Hun krydsede elegant sine lange smukke ben over hinanden og blottede nu en smule hendes hud endnu mere, samt sine smukke ben og lidt af sine flotte lår.

Hun rettede lidt på sin fletning, eftersom den var ved at glide ud af elastikken der holde den. Hendes dyriske mint grønne øjne, vendte endnu engang mod Caleb, i det de studerede ham lidt. " Af en der over de 300 år.. så holder du dig temmelig godt ". Hun gav et lille uskyldigt smil fra sig og bed sig en smule i den fyldige rosa pink underlæbe, i det hun så væk fra ham.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

A Liberating Night (Audrey Lovetts) - Page 2 Empty Sv: A Liberating Night (Audrey Lovetts)

Indlæg af Caleb Ons 16 Okt 2013 - 12:00

Han startede lidt musik i bilen, imens bilen brummede roligt. Der var nu en dejlig lyd fra den motor. Caleb var ikke specielt interesseret i biler, men alligevel kunne han ikke lade være med at smile over motorens lyd.
Imens de trillede stille afsted sagde han: Jeg har en lejlighed ikke specielt langt her fra. Der kommer jo visse goder med at bruge 300 år på at blive god til sit fag.
Hvordan jeg ser ud er en af de måder Nattens Gave har vist sig i mig, men mange tak for komplimenten Audrey.

Han klappede hende på låret og parkerede bilen da de holdte bag galleriet. Han hjalp hende ud af bilen og låste døren op med sin egen nøgle. Han tændte lyset og viste hende kort rundt. Den var på ca 70 kvadratmeter. Der var et badeværelse, køkken som en afskåret del af stuen og et soveværelse. Den var indrettet i en moderne stil med sort, hvid og børstet stål.

Ja her er den så. 
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Antal indlæg : 1664

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 18:22

Hun undveg hans blik, i det han klappede hende på låret. En smuk rødmen begyndte at vise sig på hendes fine kinder. Hun vidste ikke helt hvordan hun havde det med berøring, samt ingen havde nogensinde rørt hende de steder, andet end hende selv.. og nu Caleb. Hun gav et lille smil fra sig, da de endelig holde stille. Hun kunne mærke blodet hun havde drukket.. hvordan det bruste inde under hendes hud, for hver gang Caleb rørte hende nu. Hun tog imod hans hånd, da han ville hjælpe hende ud af bilen.

Hun steg elegant ud, med det ene ben først og lod sig derefter blive blidt guidet ud, af hans maskuline hånd, der syntes at være stærkere og meget større end hendes lille feminine hånd. Hun fulgte efter ham hen til galleriet. " Wauw, jeg troede du sagde at den.. var lille ". Hun betragtede stedet, som hun syntes var temmelig stort.

" Det totalt min stil ". Sort hvid.. børstet stål, dette var nærmest hendes drømme lejlighed, skønt den godt måtte ha været med åben køkken, men nu var det jo ikke fordi at hun skulle bo der flere dage.. nej. En dag.. kun mens solens stråler ville stå højt, indtil solnedgang.. og så ville hun forlade denne smukke lejlighed og Caleb med. Hun betragtede stedet lidt, for at finde sig til rette. " Det vildt flot. Så.. tager du hjem nu.. eller bliver du lidt? ". Hun bed sig en smule i underlæben, i det hun betragtede ham.. ventede på hans svar.

Gæst
Gæst

Indlæg af Caleb Ons 16 Okt 2013 - 18:28

Han gik ud i køkkenet og kiggede lige efter hvad der var i køleskabet. Der var ganske vist ikke noget blod, da den her lejlighed mest blev brugt af mennesker. Men der var da til det mest basale. Han tog sig en cola, åbnede den og tog en stor tår af den. Han gik imod soveværelset da hun spurgte ham om hvor vidt han blev. Han stak lige hovedet der ind for at se om det så ud som det skulle. Det var fint redt op som det burde. 

Der ser ud til at være det der skal i skabene. Og badeværelset har et beskedent badekar også. Bare tag for dig af det der er her. Bare lad være med at smadre stedet ikke? Men jeg håber da du kan lide den. Jeg skal godt nok hjem over nu. Jeg har en del der skal ordnes også. Men jeg er glad for at kunne hjælpe dig.

Han gav hende et kram og bevægede sig mod døren
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Antal indlæg : 1664

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 18:40

Hun betragtede Caleb lidt, og hun troede faktisk for et kort sekund.. at han ville blive der, da han tog en cola og alt det, men hun tog fejl, fordi før hun vidste af det, var han allerede på vej hjem. " A-allerede? ". Hun så tøvende på ham, som ville hun sige mere, men hun sagde ikke mere. Hun stod blot der, midt i rummet og så lidt fortabt ud. " Øhm.. angående galleriet.. er det iorden vis jeg.. kigger, altså.. ikke at jeg ude på noget ". Vis der var noget som Audrey elskede ud over at stjæle, så var det vel at se på kunst.

Hun smilede en smule forsigtigt og gik selv hen og åbnede en cola, hvorefter hun satte lidt musik på. (imagine dragons - radioactive ). Hun fulgte Caleb hen til døren og stillede sig udenfor, for at vinke farvel til ham. Hun fik kulde gysning op af ryggen, da hun betragtede ham. Hvorfor havde han sådan en kraftig virkning på hende?. Hun mærkede sine hjørnetænder glide lidt frem, dog skjulte hun dem bagved sine fyldige rosa pink læber.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum