Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I Can Smell You -Audrey Lovetts EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I Can Smell You -Audrey Lovetts EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I Can Smell You -Audrey Lovetts EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I Can Smell You -Audrey Lovetts EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I Can Smell You -Audrey Lovetts EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I Can Smell You -Audrey Lovetts EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I Can Smell You -Audrey Lovetts EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I Can Smell You -Audrey Lovetts EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I Can Smell You -Audrey Lovetts EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I Can Smell You -Audrey Lovetts EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I Can Smell You -Audrey Lovetts

Go down

I Can Smell You -Audrey Lovetts Empty I Can Smell You -Audrey Lovetts

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 23:05

Tid:Aften
Sted:Gyderne
Vejr:Lidt blæst og vind dog ikke for meget
Omgivelser:En masse bygninger , og gader, nogle enkle cykler og klubber. Der er skam også enkle cafeer
Påklædning:Kommer i beskrivelsen


Det var yderst smuk aften og nu var Drake så gået rundt i et par timer i gyderne, hvorfor havde han ikke fundet noget at lave endnu, måske var det fordi han var for stresset. Drake betragtede omgivelserne og fik øje på cafe der lige lå på hjørnet af gyderne. Der valgte han at tage et kig ind, inden han begav sig videre. Menneskerne inde på cafeen kendte han ikke , men der var masser af tibud for ham-vil sige offere han kunne bide i. Men det var nu ikke fordi han tørstede efter blod lige pt. Så gik han hen til disken og kiggede op på det store skilft med drikkevarer man kunne få, Han lyste indvendigt op da han så man kunne få rødvin. Damen der skulle betjene ham gik hen foran ham, lænte sig lidt ind mod ham"Jamen halløj med dg flotte fyr, det er sørme ikke hver dag man for så fint besøg"sagde hun og sendte ham de mest flirtende smil og blikke hun nogensinde kunne finde på at sende. Han puttede et smil på læben, og rykkede sig tæt på hendes øre"Jeg takker, jeg tørster efter et glas rødvin hvis de vil være så venlig."hviskede han og damen fik fat i det, og var igang med at skænke op til ham. Drake fik så taget et glimt af folkene der var inde på cafeen. Og udenfor var der ikke sket så meget, han kunne blot se nogle store bygninger og nogle cykler der stod lænet op ad murerne.

Så mærkede han et prik på sin hånd der havde lagt på disken"Jeg takker"sagde han til damen der betjente ham, han valgte at tage glasset og gik ud for at vandre rundt mens han drak ad glasset. Drake var helt vild med rødvin det var virkelig noget af det bedste han nogensinde havde smagt.*hvorfor sker der ikke noget*Han stilte sig op ad muren skråt overfor cafeen, for at se hvilket sted gyderne var, han havde aldrig været her før. Nu var han jo også lige ankommet til Terra, og han glædede sig til at møde en masse spænding.

Drake havde en hvid løs skjorte på, et sort læderarmbånd om håndlædet, et par sorte bukser på. Skoene var et par elegante laksko dog ikke helt så spidse som en spids. Han huskede tilbage på dagen hvor han mistede Mina hvor ville han ønske han havde gjort noget dengang. Og nu efter de mange år håbede han på at møde en ligeså skøn kvinde som hende. Drake tog en tår ad rødvinen og betragtede omgivelserne lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can Smell You -Audrey Lovetts Empty Sv: I Can Smell You -Audrey Lovetts

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 23:22

" Ah.. ah.. ah.. ah! ". Vinden gled igennem det smukke platin blonde hår, der lignede sølv strenge i gade lysenes smukke gyldne skær. En slank krop gled igennem skyggerne, på flugt fra dets forfølger. Uskyldige mint grønne øjne lyste i natten, samt denne kvinde besad elegante katte ligene bevægelser. Hun gled igennem skyggerne, som var det hendes hjem. Hun rundet et hjørne, dog var hun ikke så erfaren en vampyr, nej faktisk var hun kun 2 måneder gammel, af en vampyr at være. Hun rundet et bygnings hjørne, med sådan en fart.. at hun slet ikke nåede at register at der faktisk stod en, før hun stødte direkte ind i ham.

Hun havde stødt frontalt ind i Drake og nu lå hun altså på jorden. Hun var iført en sort fin tynd nederdel der gik hende til lårene, samt sorte stiletter. Hun bar en smuk tynd men figursyet stram skjorte, der fulgte den timeglas krops form hun nu havde. Hun tog sig en smule til hovedet og åbnede sine øjne og så nu på Drake, med sine dådyr mint grønne øjne. De perle hvide tænder var tydelige, ligeså var hendes 4 hjørnetænder også. 2 Lange samt 2 små ved siden af, ud til siden. Hun åbnede sin mund og skulle til at sige noget, i det hun hørte råb bagved sig. " Hun løb den der vej! ".

Audrey rejste sig hurtigt op og skubbede til Drake, i det hun med en blid stemme sagde" Undskyld! ". Hun løb direkte forbi ham og hoppede elegant over et hegn ikke så langt der fra, dog vis Drake var observant.. ville han opdage, at hun havde stjålet hans læder armbånd. Audrey var en tyv, en af de professionelle af dem. Hun levede aldrig det samme sted, nej faktisk var hun præcis som en vildkat, levede i gyderne, eller hvor end hun nu følte sig tryg, dog var hun næppe det samme sted, to dage i træk, samt mange hyrede hende til at stjæle. hvilket også var derfor hun var jagtet, fordi hun skjulte ikke hvem hun var, eller hvem der havde stjålet fra dem.

Hun løb hurtigt rundt om et hjørne og så de mande mænd løbe forbi hende. De endte med at give op og tag en bil væk fra gyderne, så nu var Audrey alene og rig, samt hun havde fået et nyt flot læder armbånd. " Hm, det gik jo egentlig utrolig godt ". Hun havde revet sig i sin flugt over hegnet, på halsen. Hun tog sig kort til halsen og betragtede blodet på sine hænder. " Great ". Hun var sulten og havde ikke tid og energi til at heale den lille rift, så hun lod den blot være for nu og skulle til at gå ud af skyggerne, da hun syntes at høre noget.. eller nogen.?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can Smell You -Audrey Lovetts Empty Sv: I Can Smell You -Audrey Lovetts

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 23:35

"Ser man det, det glæder mig meget at de nyder synet af mit armbånd, sådan en hurtig og snu'kvinde som dem nyder vel livet"stemmen kom bagved hende, Drake kom gående hen imod hende mens han puttede et smil op, og havde en overraskelse til hende."Lad mig gætte du lød væk fra dem her"sagde han og hev de to mænd han havde i hånden frem foran ham. De var ikke sværer at fange for Drake for han var alligevel stødt på dem udenfor cafeen, hvor denne mystiske kvinde også havde løbet efter ham, han betragtede halsen og rev et stykke af hans skjorte af og gik tæt på hende"Hvis du ikke passer på , smager jeg dit blod..Enten mig eller diverse folk ved gyderne"sagde han og tog skjorten op foran riften. Gad vide hvem hun var, og enlig var han ikke sur over armbåndet , men han var dog imponeret over hun kunne være så hurtig og enda hoppe over et hegn så køn som hun så ud. Drake's øjne faldt ned mod hans hånd han kastede de to afdøde mænd til siden han havde faktisk bidt dem begge to, og tappet dem for blod. Han var blevet lidt små sulten imens han havde stået udenfor cafeen og ventet."Hvem er de så"spurgte han mens han fjernede skjorte stykket fra hendes hals i håb om det måske ville stoppe med at bløde.

Det var nu ikke hver dag man så til det han lige havde set, og dog var det enlig meget interresant, hvordan en tøs som hende kunne være så hurtig men nu var Audrey jo også vampyr som ham, så det var vel derfor. "Det mig altid en glæde at møde andre vampyrer , hvem skulle have troet jeg ville møde en kvindelig vampyr ved gyderne"sagde han og valgte så at putte et smil på læbne, og gik lidt tættere på hende.

"Jeg hedder Drake er selv vampyr, og jeg er meget imponeret over dit trick men som du selv ved.."stoppede han og fik hurtig fat i læder armbånd igen, mens han så bagefter stod bagved hende, lige tæt nok på til at kunne hviske i hendes øre"Så er jeg selv en vampyr"hviskede han og var så foran hende igen. Han skimmede hen til de to mænd der enlig bare lå oveni hinanden."De smagte faktisk godt... Ærligt det skunne ende sådan men det kan vel være min tak for at have skaffet dig af med dem, for de var vel efter dig af en eller anden grund."sagde han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can Smell You -Audrey Lovetts Empty Sv: I Can Smell You -Audrey Lovetts

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 23:46

Audrey smilede en lille smule, i det hun hørte stemmen. Hun var virkelig ved at falde af på den, eftersom hun aldrig nogensinde før var blevet fanget, men på blot nogle uger, var hun blevet fanget af op til flere,- måske det var mangle på søvn, samt sulten der gjorde det umuligt for hende, at koncentrer sig. Hun betragtede Drake lidt, med de dyriske dådyr grønne øjne, før et lille smil viste sig over hendes fyldige rosa pink læber.

Hun rynkede en lille smule på næsen, i det han nærmede sig hende, som kunne hun ikke lide den pludselig nærhed. Audrey var ikke en der var van til berøring, dog var hun heller ikke en led person, så for nu.. lod hun ham blot berør hendes rift, i det han ville stoppe det med at bløde. " Ingen smager mit blod, eller bider mig og kommer levende fra det ". Hun var aldrig blevet bidt før, dog havde hun haft nogle få ture.. hvor nogen havde været tæt på at gør det.

Vis man kom tæt nok på, ville man kunne dufte en renhed over hende, en mild duft af roser, samt man ville kunne se nogle smukke lysebrune fregner, over den fine smalle buede næseryg af hendes. Hun lod ikke sit blik vige fra Drake, i mens han snakkede. Stanken fra de døde folk var tydelige. " Du havde ikke behøves at blande dig. Jeg ikke en hjælpeløs lille tøs ".

Hun stoppede dog kort op, i det hun havde været ved at gå, da han pludselig stod bagved hende. Hun mærkede kuldegysningen ned af ryggen, samt hver eneste nakke hår rejse sig, i det hun ikke kunne lide så hurtig han var. Hun betragtede ham lidt igen. * Så han er vampyr.. *. Hun kunne ikke lide vampyr, især ikke mænd.. fordi de var normalt hurtigere end hende, samt stærkere, eftersom de var mænd jo. " Det mig en glæde at møde dig Drake, men forvent ikke at du får mit navn på et sølvfad ". Hun smilede flabet til ham og vendte ham så ryggen, i det hun ville til at forlade ham.

Hun var usikker i nærheden af vampyr, især mænd jo.. så derfor ville hun ikke blive yderligere og ende som en eller anden skønjomfru i nød, især sådan en type som Drake, han virkede temmelig.. arrogant og selvsikker, samt han gik alt for tæt til hendes smag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can Smell You -Audrey Lovetts Empty Sv: I Can Smell You -Audrey Lovetts

Indlæg af Gæst Tors 17 Okt 2013 - 0:03

Der gik ikke ret lang tid før Drake gik nogle skridt væk fra hende, hvis hun ikke ønskede noget som helst så ville han bestemt ikke hjælpe til. Enlig hjalp Drake slet ikke han var sulten havde taget en bid mad, og så ja alligevel havde han måske hjulpet hende en smule.Hvis hun ville være på tværs så var det hendes valg, det var ikke noget Drake kunne gøre noget ved. "Hvem siger jeg har bestilt sit navn på et fad frk"sagde han og kiggede blot væk fra hende, dog kunne han stadig betragte hende ud ad øjenkrogene.

Han virkede måske arogant eller kold, og selvsikker men det var blot få ord de fleste brugte omkring Drake. Han ville ikke tvinge folk til at kunne lide ham det var jo selv deres valg om de kunne det eller ej."Javel ja..Men hvad nu hvis du for brug for hjælp så vil jeg med glæde se dig klare den hjælp, hvis jeg ikke var her"sagde han og vendte hende ryggen mens han kunne lugte stanken fra de to afdøde mænd. Der var enlig også en ting der lige slap forbi ham og det var hans tørst han kunne faktisk godt snuppe en bid ad hendes blod men han havde lige stået og nydt glasset med rødvin inden denne tøs var løbet ind i ham.

Han sukkede måske skulle han få sig et glas til, og se hvad denne tøs ville finde på. Drake hørte så lyden fra nogle sirener tæt på"Du får snart selskab sikkert, ved ikke om du har tænkt dig at følge med mig ind på cafeen eller vente her og få endt livet.."sagde han og kiggede over skulderen på hende. Han gav hende et valg enlig ønskede han ikke hende død for hun virkede interresant men han gad bestemt ikke ind og sidde for at have ventet med hende , mens politiet ville skyde livet af dem begge to.

"Hør her du kan måske ikke lide mig og omvendt men vi overlever ikke det her hvis vi ikke samarbejder lidt.."sagde han og vendte rundt så han kiggede på hende. Blikket gled ned mod hans skjorte han vidste godt han havde revet et stykke af , så høflig var han hvist blevet med årerne.

Sirerne blev tydeligere og tydeligere"Hvad er dit problem enlig...Du væltede mig til at starte med og jeg tager gerne imod din undskyldning"sagde han og kiggede på hende. Yderst smukke øjne og ansigt hun havde men det havde han ikke tænkt sig at bringe på banen ligenu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can Smell You -Audrey Lovetts Empty Sv: I Can Smell You -Audrey Lovetts

Indlæg af Gæst Tors 17 Okt 2013 - 0:13

Hun stoppede brat op og så sig kort rundt. Hun tog pengene frem fra sin bh. Hun betragtede dem lidt og foldede dem så sammen igen, før hun stoppede dem ned i siden på sin fine hvide bh med lace. Hun vendte sig om mod Drake og sagde med en blid tone. " Mit navn er Audrey og please.. kald mig ikke frk ". Hun gik derefter hen mod ham og tog fat om hans håndled, hvorefter hun sagde" Luk dine øjne ". Vis han gjorde som hun sagde, ville hun sætte gang i sin evne. Alle omkring dem blev langsomme, som rørte de sig næsten ikke. Audrey begyndte blot at gå normalt, med den slanke hånd om hans håndled.

Hun gik hen til cafeen, hvor der sad få folk. Hun stoppede sin evne, da de var nået hen foran cafeen. Folk rundt om dem, bevægede sig nu igen normal og Audrey slap Drake´s håndled. Hun så sig kort over skulderen og sagde " Jeg ikke hjælpeløs, så tro ikke, at jeg ikke kunne ha efterladt dig, så du tog alt skraldet, for dine mord ". Med de ord, åbnede hun døren og gik indenfor.

Hun gik hen og bestilte en ice mokka, hvorefter hun satte sig i hjørnet ved et tomt bord, nær det fin pudset vindue. Hun betragtede folkene der gik forbi udenfor og lod derefter de mint grønne øjne glide mod Drake´s position igen. Hun vidste ikke hvem han var, andet end hans navn var Drake, dog skulle han ikke tro hun var dum. Audrey havde aldrig været forelsket i nogen, samt hun ville muligvis aldrig nogensinde bryde sig om andre end sit eget selskab.. dog kunne det vel ikke skade at lære denne flotte herre.. Drake, at kende. " Så hvor kommer du fra? ". Hun lagde hovedet en smule på skrå og så uskyldigt på Drake.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can Smell You -Audrey Lovetts Empty Sv: I Can Smell You -Audrey Lovetts

Indlæg af Gæst Tors 17 Okt 2013 - 0:26

Som et slags lyn der lige havde slået ned kunne han enlig godt se at hvis hendes evne ikke havde været til hjælp der så var det nok endt galt. "Jeg beklager min idiotiske opførsel.. jeg er fra Louisiana hvor der bor på et slot med dronning Lucinda som man godt kan kalde min adoptive mor"sagde han og satte sig ned ved overfor hende ved bordet. Han betragtede damen bag disken det var hende der før havde sendt ham de mest flirtende smil og blikke hun nogensinde kunne finde på.

"Hvad med dig Audrey hvor er du fra"spurgte han og kiggede på hende, hvis der var en ting Drake godt kunne lide at kigge på var det grønne øjne det var ligeglad hvilken grøn det var, der var bare et eller andet over grønne øjne , men det betød ikke at Drake ikke kunne lide alle andre øjenfarver. Brune var også smukke, og røde og blå. Men det hele kom vel også an på personen jo.

Han betragtede hende lidt "Hvad lavede du enlig da du stødte ind i mig, du løb fra noget, eller ja rettere nogen"sagde han og gav damen bag disken et glimt til ham så hun kunne se han var kommet ind i cafeen igen. "ønsker du noget at drikke"spurgte han i venlig tone. Han blev nok selv nød til at få et nyt glas rødvin eftersom Audrey jo havde stødt ind i ham da at han havde tabt sit glas.

Mændene inde på cafeen stirrede lidt på ham og Audrey det var klart hvilken mand ville ikke få øjnene op for Audrey hun var køn. Om hun ønskede at få det at vide vidste han så ikke endnu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can Smell You -Audrey Lovetts Empty Sv: I Can Smell You -Audrey Lovetts

Indlæg af Gæst Tors 17 Okt 2013 - 0:34

Audrey holde kort sin hånd op, som skulle han ikke undskylde for sin opførsel. " Nej det min skyld. Drake ". Hun udtalte hans navn, på en så elegant og blid måde, at det ville sende kuldegysninger ned af næsten enhver mand eller kvindes ryg. Hun hævede det ene øjenbryn en smule, da han nævnte en dronning og at han var adopteret. " Adopteret af en dronning? ". Hun lagde hovedet en smule på skrå.

Hun huskede ikke så megen om sin familie, men de hjemsøgte hendes drømme i form af mareridt. " Så du fra Louisiana?. Du vist langt væk hjemme fra så ". Hun gav et uskyldigt lille smil fra sig, i mens de grønne øjne så ligeså uskyldigt på ham.

Hun så kort op mod damen og derefter mod Drake. Hun rødmede en smule over sine kinder. Hun var ikke så god til alt det med tiltrækning, samt flirtende blikke.. hun følte at hun trængte sig lidt på, som så hun noget forbudt hun ikke burde se. " J-jeg.. ". Hun så kort væk fra Drake og sagde " Ice Mokka... en ice mokka ville være lækker ". Hun gav et undskyldende smil fra sig, i det hun prøvede at skifte emne, i det han ville vide mere, men hun ville ikke fortælle mere om sig selv.

Hun så lidt på Drake og tog så derefter en elastik der var om hendes håndled. Hun tog den af og satte det lange platin blonde hår, op i en høj hestehale, så det nu gik hende til midt på ryggen, end til hofterne som før. Hun så flovt ud af vinduet, for ikke at rødme yderligere. Hun vidste ikke hvorfor Drake var så nysgerrig, men så igen. " Jeg.. har blot nogle få fjender, ikke andet ". Hun ville ikke sidde og sige hun var tyv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can Smell You -Audrey Lovetts Empty Sv: I Can Smell You -Audrey Lovetts

Indlæg af Gæst Tors 17 Okt 2013 - 0:46

De ligblå øjne betragtede Audrey i en tid han bemærkede de røde kinder og nikkede godkendende til hende med den undskyldning der var tale om først."Ja langt væk hjemmefra, men livet i Terra er ikke så slemt , jeg nyder det skam fuldt ud"sagde han og kiggede på Audrey lidt han betragtede hende og kunne godt se hvor elegant hendes blonde hår var, det passede godt til hende at det var langt for nu syntes Drake også langt hår var flottest til kvinder. Men det kom vel også an på hvem personen var.

Han kiggede så hen imod damen der gik hen imod ham og Audrey med deres bestilling , som tak sendte han blot hende et smil der fik damen til at dåne hen. Han vendte sin opmærksomhed hen mod Audrey igen"du har nok lagt mærke til det, men hun er helt væk i mig efter blot et møde"sagde han og rækte ice mokkaen hen imod Audrey"Deres drink"sagde han elegant i en accent der lød kongeligt dog følte Drake sig ikke spor kongelig for ham var vampyr livet nok.

Dog kunne han ikke komme udenom , sådan var det blevet til"Ja som spædbarn blev jeg adopteret af Lucinda dronning af Louisiana men hvis du ønsker det vil jeg gerne vise dig rundt , hvis du ønsker at se byen"sagde han og sendte hende et smil.
Drake s tog en tår af rødvinen,"når man ikke har blod så er det dejligt med rødvin, det har underligt nok altid tiltalt mig af en grund"sagde han. Så kiggede han mod hendes rift på halsen"Du bløder lidt dog ikke meget, du levede hvist livet farligt"sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can Smell You -Audrey Lovetts Empty Sv: I Can Smell You -Audrey Lovetts

Indlæg af Gæst Tors 17 Okt 2013 - 0:54

Hun tog imod ice mokkaen og betragtede kort kvinden, med et blik der sagde alt. Hun kunne ikke lide kvinder der gav sig selv op så hurtigt, hvilket vel var derfor Audrey stadig var en jomfru. Hun sukkede en smule, da hun tog den første tår. Det var lige det hun havde haft brug for, samt hun følte sig i nogenlunde tryg selskab, fordi Drake virkede ikke som en slem fyr, så måske kunne hun vel godt nyde hans selskab lidt endnu.

" Kvinder der falder så let, er for det meste også temmelig billig ". Hun så kort ned mod bordet og sagde flovt " Ikke at jeg ved noget om det.. men det blot min mening ". Han burde vel også vide bedre, eftersom han jo var en prins, kinda.. eftersom han var adopteret af en dronning. " Jeg tror jeg kender byen bedre end dig, men vi kan vel godt gå os en tur ". Hun rejste sig langsomt men elegant op, i det hun tog rundt om plastik kruset.

Hun gik derefter ud af cafeen og stod nu og ventede på Drake, vis han valgte at komme med ud. Hun kunne ikke lade være med at tænke lidt over det han havde sagt, så hun begyndte at fokuser på sin healing, i mens hun ventede. Riften healede sig langsomt, indtil der intet var at se. " Så er du en prins af en slags? ". Hun spurgte ham temmelig pludseligt, men hun kunne ikke lade være.. spørgsmålet havde lagt lang tid på hendes tunge, så hvorfor ikke spørge. " Angående at leve livet farligt. Jeg lever kun lige netop, fordi jeg holder alt upersonligt.. ". Hun hentydet til at de aldrig ville blive for personlige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can Smell You -Audrey Lovetts Empty Sv: I Can Smell You -Audrey Lovetts

Indlæg af Gæst Tors 17 Okt 2013 - 1:07

"En prins kan man vel godt kalde det for hvad skulle man ellers kalde det"sagde han og stod nu udenfor cafeen med hans glas med rødvinen i, han studerede omgivelserne lidt. Han håbede ikke at de ville møde nogen der ville noget med dem, for ellers skulle de to nok komme væk de var begge to vampyrer og vampyrer var jo meget hurtige. Drake betragtede hende lidt før han tog en tår af glasset, cafeen havde han heller aldrig været på før.

Så gik han lidt rundt udenfor cafeen og tænkte lidt over hvor de mon skulle gå hen"Burde der ikke være et eller andet spændende her ved gyderne vi kan se, eller måske opleve et eller andet"sagde han og tænkte lidt. Der gik så ikke lang tid før han kiggede på hendes rift han kendte godt til det med at et hul skulle heale han havde før haft rifter og der havde gået lidt tid før de huler ville heale.

Han tænkte lidt mens han kiggede på Audrey han havde gættet sig frem til hun var en tyv, og det var enlig fint nok, han havde skam intet imod tyve. Drake nikkede så lidt"javel ja.Jamen javel har du været i Louisiana før"spurgte han og stod nu foran hende dog med lidt mellemrum så det ikke virkede for ligetil og ligepå.

Kunne jo være Audrey ikke ønskede ham så tæt på for de havde jo lige mødt hinanden. Han hørte nogle grin og skrig og kunne så småt se noget fyverkeri"Der er hvist en slags festival igang , vil du med hen og tage et kig"spurgte han mens han kiggede på hende. Han ville skam ikke gå derhen hvis det ikke var det hun ønskede.

Drake tænkte lidt"Det lyder måske også underligt adopteret af en dronning men livet som ja en prins er noget jeg ikke lægger mærke til.. Det er vel også min skæbne at finde mig en elskerinde som bliver prinsesse og alt det, men jeg vil nyde mit nuværende liv"sagde han og sendte hende et blidt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can Smell You -Audrey Lovetts Empty Sv: I Can Smell You -Audrey Lovetts

Indlæg af Gæst Tors 17 Okt 2013 - 1:20

Hun trak kort på skulderne, i det han spurgte om der var noget spændende at se ved gyderne, " Ikke så vidt jeg ved. Det jo gyder ". Hun grinte lidt og syntes egentlig at Drake var en smule sjov. Han virkede mere menneskelig end vampyr, samt han havde denne uskyldige aura over sig, som kunne han ikke finde på at gør nogen fortræd, skønt han kunne, fordi det havde hun jo set en gang, med de to mænd der havde fulgt efter hende. " Nej, jeg har aldrig været ude.. fra Terre ". Hun så en smule ned mod jorden. Det var vel lidt ynkeligt, at hun aldrig nogensinde havde begivet sig såen.. væk fra Di Morga.

Hun nikkede og sendte ham et venligt smil, før hun fulgte med ham. Hun gik side om side med ham nu. Hun lyttede til hvad han sagde og svarede " Elskerinde?.. ". Hun lagde hovedet en smule på skrå og rødmede så lidt ekstra, i det ordene pludselig gik op for hende. " Oh.. ". Hun kunne forstille sig det.. at en prins havde sådan noget. Hun strøg sig lidt i nakken og sagde flovt " Har du da.. ikke en prinsesse? ". Hun så undrende på ham. Var der ikke noget med arrangerede ægteskaber.. så det ville gavne to lande samt to kongeriger?.. og dog.. måske det kun var sådan i gamle dage.

" Du har det let hva ". Hun grinte lidt og stoppede så op, da de endelig var nået hen til fyrværkeriet. Hun betragtede dets mange farver og sagde " Jeg har intet sted at bo.. dog er det fint nok, fordi så kan minde fjender ikke finde mig ". Hun grinte lidt og sagde" Men.. det ikke rart at skulle stjæle hele tiden.. for at leve ". Hun sukkede en smule.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can Smell You -Audrey Lovetts Empty Sv: I Can Smell You -Audrey Lovetts

Indlæg af Gæst Tors 17 Okt 2013 - 1:35

Han grinte selv lidt det var enlig lidt morsomt og som Audrey ssagde hvad skulle der enlig ske i gyderne, for ja det var jo gyderne , der skete sikkert ikke det helt store. "Ja det kan godt være hårdt men nej har ikke fundet prinsessen der kan lyse hele min verden op, men hun findes jo derude"sagde han og kiggede på hende med et smil. Nu de var på emnet kiggede han på hende med øjnene. "Hvad med dig har du fundet dig en fyr eller leder du også "spurgte han mens han fik øje på fyværkeriet oppe på himlen hvor var det smukt, alle de farver og mønstre.

Aldrig før havde han set fyværkeri før og slet ikke med en yndefuld kvinde som Audrey før."Men det ser da også hårdt ud at være tyv, bliver det slet ikke hårdt sommetider"spurgte han og kiggede hen på hende mens han gik side og side med hende nærmere mod det der kunne ligne boder og enkle forlystelser der var stilt op.

"Du rødmer Audrey"sagde han og strejfede hendes hånd mens han puttede et smil på de bløde markeret læber. Drake fandt enlig hendes selskab meget hyggeligt. Og deres møde kunne man umuligt glemme det var næsten som om at han fjernede benene under hende for hun var jo faldet dog ikke over ham, men på grundene af at hun var løbet ind i ham.

Drake betragtede hende med øjnene og rodede lidt rundt i hans hår mens øjnene gled lidt rundt. "Jeg tror de har sat fyværkeri i luften fordi de ved to vampyrer er her"grinte han lidt, men enlig vidste han det ikke."Men det bliver spændende".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can Smell You -Audrey Lovetts Empty Sv: I Can Smell You -Audrey Lovetts

Indlæg af Gæst Tors 17 Okt 2013 - 1:52

Et lille smil gled over de fyldige rosa pink læber, i det hun forsigtigt adskilte dem, for at svare på hans spørgsmål. " Nej, jeg søger ikke noget nært forhold til nogen. Så nej ". Hun lod de grønne øjne, kort fokuser mod de mange mennesker og boder. Hun betragtede en bod, hvor man kunne få candyfloss. Hun gik i den retning, indtil Drake´s ord fangede hendes opmærksomhed. Hun vendte sig hurtigt mod ham og holde sin pegefinger for munden af ham. " Syysh, ikke så højt ". Hun ville ikke ha, at folk skulle ha muligheden for at høre at hun var tyv, samt man vidste aldrig om nogen lurede i skyggerne, skønt der ikke gjorde lige nu, men stadig.

Audrey havde altid været alene, det var sådan hun klarede sig bedst. Hun var hurtig og atletisk, dog hendes krop var ikke atletisk af udseende, nej nærmere slank, med fyldige former, smuk ivory skind og en fin glans. Vis man skulle beskrive hende, så.. var det muligvis engle, blandet med et dyrisk katte ligene træk, i det hun var snu samt hurtig, elegant og smidig.

Hun fjernede sin finger fra hans læber og vendte derefter ryggen til ham og sagde " Kom ". Hun ville ha noget candyfloss, samt prinsen kunne vel godt betale for lidt mere til hende, især fordi han nu var prins jo. Hun tog en tår af sin ice mokka, som var ved at blive en smule lunken, i det hun helt havde glemt den, eftersom Drake altid rev hendes opmærksomhed til sig, med de ord og spørgsmål han kom med.

Hun trak hurtigt sin hånd til sig og stod nu og holde om sit håndled, med den højre hånd, i det.. det jo var venstre hånd han havde rørt. Hun så flovt på ham og sagde en smule stammende, som anede hun ikke helt hvordan hun skulle komme uden om dette. " N-nej jeg gjorde ej ". Hun så flovt væk fra ham og gik så hen og bestilte en candyfloss. " Vampyr er temmelig normalt i denne by, så tro om igen.. de fejrer sikkert et eller andet ". Hun sukkede en smule og tog så en bid af sin pink candyfloss. " Såh?.. er du her for at finde en pige der værdig, til at blive din prinsesse.. og så tag hende med hjem ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can Smell You -Audrey Lovetts Empty Sv: I Can Smell You -Audrey Lovetts

Indlæg af Gæst Tors 17 Okt 2013 - 2:17

Et smil spredte sig over Drake's læber og blikket gled hen på en bod hvor der var roser og enkle smykker, han fik et charmerende smil på læben og bare fordi han kunne og havde lyst gik hen til boden for bruge en af hans evner. Han kiggede på Audrey lidt og det gjorde enlig ikke noget hun fik set noget af det. Manden bag boden studerede Audrey med øjene og mens han gjorde det og lignede en der var helt fortabt i hende, benyttede Drake sig om hans evne Telekinese og han kiggede blot på buketten med de røde roser lidt før den fløj langsomt hen mod Drake. Han kunne lige hurtigt nå at få fat i den før manden bag boden havde løsrevet sit blik fra Audrey.

Drake vendte rundt og lagde nogle mønter på boden som tak for spillet om en gevinst som han bare lige fik lyst til at snuppe. Han holdte den foran sig mens han stod foran Audrey"Tænkte du måske godt kunne bruge dem her, siden du jo dufter så dejligt af roser"sagde han og sendte hende et smil. Han havde dog aldrig forstillet sig han ville give en roser før men hvem kunne vide om han ville møde hende igen, så hvorfor ikke have et minde om aftenen.

"I stedenfor en rose har du en til hver dag, medmindre du smider dem selvfølgelig"sagde han og håbede da hun ville have dem ellers måtte han finde ud ad hvad han så gjorde med dem. Nu var det måske ikke for ligefrem men en god gentleman ting kunne man sagtens gøre engang imellem.

Drake betragtede Audrey lidt og kiggede så rundt ja hun havde nok ret med det hele. Festivaler var nu altid hyggelige."Jeg møder hende når jeg gør, jeg ved det når jeg ser hende"sagde han enlig vidste han ikke hvem hans kommende prinsesse skulle være, han håbede at finde hende, måske havde han mødt hende måske havde han ikke.

Et smil bredt sig over hans læber"Hvad med dig, har du ikke mødt fyren endnu eller leder du stadig"spurgte han. Han kunne måske godt fjerne hendes egen opmærksomhed med alle hans spørgsmål.
Og da hun havde lagt en finger op foran hans mund smilte han blot og nikkede. Fyværkeri var altid så smukt, og enlig burde han selv få sig en bid mad eller noget, han vidste bare ikke lige hvad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can Smell You -Audrey Lovetts Empty Sv: I Can Smell You -Audrey Lovetts

Indlæg af Gæst Tors 17 Okt 2013 - 2:30

Hun vendte sig kort om, mens hun stod og drak sin mokka færdig. Hun betragtede undrende Drake, i det han stod henne ved en anden bod. Hun prøvede for alt i verden at ignorer andres blikke, i det hun egentlig var blevet en smule van til det. * Hvad laver han?? *. Hun lagde hovedet en smule på skrå og smed så mokkaen ud, i det hun gik hen af mod Drake. Da hun så buketten svæve, stoppede hun dog hurtigt op og havde nær tabt det der var tilbage af sin candyfloss. " Hva i? ". Hun så hurtigt væk, for manden ikke skulle se mod Drake. * Hvad har Drake gang i?? *.

Hun kendte ikke til så mange folk der havde evner, men åbenbart var hun ikke den eneste, det havde hun skam fået bekræftet op til flere gange. Hun så kort mod Drake, da han kom hen til hende og gav hende buketten med roser. Hun tog blidt imod den og rødmede kort, i det hun så på dem og sagde med en genert stemme. " Tak Drake ".

Hun gik hen til en bygning og satte sig på en bænk, der stod op af den, i det hun betragtede Drake lidt. Hun besluttede sig for at svare ham mere ærligt, end hun egentlig ville ha gjort normalt. " Jeg har aldrig haft en kæreste.. så jeg aner intet om forhold.. eller nærhed, samt alle mine minder om min familie.. alt syntes at være sløret, så nej.. jeg har ingen fyr, samt har heller ikke tænkt mig at få en ". Hun betragtede roserne og et lille smil kom frem over hendes læber, i det hun sagde " Jeg har det bedst med at være alene ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can Smell You -Audrey Lovetts Empty Sv: I Can Smell You -Audrey Lovetts

Indlæg af Gæst Tors 17 Okt 2013 - 2:46

"Er glad for du syntes om roserne så har jeg vel gjort noget godt men Audrey kærlighed kan være noget indviklet"sagde han og valgte at sætte sig ned ved siden af hende mens han tog en sidste tår af rødvinen. Han lyttede til hende og nikkede han forstod hende godt men han vidste også godt der ville være en masse folk der sikkert ville prøve noget ved hende, måske enda voldtage hende eller prøve at bide hende. "Audrey jeg ønsker ikke at du skal være alene lad mig i det mindste være dit selskab indtil du vælger at tage afsked fra mig"sagde han og betragtede hende lidt.

Drake kiggede så rundt og kunne skimme damen bag boden inde på cafeen og han betragtede også noget af fyværkeriet der var oppe på himlen yderst smukt. Han tænkte lidt godt nok havde han sin egen elegante lejlighed i Terra men om det nu var en god idé for de havde lige mødt hinanden, ja hvad der ikke kunne ske i al den tid. Spænding var der nok af.

"for at være ærlig har jeg kun haft en før men hende mistede jeg , så nu er jeg bare den jeg nu er"sagde han og kiggede rundt , gyderne var tit så forvirrende at finde rundt syntes han for så gik der en vej til det ene sted, og en vej til det andet sted. Bygninger var sommetider også ens. Han vidste ikke hvad Audrey syntes om hans evne men den gjorde da noget godt som altid.

Øjnene faldt på hende og han ventede blot på hendes ord, han kiggede på hendes ansigt lidt de øjne havde før fanget ham, og nu havde de gjort det igen Han kiggede væk med et smil og kiggede så op mod himlen."Men Audrey vi kunne altid tage hjem til min lejlighed, dog ved jeg ikke om ideen er så god da vi lige har mødt hinanden"mumlede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Can Smell You -Audrey Lovetts Empty Sv: I Can Smell You -Audrey Lovetts

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum