Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nightly Painting (Moira) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nightly Painting (Moira) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nightly Painting (Moira) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nightly Painting (Moira) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nightly Painting (Moira) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nightly Painting (Moira) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nightly Painting (Moira) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nightly Painting (Moira) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nightly Painting (Moira) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nightly Painting (Moira) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nightly Painting (Moira)

Go down

Nightly Painting (Moira) Empty Nightly Painting (Moira)

Indlæg af Caleb Man 7 Okt 2013 - 12:28

Tid: omkring midnat
Sted: Calebs Lejlighed
Omgivelser: Calebs Lejlighed dog lidt rodet nu da han pakker til arbejde

Caleb var ved at pakke de sidste ting til arbejde. Han havde pakket det helt store malesæt og staffeliet lå allerede nede i bilen. For nogle dage siden kom en butlerlignende mand med et brev til ham:

"Kære Mr. DeBayle.
Jeg har efterhånden hørt en del om deres flair for kunst. Både at handle med det og selv at skabe det. Jeg har set et par af deres billeder og det ville være dejligt hvis de ville forevige mig på et billede. De kan infinde dem på denne adresse 3 dage fra nu omkring midnat hvis de er villig til at drøfte maleriet og eventuelt kommer igen. Så vil jeg have lidt lækkerier klar til os


:* Moira"


Noget i brevet gjorde ham nysgerrig og han havde tænkt sig at takke ja til tilbuddet. Så var malesættet pakket. Nu skulle han kun skifte tøj. Af uransagelige årsager tog han altid det samme tøj på til den her slags. Et par sorte pressefoldede bukser og en hvid skjorte. Grundet den var i stil med 1800-tallet var det en relativt løs skjorte men man kunne stadig se hans ganske nydelige krop. Det lå trods alt i hans evner. Skoene var af sort italiensk læder. Signetringen var også blevet pudset rigtig godt. Udover det tøj havde han en sort frakke der gik ham til lige omkring knæet. Han tog en god flaske vin med og havde en ekstra lille flaske med til at dække hans egne behov. Så skulle han vist være klar.

Han greb malesættet og gik ned til sin bil og smed sættet i bagagerummet. Caleb var selv en mand der satte pris på kvalitet og han havde råd til det så han havde en blank sort Aston Martin. Bilen satte i gang og Caleb kørte afsted mod den angivne adresse. Han kunne se det var nede ved vandet et sted. Og ganske rigtigt. Det var et stort palæ han kom ned til. Hvis ikke det var så moderne, mindede det meget om hans eget tilbage i England. Han parkerede udenfor og tog malesættet under armen og ringede på. Det skulle nok blive en spændende aften
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Nightly Painting (Moira) Empty Sv: Nightly Painting (Moira)

Indlæg af Gæst Man 7 Okt 2013 - 19:08

Det var ikke engang fordi det blæste denne nat, hvilket det som regel næsten altid gjorde nede ved vandet, men ikke i nat. Hun stod ved taraessedør og sukkede. Der var utroligt smukt denne nat, men hvorfor skulle der ikke være det? Det var trods alt denne dag hun havde bestilt en maler, som skulle lave et portræt af hende og det var sådan set bare ham hun ventede på. Hun sukkede kort inden hun vendte sig mod stuen og så på tv'et som viste et eller andet omkring en katastrofe nede i et af de der ulande.

Lyden af ringeklokken fik hende løsrevet fra tv'et. Det var sikkert ham der var dukket op, hvilket fik et smil frem på hendes læber. Hun rettede kort på hendes hår og hendes sorte kjole som sad stramt over hendes hofter og gik ned på midten af hendes lår, hverken for kort eller for lang, men lige tilpas uden der var nogen der ville blive stødt af den... I hendes hoved i så fald.

Hun gik over til døren med et smil låste op og åbnede " Godaften... Jeg gætter mig til du er den så kaldte Caleb" sagde hun med en blid stemme inden hun gik til side i døren så han kunne komme indenfor " Kom endelig ind.. Te? Kaffe? Eller måske noget stærkere?" spurgte hun med et smil på læberne og afventede hans svar mens hun lukkede døren da han var kommet ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightly Painting (Moira) Empty Sv: Nightly Painting (Moira)

Indlæg af Caleb Man 7 Okt 2013 - 19:26

Kvinden der åbnede døren var helt ufattelig smuk. Tenderende til poetiske proportioner. Huden som nyfalden sne, øjne der så lige ind i ens sande væsen, og læber røde som en jomfru's blod. Han tog blidt hendes hånd og kyssede den til hilsen som en sand gentleman. Han tænkte ikke over hans signetring der indikerede han var Lord, men det var også ufattelig få der vidste hvad sådan en ring egentlig betød. Han sagde roligt og nærmest melodisk:

Caleb DeBayle til tjeneste ms. Moira. Jeg har faktisk selv taget en flaske vin med fra min hjemstavn. Jeg håber ikke det gjorde noget. Jeg takker.


Han gik indenfor og satte sin taske fra sig og hængte sin frakke på en knage. Hans øjne glødede svagt grøn. Hvilken kun skete når noget påvirkede ham kraftigt. Det var noget ganske unikt selv ved hendes duft. Den stikkede svagt i næsen næsten som svovl, men en berusende parfume maskerede duften. Han havde kun oplevet en lignende duft da han besøgte djævelen Khá. Han fandt flasken frem og smilede til hende. Han tænkte slet ikke over den svage glød i hans øjne:

Nå ms. Moira. Jeg kan forstå på det hele at de vil have lavet et unikt maleri. Hvis de vil vise hen til et sted at sidde, så kan vi starte med at drøfte ideer hen over et lille glas. Tilgiv mig for at være ligefrem, men med en skønhed på niveau med deres, vil det være mig en fornøjelse at male dem


Uden sin frakke på, var Caleb's atletiske kropsbygning meget tydelig. Nattens Gave viste sig i ham som blandt andet en overjordisk skønhed.
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Nightly Painting (Moira) Empty Sv: Nightly Painting (Moira)

Indlæg af Gæst Man 7 Okt 2013 - 19:53

Hun smilte kort over hans høflighed, hun var slet ikke vandt til den slags, det var trods alt nogle år siden at hun blev skrottet og hun havde ikke haft gidet at finde en ny. Hun lå mærke til flasken med vin og smilte. Meget vel... Det passede hende som sådan også, hun elskede vin.

At han var så ligefrem kunne hun godt lide, der var noget over det hun godt kunne lige " Jamen jeg vil finde nogle glas til os så" sagde hun og bed sig kort i underlæben over det han sagde med hendes skønhed. Det varmede på en underlig måde, men yderligere tænkte hun ikke over. Hun gik op i køkkenet og åbnede skabet, hvor hendes glas til vin stod i. Man kunne sagtens se hun havde stil... Det var nogle fine diamant vinglas hun havde og ikke et eller andet discount pis.

" Jeg går ud fra de også selv havde nogle idéer nu hvor du har rost mit udseende til skyerne" sagde hun og smilte kækt til ham " Om ikke andet har jeg nogle idéer.. Eller det kommer an på om du går med til det" sagde hun og stillede de to glas på bordet ved sofaen " Tag endelig plads" sagde hun og smilte inden hun satte sig ned den ene sofa.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightly Painting (Moira) Empty Sv: Nightly Painting (Moira)

Indlæg af Caleb Man 7 Okt 2013 - 20:02

Han satte sig stille og hældte et glas op til hver. Han hældte vinen meget blidt imens han sagde: Det her virker måske fjollet at hælde vin så forsigtigt, men de vil snart forstå hvorfor. Vinen er næsten så gammel som jeg. Det er en ganske unik flaske og bouquet'en giver en behagelig varme i kroppen. 


Han rakte hende glasset og tog sit eget. Han skålede forsigtigt med hende inden han tog en tår og sagde: Hmmm tillad mig en underlig opførsel. Nyd endelig vinen.


Han rejste sig op og gik roligt rundt om hende imens han betragtede hende ganske nøje. Han mærkede kortvarigt på hendes hår og lod neglen forsigtigt glide hen af hendes arm. Han var godt klar over sine negle så han var meget blid. Han satte sig op hug foran hende og med en finger, løftede han op i hendes hage og studerede hendes kæbelinje. Han tog kort hendes vin og satte den på bordet. Han tog hendes hænder og holdte dem ud til siden og kiggede på hende meget koncentreret. Hun var så smuk, så han skulle virkelig tænke over hvordan han skulle forevige hende så det var hende værdigt. Han gav hende vinen tilbage og satte sig ved siden af hende igen og tog en tår. Han så først meget koncentreret på hende men begyndte så at smile. 

Hmm ja nu har jeg nogle gode ideer. Men fortæl endelig om dine først så ser vi hvordan de stemmer overens
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Nightly Painting (Moira) Empty Sv: Nightly Painting (Moira)

Indlæg af Gæst Man 7 Okt 2013 - 20:46

Hun sendte ham et blidt smil " Tror næppe du er mere end nogle år ældre end mig.. I hvert fald krop mæssigt" sagde hun og studerede hans kropsbygning. Vældig tiltalende måtte hun indrømme, meget bedre end de ranglede mænd hun mødte ude i byen, når hun endelig fik taget sig sammen til at bevæge sig der ud. Hun så på glasset med den finde farve, som fangede hendes opmærksomhed. Hun havde altid kunne lide farven.

Da han kom over til hende og begyndte at studere hende smilte hun blot, hun vidste det var for at han vidste hvordan han skulle male hende. Hun bed sig kort i underlæben da han lod en hånd glide op under hendes hage, så hun blot på ham.

" Jamen der er et i denne kjole måske... Men jeg har også så mange andre" sagde hun og smilte til ham inden hun igen tog glasset med vin op i hendes hånd og sippede ganske kort til vinen " Ganske god" sagde hun og smilte blidt til ham inden hun igen smagte vinen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightly Painting (Moira) Empty Sv: Nightly Painting (Moira)

Indlæg af Caleb Man 7 Okt 2013 - 20:57

Han smilede let og sagde: De ville være overrasket.... Men tak hvis der lå en skjult kompliment der et sted ms. Moira. Men jeg håber ikke min umiddelbare adfærd generede dem. Men en så trandenscerende skønhed skal have lige dedikation. Jeg vil jo ikke beskyldes for at gøre et arbejde halvt.


Han tog selv en tår af sin vin. Han fik nærmest et lille flashback hver gang han tog en tår. Det mindede ham om en tid der ikke var mere. Ikke på nogen dårlig måde ganske vist. Han prøvede at danne sig et billede af hende i andre kjoler og så nok lidt undrende ud.  Hvis de lige vil undskylde mig endnu en gang....


Han rejste sig og tog blidt hendes hænder og trak en smule som et tegn på hun skulle rejse sig. Han lod hende tage et par skridt ud på gulvet og lod hendes arme hvile ned langs siden. Han gik stille rundt om hende igen. Han lod sin hånd hvile på hendes skuldre og lod den glide hen over hendes nakke. Han stillede sig om foran hende, kiggede bestemt på hende og hjalp hende ned at sidde igen. Med en bestemt men alligevel varm stemme sagde han: 

Hvis jeg må være så fri. Den kjole sidder ganske fantastisk på dem, men til et maleri er der en meget stor fejl ved den. De er ikke afslappet i den. Det er en kjole man tager på hvis man skal give et godt indtryk til for eksempel en forretningsmiddag. Den gør heller ikke deres krop ære. De skal have noget på de føler dem smuk og afslappet i
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Nightly Painting (Moira) Empty Sv: Nightly Painting (Moira)

Indlæg af Gæst Man 14 Okt 2013 - 8:49

Hun rystede ganske kort på hendes hoved " Bare rolig Sir... Der skal skam mere til end blot det der" sagde hun og sendte ham et smil inden hun nippede til vinen og satte glasset på bordet igen. Hun betragtede Caleb da han rejste sig, hvad var det nu han havde i tankerne?

Da han tog hendes hånd rejste hun sig med ham og stillede sig op. Hans hånd mod hendes hud fik hende til at gyse, dog ikke fordi hun fandt det ubehageligt på nogen måder, tvært imod, så nød hun faktisk at mærke en mands hænder på hendes krop igen, efter de mange år uden nogen ved hendes side.

" Jeg har sikkert et par kjoler der sikkert vil passe udmærket til et maleri, men jeg ved dog ikke hvilken en af dem jeg skal vælge, eftersom jeg jo har massere" sagde hun og smite kort til ham inden hun begyndte at gå over mod trappen til overetagen. Hun gik over til sit skab og trak nogle kjoler ud og smed dem på sengen "Jeg tager tre kjoler med ned... Så kan du sige hvilken en af dem du helst vil se mig i" sagde hun og smilte blidt for sig selv inden hun igen gik ned af trappen med de tre kjoler på armen.

Hun lå kjolerne på sofaens armlæn og så på ham " Så hvilken vil du gætte på er den der vil klæde mig bedst? Alle sammen har jeg det godt i så du kan bare vælge, hvilken du bedst kan lide" sagde hun og tog sit glas med vin og sippede til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightly Painting (Moira) Empty Sv: Nightly Painting (Moira)

Indlæg af Caleb Man 14 Okt 2013 - 9:25

Han tog endnu en forsigtig tår af vinen imens hun var oppe og hente kjoler. Han stod stille og ventede. Den her vin skulle nydes så meget som muligt. Den var ganske særlig, hvilket Caleb også var begyndt at tro om den her aften. Han gjorde hvad han kunne for at bevare selvkontrollen, for hun var mere end unik. Alt fra hendes duft til hendes skønhed var berusende på et niveau hvor det nærmest blev frustrerende!

Caleb samlede tankerne igen, og snart kom hun ned af trapperne med de tre kjoler. Da hun havde lagt dem på armlænet satte han vinen fra sig og studerede kjolerne. Han tog den første og holdt op ved siden af hende. Det var en meget mørk rød kjole med slids i venstre side og åben ryg. Desværre var stoffet mat. Han rynkede øjenbryn og smed den på sofaen. Den næste en blodrød kjole i noget silkelignende stof. Den var stropløs og var noget kortere end den første. Den gik hende til midt på låret. Her rystede han også på hovedet og smed den ned til den første. Den sidste han holdt op havde til gengæld en helt anden effekt. Den gik hende helt ned til hendes ankler. Den havde åben slids i venstre side næsten op til hoften. Den skulle bindes bag nakken så skuldrene var fri. Den var sort og af det fineste blanke silke. Han holdt den op ved siden af hende og kærtegnede nærmest stoffet. Imens han holdt kjolen op ved siden af hende, lagde han sin hånd på hendes side og kørte den meget forsigtigt ned og lod den hvile på hendes hofte. Så lukkede han øjnene samtidig imens han rørte ved stoffet og kærtegnede forsigtigt hendes hofte. 

Han slog øjnene op og smilede. Han kiggede dybt i hendes øjne som om han forsøgte at kigge ind i hendes sjæl. Han tog et skridt nærmere og inhalerede hendes fortryllende duft. Deres læber var kun ca 5 cm fra hinanden, da han varmt sagde:

Tag den her på Moira...
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Nightly Painting (Moira) Empty Sv: Nightly Painting (Moira)

Indlæg af Gæst Man 14 Okt 2013 - 13:21

Hun så på hvordan han smed to af kjolerne på sofaen igen. Han havde taget et valg, den sorte, lange silke kjole, som hun havde fået får flere år siden dengang hun stadig kunne fjante rundt og være fri. Hun mærkede hvordan han gk over til hende og studerende hende, mærkede på stoffet og derefter på hendes hofte, hvor han nussede hende. Et smil kom frem på hendes læber over valget, det var sådan set også den kjole hun bedst kunne lide. Silken mod hendes hud havde hun altid elsket mere end noget andet. Da hun opdagede hvor tæt de var på hinanden smilte hun kækt over det og så Caleb i øjnene " Som du ønsker" sagde hun og trak sig roligt væk inden hun gik mod badeværelset som lå nedenunder.

Hun lukkede døren bag sig, dog uden at låse, for hun regnede ikke med at Caleb var en af dem, som ville komme over til hende og lure på hende og hvis han gjorde... Ville hun uden tvivl være ligeglad. Hun lod den anden kjole falde til jorden og tog den anden og hev den op over hendes hofter og bandt den omkring nakken på sig selv inden hun igen gik ud til ham " Bedre?" spurgte hun og sendte ham et kort uskyldigt smil inden hun drejede omkring sig selv, for at vise hvordan kjolen sad på hende.

Roligt gik hun over til bordet og tog igen sit glas i hånden og sippede kort til hendes vin " Nogle idéer til hvordan du vil have mig til at stå eller ligge?" spurgte hun og smilte inden hun igen sippede af vinen. Det var skam ikke fordi hun ikke havde nogle idéer, men hun ville bare høre om han havde nogen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightly Painting (Moira) Empty Sv: Nightly Painting (Moira)

Indlæg af Caleb Man 14 Okt 2013 - 13:39

Hvis han trak vejret, ville han holde det lige nu. Han var nærmest lamslået over hvor smuk hun var. Han nikkede kort for sig selv og var meget tilfreds over det valg han havde truffet. Han tog selv en tår af sin vin og kiggede først på hende med et rynket øjenbryn, dog med et varmt smil på læben. Hmmm ideer siger du? Lad mig se om ikke jeg kan finde et par stykker.....


Først trak han hende forsigtigt ud midt på gulvet. Der tog han blidt fat i hendes hage og drejede hendes ansigt lidt til begge sider, imens han studerede hendes kæbelinje og hendes ufatteligt smukke hud. Så gik han om bag hende hvor han lagde armen omkring hendes talje og lod hendes ene arm hvile på hans nakke. Han strakte hende ene arm op i luften og med læberne meget tæt på hendes øre hviskede han: Hold armen der.....


Han lod forsigtigt sin arm glide af hendes talje imens han gik om foran hende igen. Han gik ned på hug foran hende og lod hænderne hvile på hendes hofter. Han kiggede op på hende og smilede forførende. I takt med han rejste sig igen, gled hans ene hånd op af hendes bare lår. Han stod meget tæt på hende og kærtegnede den arm hun havde op i luften. Han lagde den forsigtigt ned til hendes side igen. Da hun smilte til ham, kørte han hurtigt en tommelfinger hen over hendes læber inden han tog et par skridt tilbage og betragtede hende igen. 

Han nikkede og med en meget melodisk stemme sagde han: Du er smuk på et stadie hvor det at forevige dig så det gør dig ære, er en stor udfordring men fortæl endelig om dine ideer eller vis dem Moira


Han tog en tår af sin vin og ventede på hvad end reaktion hun kom med
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Nightly Painting (Moira) Empty Sv: Nightly Painting (Moira)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Okt 2013 - 21:41

Hun så på ham med et forsigtigt smil på de røde læber da han trak hende med ud på gulvet. Den måde han formede hende på, måden som han flyttede med hendes lemmer som var hun en dukke, hvilket hun i princippet også var lige nu, hun vidste hvordan kunstnere var. Da han kom tæt på hende og hviskede i hende øre smilte hun og bed sig kort i underlæben " Som du ønsker Caleb" sagde hun med en forførende stemme og gjorde som han sagde inden hun lod ham gå videre.

Hun mærkede hvordan hans hænder kærtegnede hendes bare ben, hvilket fik hende til at se på ham med et intenst blik "Du kan ikke lade være hva'?" spurgte hun og smilte kort til ham. det var ikke fordi hun havde noget imod det på nogen måde, faktisk tvært imod. Hun lukkede svagt sine øjne, dog så hun stadig svagt kunne skimte ham bag sine øjenvipper.

Hans stemme fik hende til at vågne fra hendes trance og hun smilte " Mon ikke jeg kender andre måder at forene mig i et maleri? Hvordan har de det med vand Caleb?" spurgte hun og så i retning mod havet ud gennem sit vindue, dog uden at røre ret meget på sig. Hun havde tænkt de måske kunne gøre det ved stranden, hun elskede vandet, men der var aldrig sket mere... Hun havde ikke været der nede i 2 år efterhånden... Og hun havde sådan en underlig trang til det nu.. Nu hvor Caleb var her hos hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightly Painting (Moira) Empty Sv: Nightly Painting (Moira)

Indlæg af Caleb Tirs 15 Okt 2013 - 22:03

Han nikkede til hende og og studerede nærmest hende en statur igen. Hun havde en ynde der skulle foreviges på et højere stadie end han havde gjort hidtil. Han gik langsomt rundt om hende og da han var bag hende, hviskede han: Noget siger mig du ikke ønsker jeg skal lade være... Ellers havde du stoppet mig for længe siden.... Vand siger du? Jeg nyder havet, både at være i det og ved det... Men først lad mig lige prøve en ting mere...


Han tog blidt hendes hånd og trak hende igen hen til sofaen, hvor han hjalp hende ned at sidde. Han gik lidt ud på gulvet og betragtede hende som hun bare sad der og smilede til ham. Han gik et par skridt frem og tilbage ved bordet uden at hans øjne på noget tidspunkt veg fra hende. Han så meget koncentreret ud imens han studerede hvert eneste træk ved hende. Han stoppede op som om han havde fået en slags åbenbaring. Han gik på hug foran han og kiggede op på hendes øjne med nysgerrighed inden han sagde: Stol på mig Moira.....


Han lagde sin ene hånd på hendes skulder og den anden under hendes knæ. Den ene hånd løftede han imens den anden trykkede forsigtigt ned. Så kom hun ned og ligge på hendes venstre skulder, og så helt ned på ryggen. Med et glimt i øjet og en meget koncentreret mine strakte han hendes venstre ben imens han bukkede hendes højre ben. Han lod sin hånd hvile på ydersiden af hendes ankel imens han lod hånden vandre langsomt op til hendes hofte og videre op af taljen. Han stoppede lige inden hendes bryst. Han satte sit ansigt tættere på hendes og med kun et par centimeter mellem dem, lod han hånden vandre op af hendes arm og hans øjne fulgte bevægelsen. Han lagde hendes højre arm om bag hendes hoved, og kørte igen sin hånd ned af hendes talje og ned til hoften. Med en meget blid bevægelse drejede han hendes krop så hun igen lå på venstre side. Imens hun lå der, tog han hendes hånd og tog den tæt på sit ansigt. Han betragtede den som var den det smukkeste han havde set. Han kørte meget forsigtigt sin negl hen over hendes håndled, da han godt vidste hvor skarpe de var. Han kyssede meget forsigtigt hvor neglen havde kørt. Den grønne glød var meget klar i hans øjne nu og han hviskede til hende:

Jeg tror jeg forstår nu...... Lad os gå ned til vandet og se hvad ideer de har....
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Nightly Painting (Moira) Empty Sv: Nightly Painting (Moira)

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 19:08

Et smil kom frem på hendes læber over hans kommentar " Ej virkelig?" sagde hun og så kort over sin skulder for blot at kunne skimte ham " Det er dig som er kunstneren Caleb, tag den tid du behøver" sagde hun og rettede igen blikket mod havet.

Da hun mærkede han trak hende over mod sofaen, fulgte hun ham, lod ham stadig forme hende som han havde lyst til "Jeg stoler på dig Caleb.. Hvordan kan jeg andet" spurgte hu nog bed sig kort i underlæben og mærkede hvordan hans hænder begyndte at kærtegne hendes krop. Kunne hun rødme gjorde hun det, måtte hun kysse ham havde hun uden tvivl også gjort det, men hun havde også lært at hun ikke skulle gå for hurtigt til værks. Hun mærkede hvordan hans negl gled ned af hendes håndled og hvordan han derefter kyssede det, hvilket fik hende til at bide sig forførende i underlæben  " Mhm Caleb... Du ved virkelig hvad der skal til at pirre en kvinde... Især nu hvor hun ikke har set nogen som helst mand i over 2 år" sagde hun og smilte forførende på ham inden hun rejste sig roligt op fra sofaen.

" Lad os komme afsted.. Jeg håber ikke du har noget imod kulde" sagde hun og så ham i øjnene " For om ikke andet, så er der to badeværelser i mit hus, så der er plads til du kan få et varmt bad efter det" sagde hun med et smil på læberne inden hun gik over mod hendes teressedør og gik derefter ud. Blæsten greb kort fat i hendes hår og fik det ind foran hendes øjne, dog var det ikke så forfærdelig meget det blæste.

"Er blæsten for træls? eller er det okay?" spurgte hun og så sig over sin skulder og sendte ham et kækt smil. Hun elskede hvordan blæsten greb fat i både hendes hår og kjolen og trods blæsten... Så afslørede kjolen ikke noget den ikke skulle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightly Painting (Moira) Empty Sv: Nightly Painting (Moira)

Indlæg af Caleb Ons 16 Okt 2013 - 19:41

Imens han blidt tog hendes hånd sagde han: Min intention er ikke at pirre dig Moira..... Min intention er at få dig til at forstå din skønhed gennem mine øjne... Men kom... Lad os...


Han trak meget forsigtigt i hendes hånd som et tegn på at hun skulle følge efter ham. Den friske luft fra havet fik hendes hår til at bølge som klare flammer. Han kiggede inderligt på hende og hun ville kunne se hvordan hans øjne glødede i mørket. Ikke længe efter, tog sandet over da de var nået ned til vandet. Han stoppede op og gik om foran hende. Han så de sidste par skridt inden hun stoppede og var endnu en gang betaget af hendes ynde. Han tog et enkelt skridt hen imod hende og de stod så tæt at læberne næsten rørte hinanden. Han kiggede rundt og nød synet af hende. Han kiggede dybt i hendes øjne og flyttede sit hoved. Han flyttede det så deres læber lige nøjagtigt strejfede hinanden inden han kom om og kyssede hendes ørering. Så begyndte han med langsomme skridt at gå om bag hende. Han lod sin ene hånd glide op af hendes ene arm, så hans negle lige nøjagtigt strejfede hendes silkebløde hud. Han stoppede op omme bag hende og lod den anden hånd glide op af hendes anden arm. Igen så neglene svagt kunne mærkes. Han lod først begge hænder hvile på hendes skuldre hvor han gav et lille klem. Så lod han hænderne hvile på hendes hofter. Han tog munden så tæt på hendes øre at hans læber lige nøjagtigt strejfede. Så hviskede han nærmest:

Det er skam ikke vinden der giver mig kuldegysninger.... Jeg kan kun håbe at jeg gør dig værdighed..... Sammen med dine ideer.... bliver det i sandhed kunst....
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Nightly Painting (Moira) Empty Sv: Nightly Painting (Moira)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Okt 2013 - 16:39

Et smil kom frem på hendes læber som hun mærkede hans kærtegnene hænder over hendes krop, hvordan han begyndte at rette på hendes holdning og dreje hendes hoved, bare så det ville komme til at være hundrede procent fejlfrit. Hun mærkede hvordan hendes hjerte begyndte at banke hårdere i hendes bryst, det frustrerede hende, for hun vidste ikke hvad hun skulle gøre. Et smil kom frem på hendes læber da hun mærkede hans læber mod hendes øre "Hvad er det så Caleb?" sagde hun med en forførende stemme.

Hun rettede sig op og så på ham om lod en hånd glide gennem det lange flamme røde hår " MHm Caleb.. Hvad med nogle billeder i vandet? Eller hvor jeg sidder ved vandet?" spurgte hun og så på ham med et kort smil på læberne. Hun ville vise ham alt det hun kunne når det kom til vand, men igen... Hun var også bange for han kom til at se hvordan hun så ud, når hun havde kontakt med vand. Hun var trods alt halv Leviathan, så hun havde en eller anden kontakt med vand.

" Jeg vil bare lige advare dig... Jeg er djævel af Leviathan, og min krop reagerer specielt på vand" sagde hun og bed sig kort i underlæben inden hun langsomt tog nogle skridt bagud så hun kunne mærke vandet mod sin hæl og ankler. Et svagt smil kom frem på hendes røde læber. Man kunne se hvordan hendes øjne langsomt blev dyb blå, lige som havet, faktisk næsten sorte. Hun bed sig kort i læben mens hun så mod ham, ventende på hans reaktion.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightly Painting (Moira) Empty Sv: Nightly Painting (Moira)

Indlæg af Caleb Tirs 22 Okt 2013 - 16:58

Han smilede bare til hende og kiggede på hende med en lidenskabelig fascination. Den dybblå farve hendes øjne var som havets eget hjerte. Billeder ved vandet? Jeg vil gerne have det bliver delvist i vand. Det er unægteligt en væsentlig del af dig jeg vil have med.


Han lagde godt mærke til forandringen i hendes øjne, men han var stadig tryllebundet af hendes skønhed. Det var ikke mindre lige nu. Hendes nu nærmest sorte øjne kiggede intenst på ham. Han nød hendes blik lige såvel som han inderligt håbede på hun nød hans. Han gik mod hende med meget langsomme skridt. Først smed han sko og sokker. Han fortsatte sine langsomme skridt imod hende imens han smed skjorten så hans overkrop var til frit udsyn for hende. Han stillede sig helt op af hende og lagde sin hånd forsigtigt mod hendes silkebløde kind. Han tog nærmest fat i hendes hår hvor efter han kyssede hende inderligt.

Han kiggede igen dybt i hendes øjne og han lagde hendes hænder mod hans brystkasse. Han hviskede nærmest imens han læber var tæt på hendes: Hvis du viser hvordan du ser er det kun fair jeg gør det samme Moira....
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Nightly Painting (Moira) Empty Sv: Nightly Painting (Moira)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum