Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Ny varulv (emnesøgning)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Ny varulv (emnesøgning)
Tjaeh, jeg er så den nyeste varulv lige pt og jeg havde håbet at der måske var nogen der gerne ville emne med mig imens at jeg laver hendes profil færdig, så hun kan blive "præsenteret" i rp hvis man kan sige det på den måde? Hun er LIGE blevet forvandlet, så et emne med en der muligvis kunne hjælpe hende ville være skønt, men igen det kunne da også være fedt med en der vil jagte hende så :P bare hun ikke dør! Jeg skriver normalt 10 linjer som minimum ^^ min hjerne har det med at stå af hvis der bliver skrevet de der lange romaner, men jeg får da svaret på dem, dog kan jeg ikke skrive dem selv!
Håber at jeg har bragt interesse for nogen ^^
Håber at jeg har bragt interesse for nogen ^^
Gæst- Gæst
Sv: Ny varulv (emnesøgning)
Altså jeg har selv lige lavet Shane og derfor ikke lavet alt om ham...men nu hvor tavlen er ren her, kunne de måske have en fælles fortid eller hvad du kunne bruge?
Gæst- Gæst
pas, en dæmon...har ikke rigtig taget stilling til det ^^
men altså havde forestillet mig han af krop måske er 23-24, så han kunne havde kendt hende i noget tid...eller hvad synes du?
men altså havde forestillet mig han af krop måske er 23-24, så han kunne havde kendt hende i noget tid...eller hvad synes du?
Gæst- Gæst
Hmm, dæmoner er jeg meget ældre end de ser ud, jeg ved ikke om du havde i tankerne hvor gammel han helt præcis skulle være i eksistens, men det der poppede op i hovedet på mig, var at han altid havde beskyttet hende? Men nu da hun er blevet varulv føler han måske at han fejlede i at beskytte hende imod det og nu prøvede at finde hende for at gøre det godt igen? ^^
Gæst- Gæst
mhh, lyder som en god ide, har forestillet mig han ikke ligefrem er så ung igen.
en ide, han kunne havde kendt hendes far...eller familie (måske sker der dem noget) og deres sidste ønske er at han skal passe på hende?
en ide, han kunne havde kendt hendes far...eller familie (måske sker der dem noget) og deres sidste ønske er at han skal passe på hende?
Gæst- Gæst
Vi kan godt sige at hendes familie måske døde under et varulve angreb? ^^ og at de så ønskede at han skulle passe på hende?
Gæst- Gæst
ja, det er da en ide og på den måde er der også en forbindelse mellem dem ^^
så hvad kunne hun se ham som?
så hvad kunne hun se ham som?
Gæst- Gæst
Mmmh.. Han ville ofc være den aller nærmeste ven som hun har haft, så det er derfor jeg også tænker at det er en god ide at det er ham der hjælper hende ^^
Gæst- Gæst
okay, en meget god ven...bor de sammen?
hvis vi skulle have et emne, kunne plottet være tidligt dagen efter hendes forvandling og han finder hende nøgen på gaden...eller noget hen af der
hvis vi skulle have et emne, kunne plottet være tidligt dagen efter hendes forvandling og han finder hende nøgen på gaden...eller noget hen af der
Gæst- Gæst
Rawr var? xD men det lyder faktisk som en god ide xD han kunne have boet for sig selv i en lejlighed imens hun boede med sine forældre, men at han så lader hende bo hos ham?
Gæst- Gæst
https://vie-la-mort.danskforum.net/t12378-what-s-happening-to-me-sane#228386
Der er emnet ^^ jeg tænkte at vi kom med et plot som det gik fremad? Ellers kunne plottet være at de fandt ud af hvad der var sket med hendes forældre og at hun er varulv og hvordan hun kan styre det ^^ det burde være et langt plot :)
Der er emnet ^^ jeg tænkte at vi kom med et plot som det gik fremad? Ellers kunne plottet være at de fandt ud af hvad der var sket med hendes forældre og at hun er varulv og hvordan hun kan styre det ^^ det burde være et langt plot :)
Gæst- Gæst
okay, havde forestillet mig vi måske talte om plottet først, da jeg også havde en ide om vi kunne lave et fortidsemne, f. eks fra dengang hendes familie blev myrdet...men fair nok
btw...du mangler et H i Shane
btw...du mangler et H i Shane
Gæst- Gæst
Lignende emner
» emne med varulv^^
» et møde med en varulv
» emne med en varulv
» Emne med varulv! :D
» Varulv søger emne
» et møde med en varulv
» emne med en varulv
» Emne med varulv! :D