Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat//

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// Empty Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 19:04

Tiden er; 13.24
Stedet er; En lille hyggelig café i Terre.
Omgivelserne er; En masse kunder og arbejdere
Vejret er; Dejlig lunt og en smule skyer

Dixie kom hurtigt løbende hen mod den lille hyggelige hjørne café i Terre. Hun hvade en del fart på da hun var ved at komme forsent på arbejde. Hun ahavde næsten lige fået det og så var det jo ikk en god ide at komme forsent. Hun løb ind af døren og den lille klokke var ved at falde af. Så løb hun ind ud for at skifte til sit arbejdstøj. Nogle kunder havde set underligt efter hende. Lidt efter kom hun ud igen i sit serverice tøj og tog en dyb indånding før at hendes imødekommende smil kom frem igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// Empty Sv: Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat//

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 19:13

Jaster kom gående ind på den cafe der lå i det kvarter han boede i han gik ind igennem døren og fat et sted og satte sig ned *det ser altid så hyggeligt her*tænkte han og kiggede rundt mens han sad ved et lille bord og kiggede stadig rundt *men dem der arbejder her har nok travlt*tænkte han med et lille smil på læberne
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// Empty Sv: Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 19:48

Efter en lille distution med hendes chef fik Dixie en tilgivelse. Hun nikkede taknemmeligt og så sig så lidt omkring. Hun fik øje på en nu kunde og glattede kort hendes uniform, tog blokken og kuglepennen i hånden og gik så hen mod ham. "Goddag og velkommen til Café Rouge. Kan jeg tage imod Deres bestilling, hr?" spurgte hun roligt og muntert og med et imødekommende smil på hendes læber. Hendes lange røde hår hang smukt ned over hendes skulder og de røde øjne var ikk skræmmende overhoved. Det var venlige og klar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// Empty Sv: Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat//

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 20:07

"hmm hva har i her på stedet"spurgte han og kiggede på pigen der snakkede til ham og kiggede på hende med et lille sødt smil *syns jeg har set hende før*tænkte han og kiggede på hende med et lille smil og ventede på et svar fra hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// Empty Sv: Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 20:13

"Ja dagens frokost menu er tartar med en lækker gulassovn samt nogle grønsager til at få en god energi til hårde dage" sagde hun roligt og man kunne høre at hun ahvde øvet sig lidt på at sige det. Hun stod bare ehlt afslappet og smilte stadig imødekommende. "Men ellers kan De jo se på skiltet over disken.. Nåeh men De kan jo kalde når De har bestemt Dem" Så gik hun kort hen til et anden bord for at give ham lidt tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// Empty Sv: Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat//

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 20:36

Han havde bestem sig "øh undskyld er klar til at bestille nu"sagde han med et lille smil og kiggede på hende *hun ser nu godt ud*tænkte han mens han kiggede på hende og ventede på at hun skulle komme hen til ham for at få hans bestilling *vente vente*tænkte han mens han smilte stille
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// Empty Sv: Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 20:39

Hun så over på ham og nskrev hurtigt noget ned og nikkede til sine kunder. Så gik hun tilbage til ham stadig med det imødekommende smil på hendes bløde læber. Hendes uniforam var faktisk en lille smule udfordrende men hun havde vænnet sig til det. "Nåeh hvad skulle det så være?" spurgte hun ham roligt og muntert men sta hun stod klar med blik og kuglepen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// Empty Sv: Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat//

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 21:03

"hmm ville gerne bestille den der frokost menu og en kop kaffe hvis man kan bede om det"sagde han og kiggede på hende krops former an *hun ser nu sød ud*tænkte han med et lille sødt smil *men hun ser ung ud måske de 17år*tænkte han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// Empty Sv: Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 21:13

Hun skrev det hurtigt ned med sin pæne håndskrift og nikkede så bekræftende til ham. "Der vil lige gå et øjeblik før at frokost menuen er klar men De kan få deres kaffe nu" Hun vendte sig så om og gik om bag disken for at sige til køkkenet hvad der skulle ´laves. Så nogle hun en kop kaffe klar og gik så tilbage til ham. "Værsgo" sagde hun stadig med den rolige og muntre stemme. Hun ahvde nogle små let røde æblekinder og hun havde en smuk timeglas form. På et lille skilt over hendes ene bryst stod der hendes navn 'Dixie'.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// Empty Sv: Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat//

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 21:20

"dit navn må være Dixie ikke og tak"sagde han og kiggede på hende "hvornår er du færdig med at arbejde eller har fri"sagde han sødt til hende med et lille sødt smil *det ville være dejligt at være sammen med hende i lidt tid*tænkte han med et lille smil og kiggede på hendes form *perfekt form*tænkte han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// Empty Sv: Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 21:24

"Øhm..Jeg skal lukke og slukke så det bliver vel først ved en 8 tid i aften" sagde hun roligt og muntert og tænkte sig lidt op med en tænkende pegefinger på sin læbe. "Og ja it navn er Dixie og Deres må vel være..Lad mig se.. Jaster?" Hun så spørgende på ham og lagde sit hoved let på skrå. Hun lignede egentligt bare et helt alminde ligt menneske og hun gemte hendes aura godt så man ikk kunne finde ud af hvad hun var. "Nåeh men jeg må vel tilbage til arbejdet.. Kald hvis der er noget"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// Empty Sv: Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat//

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 21:32

"ja mit navn er jaster"sagde han med et smil og kiggede efter hende og drak lidt af sin kaffe og ventede på at få resten af det han havde bestilt *jeg tror jeg venter hvor lang tid er der til den er 8*tænkte han og kiggede rundt for at se om der var et ur et sted *har de ikke noget ur*tænkte han og kiggede rundt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// Empty Sv: Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 21:36

Lidt efter kom Dixie så tilbage med hans frokost. "Velbekommen" sagde hun stadig med sin rolige og muntre stemme og lagde hans mad foran ham og derefter et sæt bestik ved siden af. "ER der noget De ellers kunne tænke Dem?" Hun stod lidt betragede ham med et sødt og lidt uskyldigt smil og med hovedet let på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// Empty Sv: Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat//

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 21:40

"ja jeg kunne godt lide at vide hva klokken den er"sagde han og kiggede sødt på hende med et lille smil *det ville være dejligt af ha lidt tid sammen med hende alene*tænkte han med et smil og kiggede på hende med et smil og drak så lidt af sin kaffe
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// Empty Sv: Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 21:44

Hun nikkede og vendte sig og så over sin skulder hen på et ret stort ur over disken. "Jo klokken er.. hmm..næsten 5" sagde hun roligt og muntert og smilte igen til ham. Så så hun sig lidt omkring. "Hvis det skulle være kan du komme igen når jeg lukker altså hvis du vil" Hun strøg lidt af sit røde hår om bag sit ene øre for at få det væk fra hendes ansigt men det faldt bare ned igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// Empty Sv: Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat//

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 21:57

"kan jeg godt men først skal jeg spise det her også ved jeg ikke hvad jeg skal lave"sagde han og begyndte at spise det han havde fået med et smil og drak noget af sin kaffe og kiggede efter Dixie mens han spiste så man lagde ikke mærke til at han så hende an
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// Empty Sv: Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 22:01

"Ja det vil ok være en god ide" sagde hun med et lille sødt grin. Så gik hun videre med sit arbejde. Hun undgik med en stor lethed alle de perverse mænds hænder. Hun gik med sådan en ynde og samtidig også på en ret fræk måde men hun vidste ikk rigtigt selv. Hun troede vel bare at hun gik normalt. Det røde hår flagrede meget svagt efter hende og ligeså gjorde hendes lidt udfordrende uniform.

//Skal logge men vi kan skrives ved imorgen aften//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// Empty Sv: Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat//

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 22:16

han smilte sødt og spiste mere af sin mad og drak mere af sin kaffe *bare hun ikke er bange for mig*tænkte han og kiggede på hendes røv *flot røv*tænkte han og kiggede på hende et lille smil og spiste sin mad og drak sin kaffe
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// Empty Sv: Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 9:16

Tiden gik hurtigt da der var meget at lave og de var jo ikk særlig mange servertricer. Men sp kom det så at hun sagde farvel til den sidste medarbejder og den sidste kunde. Hun begyndte så at tørre bordene godt af og feje gulvet og hendes smil var stadig på hendes læber. Hun virkede altid som sådan en god pige selvom at hun havde oplevet mange ikk så sjove ting siden hun kom til Terre. Hun havde dog stadig sine pleje forældre men boede alligevl på et af byens hoteller da hun ikk kunne holde dem ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// Empty Sv: Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat//

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 9:22

Jaster sad der stadig væk "når så er du ved at lukke den"sagde han og kiggede på hende med et smil *det var også på tide*tænkte han og kiggede stadig væk på hende med et sødt smil han sad og så hende an *hvordan håndtere jeg hendes krop bedst*tænkte han og kiggede op og ned af hende med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// Empty Sv: Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 9:27

"Ja det gør jeg tit da jeg har brug for pengene.. Jeg har ikk fået en lejelighed endnu så bor på hotel hvilket af og til jo kan være et dyrt i længden" sagde hun med et lille grin og tørrede så det sidste bord af. Hun stod så lidt og betragede hendes arbejde. Hun ahvde gjort det hurtigt men alligevel ret flot. "Og undskyld at du skulle vente.. Jeg går lige ud ig skifter så kommer jeg" Hun gik så om bagved for at skifte til sit normale tøj.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// Empty Sv: Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat//

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 9:32

Han sad og ventede på hende med et lille smil og rejste sig op og gik lidt rundt mens han ventede på hende han kiggede rundt med et sødt smil og kiggede på uret *den passe med at hun skulle lukke stedet*tænkte han og kiggede ud af et vindue og ventede på hende med et sødt smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// Empty Sv: Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 9:37

"Igen undskyld ventetiden" sagde hun da hun kom tilbage nu var hun bare iført et par lyseblå jeansleggings, et par ballerinaer, en sort T-shirt med søde små puf ærmer og bindebånd på ryggen samt et sort pandebånd af en slags(Ava). "Nåeh hvor vil du så hen?" Hun stod i en afslappet men også sexet stilling og så på ham med et sødt og muntert smil mens at hun støg lidt for sit hår om bag øret som stadig bare faldt ned igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// Empty Sv: Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat//

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 9:43

"hmm hvor syns du kender du noget sted der er godt"spurgte han og kiggede sødt på hende med et sødt og gik hen til hende og kiggede hende an *uha hun ser lækker ud*tænkte han med et sødt smil "har jeg ikke set dig før"spurgte han med et lille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// Empty Sv: Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 9:45

Hun grinte sødt et øjeblik. "Det var da dig der invitede mig ud og så troede jeg bare at du havde tænkt det hele igennem" sagde hun med sin rolige og munter stemme og smilte sødt tilbage til ham. Han var lidt højere end hende men det havde hun ikk nogte imod. "Øhm..Vi ha sikker passeret hinanden af og til hvis du bor her i Terre eller også her på café'en..?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat// Empty Sv: Nyt Liv, Nyt Arbejde //Jaster=Privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum