Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Darkness is coming...(jaster=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Darkness is coming...(jaster=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Darkness is coming...(jaster=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Darkness is coming...(jaster=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Darkness is coming...(jaster=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Darkness is coming...(jaster=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Darkness is coming...(jaster=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Darkness is coming...(jaster=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Darkness is coming...(jaster=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Darkness is coming...(jaster=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Darkness is coming...(jaster=privat)

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) Empty Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 23:21

Tid :: Midnat

vejr :: Regnen pipler smukt ned mens himlen er nærmest helt klar,(Mærkeligt vejr). og det er Gr,24 varmt

Sted :: gyderne

Omgivelser :: ingen at se i nærheden eller høre, helt døds forladt
regnen kan høres mod den bare smukke jord

Udseende :: Som avata undtagen tøjet. Sorte Shorts korte og stramme,
Håret sat op i en pjusket hestehale(hvidt hår).
hvide sneakers og en hængende grå tshirt, Hænger ned af højre arm.
og stopper over navlen hvor den er stram..




Kajika løb stille igennem regnen mens man kunne høre vandet sjaske
sig op af hendes smukke lår og hun mærkede regn dråberne stille ramme hendes lange hvide hår, mens hun stille mærkede regn dråberne kærtegne hendes bar mave.. mens hun stille sjoskede sig igennem vandet der havde lagt sig på de glatte brusten. Mens hun stille løb tog hun sig stille til hovedet og tænkte*Nej ikke nu i må ikke komme frem! nu...* hun lukkede øjnene stille og fandt ly et sted ved en skummel bar fyldt med fulde mennesker.. da hun åbnede øjnene, og gik stille der ind af den åbne bardør og kiggede sig stille omkring mens hun så drivvåd ud og hammer sexet ud... Der var temmelig klamt, og hun fik en gyselig følse i kroppen om at dette sted ikke var det mest venlige...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Fre 28 Maj 2010 - 23:26

Jaster sad inde på den bar "hey kajika"sagde han og kiggede på hende og vinkede hende over til sig *hun ser lækker ud når hun er våd men hun fryser nok*tænkte han og kiggede op hende med et lille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 23:29

Kajika rødmede let og så på sig selv i det hun så jaster og tænkte*jaster?? er han her ... sammen med alle disse bad boy slemme fyre??... heh mærkeligt han har måske os bare søgt ly her??* kajika gik stille mod jaster med et sødt smil over læberne og slikkede sig stille om læberne med tungen erotisk for at fjerne de små regn dråber og så mod ham i det hun satte sig overfor ham og sagde"hejsa... jaster?? jeg havde ikke regnet med at møde dig her??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Fre 28 Maj 2010 - 23:32

"næh men søgte ly for regnen og fik et værelse her tror ikke regnen stopper før i morgen engang"sagde han og kiggede på hende "du ser ud til at fryse"sagde han og kiggede på hende med et lille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 23:36

Hun smilte kært og sagde"Ja jeg fryser helt vildt og tror du ikke?... ååårh øv!.... jeg hader vand... det så ... vådt jeg elsker at svømme men regn er min væreste fjender og årh jeg har ingen penge eller mobil på mig.... hmm jaster.. kan jeg måske få lov til at overnatte på dit .. dit værelse du har booket??" hun kiggede lettere nervøst på ham over at spørge ham om det mens hun stille rettede på sit våde klistret tøj der klæbte sig til hendes krop og viste hver en af hendes smukke former, og hendes hud glimtede nærmest over vandets små dug dråber på hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Fre 28 Maj 2010 - 23:40

"ja det kan du da men så skylder du mig en tjeneste okay"sagde han med et lille grin og viste hende hvor værelset var "så var det jo godt jeg fik det med en dobbeltseng når du skulle dukke op her"sagde han venligt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 23:45

Kajika grinte stille og nikkede i det hun sagde"Okay så skylder jeg dig en tjeneste" hun blinkede i det hun stille rejste sig op og gik med ham og så på værelset og sagde"wauw hvor dejligt og tak endnu en gang Jaster" hun krammede ham blidt og kom i tanke om hun stadig var driv våd så hun slap ham hurtigt og tog hånden op til munden og sagde"ej undskyld jeg havde helt glemt hvor våd jeg er" hun grinte og sagde"såå?? skal vi gå ned og få lidt varmt at drikke og så lidt mad eller? jeg lover jeg skylder dig 2-3 tjenester så eller ide mindste penge så kan du vælge hvad du helst vil ha" hun grinte kært og betragtede blidt de to senge

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Fre 28 Maj 2010 - 23:50

"kan vi godt men skal vi se at få dig af det tøj først vi kan ikke ha at du blir syg"sagde han og gik ned til ham der stod i baren og kom tilbage til hende "de havde kun noget en glemte det var vist en stripper eller hva det var men de har vasket det ved ikke om det kan gå"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 23:55

Kajika rødmede let og så på tøjet og kunne ikke lade vær med at over rødme og sagde"Hmm så lad gå" hun grinte og tog det i hånden og så på ham i det hun stille gik ud på badeværelset og få sekunder kom hun gående ud i det stramme stripper tøj og kiggede lettere flovt på ham og sagde"hvordan ser det ud..." hun så stille væk fra ham for ikke at rødme yderligere og tænkte*Det første gang jeg bær sådan noget*

//OOG: tænkte ^^ på om du ikke kunne finde et billede på google af det stripper tøj hun har fået på :D//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 0:01

"du ser sexet ud"sagde han med et smil og kiggede hende an "du liner en frækkert i det"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil og gik ned i baren
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 0:05

Kajika over rødmede og kiggede på sig selv med det hvide næsten os sølv farvede hår der gik hende til hofterne som om det elskede at stryge sig hen af hendes hofter og sad pjusket og smukt, mens hendes læber var store dejlige silkebløde og smukke pink lys i det, mens hendes krop var smuk formet og hun tog nogen sorte stiletter på og gik stille neden under og kiggede på de andre folk og alle gloede bare på hende.. fyrene slås om hvem der skulle gå hen til hende og invitere hende ud og dem i baren bagte på hende"syntes du virkelig jaster... tak hvor er du dog sød" hun sendte ham et kækt skævt smil i det hun satte sig på en af bar stolene og der kom nogen fyre hen til hende og bad om hendes nummer og lugtede til hendes dejlige Aromatiske duft."Så jaster hvad vil du ha??" hun satte bene over kors så man ville nok kunne se lidt af hendes hvide trusser... men hun lod det ikke påvirke hende.... ihvertifald ikke i nu........

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 0:11

"noget der er varmt"sagde han med et smil og kiggede på hende og hendes smukke krops former *det var da utroligt hvordan tøj kan ændre folk især hende*tænkte han med et smil *ja ja der kan man bare se*tænkte han mens han smilte
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 0:13

kajika lænte sig langsomt ind over disken og smilte til bartenderen i det hun sagde"Hmm har i noget mad suppe et eller andet dejligt varmt" han smilte og sagde"for dig har jeg alt?? hvad kunne du tænke dig??" hun grinte og sagde"hmm så bare stik mig en Sex on the Beach drink og hmm.... noget suppe" hun blinkede og satte sig tilbage og sagde"Jeg håber det iorden Jaster .. jeg lover dig at gi dig pengene tilbage..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 0:18

"det går nok skal du se"sagde han og kiggede rundt "hey jer fulde mænd i her bare holde jer væk hun er med mig nu så bare hold fingrene væk fra hende bare fordi hun har stripper tøj på betyder ikke at hun er en stripper vel skam jer"sagde han til alle mænde
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 0:21

De smilte og hviskede"er det ikke hende den populær tøs kajika...." de snakkede og sagde"Jo det er det da.... hende der har flere fyre om at rande om sig men aldrig har valgt at ha noget med nogen andre end blot venner??"..... kajika så stille på dem og så mod Jaster med et glad smil og sagde"ååårh! tak Jaster hvor er du dog en cutie!!.... hvad skulle jeg dog ikke ha gjordt uden dig" hun smilte kært og tog lidt af suppen og så drak hun lidt af sin drink og kiggede lettere nervøst rundt og sagde"så jaster hvad laver du ude så sent om natten??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 0:23

"hmm sad der hjemme og kede mig så gik mig en tur så begyndte det at regne og jeg kom her ind"sagde han og kiggede på hende "hva med dig"sagde han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 0:26

Hun smilte sødt og sagde"jeg glemte at låse min dør ved hotellet og havde glemt min mobil så var nød til at løbe der hen og det blev det just ikke hurtigere af og så endte jeg her fordi det var lettest at skyde genvej her igennem men vejret blev bare være og ja så endte jeg jo her ved dig Jaster og det passer mig helt fint og det bliver dejligt at lægge i en blød seng med et dejligt lagn"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 0:29

"okay kaji men det er da dejligt at se dig"sagde han og smilte sødt til hende *hun ser altså fræk ud i det tøj der*tænkte han med et smil og kiggede hende an
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 0:31

Hun smilte kært og sagde"Mmmmh det smagte bare godt jeg helt mæt nu" hun kiggede mod fyrene der så hende an og så mod Jaster og rødmede flovt og sagde"Hmm skal vi ikke gå oven på hvor vi kan være lidt alene??? jeg føler mig noget utilpas her??" hun rejste sig langsomt op og fik med hofte sving op af trapperne og stille op til værelset med et smil og sagde"kommer du Jaster??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 0:34

"øh ja det gør jeg da"sagde han og gik med hende og åbnede døren og holdte den for hende så hun kunne gå ind
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 0:37

Hun rødmede let og tog sig blidt til kinden og sagde"Wauw Jaster du er virkelig en gentleman med manere" hun smilte kært og gik elegant indenfor mens hun satte sig på sengen og så rundt i rummet og tænkte*Hmm her er egenlig meget dejligt* hun skulle til at tag de sorte stilletter af mens hun holdte sit blik mod jaster med et sødt smil til ham og sagde"så jaster hvordan går det ellers? med livet, kærlighed, venner eller så meget andet"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 0:41

"det går da hva med dig"sagde han med et smil og satte sig ved hendes side og kiggede på hende med et sødt lille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 0:44

Hun smilte og sagde"livet går fint og kærlighed... det sådan op og ned jeg ikke forelsket i nogen men der er.... virkelig og tro mig det ikke en underdrivelse når jeg siger virkelig! mange fyre der ville ønske jeg var deres men altså... det er jeg så bare ikke... der ingen der kan styre eller kontrollere mig ha mig som slave eller dominere mig eller rettere os ha mig som kæreste jeg ikke så vand til at binde mig til nogen overhovedet... og ikke fordi jeg ikke vil ha en men... jeg så bange for .... for berøring det så pinligt... og især vis det kommer ud i noget seksuelt" hun tænkte angående at hun os var jomfru og det hele...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 0:49

"det let at høre at du er jomfru kaji og det er den måde du snakker på der"sagde han med et sødt smil "men du skal ikke være bange for det det er en dejlig fornemmelse at ha og du skal bare lade din lyst styre din krop og se hva den føre dig til uden at tænke over det"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 0:53

kajika rødmede let og strøg blidt en faldende hårlok til siden bagved øret og sagde"hmm det er jeg nu ikke sikker på om jeg sådan helt tør .... hvad... hvad vis det ender galt eller noget... og der så mange der vil hade mig for det der så mange der vil ha mig.. hvorfor er det ikke bare okay at holde sig tilbage og være jomfru og blot være venner med alle...?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness is coming...(jaster=privat) Empty Sv: Darkness is coming...(jaster=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum