Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Yes I seriously need some problems... //Søgning// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Yes I seriously need some problems... //Søgning// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Yes I seriously need some problems... //Søgning// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Yes I seriously need some problems... //Søgning// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Yes I seriously need some problems... //Søgning// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Yes I seriously need some problems... //Søgning// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Yes I seriously need some problems... //Søgning// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Yes I seriously need some problems... //Søgning// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Yes I seriously need some problems... //Søgning// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Yes I seriously need some problems... //Søgning// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Yes I seriously need some problems... //Søgning//

2 deltagere

Go down

Yes I seriously need some problems... //Søgning// Empty Yes I seriously need some problems... //Søgning//

Indlæg af Josh K. Fre 15 Nov 2013 - 9:37

Ja hej alle sammen. ^^

Jeg er nu begyndt at kede mig en lille smule, og synes at Josh's liv er blevet for kedeligt og stille. Som om alting falder nogenlunde på plads for ham, og det er grunden til at jeg søger nu.

Jeg føler et behov for at få Josh knækket, og ødelagt, han skal ud i nogle seriøse problemer og oplever smerten og angsten ved at være helt hjælpeløs overfor et andet væsen.

Har du lyst til at være ond mod Josh så please sig til.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 470

Tilbage til toppen Go down

Yes I seriously need some problems... //Søgning// Empty Sv: Yes I seriously need some problems... //Søgning//

Indlæg af Gæst Ons 11 Dec 2013 - 13:03

Jamen, nu har vi talt om det nogen gange og hver gang vi nærmer os en enighed forsvinder de eller mig selv fra chatten, så skulle vi ikke finde ud af noget?

Gæst
Gæst

Yes I seriously need some problems... //Søgning// Empty Sv: Yes I seriously need some problems... //Søgning//

Indlæg af Josh K. Ons 11 Dec 2013 - 17:41

det skal vi da ja. :)
Hva var det vi havde oppe af ideer? :)
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Ons 11 Dec 2013 - 20:30

xD 1: Euu havde behov for hjælp.
2: Josh var den med behovet da, der er flere muligheder for problemer.
3: Da euu aldrig er ude af byen, kunne hendes tanker have trækket hende ud hvilket vil efterlade hende faretvild.
4: Dette er 3. gang de er nævt xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Josh K. Tors 12 Dec 2013 - 11:34

Undskyld men jeg har hukommelse som en ram-blok.. xD

Hmmm jamen eftersom det er sandt at det er nemmere at Josh har problemer så synes jeg da vi tager den, men så er spørgsmålet, hvorfor vil hun hjælpe ham? xD
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Tors 12 Dec 2013 - 11:38

Hun er ekstrem Eksistentialist, så alt er menings løst men man får valg hele tiden og hvem du er, er baseret på de valg de tager. plus hun generalt bare ikke kan lide at se folk der ikke kan og eller vil forsvare sig selv, blive behandlet dårligt. bare fordi de er de "svage" i flokken.

Gæst
Gæst

Indlæg af Josh K. Tors 12 Dec 2013 - 11:54

Hmmm okay så. xD
Så foreksempel hvis han nu fik en omgang tæsk? ^^
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Tors 12 Dec 2013 - 17:19

Ville hun reagere på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Josh K. Lør 14 Dec 2013 - 11:10

Men ville hun bare stoppe det og så gå sin vej? ^^
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Lør 14 Dec 2013 - 15:22

Nej. hun søger kontakt, da hun er ensom, dog gør hun det ubevist..

Gæst
Gæst

Indlæg af Josh K. Man 16 Dec 2013 - 21:00

Ahhh okay så. ^^

Jamen er det så ikke bare det vi gør? ^^
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Man 16 Dec 2013 - 21:18

altså jeg vil da gerne ha et emne hvis det er xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 18 Dec 2013 - 13:23

Jo det virkdet det så om :) SÅ lad os det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mie Ons 18 Dec 2013 - 14:23

Øhm jeg ved ikke om Caroline kan skade nogen fordi hun selv har været ude for en dele :P men jeg vil da gerne emne :D
Mie
Mie
Novice (Rank 2)

Antal indlæg : 14

Indlæg af Josh K. Man 20 Jan 2014 - 12:29

Hej alle er ked af jeg har været væk så længe der skete lige nogle ting i december samt januar var optaget af SRP. ^^

Men Anyways, det jeg gerne vil sige er at hvis i stadig kunne tænke jer at emne er jeg skam stadig frisk, gælder også dem der ikke har svaret emnet. xD
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Man 20 Jan 2014 - 13:12

* får en syg trang til at være led*

- Jamen Onyxia vil da gerne være med til at være ond mod Josh, eftersom hun ikke kan fordrage mennesker xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Josh K. Man 20 Jan 2014 - 13:14

Nu skal du være sød!

Altså mo mennesker ikke mod Josh. :P

Men har ddu noget særligt i tankerne som du vil dele, eller vil du hellere holde det hemmeligt? xD

Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Man 20 Jan 2014 - 13:43

Pænt sagt er jeg lettere lost hvad plottet angår, udover jeg ved hun bliver ond xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Josh K. Man 20 Jan 2014 - 13:55

Det er så også helt i oredn, så længe hun er ond får jeg hvad jeg siger. :P

Kan du lave? xD
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Man 20 Jan 2014 - 13:57

Skal nok lade være med at dræbe dig :3

- Det kan jeg som godt, men det bliver når jeg har fri ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Josh K. Man 20 Jan 2014 - 13:59

Regnedde jeg skam også med. :P

Det er helt i orden. ^^
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Man 20 Jan 2014 - 15:32

Hvor skal jeg oprette det ;D

Gæst
Gæst

Indlæg af Josh K. Man 20 Jan 2014 - 15:39

Hmmm bare opret det et sted hvor Onyxia kommer meget, Josh er nysgerrig og kommer over alt. ^^
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum