Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The Search Begins/Plotsøgning EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The Search Begins/Plotsøgning EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The Search Begins/Plotsøgning EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The Search Begins/Plotsøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The Search Begins/Plotsøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The Search Begins/Plotsøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The Search Begins/Plotsøgning EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The Search Begins/Plotsøgning EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The Search Begins/Plotsøgning EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The Search Begins/Plotsøgning EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The Search Begins/Plotsøgning

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

The Search Begins/Plotsøgning Empty The Search Begins/Plotsøgning

Indlæg af Gæst Tors 5 Dec 2013 - 16:41

Keaton Heaney er netop flyttet til Di Morga. Han har besluttet at slippe væk fra sin søster og moders tyranni i hjemmet. De behandler mænd som skidt og trækker dem ned, hvor de ikke kan bunde. De bærer ikke længere præg af de lyse, rendyrkede væsen som en Aspara engang var kendt for at være. Selvom disse individer i familien var selviske, forblev Keaton altid godhjertet. En hånd er blevet lagt over ham gennem hele hans liv, og derfor har han aldrig lært at klare sig selv. Han har heller ikke haft mange sammenstød med mørke væsner, og har aldrig følt sig truet. Hans godtroende væsen, kan vise sig, at blive hans undergang.

Lyder det interessant?? Så slå til!
-> Jeg vil dog påpege, at man i hvert fald skal kunne stave godt nok til, at jeg kan forstå pointerne.
-> Man skal skrive mindt 5 linjer, tak!!
-> Dræb ikke min karakter *cries*

Ideer til relationer:
-> Dårlig indflydelse og fjender: Eftersom Keaton er ny i Di Morga, og er så godtroende som han nu er, er det oplagt at nogen skal kunne have mulighed for at manipulere med ham, eller udnytte hans naive væsen. Hvis nogen tilbyder at beskytte ham, eller hjælpe ham, vil han sikkert tage imod deres hjælp uden at tænke over motiverne bag. Jeg vil have at Keaton skal lære at klare sig selv med tiden, og derfor tillader jeg at folk er med i udviklingen. Jeg har ikke voldsomt mange grænser herunder. Jeg kan selv gå med til slavehandel. Så længe jeg ikke begrænser mine mulige plots med Keaton i fremtiden.
-> Bekendte og venner: Nogen der måske har medlidenhed med ham, eller bare ønsker at hjælpe. Dette kan være gamle venner og nye. Det er bare noget der skal bygges op med tiden.
-> Romancer/flirts: Selvom Keaton føler at han har en temmelig høj moral, vil han godt kunne bukke under for en masse søde ord, og udadtil gode intentioner. Han drømmer om den 'ideelle' person i sit liv, men har ikke indset endnu, at mange nok bare vil udnytte ham. At Keaton falder pladask for en idiot, kan også være en mulighed. Som sagt; alt der kan hærde ham, er skam udmærket.
-> Arbejdet: En ny arbejdsgiver/nyt arbejde eller kolleger.

Send mig en PM eller skriv her (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Search Begins/Plotsøgning Empty Sv: The Search Begins/Plotsøgning

Indlæg af Scarlett Tors 5 Dec 2013 - 17:11

Wow jeg faldt pladask for mulighederne så jeg melder mig hermed til tjeneste :3

Min umiddelbare tanke var dårlig indflydelse samt romance/flirt. Scarlett er isdæmon, men elsker til en hvis grad at kunne sno folk om sin lillefinger. Hvis du selv har andre inputs er jeg meget åben for disse også :3
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

The Search Begins/Plotsøgning Empty Sv: The Search Begins/Plotsøgning

Indlæg af Gæst Tors 5 Dec 2013 - 17:26

Amazing, Scarlett. Vi kan sikkert finde ud af noget.

Det skal bare lige siges, at Keaton - hvis der er en form for romance/flirt indblandet - generelt er mest til det samme køn. Men der kan sagtens være afvigelser. Så længe Scarlett er god nok til at 'manipulere lidt med hans naive sind. Så... Hvis du kan finde motiver til hun på en eller anden måde udnytter ham, så ser jeg sagtens en form for 'dårlig indflydelse' som hun kan kaste på ham. Du styrer selvfølgelig selv hendes motivation. Jeg regner med at Keaton er godtroende nok til ikke at bide mærke i detaljerne. I hvert fald ikke til at starte med.
Så; Det må vel blive til en form for første møde, I guess? Så skal vi bare lige finde ud af hvordan. Hvor vil man oftest finde Scarlett?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Search Begins/Plotsøgning Empty Sv: The Search Begins/Plotsøgning

Indlæg af Scarlett Tors 5 Dec 2013 - 17:44

Oh I didn't think about that o.o

Well om Scarlett er god nok til at manipulere er vel et spørgsmål om hvor god Keaton er til at opdage det. Hun kan være ret egoistisk, hvilket af og til får hende til at prøve at få folk til at gøre dumme ting, blot for at hun kan udnytte dem lidt :3

Well Scarlett holder for det meste til i Terre, men hun kommer faktisk rundt over hele Di Morga, så hun er bestemt nem at finde ^^
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

The Search Begins/Plotsøgning Empty Sv: The Search Begins/Plotsøgning

Indlæg af Gæst Tors 5 Dec 2013 - 19:35

Keaton er rimelig... clueless. I hvert fald på nuværende tidspunkt. Han har ikke krydset 'mørke væsners' veje særlig meget gennem sit liv, og derfor er han forholdvis nem at manipulere med. - Bare fordi han halvfems procent af gangene måske vælger den mere 'beskyttende' og 'maskuline' type, er der afvigelser. Han er lidt af en drømmer, og kan derfor også gå efter personligheden. Men en one-night stand fyr er han nok ikke.

Hmm... Okay. Det indskrænkede så ikke mulighederne :) Hah. Øhm.. Er du mest til at de mødes i fest-sammenhænge, eller mere... privat?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Search Begins/Plotsøgning Empty Sv: The Search Begins/Plotsøgning

Indlæg af Scarlett Tors 5 Dec 2013 - 19:47

Ah okay så er jeg med... På begge punkter ^^
Altså Scarlett kan virke ret beskyttende og er det også¨til tider, så det ville nok starte som venligt ment og så ende ud i, at hun får et af sine egoistiske anfald, hvor hun prøver at rode ham ud i alt muligt for at fremstå som helten (yeah it's fucked up xD) eller noget i den stil. Fantasien fik lige frit løb :3

Så er det nok i en fest-sammenhæng tror jeg. Bare for sjov og fordi hun trænger til at gå i byen xD
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

The Search Begins/Plotsøgning Empty Sv: The Search Begins/Plotsøgning

Indlæg af Gæst Tors 5 Dec 2013 - 19:50

Okay. Måske skal vi så bare se hvordan det går. Så'n stille og roligt, og bedømme deres motiver derudfra?

Det kan sagtens være i fest-sammenhænge. Nu er Keaton ikke det største party-animal, men kan godt forestille mig, at hans kolleger har slæbt ham med i byen, fordi de føler han skal blødes lidt op.
Ville du have noget imod at starte det op? Ja, hvis du altså har lidt tid mellem hænderne? Jeg kommer nok på senere i aften, eller en gang imorgen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Search Begins/Plotsøgning Empty Sv: The Search Begins/Plotsøgning

Indlæg af Scarlett Tors 5 Dec 2013 - 19:55

Det lyder som en helt fin idé ^^

Jeg kan godt starte, men jeg ved ikke om jeg får tid i aften o.o

Jeg må lige se på det ^^
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

The Search Begins/Plotsøgning Empty Sv: The Search Begins/Plotsøgning

Indlæg af Gæst Tors 5 Dec 2013 - 19:59

Du kan altid bare sende en PM hvis det er du får tid til at lave emnet. Jeg må se hvornår jeg kommer på igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Search Begins/Plotsøgning Empty Sv: The Search Begins/Plotsøgning

Indlæg af Dai Tors 5 Dec 2013 - 20:06

Jeg er også med på noget hvis det er :)
Evt som flirt/something.
Han er ikke god til at manipulere med folk, men har det bedst med at sige ting lige ud. :)
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

The Search Begins/Plotsøgning Empty Sv: The Search Begins/Plotsøgning

Indlæg af Gæst Tors 5 Dec 2013 - 21:28

Fedt, Dai :)

Det kan være, at der kan komme noget i den stil på banen. Who knows? Hvis Dai virkelig er god af natur, når det kommer til stykket, vil han bestemt være en type Keaton vil have det mere komfortabelt sammen med. Jeg tænker vi bare bygger noget op, as we go? Lyder det fint med dig?

Nu ligner Keaton nok en type med lidt for mange penge, eftersom han kommer fra en velhavende familie, og stadig går i det lidt dyre tøj, som han har fået derigennem. Alligevel har han ikke mange penge i lommen, og tjener kun lige nok til at klare sig. Måske kan Dai prøve at stjæle fra ham, eller noget der skaber et lidt mere begivenhedsrigt møde? Om så Keaton fanger ham i det, eller at Dai får dårlig samvittighed, da der ingen penge er i hans pung - yeah.. What do you think? Min hjerne kan sikkert også udtænke noget andet, hvis jeg giver den lidt tid :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Search Begins/Plotsøgning Empty Sv: The Search Begins/Plotsøgning

Indlæg af Dai Fre 6 Dec 2013 - 8:21

Det lyder som en fed ide :3
Og jep er helt med på at tage det som det kommer :)
Det synes jeg er lidt mere interessant, da der så kan ske nærmest hvad som helst :)
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

The Search Begins/Plotsøgning Empty Sv: The Search Begins/Plotsøgning

Indlæg af Gæst Fre 6 Dec 2013 - 15:39

Jeg vil SÅ gerne have et emne med din karakter!!
Jeg er frisk på det meste, så jeg vil bare høre, om der er et af dine plots, som du særligt gerne vil føre ud i livet? Du kan evt. sende en pm, og så kan vi snakke om det. :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Search Begins/Plotsøgning Empty Sv: The Search Begins/Plotsøgning

Indlæg af Gæst Fre 6 Dec 2013 - 16:53

Dai: Fedt. Jeg tænker, at vi kan stable noget sammen over weekenden, right? Hvis jeg skal lave emnet, kommer det først til at være en gang lørdag, aften-ish, vil jeg tro. Hvis du har lidt tid mellem hænderne og har lyst til at lave emnet, kan du altid sende mig en PM med linket. Ellers skal jeg nok lave det når jeg får tid :-)

Malik: Fantastisk. Jeg sender en PM :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Search Begins/Plotsøgning Empty Sv: The Search Begins/Plotsøgning

Indlæg af Dai Fre 6 Dec 2013 - 17:17

Jep :)
Skal se om jeg får tid til det :)
Men den som kommer først, kan sende et link til den anden :)
Har du en ide om hvor det skal være? :)
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

The Search Begins/Plotsøgning Empty Sv: The Search Begins/Plotsøgning

Indlæg af Gæst Fre 6 Dec 2013 - 23:26

MHH I see you're quite the popular guy ^^
Men hvis du har plads til endnu en at emne med, vil jeg meget gerne.

Du skriver han er er godhjertet og ikke rigtig kan tage varer på sig selv?

Så min ide, ville være en slags venner, da hun også selv er halvt om halvt godhjertet...hun er sødere end hun var da hun levede. Men ja, en ide kunne være at de kunne bo samme, så kunne hun hjælpe ham? Eller har du en anden ide, jeg er åben for stort set alt :)

btw, elsker bare din faceclaim ??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Search Begins/Plotsøgning Empty Sv: The Search Begins/Plotsøgning

Indlæg af Gæst Lør 7 Dec 2013 - 19:38

Dai: Et lidt sent svar herfra. Men jeg tror bare, det skal være et eller andet tilfældigt offentligsted. Enten gågaden i Terre eller måske parken. Jeg kommer nok ikke til at stable noget sammen i dag, men måske har jeg tid i morgen. Men ja. Den der får tid - kan bare linke den anden over PM :)

Mary: Ja, jeg har plads til flere plots. Of course.
Jeg har ikke nogle voldsomt specifikke ideer, men vi kan måske godt stable en venskabelige relation på benene, som måske kan munde ud i, at de kommer til at bo sammen. Jeg kan eventuelt sende dig en PM en af de næste par dage, hvis jeg får nogle mere specifikke ideer. Ellers må vi bare tage det som det kommer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Search Begins/Plotsøgning Empty Sv: The Search Begins/Plotsøgning

Indlæg af Gæst Lør 7 Dec 2013 - 19:46

det lyder som en fin ide, lad os tage det som det kommer og hvis den ene af os får en ide, kan man jo altid skrive en PM

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Search Begins/Plotsøgning Empty Sv: The Search Begins/Plotsøgning

Indlæg af Dai Lør 7 Dec 2013 - 21:16

Jep ^^
Vi kan bare sige parken :)
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

The Search Begins/Plotsøgning Empty Sv: The Search Begins/Plotsøgning

Indlæg af Gæst Lør 7 Dec 2013 - 21:21

Mary: Ja. Jeg må nu sige at min kreativitet lider lidt. Jeg regner med, at de vel bare skal have en form for tilfældigt møde, og så ser vi hvordan det går? :)

Dai: Awesome. Det kan være at jeg lige har lidt tid mellem hænderne nu. Så... efter en solid kop kaffe, skal jeg nok stable noget sammen (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Search Begins/Plotsøgning Empty Sv: The Search Begins/Plotsøgning

Indlæg af Gæst Lør 7 Dec 2013 - 21:22

perfekt, så hvem laver og hvor henne?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Search Begins/Plotsøgning Empty Sv: The Search Begins/Plotsøgning

Indlæg af Gæst Lør 7 Dec 2013 - 21:24

Jeg skal lige lave et andet emne. Vil du eventuelt lave det her så? Hvis du altså har tid :)

Hmm... Ja, det er et godt spørgsmål. Er der et bestemt tilholdssted i offentligheden, hvor du tænker Mary tit er?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Search Begins/Plotsøgning Empty Sv: The Search Begins/Plotsøgning

Indlæg af Gæst Lør 7 Dec 2013 - 21:29

selvfølgelig vil jeg da det, har ikke det helt store at lave lige nu, så hvorfor ikke :)

Hun er meget overalt, men parken måske, hvis det er okay med dig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Search Begins/Plotsøgning Empty Sv: The Search Begins/Plotsøgning

Indlæg af Gæst Lør 7 Dec 2013 - 21:31

Det er sgu helt i orden. Parken it is

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Search Begins/Plotsøgning Empty Sv: The Search Begins/Plotsøgning

Indlæg af Gæst Lør 7 Dec 2013 - 21:33

perfekt, så sender jeg en PM når det er lavet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Search Begins/Plotsøgning Empty Sv: The Search Begins/Plotsøgning

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum