Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - )

3 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) Empty The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - )

Indlæg af Delilah Fre 6 Feb 2015 - 17:40

The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) 23kc1gj
I believe that the most important thing, beyond discipline and creativity, is daring to dare.

Tør du?
Jeg har leget lidt med Delilah, og sendt et par twists ind i hendes dagligdag. Så Delilah er ikke blødsøden. Hun hjælper ikke kattekillingerne ned fra træet, og hun giver ikke slikkepinden tilbage til de små børn. Delilah lever et liv med død, smerte og blod til hverdag, og hun opfører sig derefter. Hun taler grimt, og fornærmer folk ved hver eneste mulighed hun får.
Hun skyder først, og det er ikke engang sikkert hun spørger bagefter. Så hvis din karakter ikke kan håndtere at få smidt fornærmelser i fjæset og at få stukket en kniv op foran sig med et par trusler på vejen, så advarer jeg dig; Din karakter kommer til at ligge sammenkrummet, grædende og sutte på sin tommelfinger når hun er færdig.
Men! Hvis man ser på den lyse side af Delilahs hardcore, morderiske sider, så betyder det at jeg altid vil kunne smide et plot-twist ind, hvis emnet bliver for plain og kedeligt. Jeg kan sagtens kaste tons af bolde - men jeg vil også gerne have nogle tilbage igen! Så længe de er realistiske. Delilah er ikke perfekt - heller ikke overbelastet i styrker.
Hvis man ved hvad man gør, så kan man sagtens få hende ned med nakken. Men det betyder ikke at hun er nem at lege med.

Confessions of a dangerous mind.
Hvordan er hun?

  • Delilah er en meget hadefuld person. Hun bander meget, er meget voldelig, og er ikke bange for at såre andre - hverken fysisk eller psykisk.
  • Delilah er ikke hendes ægte navn - Blot hendes mest brugte dæknavn(grundet den symbolske betydning).
  • Hun har et ekstremt hadefuldt forhold til alle andre racer end mennesker, som hun af egne personlige årsager har valgt at beskytte.
  • Hun har et meget mærkeligt temperament, der skifter lynhurtigt, og er uforudsigelig som bare fanden.
  • Hun har glemt sin fortid - Altså, hun kan kun huske de sidste hundrede år af sit liv. Dog er brudstykker af minder om hendes far, hendes læremester Mors og få andre minder så småt kommet tilbage.
  • Delilah har en ånd fanget i sin krop, der kommunikerer med Delilah igennem tankerne. Denne ånd hedder Chaya, og er meget troende, hvilket er fuldstændigt modsat Delilahs levestil. Af grunde kun Chaya og Delilah kender til, er Chayas kaldenavn til Delilah ”Neco”, i næsten alle tilfælde.
  • Hendes øjne har en tynd sølvstreg rundt om pupillen, der kommer fra at en ånd er blevet bundet til hendes krop. Derudover er hendes øjne ildrøde, og ligner at ægte flammer slikker ind imod sølvringen om hendes pupil. Om de er ulmende eller et inferno varierer efter humør. Link til billede.
  • Det er sket nogle gange at Delilah er besvimet og har mistet hukommelsen af de sidste mange minutter, hvis man har omtalt hendes familie, hendes fravær eller andre ting en ukendt gruppe ikke ønskede hun skulle høre eller kende til. Dette har Delilah dog ingen hukommelse af.
  • Af sine fjender og på opgaver er Delilah kendt som ”Valentine”, hvilket er hendes mellemnavn.
  • Delilah er en hybrid, der dog mest består af en Belials djævel-form for Succubus. Hun spiller derfor meget på sin seksualitet, og er et ekstremt seksuelt væsen. Dog gør hun sig næsten udelukkende i one-night stands.
  • Delilah bor på diverse moteller eller på gaden.
  • Hun har absolut ingen penge overhovedet, og får dette ved kreditkortsvindel, ved at blive betalt for sine ”hits” eller ved at sælge våben.
  • Delilah har to evner - Hun er forbundet til åndeverdenen(kan se/høre spøgelser, samt kontakte dem på anden vis), og hendes krops sanser og funktioner langt bedre end de flestes. Hendes sanser er skarpere, hendes muskler er bedre osv.
  • Hun får anonyme tips om hvem det ville være klogt at slå ihjel af forskellige grunde, og får penge hvis hun slår dem ihjel.

Let us pray, not to be sheltered from dangers, but to be fearless when facing them.
Hvad søger jeg?

  • Alt! Så længe der er bid i, så er jeg mere end in!
  • Delilah får anonyme tip om hvem hun skal slå ihjel, og hvorfor. En af dem hun har fået et anonymt tip om, og skal slå ihjel.
  • Nogle der forhindrer en opgave for hende.
  • Nogle der har brug for hendes hjælp(til at redde sig selv, til at slå nogle ihjel, m.m.).
  • Personer hun beskytter(skal beskytte, evt.? Bliver bundet til? Lidt ala Del der fungerer som en skytsengel, men der er en konsekvens hvis hun ikke beskytter personen. Det kunne der være meget sjovt spil i)
  • Nogle der har nogle oplysninger hun skal bruge(eller hun har nogle de har brug for?)
  • Personer hun skal redde, eller vælger at forsøge at redde
  • Folk der vil tage hævn over hende(hun har måske dræbt familie, venner, elskere eller lignende)
  • Nogle hun tidligere har ’brugt’. Kunne være seksuelt(siden hun har meget skiftende seksuelle partnere, og mange af dem. Seksuelle partnere er dog 98% af gangene ikke-menneskelige), men kunne også være til at få oplysninger på en opgave eller lignende.
  • Eventuelle fjender.
  • Eventuelle venner fra fortiden, som hun på et eller andet tidspunkt har forladt uden at sige noget. Kan hade hende nu, været bekymret, eller troet hun var død eller lignende.
  • Ekskærester og lignende.
  • En der er blevet kidnappet sammen med hende, evt. tortureret for oplysninger eller lignende(Jeg elsker tydeligvis aktive emner)
  • Flirts(Delilah er meget seksuel, så en flirt for hende kan være ingenting - det kan være en hun vil udnytte - det kan være en rigtig flirt, men det kan være mange forskellige ting)
  • Kolleger fra fortiden/Nye kolleger - folk hun får en opgave sammen med.
  • Noget med ånderne der vil lege lidt. Kan være noget med en fjende/ven fra vedkommendes fortid, eller nogle der vil advare. Der er mange muligheder.

Wanna play? Har meget kreativitet for tiden, så ville elske lidt samspil, modspil, medspil! Everything! Bare sig til.

- Del

(Jeg skriver lige hvilke emner jeg har, så jeg kan holde styr på det. Også dem der ikke er lavet endnu.)

Alvah - A meeting with the past
Venicia - A mixup and a kidnapping


Sidst rettet af Delilah Fre 5 Jun 2015 - 22:05, rettet i alt 8 gange
Delilah
Delilah
Novice (Rank 1)

Bosted : Unkown. On the road.

Antal indlæg : 2


Tilbage til toppen Go down

The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) Empty Sv: The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - )

Indlæg af Eleanor Fre 6 Feb 2015 - 17:48

Jeg vil med glæde sætte Eleanor i spil! : )
Tænker som gamle veninde, eller en hun skal beskytte(har dog ikke lige udtænkt hvordan endnu)
Eleanor
Eleanor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En villa i Terre.

Antal indlæg : 140


Tilbage til toppen Go down

The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) Empty Sv: The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - )

Indlæg af Delilah Fre 6 Feb 2015 - 19:35

Vi kan jo gøre det som en gammel veninde hun er sat på opgave til at skulle beskytte, da en eller anden er efter hende?
Delilah
Delilah
Novice (Rank 1)

Bosted : Unkown. On the road.

Antal indlæg : 2


Tilbage til toppen Go down

The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) Empty Sv: The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - )

Indlæg af Eleanor Fre 6 Feb 2015 - 19:40

Kunne være en god idé til at de også møde : ) Så, den er jeg med på : )
Eleanor
Eleanor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En villa i Terre.

Antal indlæg : 140


Tilbage til toppen Go down

The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) Empty Sv: The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - )

Indlæg af Delilah Fre 6 Feb 2015 - 19:44

Så er du dog nødt til at starte emnet - Da Delilah jo kommer hen til Eleanor, og ikke omvendt, hvis hun skal beskytte din;)
Delilah
Delilah
Novice (Rank 1)

Bosted : Unkown. On the road.

Antal indlæg : 2


Tilbage til toppen Go down

The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) Empty Sv: The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - )

Indlæg af Eleanor Søn 8 Feb 2015 - 11:36

Yup, skal nok lave det : )
Eleanor
Eleanor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En villa i Terre.

Antal indlæg : 140


Tilbage til toppen Go down

The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) Empty Sv: The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - )

Indlæg af Delilah Tors 4 Jun 2015 - 17:11

*Bump*

Ingen fik nogensinde lavet et af emnerne, så jeg føler mig lidt alene ... Nogle der vil emne med mig?
Delilah
Delilah
Novice (Rank 1)

Bosted : Unkown. On the road.

Antal indlæg : 2


Tilbage til toppen Go down

The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) Empty Sv: The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - )

Indlæg af Kate Melora Tors 4 Jun 2015 - 18:29

Smider gerne Kate ind. Hun virker dog til at være lidt af en modsætning af Delilah, men tror da godt vi ville kunne finde ud af noget alligevel.
Kate Melora
Kate Melora
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en treværelses lejlighed i Terre med sin bedstemor

Antal indlæg : 60


Tilbage til toppen Go down

The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) Empty Sv: The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - )

Indlæg af Delilah Tors 4 Jun 2015 - 18:33

Modsætning? Hvordan? Det kan blive interessant!
Delilah
Delilah
Novice (Rank 1)

Bosted : Unkown. On the road.

Antal indlæg : 2


Tilbage til toppen Go down

The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) Empty Sv: The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - )

Indlæg af Kate Melora Tors 4 Jun 2015 - 18:50

Kate er nok hvad man ville definere som en good girl, så lige umiddelbart kan det godt virke som om, der er lidt langt mellem dem.
Kate Melora
Kate Melora
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en treværelses lejlighed i Terre med sin bedstemor

Antal indlæg : 60


Tilbage til toppen Go down

The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) Empty Sv: The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - )

Indlæg af Delilah Tors 4 Jun 2015 - 18:51

Well, hvad siger du til denne her ide:

Kate er i fare(af en eller anden grund), og Del forsøger at redde hende. Men det ender med at Kate er nødt til at hjælpe Del ved at gøre nogle ting der ikke ligger i hendes natur, så det er et indre dilemma for hende, der også er noget action i?
Delilah
Delilah
Novice (Rank 1)

Bosted : Unkown. On the road.

Antal indlæg : 2


Tilbage til toppen Go down

The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) Empty Sv: The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - )

Indlæg af Kate Melora Tors 4 Jun 2015 - 18:53

Tænker ikke selv på Kate som en der har brug for at blive reddet, men kan godt se at det kunne være en god ide under de rigtige omstændigheder. Den sidste del lyder i hvert fald som en reel mulighed.
Kate Melora
Kate Melora
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en treværelses lejlighed i Terre med sin bedstemor

Antal indlæg : 60


Tilbage til toppen Go down

The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) Empty Sv: The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - )

Indlæg af Delilah Tors 4 Jun 2015 - 19:01

Måske en kidnapning?
Delilah
Delilah
Novice (Rank 1)

Bosted : Unkown. On the road.

Antal indlæg : 2


Tilbage til toppen Go down

The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) Empty Sv: The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - )

Indlæg af Kate Melora Tors 4 Jun 2015 - 19:18

En kidnapning lyder som en plan.
Kate Melora
Kate Melora
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en treværelses lejlighed i Terre med sin bedstemor

Antal indlæg : 60


Tilbage til toppen Go down

The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) Empty Sv: The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - )

Indlæg af Delilah Tors 4 Jun 2015 - 21:23

Great - Laver du emnet? Så jeg ved hvor du er og hvad der sker, da det ellers er lidt svært at redde dig?
Delilah
Delilah
Novice (Rank 1)

Bosted : Unkown. On the road.

Antal indlæg : 2


Tilbage til toppen Go down

The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) Empty Sv: The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - )

Indlæg af Gæst Tors 4 Jun 2015 - 21:36

hvis du kunne have lyst til at emne....så vil jeg da gerne i gang med min Venecia her!!

jeg tænker nu hvor vi deller fc, så kunne det være sjovt at se hvordan de to kvinder reagere på at se hinanden. Jeg ved selv, at hvis jeg så en der lignede mig på en prik, så ville jeg nok skide grønne grise eller noget ligende det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) Empty Sv: The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - )

Indlæg af Delilah Tors 4 Jun 2015 - 22:04

Jeg vil meget gerne emne!

Tænker ikke de ligner hinanden helt - Jeg virker til at have valgt en version af hende hvor hun har mørkere, længere hår etc. MEN de ligner hinanden meget, og de ville nok synes det var forholdsvist freaky anyway!

Har du en idé til overordnet plot?
Delilah
Delilah
Novice (Rank 1)

Bosted : Unkown. On the road.

Antal indlæg : 2


Tilbage til toppen Go down

The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) Empty Sv: The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - )

Indlæg af Gæst Tors 4 Jun 2015 - 22:08

detalje detalje :P

jeg tænker at de måske er blevet bortført [Venecia fordi hun er en betjent, Delilah...måske har hun pisset nogen af?]. i don't know. Havde bare en ide om at de begge sidder lænket til en stol, med hætter over hovedet også med et bliver den taget af og de sidder ansigt til ansigt med hinanden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) Empty Sv: The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - )

Indlæg af Delilah Tors 4 Jun 2015 - 22:35

Altså .. Del er en masse ting. Hun har en del falske(meget dygtig lavet - Men falske, selvom det er næsten umuligt at se) ID-kort til bl.a. FBI etc. Det betyder at hvis nogen ville bortføre Venecia, kunne de sagtens komme til at bortføre Del ved et uheld da hun kan have arbejdet på et job hvor hun var undercover som politi, og blev forvekslet med hende. Så to forskellige kidnappede dem begge som den samme til den samme person?

Ellers har Del altså rigtig, rigtig, rigtig mange fjender. Der er bl.a. en dusør i flere kriminelle samfund på hende, der ville kunne brødføde en hel familie i et godt stykke tid. Derfor kunne Venecia også blive kidnappet ved at nogle troede hun var Del(med et falsk badge). Her ville det dog være ekstremt farlige typer de ville være kidnappet hos, da Del har en tendens til at pisse magtfulde folk af(hun har et problem med autoriteter).

Så hvad tænker du?
Delilah
Delilah
Novice (Rank 1)

Bosted : Unkown. On the road.

Antal indlæg : 2


Tilbage til toppen Go down

The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) Empty Sv: The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - )

Indlæg af Gæst Tors 4 Jun 2015 - 22:39

den første lyder sjov, vi kan dog blande lidt af nummer to ind? Måske denne magtfulde mand der ønsker hende død, har sendt nogle mænd ud for at hente hende. Der er måske mere end et hold, og de fanger så både Venecia og Delilah?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) Empty Sv: The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - )

Indlæg af Delilah Tors 4 Jun 2015 - 22:41

Det var også det jeg mente xD

At enten så var det en der var efter Del(ekstremt farlige og oftest virkelig magtfulde) der snuppede Venecia ved et uheld, eller en der var efter Venecia(der må du kende grunden bedst) og snuppede Del ved et uheld.
Delilah
Delilah
Novice (Rank 1)

Bosted : Unkown. On the road.

Antal indlæg : 2


Tilbage til toppen Go down

The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) Empty Sv: The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - )

Indlæg af Gæst Tors 4 Jun 2015 - 22:46

mhh tænker vi tager det med at de er ude efter Delilah og Venecia bare er ufattelig uheldig den dag/aften

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) Empty Sv: The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - )

Indlæg af Delilah Tors 4 Jun 2015 - 22:46

Super - Skal jeg så lave emnet, sådan at du lidt kan opfange stemningen?

(I såfald laver jeg den først i morgen!)
Delilah
Delilah
Novice (Rank 1)

Bosted : Unkown. On the road.

Antal indlæg : 2


Tilbage til toppen Go down

The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) Empty Sv: The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - )

Indlæg af Gæst Tors 4 Jun 2015 - 22:48

det må du gerne!!

og det lyder også helt perfekt :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) Empty Sv: The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - )

Indlæg af Delilah Lør 6 Jun 2015 - 10:21

Nu kan der ses eksempler på hvordan jeg skriver, i linkene nederst i min emnesøgning(de emner jeg har med de to skønne kvinder) - Andre der er interesserede?
Delilah
Delilah
Novice (Rank 1)

Bosted : Unkown. On the road.

Antal indlæg : 2


Tilbage til toppen Go down

The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - ) Empty Sv: The search of a huntress. Do you dare?(Plotsøgning - )

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum