Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Euuzia, well Im back and want topics. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Euuzia, well Im back and want topics. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Euuzia, well Im back and want topics. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Euuzia, well Im back and want topics. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Euuzia, well Im back and want topics. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Euuzia, well Im back and want topics. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Euuzia, well Im back and want topics. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Euuzia, well Im back and want topics. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Euuzia, well Im back and want topics. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Euuzia, well Im back and want topics. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Euuzia, well Im back and want topics.

Go down

Euuzia, well Im back and want topics. Empty Euuzia, well Im back and want topics.

Indlæg af Gæst Fre 6 Dec 2013 - 18:58

Hey Via La mort.

Krav:
Krav til at skrive, Well, ja.Ehh..

Altså, du skal kunne skrive lidt, sætter pris på gode og længe skrifter hvor det ikke bare er "Gør det" siger  det" men hvor der endelig er noget skift. ELSKER at læse og ELSKER rollespil, så lad os lave noget godt rollespil.

Plots
Er frisk på alt, altså blive ikke ked af det hvis min karakter dør, det sker folk dør shit happens. Ehh altså den holdning har jeg omkring mange negative ting, voldtægt fx.

Dog har jeg også det ønske med venskaber til hende, da hendes baggrund efterlader hende meget alene, samt den lille frygt ved at komme tæt på folk, så ville sætte pris på folk der vil kunne sociallitere med hende.

Der er lidt advanceret at forklare hende personlighed, da det har ændret sig siden sidst jeg har på siden, dog snakker hun stadig ikke hvis hun kan undgå det.
----------------
Jeg har ingen planer om at skrive ret meget om Euu her, samt noget om hendes baggurnd. Vil de have den må de spørger hende.

Ud over dette har jeg ikke så meget at sige, er frisk på at svare på spørgsmål omkring så længe det ikke påvirker mulige plots, og ja det var vel det xD..Havde noget mere men glemte det..Ehh, ja xD please come and enjoy, the roleplaying world with me.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Euuzia, well Im back and want topics. Empty Sv: Euuzia, well Im back and want topics.

Indlæg af Dai Lør 7 Dec 2013 - 16:17

Jeg kunne godt være frisk på noget venskab :)
Enten med Dai eller med mit menneske Matt :)
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Euuzia, well Im back and want topics. Empty Sv: Euuzia, well Im back and want topics.

Indlæg af Gæst Lør 7 Dec 2013 - 19:55

:D Hvilken vil de helts på?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Euuzia, well Im back and want topics. Empty Sv: Euuzia, well Im back and want topics.

Indlæg af Dai Lør 7 Dec 2013 - 21:17

Det kommer an på om De tænker åbent eller med plot :3
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Euuzia, well Im back and want topics. Empty Sv: Euuzia, well Im back and want topics.

Indlæg af Gæst Søn 8 Dec 2013 - 2:11

Kan de beders uddybe?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Euuzia, well Im back and want topics. Empty Sv: Euuzia, well Im back and want topics.

Indlæg af Dai Søn 8 Dec 2013 - 2:18

Hvis De tænker et åbent emne, altså et uden et forudbestemt plot, vil jeg gerne have Matt i gang, men med Dai har jeg det bedre med noget lidt bestemt :)
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Euuzia, well Im back and want topics. Empty Sv: Euuzia, well Im back and want topics.

Indlæg af Gæst Søn 8 Dec 2013 - 2:24

Udemærket :) jeg vil lade dem tage beslutningen, da formin skyld er det ligemeget. Jeg vil bare gerne emne, men den af dem de vil emne på spil på den :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Euuzia, well Im back and want topics. Empty Sv: Euuzia, well Im back and want topics.

Indlæg af Dai Søn 8 Dec 2013 - 12:20

Jamen så tror jeg bare at jeg snupper Dai ^^

Og jeg fik skrevet det forkert op :O
Jeg mente det omvendt :i
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Euuzia, well Im back and want topics. Empty Sv: Euuzia, well Im back and want topics.

Indlæg af Gæst Søn 8 Dec 2013 - 14:20

Udemærket :) kan de lokkes til at lave?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Euuzia, well Im back and want topics. Empty Sv: Euuzia, well Im back and want topics.

Indlæg af Dai Søn 8 Dec 2013 - 17:20

Hvis De kan leve med at det kommer til at tage et stykke tid :)
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Euuzia, well Im back and want topics. Empty Sv: Euuzia, well Im back and want topics.

Indlæg af Gæst Søn 8 Dec 2013 - 19:23

Helt i orden :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Euuzia, well Im back and want topics. Empty Sv: Euuzia, well Im back and want topics.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum