Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Kunne godt bruge noget selvskab...
2 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Kunne godt bruge noget selvskab...
Så Mia Decor er en ung vampyr - meget ung, kun lige omkring de 3 år. Hendes skaber forsvandt (døde), efter kun 1 år's læring, men han nåede aldrig at "give slip på hende", så hun er stadig mentalt bundet til ham. Han var hendes første rigtige kærlighed og derfor er savnet til ham samtidig stort. Tilmed har hun måtte oplære sig selv, hvilket slet ikke er let og har tærret en hel del på hende. Hun er godt og grundigt træt af livet i skyggerne og er efter 3 år's rejsen rundt er hun endt i Di Morgan. Nu søger hun blot efter selvskab - noget eller nogen der kan få tankerne om Lukas (hendes skaber) og blod til at fortrænge sig. Hvis ikke for altid så i det mindste for en stund.
Jeg har kun få krav til emnepartnere. Der skal være en nogenlunde sammenhæng i det i skriver og en hvis forståelse for stavning og grammatik, da jeg desværre nok er en smule perfektionist og får stress hvis jeg skal sidde og gætte mig frem til hvad der står hele tiden. En taste fejl her og der er selvfølgelig helt i orden, det smutter også for mig en gang i mellem - igen er perfekte. Og så ville der være rart hvis du er i stand til at skrive liiidt mere end 5 linjer, da det giver noget at arbejde med, men det er ikke et most - kreativiteten kan jo mangle.
Jeg søger:
- Venskaber: personer som Mia kan dele interesser med, eller væsner som kan få de kedelige sorte nætter til at virke lidt mere interessante.
- Et job: En eller nogle der kan give Mia noget at beskæftige sig med, og som hun kan tjene penge på. Hun lever nemlig lige nu af ingenting.
- Flitrs: Hun savner Lukas (hendes skaber) enormt, så at kunne fokusere på en eller flere andre dejlige drenge ville være en fornøjelse (hun er KUN til drenge, desværre). Der kan selvfølgelig saktens være tale om at det kan blive til mere.
- Andet: Hvis du har en anden spændende idé så lad mig endelig hører den. Jeg er meget åben over for alt der måtte være.
Lots of Love!
Jeg har kun få krav til emnepartnere. Der skal være en nogenlunde sammenhæng i det i skriver og en hvis forståelse for stavning og grammatik, da jeg desværre nok er en smule perfektionist og får stress hvis jeg skal sidde og gætte mig frem til hvad der står hele tiden. En taste fejl her og der er selvfølgelig helt i orden, det smutter også for mig en gang i mellem - igen er perfekte. Og så ville der være rart hvis du er i stand til at skrive liiidt mere end 5 linjer, da det giver noget at arbejde med, men det er ikke et most - kreativiteten kan jo mangle.
Jeg søger:
- Venskaber: personer som Mia kan dele interesser med, eller væsner som kan få de kedelige sorte nætter til at virke lidt mere interessante.
- Et job: En eller nogle der kan give Mia noget at beskæftige sig med, og som hun kan tjene penge på. Hun lever nemlig lige nu af ingenting.
- Flitrs: Hun savner Lukas (hendes skaber) enormt, så at kunne fokusere på en eller flere andre dejlige drenge ville være en fornøjelse (hun er KUN til drenge, desværre). Der kan selvfølgelig saktens være tale om at det kan blive til mere.
- Andet: Hvis du har en anden spændende idé så lad mig endelig hører den. Jeg er meget åben over for alt der måtte være.
Lots of Love!
Mia Decor- Advanced Beginner (Rank 7)
Antal indlæg : 111
Sv: Kunne godt bruge noget selvskab...
jeg vil da gerne emne ^^
Godric- Competent (Rank 10)
Antal indlæg : 391
Det lyder bare skønt! Har du en idé til hvad vi kunne emne om? :)
Jeg vil med glæde forføre dem smukke, Spørgsmålet er om du tør?
Gæst- Gæst
hm altså hvis de kender hinanden en smule i forvejen så kunne jeg godt lave, for har en ide som jeg har haft lidt tid, men du skal så bare kunne overbevise Godric over hvem han er. ^^
du må selvfølig ogs lave hvis du vil ^^
du må selvfølig ogs lave hvis du vil ^^
Godric, det lyder alligevel spændende lad mig hører nærmere. Hvordan tænker du de måske kan kende hinanden i forvejen? Og hvad er det helt præcis hun skal overbevise ham om :)
Hako, om jeg tør? Mia har aldrig været bange af sig, så du kommer bare Vil du oprette?
Hako, om jeg tør? Mia har aldrig været bange af sig, så du kommer bare Vil du oprette?
altså jeg ved ikk helt hvordan de kender hinanden i forvejen, men har haft en smule i tankerne at han måske fik hjernerystelse ude i skoven, og kunne ikk huske noget som helst *Trækker på skuldrene* ?
Hako, nej du må skam meget gerne - det sparer mig for lidt, haha :P
Godric, tjoo... Jeg sender dig lige en pm :)
Godric, tjoo... Jeg sender dig lige en pm :)
Hmm... Det var et godt spørgsmål. Jeg tænker et sted uden for mange mennesker... Kan ikke lige komme på et disideret sted desværre :)
Det vil jeg gøre, tak :)
Lignende emner
» Skal bruge noget inspiration?!
» Noget eller nogen at bruge som sikkerhed : davy
» Et godt sted for en fest, eller et godt sted for en slåskamp? (Render.privat)
» Det her har jeg bruge for - Transylvania
» Hvor er han? - Jeg skal bruge ham
» Noget eller nogen at bruge som sikkerhed : davy
» Et godt sted for en fest, eller et godt sted for en slåskamp? (Render.privat)
» Det her har jeg bruge for - Transylvania
» Hvor er han? - Jeg skal bruge ham
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]