Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Det her har jeg bruge for - Transylvania EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Det her har jeg bruge for - Transylvania EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Det her har jeg bruge for - Transylvania EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Det her har jeg bruge for - Transylvania EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Det her har jeg bruge for - Transylvania EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Det her har jeg bruge for - Transylvania EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Det her har jeg bruge for - Transylvania EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Det her har jeg bruge for - Transylvania EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Det her har jeg bruge for - Transylvania EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Det her har jeg bruge for - Transylvania EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Det her har jeg bruge for - Transylvania

2 deltagere

Go down

Det her har jeg bruge for - Transylvania Empty Det her har jeg bruge for - Transylvania

Indlæg af Aleksei Ons 23 Mar 2016 - 20:58

Tid: 17:00
Sted: Varme kilder.
Vejr: lette varmt i det ellers vind stille.
Omgivelser: de varme kilder og bjerger, nogle få træer.

Aleksei havde gået det mest af dag for at kom op til de varme kilder, han var der ikke helt i nu men det vil ikke tager lang tid i nu, han havde bruge for at få slappe af og løsning op i sine muskler, da det havde været en lang uge med fuldmåne i starte af uge, og så nogen hård opgaver med nogen forskellig ting, nu kun han begynde at ser det varme kilder, så var der ikke mere end nogen minutter, han havde en sport tasker over den en skulder, med noget ren tøj og et håndklæde, så han kun tørre sig når han engang bliver færdig, han var klædt i nogen sort cowboy bukser og en mørke grå hættetrøjen.

Han stoppe op ved den første af kilder, hvor han stille sin sport tasker fra sig på jorden, hvorefter han tager sine sko af og derefter resten af sit tøj, så han til sidste stod nøgen, hvor han hoppe rolig ned i den varme kilder og sidder sig godt til rette, han er 190cm høj, brunt halv lang hår, blå øjne, har fuld skæg dog ikke så lang holdt pæn, han kiggede kort rundt, der var ikke det vild af ser på, der var bjerger og nogle få træer, ellers ikke rigtig noget, det var okay vejr, det var lette vej som tegn på at sommer var på vej, der var ikke en vind som røre på sig og så var det sky frit.
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

Det her har jeg bruge for - Transylvania Empty Sv: Det her har jeg bruge for - Transylvania

Indlæg af Transylvania Tors 24 Mar 2016 - 20:21

Det havde virkelig været, længe siden hun have været i denne skikkelse hvilket var en rød katte skikkelse som hun netop lige nu befandt sig i. Med hurtige bevægelser fulgte hun efter en mand som var i nærheden af de varme kilder, det var altid spændende at se hvad folk lavede her ude på disse kanter især i bjegeområderne og de varme kilder. Selv om en dukkert i de varmekilder ikke var så tosset, hun kunne godt lide at hun havde været her ude det meste af dagen men det var hyggeligt at være i disse områder.

Dog forsvandt hun kort, for at komme tilbage i sin menneskeskikkelse selv om hun vidste hun ville blive lidt øm efter endelig at have forvandlet sig tilbage. Med det sædvanlige tøj på, og den slidte skuldertaske hen over skulderen gik hun om den vej manden var gået. Hun betragtede ham roligt, "Det ser godt nok behageligt ud" kommenterede hun.
Transylvania
Transylvania
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lille lejlighed i Terre

Antal indlæg : 130


Tilbage til toppen Go down

Det her har jeg bruge for - Transylvania Empty Sv: Det her har jeg bruge for - Transylvania

Indlæg af Aleksei Tors 24 Mar 2016 - 20:49

Han havde godt set en rød katte på sin vej mod de varme kilder, det mærkelig var at den på en måde følger efter ham, han havde så fundet ud af at det var en navajo, det havde han fundet ud af ved den lugte, det var bare om det var en mand eller en kvinde, hvis hun så på ham da han smidt tøj vil hun ser at han er godt veltræner, han havde ikke noget problem med det hvis hun så ham nøgen, da han var tilfældes med sin krop, han kiggede kort da katten gik sin vej og synes at kun høre noget bagefter men var ikke sikker, så han tog sig ikke mere af det.

Han havde lukke sine øjne men åben dem dog da en snakke til ham, som han vil gæt på at være en kvinde som også viser sig at være, da han kiggede over på person, ”det er det også, du skulle prøve det” sagde han og smiler svagt til hende, han tog en dybe vejrtrækning, for at få hendes lugt som var den sammen som navajo, ”så det var dig som følger efter mig som en kat” sagde han og kiggede kort op og ned af hende, så måtte han ser om hun gør ham selskab eller om hun tog en anden kilder.
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

Det her har jeg bruge for - Transylvania Empty Sv: Det her har jeg bruge for - Transylvania

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum