Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Not what I Expected.. //Matic EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Not what I Expected.. //Matic EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Not what I Expected.. //Matic EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Not what I Expected.. //Matic EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Not what I Expected.. //Matic EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Not what I Expected.. //Matic EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Not what I Expected.. //Matic EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Not what I Expected.. //Matic EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Not what I Expected.. //Matic EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Not what I Expected.. //Matic EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Not what I Expected.. //Matic

2 deltagere

Go down

Not what I Expected.. //Matic Empty Not what I Expected.. //Matic

Indlæg af Valkyrie Søn 22 Dec 2013 - 0:09

T: Omkring kl 01:00.
O: Ingen andre.
S: Terre.
V: Køligt og stjerneklart.
P: Læderbukser med 3 flænger over hvert lår, sort tanktop, sort læderjakke og sorte højhælede støvler. Hælen er skarp som en kniv i siderne.

Valkyrie stod længe og ventede. Havde ikke rigtigt sport så meget ind til den her opgave. Det gjorde hun nu som regel aldrig. Hun var utroligt ligeglad, det ragede hende hvem eller hvad hendes opgaver var, så længe hun stadig blev betalt for det.
Da han omsider kom ud på gaden, strakte hun sig og rullede en gang med skuldrene, tog sin pistol frem og skruede dæmperen på den, inden hun rettede den mod ham. Stod i mørket og var derfor ikke til at se.
Men da han vendte sig om og hun fik bedre øje på ham, tøvede hun. Sænkede langsomt sin pistol og sukkede opgivende. Skruede dæmperen af, og satte sin pistol tilbage i spændet om sit lår. Forsvandt i skyggerne og dukkede op bag ham, hvilede kniven mod hans hals.
"Hvem har du gjort så vred at jeg er sendt ud efter dig?"
Let bed hun sig i læben. Hendes hår var sat i en knold. Han kunne nok ikke kende hende eller hendes stemme, men det var nok også kun godt.. For han vidste slet ikke at hun arbejdede sådan her.
Valkyrie
Valkyrie
Advanced Beginner (Rank 6)

Antal indlæg : 81

Tilbage til toppen Go down

Not what I Expected.. //Matic Empty Sv: Not what I Expected.. //Matic

Indlæg af Matic Søn 22 Dec 2013 - 0:15

Han havde overhovedet ikke set hende, og blev overrasket da der pludseligt var nogen der talte til ham, som om personen kendte ham godt og som om han skulle kende hende, men stemmen sagde ham intet selvom der dog var noget beskendt over hendes ansigt da han kiggede på hende.

''Tja den eneste jeg ved jeg har gjort sur, er en eller anden lawrence fyr som ikke kunne håndtere lidt konkurrence.''

Han kiggede på hende roligt, og trak på skuldrende, på trods af han godt vidste hvor irriterende det sikkert kunne være for hende at han var nød til at spørge om hvem hun var, så havde han simpelthen ikke noget andet valg end at spørge hende, så det gjorde han.

''Men undskyld jeg spørg... Hvem er du, og hvorfra kender du mig? eller er dette bare en leg inden du færdiggør dit job?''

Han troede dog ikke det sidste, han kendte hende, men præcis hvem hun var kunne han ikke lige huske, selvom der dog var noget over hendes påklædning og duften fra hende der gjorde ham helt sikker på han kendte hende.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Antal indlæg : 1131

Indlæg af Valkyrie Søn 22 Dec 2013 - 0:32

Valkyrie bed sig hårdt i læben inden hun fjernede kniven og lænede sig ned for at putte den i støvlen igen. Så roligt op på ham, og trak så en anelse på skuldrene. Han var stadig sig selv, det var hun ikke i tvivl om.. Men det var også længe siden de havde set hinanden.

"Så lad da være med det.. Jeg gider faktisk ikke at dræbe dig"

Hun sukkede kort, inden hun grinte lidt over hans spørgsmål. Lænede sig hen og kyssede ham intenst.

"Husker du mig nu?"

Der var et drillende glimt plantet i hendes isblå øjne, inden hun trak på skuldrene. Hun måtte også hellere gå, det ville ikke være smart for hende at blive set sammen med ham, hvis han var hendes opgave. På den anden side.. var det ikke den samme hun fik opgaver fra, så hvorfor bekymre sig så meget om det. Langsomt vendte hun rundt fra ham, og begyndte at gå ned af gaden.
Valkyrie
Valkyrie

Indlæg af Matic Søn 22 Dec 2013 - 0:37

''Det er ikke min skyld jo.''

Han grinede bare roligt, og blev meget overrasket over hendes reaktion på hans spørgsmål, men han nåede da lige at gengælde det ganske kort, og måtte sige at det fik ham til at huske hende. Han grinede dog lidt som hun spurgte og han rystede på hovedet med et drilsk smil på læberne.

''Naaah er ikke helt sikker på om jeg kan huske, måske du kan hjælpe mig mere på vej?''

Han smilede flabet som han afsluttede sin sætning, og da hun vendte sig rundt og gik væk fra ham, fulgte han bare efter hende. Hey han var da nød til at finde ud af hvad det var der havde gjort hun pludseligt var endt i en situation hvor hun skulle gøre den slags der. Han smilede roligt til hende, som han fulgte efter hende stille og roligt.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Valkyrie Ons 25 Dec 2013 - 1:45

"Årh hold op Matic.. du kommer altid i problemer jo"

Hun så drillende om på ham, og smilte for sig selv. Det var dejligt at se ham igen, men hun var ikke helt sikker på hvad hun skulle stille op med denne opgave.

"Ligeså pervers som altid.. Glem det, jeg falder ikke for din charme igen.. Du har vel andet og lave?"

Valkyrie smilte for sig selv da hun kunne se han fulgte efter hende. Ikke at hun som sådan havde noget imod det, det var jo en del år siden de havde set hinanden sidst, og måske han havde noget han ville spørge om?

"Du ved godt jeg skal slå dig ihjel ikke?"

Hun stoppede op og så om på ham med et drilsk glimt i de isblå øjne. Det var lidt underligt at se sådan på det.. Men det var jo sådan set det hun skulle. Hun gjorde det nu sikkert ikke. Det var lidt problemet ved at kende ham. På den anden side var pengene heller ikke så vigtige i det her tilfælde.
Valkyrie
Valkyrie

Indlæg af Matic Ons 25 Dec 2013 - 17:35

''Jeg er da ikke pervers, mere end dig i hvertfald.''

Han smilede bare roligt til hende, og grinede blidt over hendes ord, det overraskede ham ikke at hun sagde sådan. Han smilede bare roligt, og rystede på hovedet.

''Åhhh du er da velkommen til at gå med mig hjem, så kan du altid se om du kan dræbe mig før jeg forfører dig søde.''

Han grinede bare drillende til hende. Han fulgte dog efter hende ganske roligt, da han gerne ville vide hvad hun egentligt lavede der, og hvorfor det virkede som om hun ville væk fra ham lige nu. det var da lidt underligt hvis han skulle være ærlig.

''Og hvorfor forsøger du at komme væk fra mig?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner