Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Roman reloaded ~ Matic (xxx) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Roman reloaded ~ Matic (xxx) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Roman reloaded ~ Matic (xxx) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Roman reloaded ~ Matic (xxx) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Roman reloaded ~ Matic (xxx) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Roman reloaded ~ Matic (xxx) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Roman reloaded ~ Matic (xxx) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Roman reloaded ~ Matic (xxx) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Roman reloaded ~ Matic (xxx) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Roman reloaded ~ Matic (xxx) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Roman reloaded ~ Matic (xxx)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Roman reloaded ~ Matic (xxx) Empty Roman reloaded ~ Matic (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 17:19

Sted: Byens park kaldet Sombre.
Tid: Klokken er omkring 16:00 tæt på at blive aften.
Omgivelser: Et par familier hygger sig stadigvæk sammen i parken hvor de sidder samlet i grupper, og hvad der nu ellers befinder sig på stedet.
Vejr: Køligt, med en mørk himmel hvor stjerner ikke kan undgås at ses, hvis man kigger op.

Chantelle var lige kommet til byen og hun havde vandret længe i sin kappe hvor hun havde slået sin hætte op over hovedet, så det dækkede noget af hendes blonde skinnende hår, som gik hende ned til hoften bogstaveligt talt. Hvis man fik hendes øjenkontakt kunne man nemt ligge mærke til at hun ikke havde en hvilken som helst øjenfarve. Hun bar farven; grøn og hun havde den blødeste hud et menneske kunne hamle op med. Hun fortrak sin ene mundvige i et skævt smil mens at hendes blik veg sig hen på en familie, der hyggede sig. Da kvinde barnet nød dette syn. - Hun var en høj kvinde omkring de 1.69 cm. Af et kvinde menneske var hun også gammel.. Det var i al fald det hun syntes når hun kiggede ned af sig selv. Hun følte sig ikke så ung som hun havde været. 23 år?! Nok var det ikke så værst igen.. men altså?
Udover at hun var dækket af sin kappe havde hun en hvid enkel top på og sorte stramme bukser der passede til hendes figur af kvinde krop.
Selvom hun var de 23 år... var hun i god form og holdt sig godt. Nogle mænd kiggede da efter hende nogen gange... af hvad hun havde skimtet ud af øjenkrogen. Hendes kavalergang var heller ikke det mindste. For det meste havde hun svært med at finde en BH der passede hende ordentlig..Og ellers passede alt det andet meget godt.. Håret gjorde hun også en del ud af ... Hvis nogen rykkede i det.. Kunne hun nemt blive rasende.
Der var ingen speciel grund til at hun befandt sig i parken, nok stod hun stille et øjeblik for at betragte en familie men hun begav sig videre da hun rystede kort på hovedet for ikke at komme til at stå i sin egen verden alt for meget... Hun smilede dog stadigvæk lidt og lod sit blik glide rundt en omgang inden at hun fik øje på en bænk et stykke væk fra de familier der var til stede da hun trængte til lidt ro. Hun trak vejret dybt mens at hun lænede sig godt tilbage efter at have sat sig på bænken. Hun var godt træt i benene efter den gå tur. Fra en by til den anden. Hun nød naturen rigtig meget, derfor havde hun ikke taget transport.


Sidst rettet af Chantelle Tirs 11 Dec 2012 - 13:49, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Roman reloaded ~ Matic (xxx) Empty Sv: Roman reloaded ~ Matic (xxx)

Indlæg af Matic Søn 9 Dec 2012 - 18:16

Matic var ikke sikker på hvad han lavede der i parken, flygtede fra kæresten var vist det rigtige at sige. Ja han havde jo halvvejs allerede slået op med hende, så nu var det bare at finde noget der kunne tage hans tanker, og det han kendte bedst til var jo at finde en smuk ung kvinde der var villig til at give ham blod og så bide ehnde, forføre hende og havde hed sex. Det var lige nu det der var hans plan... Han gik i sine egne tanker og gik hen mod en bænk og satte sig ned og lagde så der mærke til den kvinde der sad ved ahns side... Udforedrende klædt på...

*Jackpot!!!*

Han vendte sig langsomt om imod kvinden og smilede venligt til hende. Han havde en lille rød ring om sin iris i begge øjne da han så på hende og han slikkede sig hurtigt og meget kort om munden da han så på hendes øjne. Han vidste ikke lige hvem hun var, hvad hun var eller noget. Han vidste bare hun så lækker ud... Alt i alt tiltrækkende og lækker det var ihvertfald nemt at sige...

''god aften min gode frøken, hvad får en som dig til at bevæge sig her igennem?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Roman reloaded ~ Matic (xxx) Empty Sv: Roman reloaded ~ Matic (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 18:31

Chantelle flyttede på sig og drejede sit blik til den ene side da der lød en ukendt stemme i hendes øre gang, og det vidste sig at en fremmed person der sad på bænken snakkede til hende, selvom de slet ikke havde mødt hinanden. Hvordan var det nu det lød? Chantalle vidste ikke om hun havde husket rigtigt.. men der var noget der mindede hende om engang hun havde fået at vide, hvor hun ikke måtte snakke med andre hun aldrig havde mødt på sin vej. Selvom det lød til at være flinke sjæle omkring hende, så kunne det altid ende galt i et andet fremmed selskab.

"Hmm.. jeg skulle bare have et mindre hvil denne herre.. da jeg har været ude på en lang gåtur..skal snart videre.. arbejdet kalder jo", sagde hun med en blid tone i stemmen og hun smilede. Hun ville ikke ligge skjul på at hun havde en plan for sig. Det var sandt at hun skulle videre; ud og arbejde, da hun allerede havde fundet et på vejen. Chantelle ville ikke ende med at blive fattig, hvem ville også ende med at blive det? Langsomt førte hun sin ene hånd op til hætten og lod den falde ned så hendes hår kom mere til syne.

Chantelle mente dog at det var u høfligt hvis man ikke havde ordentlig øjenkontakt med folk når der var blevet startet en samtale hvis hun nu selv havde deltaget. Og når det kom til stykket ville hun også gerne se personen mere tydeligt for sig end at høre på stemmen og gætte sig til hvem det var. Hun kunne sagtens høre på stemmen at det var en mand. Hun lagde sit hoved en smule på skrå mens at hun rømmede sig;

"Hvem.. er du så?", hvis hun måtte være ærlig så havde hun aldrig troet at hun ville ende i selskab med sådan en skabning der på en måde ud strålede en form for kulde ned over sig. Det lignede hende heller ikke komme med sådan et spørgsmål... *Hvad går der af dig, Chantelle? Du burde kun tænke på dit arbejde* Hun kunne ikke beskrive det nok med ord med hvordan hun fik det mens at hun var i nærheden af ham. Chantelle mente kun at der fandtes mennesker. Men der var noget specielt med ham her.. der skilte sig ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Roman reloaded ~ Matic (xxx) Empty Sv: Roman reloaded ~ Matic (xxx)

Indlæg af Matic Søn 9 Dec 2012 - 18:46

Han nikkede stille til hendes ord det gav da mening. Han var glad for at det var vintet fordi det betød at han kunne være ude længere tid af døgnet. Han elskede muligheden for dette. Han tænkte lidt over om hun mon selv var vampyr siden hun var så bleg. Han vidste det ikke eller om hun bare var en af disse goth piger der elskede at lege vampyre... Sidste ville være godt de var ofte en smule nemme hvis man var vampyr at lokke med.

''Hvem jeg er? Jamen mit navn er Matic, og hvem er de? Og hvad er de vampyr?''

Han grinede lidt da han spurgte, og vendte sig bare om imod hende. Han rakte hånden frem for at hilse på hende. Han brugte sin evne i håbet om at hun tog den og den ville have en lille lokkende effekt på hende. Det ville ihvertfald være en rigtigt god ting hvis den havde det...

''Er du aldrig bange for fremmede?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Roman reloaded ~ Matic (xxx) Empty Sv: Roman reloaded ~ Matic (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 19:05

En kulde gysning steg igennem hende, mens at hun lyttede på hvad der kom ud af herrens mund der sad foran hende på bænken hvor de nu blev siddende selvom der nok kun var en familie folk tilbage eller få personer andre i parken, menes hun at have hørt et mærkværdigt ord.. Som hun aldrig havde mindes om ville eksistere. Hvad var det for noget han sagde? Eller spurgte hende om? Hun hævede det ene bryn efter det andet.. *Vampyr..?!* tænkte hun og med det samme kunne der let ses et forvirret ansigts udtryk på hende.

"Aner.. ikke hvad det er du spurgte om.. kender ej til det.. så nej det er jeg ikke.." sagde hun hurtigt.. Nok kludrede hun i ordene. Men hun havde heller ingen anelse om hvad hun ellers skulle svare end den sætning der lød fra hendes mund. Chantelle tog fat om hans hånd og gav den et blidt tryk med sin egen hånd som en venlig gestus mens at hun kiggede mindre skeptisk på ham da hun nu kunne føle en kulde som hun kunne genkende der fløj hen over ham. Hvad der skete.. vidste hun ikke. Hun kendte ikke til denne bevægelse.

"Mit navn er.. Chantelle", hun kiggede et kort sekund op på himlen inden at hun så på ham igen.
"Hvis jeg var bange, var jeg flygtet for længst..." sagde hun stille og bed sig lidt i underlæben så der kom et lille ar. Hun smilede pludselig "Men.. nu har jeg siddet længe her på bænken.. garanteret i længere tid end dig.. så jeg ville bede dig om at gå.. hvis det skulle være..." Hun syntes godt at hun kunne tillade sig at sige det.

"Hvorfor spørger du om det.. Matic?", spurgte hun, mens at hun så på ham, grunden til at hun nævnte hans navn var for at hun selv kunne lytte til hvordan det lød.. end når herren selv havde sagt det. Navnet havde hun ikke hørt før.. nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Roman reloaded ~ Matic (xxx) Empty Sv: Roman reloaded ~ Matic (xxx)

Indlæg af Matic Søn 9 Dec 2012 - 19:14

Han så på hende og han skulle jo lige tage sig selv i ikke at kalde hende for bleg da det nok ikke ville virke ret rart for ehnde at få at vide at hun var virkelig virkelig bleg. Han mærkede dog hendes varme og vidste derved at hun ikke var nogen vampyr.

''Jeg tænkte bare med denne perfekte, flotte, perlemors hud.... Og så blød...''

Han aede forsigtigt hendes håndryg for at røre hende mere men trak hurtigt hånden til sig igen da det heller ikke skulle være for meget. Han kunne ikke lade være med at gøre den slags da han var som han var... Han så på hende...

''Det var derfor jeg spurgte om du var vampyr... Som mig selv.''

Han præsenterede altid sin race meget hurtigt, og han havde da egentligt regnet med at hun ville have vidst han var vampyr hvilket var grunden til at han spurgte om hun var bange for fremmede...

''Bare fordi jeg jo er vampyr så måske det gjorde dig bange?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Roman reloaded ~ Matic (xxx) Empty Sv: Roman reloaded ~ Matic (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 19:30

"Hvis du ikke havde kommet med sådan nogle ord.. havde jeg nok givet dig en svingende.. lussing selvom jeg stadigvæk kun kender til dit navn da dette er vores første møde", sagde hun og bed sig atter i underlæben, som blot var en dum vane, hun slikkede sig så hurtigt om munden. Normalt reagerede hun ikke på når folk blev overrasket over hendes alder.. Hun drillede ham bare.
Hendes blik veg sig hurtigt ned på deres hænder..
*Må vidst hellere se at skræmme ham væk..* tænkte hun med et grin der undslap fra hendes strube, skulle hun virkelig sige det? Hun vidste ikke om det var en god idé.
"Matic.. jeg er nok ældre end dig.." ..*Sikke en charmør som han udgiver sig for*..
Hun lavede store øjne da hun fik at vide at han var en vampyr..
og ikke et menneske som hende selv? Hun kendte virkelig ikke til dette væsen,
af en vampyr. Var det et vandrende lig? Med den ud stråling som Matic havde?

Langsomt rykkede hun sig tættere på ham, dog ikke alt for tæt. Men tæt nok til at hun førte sin ene hånd op til hans mund. Uden at gøre noget med det samme "Jeg kan mærke din kulde.. men derfra er jeg ikke klog nok.. jeg er bare et menneske..", mumlede hun mens at hun prøvede at lade sine fingre glide ind ved hans mundvige for at komme til og mærke på hans tænder, for at se om der var noget anderledes. Det eneste sted hun kunne se en ændring var huden på Matic "Men.. så burde jeg vel være bange..", hun begyndte så småt at ryste i kroppen, da det var første gang at hun sad ansigt til ansigt over for en skabning der ikke var et levende individ.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Roman reloaded ~ Matic (xxx) Empty Sv: Roman reloaded ~ Matic (xxx)

Indlæg af Matic Søn 9 Dec 2012 - 19:54

''Jeg tror nu ikke du er ældre en dmig, og selv hvis du er er jeg ligeglad... Alder er af ingen betydning når blot man ser godt ud som du jo gør.''

Han blev ret så overrasket over at hun rykkede tættere på ham og hendes hånd der lagde sig foran hans mund overraskede ham, og at hun faktisk forsøgte at føre en finger ind i hans mund var lidt sært, men han var okay med det, at hun ikke var bange for at røre ved ham gjorde ham skam intet, så han åbnede stille munden og lod hende mærke på hans spidse tænder... Ret underligt men han kunne ikke sige at han mistede lysten til hende...

''Neij egentligt burde du ikke det, da jeg ikke gør dig noget... Altså jo jeg ville kunne finde på at bide hvis du ville lade mig... Men jeg vil aldrig dræbe dig.''

Han smilede bare drilsk og greb så hendes hånd og plantede et blidt kys på hendes håndryg. Måske hun var den ældste af de to ret kropsmæssigt, men han var nok noget ældre af sind... Han smilede bare drilsk til hende...

''Men nu din alder... ja hvad kan du være 20?''

Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Roman reloaded ~ Matic (xxx) Empty Sv: Roman reloaded ~ Matic (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 20:20

Chantelle slappede mere af i kroppen da han sagde at han ikke ville gøre hende noget medmindre hvis at hun gav en form af tilladelse, så han kunne bide hende, så ville det være en anden sag. Hun kiggede bare på ham mens at hun lyttede efter ham.
"Du ville kunne bruge mig som.. en slags.. blodpose, hvis jeg forstår det rigtigt?", hun vidste ikke hvordan hun skulle formulere sig.. men det gik hvis rimelig godt. Hun smilede lidt mens at hun tænkte over det hele, selvom det måske gjorde at der lå en bitte hovedpine på lur..

Hun rødmede så efterhånden da hun kom til at tænke på hvad Matic havde sagt om hende.. sådan at der dukkede svag rødlig farve frem på hendes kinder da han nævnte tidligere at hun godt ud. *Hvad er det du laver.. Chantelle? Du kan ikke rødme foran sådan en mand.. der ser yngre ud end dig selv!* tænkte hun letter irriteret og bed sig så hårdt i underlæben denne gang at den kom til at bløde en smule, som hun dog ikke tog sig af.

"Jamen min alder..." mumlede Chantelle og kiggede lidt ned af sig selv. Hun var ikke særlig stolt over sin alder.. det måtte hun virkelig indrømme.. og det kunne også ses på hende at hun havde svært ved at snakke om det.
"Jeg er .. 23 år", sagde hun så og grinte da Matic spurgte ind til hendes alder om hun ikke var 20 år. Det ville være skønt hvis hun kunne blive det igen.

Hun tænkte tilbage på det andet Matic havde sagt om at bide hende.. Skulle der komme en plan ud af det? Hun trak sig svagt på skulderen, da hun inderst inde ikke var glad for at sige det "Hvis du lover.. at det ikke gør ondt.. så må du godt smage... mit blod", sagde hun mens at nogle af hendes ord der lød fra hendes læber nok lød ustabilt. Hun så på ham med et glimt i øjet *Dumt gjort af dig.. Chantelle..!* hun skældte sig nærmest sig selv ud inden i kroppen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Roman reloaded ~ Matic (xxx) Empty Sv: Roman reloaded ~ Matic (xxx)

Indlæg af Matic Søn 9 Dec 2012 - 20:34

''Ja det ville jeg kunne, selvom vi som vampyre normalt anser blodposer for at være vores slave og en vi kan blive ved med at drikke af hver gang vi har lyst til det...''

Han så stille på hende og han kunne godt tænke på at have lyst til at bide hende og han fik endnu mere lyst da hun bed sig selv så hårdt i læben at der gik hul og hun blødte lidt. Han havde bare lyst til at kysse hende og stjæle blod fra hendes læber... Han så på hende og grinede lidt da hun snakkede omkring det med hendes alder...

''Og? Jeg er lidt over de 500...''

Han havde ikke mere at sige og han så chokeret på hende da hun sagde at han gerne måtte smage og han sad lidt og tænkte, om han skulle kysse hende og stjæle lidt blod der? Eller om han istedet bare skulle bide hende... Han kiggede ned på hende læber...

''Jamen tak og jeg lover at det ikke gør ondt...''

Han tog stille fast i hendes hoved og lagde det lidt på skrå så han kunne kommme bedre til hendes hals, selvom det nu ikke var fordi han bed men kyssede istedet hendes læber og slikkede hendes sår der kort...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Roman reloaded ~ Matic (xxx) Empty Sv: Roman reloaded ~ Matic (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 21:08

Chantelle blev endnu mere overrasket da hun fik at vide hvor gammel han var.. kunne vampyrer blive så gammel? Spørgsmålet var om det var positivt.. eller negativt.. Selvom det ikke gav nogen rolle.. *Oh--* tænkte hun og kunne ikke lade være med at grine lidt over det.. Tænk at hun var sådan med sin alder? Også var der nogen som var meget ældre end hende selv.. *Flot Chantelle*..

"Endelig en som er ældre end mig.. hvor jeg kan føle mig ung.." sagde hun så stille, måske lød den sætning dum og hun var egentlig heller ikke stolt over det, hvorfor kunne hun ikke bare tænke sig om. Hun holdt sit blik fast på ham da han tog fat i hendes hoved og inden at hun kunne nå at følge med gik det op for hende at hun rent faktisk blev kysset.. men hun tænkte over at det nok var mest på grund af det blod der hang ved hendes læbe, da hun kiggede ned med halvt lukket øjne, og fik øje på det. Efter at hun mærkede at hun blev slikket der.

Hun vidste ikke om hun skulle gengælde kysset.. når det var blod det princippet mest handlede om for Matic. *Undskyld..* tænkte hun og kyssede så alligevel tilbage.. selvom det nok ikke var smart gjort af hende.. Chantelle følte sig bare fristet.. efter at Matic startede kysset.. Hvad var der mere at sige til det? Hun lagde sin ene hånd op på hans mens at hun lukkede sine øjne da hun helst ikke ville tænke på hvad Matic ville gøre som det næste.. hvor han garanteret ville bide hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Roman reloaded ~ Matic (xxx) Empty Sv: Roman reloaded ~ Matic (xxx)

Indlæg af Matic Søn 9 Dec 2012 - 21:21

Han smilede lidt drilsk til hende da han efter noget tid slap kysset. Han smilede bare og lænede sig lidt tilbage og betragtede hende. han vidste ikke lige hvad han skulle isge til hende, men han kunne da lige kommentere hendes smag og hendes kys. Han grinede lidt da han kunne fornemme hun var nervøs for bidet...

''Du smager meget godt... For jo næsten lyst til mere... og du kysser også godt.''

Han smilede drilsk til hende og han kunne fornemme hun stadig var meget nervøs for det med bidet og han kunne lige så gidt være meget direkte overfor hende. Han havde altid været sådan når det var han var med kvinder...

''Vi kan altid have sex når jeg bider dig? Det nyder de fleste.''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Roman reloaded ~ Matic (xxx) Empty Sv: Roman reloaded ~ Matic (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 21:38

Chantelle sukkede lydløst da han trak sig tilbage, da det så resulterede i at kysset døde ud. Af en eller anden grund ville hun gerne have haft at det fortsatte. Men inden at hun nåede at fatte hvad der var sket, hørte hun hans ord om at han fik lyst til mere.. næsten og det at hun kyssede godt.
*Jeg kan vel godt undvære at komme på arbejde denne ene gang.. men jeg må ikke lave flere forbier* tænkte hun mens at hun kiggede og betragtede ham.

Lige frem det var han, når han ville sige noget. Chantelle lod sit blik glide rundt en omgang for at se hvor mange der var tilbage i parken.. eller om der stadigvæk var flere end de to som udnyttede bænken. Det så ud til at det kun var hende selv og Matic der var til stede i parken, efter at de havde sludret end del og som tiden gik. De fleste skulle også have holde deres rutiner.

"Mener du her og nu..?" spurgte hun lidt forvirret, hun måtte vænne sig til at mænd var så direkte i deres tale.. Der var nu ikke noget galt i det. Hun tænkte over det i et stykke tid. Hun havde jo lovet.. eller givet ham lov til at bide hende.

"Hvis der ikke er nogle følelser med i det.. og det ses som slave og.. ejer", sagde hun lige ud og smilede mens at hun kiggede på ham. "Samtidig med at vi må gøre hvad vi vil.. medmindre at vi synes det er for grænse over skredet.. så siger vi til.. selvom jeg bare er et menneske.. og husk at du ikke må forvandle mig", sagde hun så.. når han kunne sige de ord.. hvor han spurgte om de skulle have samleje, så så hun intet forkert i det hun sagde. Chantelle nikkede derefter til at hun var med på den. Et legende smil dukkede pludselig frem på hendes læber.. hun følte sig allerede mere selvsikker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Roman reloaded ~ Matic (xxx) Empty Sv: Roman reloaded ~ Matic (xxx)

Indlæg af Matic Søn 9 Dec 2012 - 21:44

''Ja jeg mener lige nu og her på denne bænk. Lad og have sex, uforpligtende hed sex.''

Han grinede drilsk til hende og han lyttede til de ting hun sagde og han nikkede til det hele det var jo præcist sådan han gerne ville have det. Han kunne godt lide at der var noget der gjorde man ejede den anden, men så alligevel at der ikke var noget forpligtende ved det. Det var en fantastisk ting der skete... Han elskede det virkeligt.

''Jeg er helt med på det...''

Han greb hendes hoved og kyssede hende lidenskabeligt, og begyndte bare at trække hendes top af. Han fjernede sit hoved fra hendes og smed hendes top. Han smilede drilsk mod hendes læber og nappede hendes underlæber, og han smilede bare og så ind i hendes øjne kort og åbnede hendes bh.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Roman reloaded ~ Matic (xxx) Empty Sv: Roman reloaded ~ Matic (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 22:04

"Godt" var det eneste hun nåede at sige inden at Matic kyssede hende igen, det tændte en gnist inde i hende. Chantelle kunne ikke ligge skjul på at hun elskede mænd der gjorde lige hvad der passede dem. Da hun selv havde lyst at gøre hvad hun ville under et samleje. Mere tilfredsstillende kunne det ikke blive? "Mhm.." Mumlede hun nydende "Du må altid lade som om du ejer mig.. Min krop.. Det hele uden der er noget Matic.. Jeg får alligevel noget igen" sagde hun og gengældte drillende hans smil.

Mens at han var i færd med at tage hendes bh af begyndte hun selv at tage sine bukser af med sine hænder selvom Matic var oven på hende. "Tag dit tøj af" kom det fra hende inden at hun fangede hans læber i et heftigt kys. Hun var allerede i færd med at trække sine egne trusser af efter hun havde fået sine bukser smidt af så hun lå nøgen overfor Matic. Hun syntes det gik hurtigere med at få tøjet af hvis man selv gjorde det.

Chantelle var bare lidt for hurtig hun tog allerede fat i hans buksekant med begge hænder og åbnede hans knapper en for en.. Hvor hun så åbnede lynlåsen og trak dem af ham hvor hun derefter lod sine hænder glide ned under hans boxershorts. Hun kælede blidt for hovedet af hans lem inden at hun tog ordentlig fat og gav ham handjob.. Som bare var starten.. Hun havde i tanker om at give ham blowjob.. Men ville starte roligt op.. Matic havde tændt hende for groft..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Roman reloaded ~ Matic (xxx) Empty Sv: Roman reloaded ~ Matic (xxx)

Indlæg af Matic Søn 9 Dec 2012 - 22:13

Han så bare drilsk på ehnde og han kunne godt lide at hun også kunne være ret så bestemt det var en smule frækt hvis han selv skulle sige det. han ville så gerne have hende lige nu, men egentligt ville han bare gerne springe hele forspillet over, men han gjorde det altid for kvindens skyld de skulle jo nå at nyde det rigtigt inden han havde sex med dem...

''Jamen tak...''

Han smilede drilsk og tog sit bælte af og sin skjorte og tshirt og han var så også selv nøgen, da han også fjernede hans bokseshorts, og han lænede sig frem hen over hende og sukkede nydende da hun gav ham et handjob. Han brugte sit bælte til at slå hende en smule på maven som lidt dril, mens han stille med den anden hånd lod et par fingre glide op i hende og begyndte at give hende finger en smule vildt...

Han kunne allerede mærke hun var ved at være våd, og han kyssede hende bare lidenskabeligt og hedt... Han havde bare lyst til mere, men han ville lige finde ud af hvor tændt hun var.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Roman reloaded ~ Matic (xxx) Empty Sv: Roman reloaded ~ Matic (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 13:45

Små støn undslap fra hendes læber, efter at hun mærkede Matic glide nogle fingre op i hende og u forventet stønnede hun igen da hun lidt blev slået med et bælte, som gjorde at en kulde gysning steg igennem hende. Chantelle kiggede op på ham mens at hun fortsat stønnede lavt da hun ikke ville vække særlig meget opmærksomhed hvis der skulle være nogen i nærheden.
De var jo stadigvæk på et offentlig sted og hun ville ærligt indrømme at hun ikke ville stønne højt for at andre skulle høre det. Selvom hun egentlig nød det inderst inde. Hun spændte en smule i sine ben mens at Matic havde travlt med sine finger inde i hende. Da hun reagerede på det, dog positivt.
Matic kunne nok mærke at hun var jomfru..

Chantelle gengældte kysset og lod sin tungespids glide ud for at slikke hans underlæbe. "Tag mig.." mumlede hun med et støn mod hans læber, hun ville endelig have det overstået, så Matic nok ikke ville tænke så meget over at hun var jomfru.. Chantelle vidste ikke hvordan han ville have det hvis han fandt ud af det.. Selvfølgelig ville han finde ud af det alligevel.. men så kunne hun hurtigere undgå hans skuffelse, hvis han reagerede negativt på det.

"Tag mig nu..!" undslap hun ihærdigt mellem kysset, mens at de lå på bænken. Godt at hun ikke vejede så meget.. og det samme med ham. Da bænken ellers så sikkert ville have givet efter. Selvom det ville have endt som et sjovt minde, når hun så det for hende. Hun bed ham drillende i læben, *Håber.. ikke at forholdet vil ændre sig bagefter, men det vil tiden vise sig, jeg vil ikke ændre mig* tænkte hun mens at hun så på ham med et afventende blik. Hun gjorde det rimelig hurtigt med handjobbet for at få ham tændt og sådan at hans lem blev stiv nok. Samtidig lagde hun sin anden hånd op på hans brystkasse.
Chantelle var et menneske, men alligevel blandede hun ikke følelser ind i samleje, da hun vidste at hun så nemt ville blive såret. For at hun kunne få nydelse og blive tilfreds stillet så prøvede hun at virke kold i det hele.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Roman reloaded ~ Matic (xxx) Empty Sv: Roman reloaded ~ Matic (xxx)

Indlæg af Matic Tirs 11 Dec 2012 - 14:58

Han kunne godt mærke hun var jomfru på at hun var meget meget stram. Han lod derfor en finger mere glide op i hende så han brugte alt i alt tre for at han kunne forberede hende mere på hvad det var der ville komme. Han smilede drilsk til hende og kyssede hende ned af halsen... Han bed hende lidt nu da han havde chancen og han lyttede stille til hvad hun sagde med at han skulle tage hende...

''Jamen dog jamen dog, du er da godt nok gået hen og er blevet liderlig?''

Han smilede drilsk til hende og lod sine fingre glide ud af hende og han lod så hans lem glide op i hende, og han smilede bare og ventede på hendes reaktion... Han tog fast om hendes bryster og masserede dem blidt og roligt mens han bare bevægede sig frem og tilbage i hende og sukkede nydende...

''Ahhh... DU føles så godt... Så stram...''

Han bed hende i halsen endnu engang.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Roman reloaded ~ Matic (xxx) Empty Sv: Roman reloaded ~ Matic (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 15:49

"Hvem er ikke liderlig?.."

Chantelle valgte at lade være med at tænke mere over det, om der var andre til stede det offentlige sted til parken. Desuden var det alligevel svært for hende at holde lyden tilbage og hun stønnede højt da Matic lod en finger glide mere ind i hende.. *Hvor er det.. behageligt..*, Chantelle nød det fuldt ud og det kunne sagtens ses på hende. Mens at hun kunne mærke at hun blev mere våd der nede lukkede hun langsomt øjnene da Matic kyssede hende ned af halsen.

"Mhm.. Matic.." sukkede hun nydende inden at han bed hende.. det gjorde at hun åbnede sine øjne igen og hun rettede blikket hen på ham. Få gange trak hun vejret lidt hurtigere end normalt da hun blev overrasket. End til at han kom op i hende, tænkte hun pludselig på noget andet.. Faktisk hjalp det hende at de havde samleje. Så tanken om at Matic ville smage hendes blod ikke lød så skræmmende for hende.

"Hårdere.. Matic.. Hårdere!", stønnede hun mens at hun skød lidt op med ryggen, ikke for meget, sådan at Matic stadig kunne massere og tage fat på hendes bryster. Hun kunne bare ikke ligge helt stille. Hun svingede sine ben op omkring hans hofte så det måske kunne blive nemmere for ham. Efter hendes egen mening synes hun også at der kom mere plads på bænken da den ikke var så bred til at Chantelle kunne sprede sine ben.
Et skringende skrig undslap fra hendes strube da Matic endnu engang bed hende, men det var ikke fordi hun var bange, det var blot en reaktion. Da han også havde skarpere tænder end normalt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Roman reloaded ~ Matic (xxx) Empty Sv: Roman reloaded ~ Matic (xxx)

Indlæg af Matic Tirs 11 Dec 2012 - 16:26

Han smilede bare drilsk med tænderne boret ind i hendes hals, og han slap stille og nappede hende bare istedet lidt hårdt men ikke sådan at der kom hul. Han var vild med hvordan hun svang benene om ham, hvordan hun bare ville have ham så meget som hun nu engang kunne få ham. Han smilede drilsk til hende og nikkede bare stille...

Han øgede sin hastighed og gjorde det bare hårdere pg hårdere... Han endte med til sidste at løfte hende op fra bænken mens han stadig stødte frem og tilbage i hende og gik over til et træ hvor han så bare lænede hende op af det og tog hende hårdt...

''Du smager så godt... Så jomfruelig stadig...''

Han smilede drilsk til hende og stødte bare lidt hårdere og han sukkede nydende hver gang han gik i bund i hende. Han fandt dette fantastisk. Hun var så stram... det føltes så godt...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Roman reloaded ~ Matic (xxx) Empty Sv: Roman reloaded ~ Matic (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 16:44

Chantelle strammede sine ben yderligere omkring Matic så meget at han i sidste ende ville kunne føle hendes muskler, for at gøre det lidt besværligt for ham,
efter at de nu stod henne ved et træ hvor hun kunne mærke det op af ryggen.
Hun smilede lumsk, mens at hun så på ham.
Det var som om at de kunne blive ved i evigheder.

"Hmm.. vil det blive et offentligt sted næste gang også?"
grinte hun, og fangede hans læber i et heftigt kys med passion..
hvor hun med det samme lod sin tunge glide ind i hans mund for at starte et tunge kys.
Hun kunne godt se dem have samleje hvor end de gik end og hvor de nu ville mødes.

Hun vidste snart at han ville være der.. hun kunne mærke det,
mens adrenalinen i kroppen spredte sig rundt.
Chantelle stønnede højt lydt og lagde sine hænder på sine bryster for at massere dem
mere hvor hun selv tog hårdt fat.. Hun kunne bare ikke lade være .. da hun nød det alt for meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Roman reloaded ~ Matic (xxx) Empty Sv: Roman reloaded ~ Matic (xxx)

Indlæg af Matic Tirs 11 Dec 2012 - 20:34

''det ved man aldrig min kære lille unge menneske...''

Han smilede drilsk til hende. Egentligt vidste man jo aldrig om der faktisk om der blev en anden gang overhovedet. Han smilede bare drilsk mens han blev ved med at bevæge sig hårdt i hende, og efter lidt tid trak han sig ud af hende og smed hende ned på alle fire på jorden, og lod sig så igen trænge op i hende og begyndte igen at bevæge sig...

''Aaaahhh... Jomfruer er guddommelige...''

Han havde altid haft nogen for at knalde jomfruer fordi de lige netop var så stramme... Han greb fast om hendes bryster og masserede hende meget fast og en smule hårdt. Hans stød blev bare hårdere og hårdere indtil han bare kom i hende, men det stoppede ham ikke fra at fortsætte...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Roman reloaded ~ Matic (xxx) Empty Sv: Roman reloaded ~ Matic (xxx)

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 21:03

Chantelle valgte at overhøre det.. Selvom hun godt vidste at han havde ret. Hun bed sine tænder sammen mens hun blev smidt ned på jorden så hun ramte sin ryg mod noget beskidt jord. Hun havde ikke regnet med at han ville lave sådan et nummer. Men det gjorde det hele bare mere spændende..

"Nå..nå sikke en gentleman du er.." sukkede hun nydende, efter et grin som hun undslap fra sin strube. Hun stønnede let da samlejet fortsatte. Og håbede på at hun ikke havde smerter den næste dag.
"Jeg regner med .. at du sørger for at vi kan komme i et bad bag efter.. medmindre at jeg skal sørge for det?", hun kunne jo godt gøre det, hvis det skulle være. Chantelle vidste ikke hvad herren havde i tankerne. Om han blot kun ville have samleje også forlade hende, dog ville hun ikke have noget imod det. Men det kunne også være en god afslutning hvis han ville med hen på hotellet hvor hun arbejdede..
Der kunne de bare komme ind og få et bad.

Hun stønnede atter højt da han kom og hendes jomfru hinde sprang.
"Åh.." kom det fra hende mens at hun lukkede øjnene. Hun førte sin ene hånd op til sin hals og lavede en fin ridse af et sår så det begyndte at bløde, men ikke så voldsomt igen.

"Jeg har desværre ikke noget chokolade.. eller andet stads jeg kan pynte mig med.. andet end mit eget blod", uden at vide om Matic hørte efter, lod hun sine fingre klistre sig ind i blod og føre det ud på det meste af hendes krop så hun var lidt smurt ind. Chantelle ville lokke ham til at gøre noget andet imens.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Roman reloaded ~ Matic (xxx) Empty Sv: Roman reloaded ~ Matic (xxx)

Indlæg af Matic Ons 12 Dec 2012 - 21:12

''Selvfølgelig kan jeg sørge for det... Men jeg kan lige så godt forberede dig om at hvis du tager med mig, så giver jeg dig en tur i badet, og bagefter en tur en gang mere inden jeg forsvinder...''

Han grinede drilsk til hende, mens hans stød ikke stoppede. Han elskede sex, selvom han godt vidste der var noget eller nogen han elskede mere end det men han kunne i det mindste glemme det lidt når han havde sex... Han så så på hvordan hun havde smurt blod ud på hendes egen krop...

''Uhh... Du bruger feje tricks...''

Han grinede stille til hende og begynde at kyss hendes krop hvor end der var blod, og hans tungespids gled nogle gange ud og slikkede den sidste smule blod af hendes krop... Han fjernede det hele og bed hende så der hvor hun selv havde skåret... Han kom endnu engang i hende og hev sig så ud af hende og smilede stille men rev hende på at sidde og placerede sit lem mod hendes læber...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Roman reloaded ~ Matic (xxx) Empty Sv: Roman reloaded ~ Matic (xxx)

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 21:28

"Så må du se om du kan tænde mig lige så meget der som her.." nåede hun lige at sige inden at hun stønnede igen. Han skulle ikke tro at han kunne få hende så nemt hver gang.. Der skulle være udfordring i det efter hendes mening. Medmindre at han ville bruge beskidte metoder så det endt med at ske hurtigt end forventet.
Det var en behagelig følelse da han kyssede hende på kroppen.. mens at han slikkede blodet væk. Det tændt hende også. Chantelle skreg så enkelt gang da han bed hende. Efter at hun ikke havde forventet at han ville bide hende.. Det var nu ikke fordi hun var nervøs.

Chantelle hævede det ene bryn da hun til sidst endt med at have hans lem i munden. Det var en ting hun ville have gjort for længst inden at de havde begyndt på samlejet, også tænkte Matic først på det nu? *Ja vel ja* tænkte hun bare og rullede kort med øjnene. Inden at hun sendte ham et lumsk blik med et tegn der sagde 'Hvad vil du have mig til at gøre helt præcis?' Chantelle vidste godt at det ville gøre ondt på ham.. men hun ville drille ham som han drillede hende.. og hun besluttede sig for at tage imod konsekvensen da hun endt med at bide ham blidt i hans lem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum