Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Jeg beklager EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Jeg beklager EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Jeg beklager EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Jeg beklager EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Jeg beklager EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Jeg beklager EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Jeg beklager EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Jeg beklager EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Jeg beklager EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Jeg beklager EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Jeg beklager

3 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Jeg beklager Empty Jeg beklager

Indlæg af Jay Wu Søn 30 Maj 2010 - 16:06

Kære bruger på Vie La Mort

Jeg har haft et kæmpe fra vær fra siden af, jeg mener ikke at jeg kan stille mig ind i hvad der sker på siden i dette øjeblik, og jeg kan heller ikke bortforklarer mit fravær. I grunden har det vel noget med at jeg ikke finder nogen kreativitet, at jeg ikke aner hvad jeg skal stille op med alle jer brugere og selve siden, men det betyder ikke at jeg stopper helt fra siden af, jeg vil lave en ny bruger og prøve at starte forfra, og bare tag det stille og roligt, jeg forventer så os at der bliver stillet nogle flere spørgsmål, ikke kun til Faith men også til mig. Den nye bruger vil gå under navnet: Cash

Jeg er meget ked af det, men jeg har bare ikke noget indblik af noget som helst, og hvis jeg fortsætter på denne bruger vil jeg ikke kunne klarer at sidde uden at vide hvad jeg skulle sige til brugerne herinde. Derfor håber jeg virkelig at i vil kunne forstå hvorfor denne beslutning er taget, og jeg har snakket med den anden admin om det, Faith Javél, og der har været et skænderi i gang som vi helst gerne ville have undgået. Men jeg lover at jeg vil være noget mere på, og ikke bare sidde og være ligeglad. Håber i vil acceptere det.

Hilsen Seth Tio.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Jeg beklager Empty Sv: Jeg beklager

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 16:11

Ja, jeg vil også gerne opfordre folk til at skrive mere til Cash, som Seth nye bruger hedder (dog ikke fordi jeg kan lide det på nogen måde at det var sådan det hele skulle ende .___.) Og ikke kun til mig, da jeg virkelig ikke kan magte at være ene admin på stedet, som jeg har følt jeg har været.

Men jeg siger mange gange tak til Seth at han forbliver på siden, og jeg håber virkelig at i folkens vil skrive mere til ham nu her, da jeg altså vil sende mange af jer over til ham, jeg har eksamener, og føler mig pænt stresset.. så.. bare glad for at du blev Seth.. på den ene eller anden måde.. tak..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg beklager Empty Sv: Jeg beklager

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 30 Maj 2010 - 16:21

Det er fuldstændig forståeligt at du ikke kan følge med Seth, det er jo også en sygt stor sidde med rigtig mange brugere og det kan blive for meget. Jeg vil gerne foreså jer måske at udnævne nogle Admin hjælpere til at stresse jer af :/ ?? .. Det har nogle gjorde på et af de andre forums jeg er på, og det har det med at hjælpe meget når admin kan få puste rum og fornyede kræfter.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Jeg beklager Empty Sv: Jeg beklager

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 16:25

Hmm, ja det kunne overvejes at man skulle gøre det, men man skal også være forsigtig med sådan noget, så det kan vi jo lige finde ud af i fællesskab når der er kommet køl på igen. Men tak Ma'lakel ^^'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg beklager Empty Sv: Jeg beklager

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 16:29

Mala, det var min egen skyld så at sige, hvade jeg været mere på havde jeg kunnet forstået mere af de mange aktiviter der skete på siden, men det var jeg ikke, og at sige jeg ikke kunne finde tiden til det ville så ikke passe. Men det med hjælpe admins ville jeg nu tænke over, men det bliver nok først efter jeg er færdig med nogle prøver i skolen, da jeg selv har en del jeg skal tage kål på, og en masse fremlæggelser som jeg nu faktisk gerne vil være fri for. men mange tak for idéen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg beklager Empty Sv: Jeg beklager

Indlæg af Damia Søn 30 Maj 2010 - 16:30

- er enig med malakel i at ideen med hjælpere på siden ^^ 200og-et-eller-andet-antal brugere på siden må virke overraskende uoverskueligt. ^^
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Jeg beklager Empty Sv: Jeg beklager

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 30 Maj 2010 - 16:36

Det kan jeg godt forstå. Men Faith har som sagt eksamen og det har du også Seth, eller fremlæggelse. I bliver begge meget fraværende i den kommende tid, og det vil bare udvilke sig sådan igen at en af jer har mistet overblikket tilsidst hvilket siden vil lide under, der er i for vejen så meget power play at det er til at hoppe i sumpen af nogle gange... Hvis både dig og Faith har eksamen så synes jeg i skal tage tid til at snakke om at lave nogle hjælpere nu, og ikke senere... for ellers tror jeg sku for at være ærlig at tingene løber løbsk :/

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Jeg beklager Empty Sv: Jeg beklager

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 16:39

har dog kun en Ma'lakel :3 så det er ikke så slemt, for det andet kommer jeg til at være her rigtig meget da jeg har læseferie og har sommerferie fra den 9.. men for at Cash ikke var her har jeg bare været ret meget nede, og ret meget stresset, så det skal nok blive bedre nu ^^ og jeg har også min egen lille spion her inde >_>..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg beklager Empty Sv: Jeg beklager

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 16:41

Det er vel rigtigt nok, men så er spørgsmålet om vi kan finde nogen vi tør stole os på, og om personerne ved hvad de har med at gøre, og ikke bare kokser i det hele, og dermed skal det også være folk som også har tiden til at kunne være på siden og vise hensyn til den, og ikke lave om på de mange regler vi nu har. Skal jeg være ærlig med det der med powerplay syntes jeg stadig brugerne burde blive bannet, så snart man ser det de har gjort, ELLER give dem en advarelse og ser man dem gøre det igen må de få et langt fordrag om at det bare ikke er noget man skal gøre fatter de det ikke er det bare synd og dermed ingen adgang til siden i 2-3 dage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg beklager Empty Sv: Jeg beklager

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 30 Maj 2010 - 16:51

Jeg er helt enig med dig Cash, og selvfølgelig, man vil ikke have folk sløser med opgaven. Og nej reglerne skal ikke laves om, de skal bare fastholdes! Det er det der er problemet herinde så vidt jeg har set, folk tager ikke højde for reglerne, de enten glemmer dem eller vælger at glemme dem. Men tror også at folk ikke ved særlig meget om hvordan man faktisk gør når man fx er i kamp, og hvordan man holder sig inden for reglerne med hensyn til kræfter så det ikke bare går fuldstændig amok. Det er derfor mig og Kilia har lavet et "hjælpe" emne til folk der gerne vil roleplay fordi vi begge to er erfarende godt nok inden for det engelske, men det er samme regler der gælder, og vi gerne vil have den her side til at fungere, man har jo nogle fede personer herinde, og siden er virkelig sjov at være på. Personligt er jeg GLAD for at være joinet, selvom jeg nogle gange hamre hovedet ned i tastaturet og tænker: ,, Nej det der er fandme bare for dumt, han kan ikke vide hvornår jeg gør hvad med mindre han forklarer hvorfor i sin post". Eller de gange jeg virkelig har haft overvejet at gå fra siden, men ... det er som regel bare ud af frustration over mennesker der ikke tænker på regeler! >___<''..

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Jeg beklager Empty Sv: Jeg beklager

Indlæg af Damia Søn 30 Maj 2010 - 16:55

Der er jeg meget meghet enig! man skal ikke bare give jobbet til nogen man ikke helt rigtigt stoler på. Eftersom det virkelig også kan ende op i en meget meget stor katastrofe - Man kan alletider stole på mig jeg ændre ikke på tingene xD *desuden har jeg to andre af den slags sider her og ved derfor hvordan de fungere* og alligevel burde i IKKE vælge mig fordi at jeg er på så mange andre side og heller ikke har overskud til det o_O plus der er en stor chance for at i endnu ikke bare sådan tør stole på mig ^^
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Jeg beklager Empty Sv: Jeg beklager

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 17:01

Det er rigtigt, men når vi først tager fat om det, er der også en del mennesker som ikke forstår hvorfor det er sådan, og hvorfor man ikke må det, og hvordan man nu gør det ene eller det andet, og mange af dem kommer jo os fra PS (PotterSkolen (Har dog os været derinde og er det stadig)) som ikke ved hvordan man nu skriver et godt detaljeret emne eller post, og folk skal os gide at skrive detaljeret, og de skal tage de ting som vi skriver til dem til sig. Men hvis jeg skulle skrive alle brugere op, over hvor mange gange de lige har fået en advarelse ville det tage frygtelig lang tid! Dog kunne det deles op i grupper, en af de mange admins eller hjælpe admins tjekker de og de racer for emner, skriver dem op, og finder ud af hvor mange advarelser der er på personen derefter bliver der bedømt på hvor længe det har forgået og hvor længe straffen skal være. Selvom det er en meget hård straf, men hvis der ikke er andre muligheder er man jo nød til at gøre det på den måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg beklager Empty Sv: Jeg beklager

Indlæg af Damia Søn 30 Maj 2010 - 17:09

forstår det *jeg er selv på potterskolen og jeg har været vant til at JUBLE irl når jeg møder nogen der skriver detaljeret XD* men er fuldstændig enig. der er en del herinde der skriver som om de var 10 år (jeg ved det fordi min fætter er 10 år og han skriver sådan Oo) Men det er sandt nok. nogen skriver meget meget kort og skriver som om de styrer det hele alligevel. Det passer bare ikke. Og det er også rigtigt nok at der er nogle stykker herinde der har brudt powerplay reglerne..
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Jeg beklager Empty Sv: Jeg beklager

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 30 Maj 2010 - 17:16

ja præcis. Det med regler skal der taget hånd om og det skal slåes ned på, og hvis folk spørger: hvorfor så siger man:
For det første er det aldrig sjovt at spille med en person der kan absobere hele verden! For det andet så skal der være grænser, uden grænser så ender vi jo alle sammen med at rende rundt og lege Supermand. Og Supermand findes altså hverken i real life eller på rollespils sider, nok er det fantasi, men selv fantasi karaktere skal have grænser. Ligesom vampyrer bare ikke kan gå i sollys, Twilight burde brænde -.-''.
Og det med at folk ikke helt ved hvordan man laver lange detaljerede posts har måske noget at gøre med at man ikke helt ved hvordan. Og det kan man vel hjælpe dem med at lærer. Og det kunne man vel godt gøre, men jeg synes mere at det skal være overall.. fordi på den måde undgår man nemlig at der er nogle der for stress så man deles om opgaverne, og self skal hjælpe admins også "rappotere" tilbage til jer omkring hvad de har i gang med, hvorfor de gør det, og så videre så i også heletiden ved hvad helvede der egentlig foregår!

Og jeg er ikke i tvivl om du er en god spille Damia (Y) ^^.. synes også du er rigtig god til atlave gode lange posts.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Jeg beklager Empty Sv: Jeg beklager

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 17:20

Nej ha' er helt stolt over at der er brugere på siden der forstår hvad fanden det er jeg snakker om ! Har lige frem lyst til at græde over det, ej okay, men pointen er at jeg er over mega glad for at i forstår hvorfor det er så svært, men Faith og jeg snakkede os om at man kunne lave en slags ansøgning, så dem der ønsker at være med til at hjælpe skal lave en slags jobansøgning kan man vel sige, og der bliver selvfølgelig kun valgt nogen som vi har snakket frem og tilbage med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg beklager Empty Sv: Jeg beklager

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 17:22

^^.. det er altid dejligt at folk kan se det man mener er rigtigt :3
Og du må ikke græde! D:.. i så fald vil jeg altså først være ved dig så jeg har mulighed for at kramme dig ellers er det ikke fair v.v
Men ja, det var i hvert fald det vi havde tænkt :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg beklager Empty Sv: Jeg beklager

Indlæg af Damia Søn 30 Maj 2010 - 17:25

haha syntes du? Takker malakel men min krea for tiden er faktisk i bund så de lange indlæg jeg laver er mest bare fyldeord >.<
- du skriver også vildt godt ^^

Nejh du skal da ikke græde O_O det er da ikke noget at græde over ^^ hehe
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Jeg beklager Empty Sv: Jeg beklager

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 30 Maj 2010 - 17:25

Hmm.. jeg synes mere at i skal kontakte nogle som i har set i posts og så videre, som i ved virkelig kan holde styr på det. Nogle som i synes måske har potentiale til at kunne tage sig af opgaven.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Jeg beklager Empty Sv: Jeg beklager

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 30 Maj 2010 - 17:26

*Krammer Cash!*.. ^__^.. det er ok at græde.
Og få nogle ting ud.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Jeg beklager Empty Sv: Jeg beklager

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 17:28

Ja det er vel rigtigt nok, men nogen gange kan man ikke skue hunden på hårerne, så det bliver derfor svært at finde ud af hvem man skal 'ansætte' til denne opgave.

Jeg hader at græde >_>... derfor græder jeg aldrig... men jeg vil have lyst til at græde, men jeg kan ikke, fordi de aldrig kommer ud >_>.... *Kigge underligt på Mala*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg beklager Empty Sv: Jeg beklager

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 30 Maj 2010 - 17:33

*Smiler til Cash*.. I så fald så bare lad det være der, følelsen af at du gerne vil græde, og så bare slå en pude eller skrige, eller sige de ting der giver dig lyst til at græde for dig selv. Det plejer jeg at gøre, hvis jeg ikke kan græde, så siger jeg det altid og lader mig selv flame over det istedet: Det er for dårligt, hvor er de dumme! Og så ender jeg normalt med at græde i sidste ende xD.. at græde er sundt! Det er godt at udtrykke sig, at holde det igen giver en stress og man går heletiden og føler sig trykket, og når man så endelig græder... så er det bare som om man er et helt nyt menneske!..

Og det er rigtigt, derfor udpeg nogle og pm dem.. snak med dem over pm og vurder om i synes de viser sig "værdige", hvor lyder det højtideligt xD

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Jeg beklager Empty Sv: Jeg beklager

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 17:40

okay xD skal jeg se om jeg kan gøre senere hen selvom jeg synes det er svagt at græde for mit eget vedkommende =_=... dont ask why...

Hahha xD yea lyder ret så fint synes jeg, men ja der er jo mange mennesker herinde som vi skal tjekke og det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg beklager Empty Sv: Jeg beklager

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 30 Maj 2010 - 17:44

Jeg vil gerne hjælpe med at tjekke, har også nogle jeg gerne vil have fat i hvis jeg må? >___<''

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Jeg beklager Empty Sv: Jeg beklager

Indlæg af Damia Søn 30 Maj 2010 - 17:47

haha når man græder ved man at man er i live ;3 jeg græder over alt.. jeg kan græde når andre er kede af det men de ikke græder (hvad fuck sker der for mig er jeg bare den person der er udset til at græde de tårer som andre ikke kan græde eller hvad?) jeg hader at jeg græder så tit. Men jeg gør det og jeg kan aldrig stoppe det. Tårene presser på og til sidst kan jeg ikke stå imod dem længere - skulle måske skrive en novelle om det? XD
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Jeg beklager Empty Sv: Jeg beklager

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 17:48

haha xD ser ikke nogen grund til at tage rettigheden til at tage fat i folk fra dig :}... da vi jo har ret til at lige tage en hånd omkring folk da to personer ikke kan gøre det alene, og det som bliver fortalt til en må man tage til sig. men ja du må gerne tjekke folk. Men vil så os vide hvem der tjekker hvad, da det ikke nytter noget at vi alle bare tjekker løs.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg beklager Empty Sv: Jeg beklager

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum