Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Jeg beklager
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Jeg beklager
Jeg har haft et kæmpe fra vær fra siden af, jeg mener ikke at jeg kan stille mig ind i hvad der sker på siden i dette øjeblik, og jeg kan heller ikke bortforklarer mit fravær. I grunden har det vel noget med at jeg ikke finder nogen kreativitet, at jeg ikke aner hvad jeg skal stille op med alle jer brugere og selve siden, men det betyder ikke at jeg stopper helt fra siden af, jeg vil lave en ny bruger og prøve at starte forfra, og bare tag det stille og roligt, jeg forventer så os at der bliver stillet nogle flere spørgsmål, ikke kun til Faith men også til mig. Den nye bruger vil gå under navnet: Cash
Jeg er meget ked af det, men jeg har bare ikke noget indblik af noget som helst, og hvis jeg fortsætter på denne bruger vil jeg ikke kunne klarer at sidde uden at vide hvad jeg skulle sige til brugerne herinde. Derfor håber jeg virkelig at i vil kunne forstå hvorfor denne beslutning er taget, og jeg har snakket med den anden admin om det, Faith Javél, og der har været et skænderi i gang som vi helst gerne ville have undgået. Men jeg lover at jeg vil være noget mere på, og ikke bare sidde og være ligeglad. Håber i vil acceptere det.
Hilsen Seth Tio.
Jay Wu- Teknisk Admin
Antal indlæg : 694
Sv: Jeg beklager
Men jeg siger mange gange tak til Seth at han forbliver på siden, og jeg håber virkelig at i folkens vil skrive mere til ham nu her, da jeg altså vil sende mange af jer over til ham, jeg har eksamener, og føler mig pænt stresset.. så.. bare glad for at du blev Seth.. på den ene eller anden måde.. tak..
Gæst- Gæst
Malakel the Vanquished- Proficient (Rank 17)
Antal indlæg : 1466
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Damia- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
Antal indlæg : 978
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
Gæst- Gæst
For det første er det aldrig sjovt at spille med en person der kan absobere hele verden! For det andet så skal der være grænser, uden grænser så ender vi jo alle sammen med at rende rundt og lege Supermand. Og Supermand findes altså hverken i real life eller på rollespils sider, nok er det fantasi, men selv fantasi karaktere skal have grænser. Ligesom vampyrer bare ikke kan gå i sollys, Twilight burde brænde -.-''.
Og det med at folk ikke helt ved hvordan man laver lange detaljerede posts har måske noget at gøre med at man ikke helt ved hvordan. Og det kan man vel hjælpe dem med at lærer. Og det kunne man vel godt gøre, men jeg synes mere at det skal være overall.. fordi på den måde undgår man nemlig at der er nogle der for stress så man deles om opgaverne, og self skal hjælpe admins også "rappotere" tilbage til jer omkring hvad de har i gang med, hvorfor de gør det, og så videre så i også heletiden ved hvad helvede der egentlig foregår!
Og jeg er ikke i tvivl om du er en god spille Damia (Y) ^^.. synes også du er rigtig god til atlave gode lange posts.
Gæst- Gæst
Og du må ikke græde! D:.. i så fald vil jeg altså først være ved dig så jeg har mulighed for at kramme dig ellers er det ikke fair v.v
Men ja, det var i hvert fald det vi havde tænkt :D
Gæst- Gæst
- du skriver også vildt godt ^^
Nejh du skal da ikke græde O_O det er da ikke noget at græde over ^^ hehe
Og få nogle ting ud.
Jeg hader at græde >_>... derfor græder jeg aldrig... men jeg vil have lyst til at græde, men jeg kan ikke, fordi de aldrig kommer ud >_>.... *Kigge underligt på Mala*
Gæst- Gæst
Og det er rigtigt, derfor udpeg nogle og pm dem.. snak med dem over pm og vurder om i synes de viser sig "værdige", hvor lyder det højtideligt xD
Hahha xD yea lyder ret så fint synes jeg, men ja der er jo mange mennesker herinde som vi skal tjekke og det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:)
» borte for et godt stykke tid - beklager....
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips