Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:)

Go down

Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:) Empty Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:)

Indlæg af Malakel the Vanquished Fre 13 Maj 2011 - 12:37

Hejsa ^^''..


Ja, jeg har ikke været særlig synlig her på det sidste..
og det beklager jeg dybt og inderligt!!
Det ligger sådan at min krea har været væk, på samme tid med at jeg er meget tæt på min eksamen, faktisk kun.. *tæller*.. fire dage til matematik eksamen X___X!!!
*Dør!*..

Ahem o.o..
Men som man nok ville kunne regne ud, har dette været grunden til manglen på jeres dejlige onde gemene selvcentrerede hotte dæmoniske og direkte modbydelige Ma'lakel :D
Jeg forventer at vende stærkt tilbage, hvis ikke efter de første svære eksamener er overstået, så når der er sommerferie party time ;)!

Med Kærlig Hilsen: Jeres alle sammen Ma'lakel (Anne) <3 Love all of yeh ;D!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:) Empty Sv: Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:)

Indlæg af Gæst Fre 13 Maj 2011 - 12:38

heh...nu aner jeg ikke hvem du er fordi jeg er ny herinde...men smart at skrive hvorfor xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:) Empty Sv: Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:)

Indlæg af Malakel the Vanquished Fre 13 Maj 2011 - 12:46

Yeh dont know... who I AM???!! .... >___>..
*Begynder at knække knor*.. Jeg er dit alpha & omega lille ven.. jeg er dit liv, din død.. din nutid og din fremtid.. Jeg er Di Morgas nuværende hersker!!

DU godeste... UNGDOMMEN NU TIL DAGS!!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:) Empty Sv: Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:)

Indlæg af Gæst Fre 13 Maj 2011 - 12:48

bah

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:) Empty Sv: Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:)

Indlæg af Malakel the Vanquished Fre 13 Maj 2011 - 12:49

Din mor er 'bah' >__>.. *hmp*.

(( Sorry ;D in-game mode, håber ikke du tager det for personligt ^^''))

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:) Empty Sv: Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:)

Indlæg af Gæst Fre 13 Maj 2011 - 12:55

nah har ikke rigtig nogen følelser herinde anyway

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:) Empty Sv: Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:)

Indlæg af Gæst Fre 13 Maj 2011 - 13:16

*Griner grumt og gnider sig i hænderne* Showtime xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:) Empty Sv: Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:)

Indlæg af Malakel the Vanquished Fre 13 Maj 2011 - 13:36

Showtime O.o?

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:) Empty Sv: Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:)

Indlæg af Gæst Fre 13 Maj 2011 - 13:38

Vi andre kan da ligeså godt udnytte tiden ^^

og nåå ja, held og lykke med eksamen :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:) Empty Sv: Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:)

Indlæg af Malakel the Vanquished Fre 13 Maj 2011 - 13:40

Ahh, ja ja XD.. lav nogle komplots, dræb nogle dudes, kneb nogle bithes og tag dit bandanna på >=3.. Ahem..

Og takker ;D.. Will probably need it.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:) Empty Sv: Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:)

Indlæg af Gæst Fre 13 Maj 2011 - 13:42

Uha, og alt dette skal nåes på fire dage! Yearks jeg må da heller komme igang xD

Matematik er da altid lidt nemt, et svar, aldrig en million, hvilke også gøre mat. til et kedeligt fag, efter min mening. ^_^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:) Empty Sv: Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:)

Indlæg af Gæst Fre 13 Maj 2011 - 14:25

Pfh Det var da utroligt, sådan som man bliver nød til at ruske op i hvad der sker på Vie La Mort Ö
wee need some action!

- Held og lykke dog :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:) Empty Sv: Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:)

Indlæg af Gæst Fre 13 Maj 2011 - 14:40

Hmm, som hvad?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:) Empty Sv: Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:)

Indlæg af Gæst Fre 13 Maj 2011 - 14:41

Har stadig i tankerne, at man skulle lave noget kamp arena hver uge ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:) Empty Sv: Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:)

Indlæg af Gæst Fre 13 Maj 2011 - 14:59

Uhh ... det lyder ikke tosset :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:) Empty Sv: Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:)

Indlæg af Malakel the Vanquished Fre 13 Maj 2011 - 23:43

matematik er overvurderet, til en grænse der løber op i det ekstreme..det er for simpelt til at det er foreståeligt, og når mna som jeg elsker at analysere, diskuttere og generalt finde dybere mening med ting.. så fungere det der med at der kun er ET facit, ikke helt. ;D Hail the choas!<3

I agree on the Arena ^^.. eller blot kampe, hvor man spiller på om folk taber eller ej. Gangster miljø, anerki som vi jo lever i ;D.. ville da træde mere frem.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:) Empty Sv: Begrundelse for stort fravær. (Jeg beklager D:)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum