Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Jeg beklager. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Jeg beklager. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Jeg beklager. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Jeg beklager. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Jeg beklager. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Jeg beklager. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Jeg beklager. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Jeg beklager. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Jeg beklager. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Jeg beklager. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Jeg beklager.

Go down

Jeg beklager. Empty Jeg beklager.

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 21:02

Kære brugere på VLM.

Jeg er frygtelig ked af mit fravær... at jeg ikke har kunnet være på til at hjælpe, emne, skrive, i det hele taget være der for jer.
Dette bliver ganske kort, for kort sagt har jeg det lidt svært i øjeblikket, jeg gider ikke rigtig noget, der er ikke rigtig noget som får mig til at føle at jeg er tilpas med det, udover at læse en masse bøger, men ikke engang det gider jeg... og alligevel har jeg så meget andet jeg rent faktisk burde gøre... Jeg ved at det er skide dårligt af mig at jeg ikke kan være på siden, at jeg ikke rigtig fungere til det og det... Men jeg er i et total deprimeret, negativt, og udkørt humør, hvor jeg bliver træt i løbet af nul komma fem.
Jeg vil selvfølgelig prøve på at få det bedre... men lige nu... virker det som om jeg ikke har overskud eller den rette lyst eller vilje til det, forstå det på den måde at den største energi som jeg får samlet sammen bliver brugt på læse stof og skolen... svarer mine venner og kæreste på mobil og det er det, gør jeg ret meget andet går jeg død, og ikke kan mere. Jeg er mange gange ked af at jeg ikke kan være til hjælp. Ked af at jeg ikke kan være der for Faith - Elisabeth, og at der bare .. ja... totalt kaos i mit liv næsten..
Jeg har ingen anelse om hvad der sker, og er ked af at jeg ikke rigtig har været aktiv på siden i en måned. Og det er ikke fordi jeg ikke vil siden, (muligvis) jeg tror bare det er stres, og lige vænne sig til at jeg er i skole igen og sådan, men jeg vil prøve at oppe mig... og ja jeg har snakket med den anden admin om det, og har da os taget stilling til om jeg kan siden, og jeg vil ikke droppe den, men tror bare at der er en langtids pause fra computeren da jeg ikke engang gider den... som i kan se er der humør svinger og hvad ved jeg...
Håber i kan bære over med mit fravær, som muligvis holder ved i et godt stykke tid...

Kh. Cash - Ida.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg beklager. Empty Sv: Jeg beklager.

Indlæg af Malakel the Vanquished Ons 18 Aug 2010 - 21:16

Jeg synes det er godt at du fortæller det, og jeg synes også det er en god beslutning at tage en pause hvis det er det du synes at du har brug for. Hjælpe Admins skal i hvert fald nok sørge for det hele er her til du kommer tilbage igen, og til når du føler dig klar, samt vil Faith self også være her til at passe på os alle xD.
- Men jeg håber du for det bedre snart! Og at du for styr på det hele, skole start er også noget der trækker tænder ud. :/!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Jeg beklager. Empty Sv: Jeg beklager.

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 14:23

Owwiie :O sweetheart.. eller Cash om du nu vil. Its Okay too be gay :'D .. *stilhed* .. Jeg tror jeg har fået et forkert manuskript <____< hehe ej men det jeg prøvede at sige var at jeg ligesom Malakel syntes at du burde tage en pause hvis det virkelig også er det du tror der vil være godt for dig. Og vi tilgiver dig selvfølgelig nu hvor du jo skriver det. Jeg har jo været en af dem der pludselig satte dig på arbejde fordi fordi eeeh.. yeah maybe u do not remember meh ._. but anyway. Jeg kender godt selv til det der pludselige humørsving hvor man bare ikke kan noget som helst ligepludselig - deriblandt det med computeren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg beklager. Empty Sv: Jeg beklager.

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 18:37

Håber kun på det bedste for dig, og at du kommer på benene igen.
Kender godt det med at være nede, og det kan være så super nedern. :/
Det er dejligt at vide besked, men det er en super trist situation.
Kender det alt for godt, så du skal bare bruge den tid, som du har brug for.

Håber på det bedste. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg beklager. Empty Sv: Jeg beklager.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum