Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Emnesøgning. - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Emnesøgning. - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Emnesøgning. - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Emnesøgning. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Emnesøgning. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Emnesøgning. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Emnesøgning. - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Emnesøgning. - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Emnesøgning. - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Emnesøgning. - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Emnesøgning.

3 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Emnesøgning. - Page 2 Empty Sv: Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Søn 16 Feb 2014 - 18:56

mhh nu ligger du det sværrer valg på mig...not sweet at all :P

men okay...lad mig se...begge er for mig fint nok...så det er vel bare hvad der er oplagt. Hvis hun skulle være en slægtning, hvad kunne hun så være?

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 16 Feb 2014 - 18:58

Hvis det bliver for svært mellem en engel og en elver, så har jeg også et menneske hvis det er, og hende kunne jeg godt tænke noget hen ad Skytsengel, eller ven :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Zachary Søn 16 Feb 2014 - 19:08

Syrena - Nu sagde du jo fjern slægtning, så det er vel en kusine eller noget i den stil? men jo tættere familie hun var, jo gladere vil han være for at se hende. Hun kan også være en han ikke direkte er i familie med, men som er kommet ind på grund af noget skilsmisse eller noget? Men en relation hvor han på en eller anden måde kan beskytte hende, ville fungere, om så det er som familiemedlem eller skytsengel er op til dig. (-:

Liliuth - Det er jo dine karakterer, så det er lidt op til dig at vælge. (-: Men for min skyld kan jeg sagtens emne med dit menneske, hvis du synes det er nemmere at stifte en relation op der - specielt hvis hun kunne komme i en situation hvor hun har brug for en engel.
Zachary
Zachary
Advanced Beginner (Rank 8)

Antal indlæg : 209

Indlæg af Gæst Søn 16 Feb 2014 - 19:11

okay, hvis du er op på den, kunne hun være en søster?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Feb 2014 - 19:15

HEhe mit menneske omgiver sig selv med vampyrer xD så det skulle skam blive let nok, og så vil jeg også gerne have hende igang igen, men uhm... jeg kan ikke lide at vælge.

Så 2 scenariorer.

1. Elver som møder en engel ude i skoven som evt kunne være kommet til skade af en art, og som hun så hjælper med at heale og så bliver de venner.

2. Et menneske som bliver venner eller får en skytsengel, fordi hun er rigtig naiv omkring vampyrer xD

Svært valg

Gæst
Gæst

Indlæg af Zachary Søn 16 Feb 2014 - 19:21

Syrena - Det vil jeg meget gerne, så vil deres første møde også skabe mest mulig drama, da hun trods alt tror han er død. (-: Skal det være en halvsøster eller hel? Umiddelbart havde jeg set hans familie som tæt, og uden skilsmisse, men jeg går ikke ud fra at de har samme efternavn?

Lilliuth - Jeg mente bare, at det kommer an på hvilken karakter du gerne vil have i spil. På længere sigt, tror jeg relationen som skytsengel vil være bedst, hvis det altså er, at hun ofte har brug for det.. og han kunne hjælpe hende på rette vej, men det er jo kun hvis du har lyst. (-:
Zachary
Zachary

Indlæg af Gæst Søn 16 Feb 2014 - 19:24

ja det kan jeg nemt forestille mig. Han kunne evt. komme forbi den cafe hvor hun arbejder, uden rigtig at vide hun er der?

jeg har endnu ikke givet hende et efternavn, så jeg kan da tage dit...og ja hvorfor ikke hel

Gæst
Gæst

Indlæg af Zachary Søn 16 Feb 2014 - 19:31

Det kan vi godt aftale, og det ville være fedt, hvis hun kunne tage hans efternavn. (-:

Ved ikke hvem det ville virke mest oplagt at starte?
Zachary
Zachary

Indlæg af Gæst Søn 16 Feb 2014 - 19:32

super, det vil jeg ^^

mhh jeg kan godt hvis det er

Gæst
Gæst

Indlæg af Zachary Søn 16 Feb 2014 - 19:36

Fantastisk (-:
Zachary
Zachary

Indlæg af Gæst Søn 16 Feb 2014 - 19:37

jeg sender en PM når det er færdigt ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Jun 2014 - 1:48

Hvis du stadig søger, vil jeg neget gerne emne med dig

Gæst
Gæst

Indlæg af Zachary Fre 27 Jun 2014 - 13:01

Fedt! Du kan eventuelt sende mig en PM, hvor du kan skrive hvad du havde tænkt med hensyn til deres relation eller andet (-:
Zachary
Zachary

Indlæg af Gæst Fre 27 Jun 2014 - 13:51

Jeg er da frisk, da jeg gerne selv vil have gang i min egen karakter :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Zachary Fre 27 Jun 2014 - 15:07

Lyder godt (-:
- Har du nogle idéer?
Zachary
Zachary

Indlæg af Gæst Fre 27 Jun 2014 - 19:00

Jeg tænkte måske på et ældre venskab? Men om det en god mulighed ved jeg ikke. Ephémie er jo vampyr, men hun kan godt begå sig både med mennesker og andre væsner uden at det bliver for meget af et problem. :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Zachary Fre 27 Jun 2014 - 21:29

Det kan vi sagtens sige, det vil i hvert fald være nyttigt for ham at have nogle allierede iblandt væsener såsom vampyrer. Når du siger ældre, er det så da han stadig var menneske, eller efter han blev forvandlet som engel? For hvis det er som engel, går jeg ud fra hun ikke har nogle problemer med at modstå hans blod? Og hvorfra tænker du at de skulle have kendt hinanden? (-:
Zachary
Zachary

Indlæg af Gæst Fre 27 Jun 2014 - 21:42

Altså jeg tænkte selv et sted før at han blev engel, om ikke andet kan Ephémie være god til hold sig fra blod. Hun kan naturligvis ikke hold sin trøst tilbage i alt for lang tid af gangen, men det kommer jo os helt an på hvornår at hun sidste indtog blod.
Men de kun jo have snakket sammen, måske på en lokal klub om natten eller et andet sted hvor folk jo kommer for slap af og få tid til andet. Ephémie kommer nemlig vid omkring så det ikke umulig og møde hende andre andre steder. De kun måske have mødt hinanden da Ephémie var ude og rejse i england, for hun har ikke altid kun forhold sig alene i Frankrig da det bliver mistænksom med tiden for hun bliver jo ikke ældre og derfor er hun nød til skift land ind i mellem og bor under andre navne ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Zachary Fre 27 Jun 2014 - 21:50

Så kunne vi sige at de havde mødtes inde i byen en sommer hvor Zachary havde ferie fra militæret, og så kunne de have fået en eller flere aftener i hinandens selskab?
Jeg går ikke ud fra at han kendte til at hun var en vampyr, men til emnet kunne hun jo så også opdage at han er engel, og han om hendes væsen. Jeg ved ikke om hun også er god til at holde sig fra engleblod, men det kunne i hvert fald give dem noget at indhente, hvis de ikke har set hinanden siden han var menneske.
Har du nogen idé til hvad der skal ske i emnet? (-:
Zachary
Zachary

Indlæg af Gæst Fre 27 Jun 2014 - 22:01

Det lyder fedt, det kun jo være lidt år siden så at de havde mødt hinanden og ja jeg er nok sikker på at Ephëmie er mere åben på snak om hendes egen natur efter at hun ligesom selv ved at han en engel, hun er meget hemmelighedsfuld omkring det med at hun er vampyr.
Og hvor, ja det jo det store spørgsmål, jeg er ikke just kræsen med steder så jeg åben på alt. Tænke måske på Northman eller une pierre? Det er nemlig steder hvor Ephémie kun find på tag hen :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Zachary Fre 27 Jun 2014 - 22:14

Så synes jeg det skal være på Northman! men hvis der ikke er mere vi skal have fundet ud af, kan jeg så lokke dig til at oprette emnet? (-:
Zachary
Zachary

Indlæg af Gæst Fre 27 Jun 2014 - 22:16

Det kan du godt, hvis du har tålmodighed nok til vente til lidt sener i aften, jeg ser nemlig film på tv2 lige nu og jeg vil gerne opret emnet efter den er slut :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Zachary Fre 27 Jun 2014 - 22:21

Tak, og det er helt i orden!
Zachary
Zachary

Indlæg af Seelie Søn 31 Jan 2016 - 21:55

Well hello handsome!

Jeg så du var online, så tjekkede din profil og om der så ikke var et fint link til en emnesøgning. Den ser så trist og tom ud, fordi der ikke har været skrevet noget i et godt stykke tid! Så jeg tænkte det vil jeg da gøre noget ved!

Hvis du stadigvæk søger emner, eller er ved at komme ind på side igen efter lang tid væk, så er jeg mere end frisk på et emne. Din lille kønne engle basse virker interessant, og jeg er da sikker på vi sagtens kan finde på noget?

Først og fremmest tænker jeg noget donor måske? Det kan være noget flirtende, men hun får til gengæld chancen for at drikke af hans blod. Måske påstår hun at hans graciøse gerning redder liv, da hun så vil drikke fra ham (Dette er dog ikke rigtigt!)
Men det kan da også være noget venskabeligt. Han vil så være en af de første personer i hendes liv, som hun ikke har dyrket sex med (Hun er en nymfoman, så oftest har hun flere elskere/elskerinde end venner). Måske kan han vise hende en lidt anden side til livet, at sex ikke altid er vejen frem og samtidig at man ikke behøver udnytte andre for at få hvad man vil. Om han så får banket fornuft ind i hende, ved man jo aldrig
For det sidste tænker jeg måske bofæller. Hun bor i en stor luksuriøs lejlighed, så hun kunne da sagtens leje første salen ud til ham? Om dette så fører til en anden retning (venskabeligt eller andet), kan vi vel se tiden an for?

Men ja hvis du selvfølgelig ikke søger emner, så er det helt okay også forstår jeg skam godt hvis du siger nej :)
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Antal indlæg : 73

Indlæg af Zachary Man 1 Feb 2016 - 11:45

Hej!

Ja, jeg har ikke været aktiv længe, men jeg vil meget gerne finde ud af et plot med Seelie!

Jeg vil gerne hoppe med på venskabsidéen eller bofæller (i hvert fald for en stund) da han ikke har mange penge til rådighed, og bor i Logement. Ved ikke hvilken idé du helst vil, men hvis han starte med at flytte ind hos hende, kan vi jo altid se hvilken retning det fører til :)
Zachary
Zachary

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum