Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Emnesøgning.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Emnesøgning.
men okay...lad mig se...begge er for mig fint nok...så det er vel bare hvad der er oplagt. Hvis hun skulle være en slægtning, hvad kunne hun så være?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Liliuth - Det er jo dine karakterer, så det er lidt op til dig at vælge. (-: Men for min skyld kan jeg sagtens emne med dit menneske, hvis du synes det er nemmere at stifte en relation op der - specielt hvis hun kunne komme i en situation hvor hun har brug for en engel.
Zachary- Advanced Beginner (Rank 8)
Antal indlæg : 209
Så 2 scenariorer.
1. Elver som møder en engel ude i skoven som evt kunne være kommet til skade af en art, og som hun så hjælper med at heale og så bliver de venner.
2. Et menneske som bliver venner eller får en skytsengel, fordi hun er rigtig naiv omkring vampyrer xD
Svært valg
Gæst- Gæst
Lilliuth - Jeg mente bare, at det kommer an på hvilken karakter du gerne vil have i spil. På længere sigt, tror jeg relationen som skytsengel vil være bedst, hvis det altså er, at hun ofte har brug for det.. og han kunne hjælpe hende på rette vej, men det er jo kun hvis du har lyst. (-:
jeg har endnu ikke givet hende et efternavn, så jeg kan da tage dit...og ja hvorfor ikke hel
Gæst- Gæst
Ved ikke hvem det ville virke mest oplagt at starte?
- Har du nogle idéer?
Gæst- Gæst
Men de kun jo have snakket sammen, måske på en lokal klub om natten eller et andet sted hvor folk jo kommer for slap af og få tid til andet. Ephémie kommer nemlig vid omkring så det ikke umulig og møde hende andre andre steder. De kun måske have mødt hinanden da Ephémie var ude og rejse i england, for hun har ikke altid kun forhold sig alene i Frankrig da det bliver mistænksom med tiden for hun bliver jo ikke ældre og derfor er hun nød til skift land ind i mellem og bor under andre navne ^^
Gæst- Gæst
Jeg går ikke ud fra at han kendte til at hun var en vampyr, men til emnet kunne hun jo så også opdage at han er engel, og han om hendes væsen. Jeg ved ikke om hun også er god til at holde sig fra engleblod, men det kunne i hvert fald give dem noget at indhente, hvis de ikke har set hinanden siden han var menneske.
Har du nogen idé til hvad der skal ske i emnet? (-:
Og hvor, ja det jo det store spørgsmål, jeg er ikke just kræsen med steder så jeg åben på alt. Tænke måske på Northman eller une pierre? Det er nemlig steder hvor Ephémie kun find på tag hen :)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Jeg så du var online, så tjekkede din profil og om der så ikke var et fint link til en emnesøgning. Den ser så trist og tom ud, fordi der ikke har været skrevet noget i et godt stykke tid! Så jeg tænkte det vil jeg da gøre noget ved!
Hvis du stadigvæk søger emner, eller er ved at komme ind på side igen efter lang tid væk, så er jeg mere end frisk på et emne. Din lille kønne engle basse virker interessant, og jeg er da sikker på vi sagtens kan finde på noget?
Først og fremmest tænker jeg noget donor måske? Det kan være noget flirtende, men hun får til gengæld chancen for at drikke af hans blod. Måske påstår hun at hans graciøse gerning redder liv, da hun så vil drikke fra ham (Dette er dog ikke rigtigt!)
Men det kan da også være noget venskabeligt. Han vil så være en af de første personer i hendes liv, som hun ikke har dyrket sex med (Hun er en nymfoman, så oftest har hun flere elskere/elskerinde end venner). Måske kan han vise hende en lidt anden side til livet, at sex ikke altid er vejen frem og samtidig at man ikke behøver udnytte andre for at få hvad man vil. Om han så får banket fornuft ind i hende, ved man jo aldrig
For det sidste tænker jeg måske bofæller. Hun bor i en stor luksuriøs lejlighed, så hun kunne da sagtens leje første salen ud til ham? Om dette så fører til en anden retning (venskabeligt eller andet), kan vi vel se tiden an for?
Men ja hvis du selvfølgelig ikke søger emner, så er det helt okay også forstår jeg skam godt hvis du siger nej :)
Seelie- ShadowSun - Medlem
Antal indlæg : 73
Ja, jeg har ikke været aktiv længe, men jeg vil meget gerne finde ud af et plot med Seelie!
Jeg vil gerne hoppe med på venskabsidéen eller bofæller (i hvert fald for en stund) da han ikke har mange penge til rådighed, og bor i Logement. Ved ikke hvilken idé du helst vil, men hvis han starte med at flytte ind hos hende, kan vi jo altid se hvilken retning det fører til :)
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» It's been a while (emnesøgning)
» Emnesøgning.
» Emnesøgning
» Emnesøgning: need it now !
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline