Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Emnesøgning.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Emnesøgning.
Zachary skrev:Hej!
Ja, jeg har ikke været aktiv længe, men jeg vil meget gerne finde ud af et plot med Seelie!
Jeg vil gerne hoppe med på venskabsidéen eller bofæller (i hvert fald for en stund) da han ikke har mange penge til rådighed, og bor i Logement. Ved ikke hvilken idé du helst vil, men hvis han starte med at flytte ind hos hende, kan vi jo altid se hvilken retning det fører til :)
Det kan jeg godt lide!
Jeg tænker vi sagtens kan tage ideen med at han først flytter ind til hende, også den vej igennem opbygger de i et venskab...hvis dette selvfølgelig er tilfældet! ^^
Men vil du starte? eller skal jeg?
Seelie- ShadowSun - Medlem
Antal indlæg : 73
Du må meget gerne oprette emnet :)
Zachary- Advanced Beginner (Rank 8)
Antal indlæg : 209
Zachary skrev:Det lyder godt! Går ud fra at han ikke ved så meget om hende, eller det faktum at hun er en vampyr.. men du må sige hvis du synes de skal have en tidligere relation.
Du må meget gerne oprette emnet :)
De kan sagtens havde haft en tidlig relation, det vil måske også gøre sådan vi slipper på den sædvanlige: hej jeg hedder...
Men hvad tænker du deres tidligere relation skal være? Jeg er egentlig åben for det meste ^^
Zachary- Advanced Beginner (Rank 8)
Antal indlæg : 209
Zachary skrev:Hm, for min skyld kan det godt bare være fra en bytur hvor de var faldet i snak eller et andet kort møde hvor han fik et godt indtryk af hende. Hvad tænker du?
Jeg tænker det første, hvilket så vil gøre ham til en af de første personer hun har været tilbragt tid med, som hun så aldrig har haft sex med ^^ Men lad os sige dette
Jeg vil sende linket når emnet er færdigt :)
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» It's been a while (emnesøgning)
» Emnesøgning.
» Emnesøgning
» Emnesøgning: need it now !
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline