Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Plotsøgning - Tom A. York! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Plotsøgning - Tom A. York! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Plotsøgning - Tom A. York! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Plotsøgning - Tom A. York! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Plotsøgning - Tom A. York! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Plotsøgning - Tom A. York! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Plotsøgning - Tom A. York! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Plotsøgning - Tom A. York! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Plotsøgning - Tom A. York! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Plotsøgning - Tom A. York! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Plotsøgning - Tom A. York!

Go down

Plotsøgning - Tom A. York! Empty Plotsøgning - Tom A. York!

Indlæg af Gæst Ons 7 Jan 2015 - 18:24

Welcome, people!!

Jeg har nu ejet den her bruger siden september, og jeg har ikke rigtig gjort andet med ham, end at ændre ham fra det ene til det andet. Men, jeg tror, at jeg har fået lavet den perfekte karakter, som har siddet og drillet på tungen. Alt i alt - Så føler jeg, at han endelig at klar til at se lyset her på Vie.

Af den grund søger jeg et par emner!

Tom er lidt en speciel figur ved det faktum, at han ligner mere et menneskelig-gjort dyr end så meget andet. Han kan hverken forvandle sig til et fuldtud menneske eller fuldtud dyr. Bare rolig - Han fungere stadig som et almindeligt menneske/intelligent væsen. Han er desværre heller ikke en person, som man tit ser ude i offentlighed med mindre det handler om indkøb eller arbejde og det sat sammen med, at han er ekstremt menneskesky, kan måske være problematisk for emne-sammensætninger, hvilket jeg beklager.
Han interesser sig dog rigtig meget indenfor det naturfaglige. Nok med mest fokus på det kemiske. Den interesse har så ført til interessen for bomber. Og om han ikke selv har lavet et par stykker i sin tid.

____________________

Jeg skal vist også informere om, at jeg ikke er en nybegynder til RPG, hvilket også gør mig lidt mere kræsen. Mine krav er ikke ligefrem de mest ekstreme, men ligner uden tvivl så mange andres:


1)
Skriv mindst 300 ord. Det lyder af mere, end det faktisk er. For at give en fornemmelse: Det overstående tekst ligger på omkring 230 ord.
2)
Skriv forståeligt. Det tager ikke en verdenskrig at lige læse sit eget svar igennem, inden man sender det ind. Få stavefejl eller tastefejl er dog i orden, eftersom de er uundgåelige.
3)
Jeg er studerende IRL. Det vil sige, at jeg desværre ikke kan bruge alt min tid på at have emner igang. Så hvis jeg ikke har fået svaret i nogle dage, så er det sikkert fordi, at jeg ligger begravet i lektier.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning - Tom A. York! Empty Sv: Plotsøgning - Tom A. York!

Indlæg af Gæst Ons 7 Jan 2015 - 19:03

jeg kunne da godt tænke mig et emne, ved dog ikke helt hvad det skulle være for et emne xD

hmm.. måske kan de blive venner somehow? XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning - Tom A. York! Empty Sv: Plotsøgning - Tom A. York!

Indlæg af Leandra Hart Ons 7 Jan 2015 - 19:23

Godaften Tom!
- Og velkommen til siden med din nye karakter.

Nu må jeg indrømme at jeg har været ret inaktiv, med denne karakter. Og vil rigtig gerne i gang med hende igen. (har nogle emner i gemmerne som der lige skal besvares).

Men nogle gange er det lige præcis, dét emne, som gør at man kommer i gang igen. Så tænkte på om du ville gøre mig den ære at hjælpe mig? :3
- Overholder i hvert fald alle dine krav og er selv studerende så har ikke selv så meget tid. Så fuldforståelse for det!

Med hensyn til en plot idé? Jeg så at hans job var at han var aflæsser? Mon han også kørte ud med ting i forbindelse med det arbejde? - I hvert fald, hvis dette var tilfælde. Kunne jeg forestille mig, da Leandra efter nogle fejl forsøg til at komme ind til byen og altid ender med at fare i vild. Trods at hun har sin egen dyre klinik i byen, kunne være interesseret i at få ting bragt ud til sit hus i skoven og de måske mødes på den måde?

Ellers kunne de måske også mødes ved dyre klinikken, det er sådan lidt op til dig. Men i hvert fald, ville jeg være meget interesseret da jeg er virkelig fascineret af din karakter!
Leandra Hart
Leandra Hart
Novice (Rank 3)

Bosted : I en lille hytte gemt væk ude i Forêt dog ikke særlig langt væk fra Nain Des

Antal indlæg : 20


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning - Tom A. York! Empty Sv: Plotsøgning - Tom A. York!

Indlæg af Gæst Tors 8 Jan 2015 - 13:08

Kuuma: Jaa.. Plotideerne kan være lidt besværlige at komme op med til sådan en som Tom. Men så må vi vride vores hjerne omkring det.
Der er måske en mulighed for at vores karakterer bliver venner, men af hvad jeg har forstået omkring Kuuma, så er han en ganske frembrusende karakter, mens Tom er meget (meget) tilbageholdende. xD

Kunne altid være, at Kuuma havde hørt om Toms ferme talenter indenfor bomber, hvilket kunne gøre at din varulv tog kontakt til min navajo.. ?

Leandra: Hmm. Jeg kan faktisk rigtig godt lide din idé. Det virker som en realistisk metode, at få vores to karakterer til at mødes. o.o

Jeg vil nok helst have, at han skal levere varerne ud til hende i skoven, eftersom han uden tvivl vil tror, at hun bare er en tosse, netop fordi hun bor ude i skoven. Det vil give ham mere grund til at sige ja, til det lille ekstra stykke arbejde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning - Tom A. York! Empty Sv: Plotsøgning - Tom A. York!

Indlæg af Gæst Tors 8 Jan 2015 - 13:09

Kuuma ville stikke Tom en pote uden problemer, han er ja meget frembrusende! men har dog en ide.. at nogen overfalder Tom, grundet det væsen han er, og Kuuma og han's folk hjælper Tom, som måske kunne bryde isen lidt? følger ham hjem, i dunno? :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning - Tom A. York! Empty Sv: Plotsøgning - Tom A. York!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum