Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A new howl in town (emnesøgning) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A new howl in town (emnesøgning) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A new howl in town (emnesøgning) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A new howl in town (emnesøgning) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A new howl in town (emnesøgning) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A new howl in town (emnesøgning) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A new howl in town (emnesøgning) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A new howl in town (emnesøgning) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A new howl in town (emnesøgning) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A new howl in town (emnesøgning) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A new howl in town (emnesøgning)

3 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

A new howl in town (emnesøgning) - Page 2 Empty Sv: A new howl in town (emnesøgning)

Indlæg af Nightrage Man 3 Feb 2014 - 12:18

Jamen det kunne jeg da godt :) Men så må vi lige finde ideer til hvordan eller hvad de skulle lave.
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Antal indlæg : 1075

Tilbage til toppen Go down

A new howl in town (emnesøgning) - Page 2 Empty Sv: A new howl in town (emnesøgning)

Indlæg af Dai Man 3 Feb 2014 - 12:23

Yup :3
Hmmmm noget med at Dai er i nærheden mens Charlie forvandler sig? Æh..

(Lige et spørgsmål o.o du er samme personer som har Caleb og khá ikke?)
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 437

Indlæg af Nightrage Man 3 Feb 2014 - 12:24

Jo det er jeg :) Men det kan jo godt være en voldsom oplevelse og man har svært ved at styre sig under sådan en forvandling. Charlie har dog nemmere ved det grundet hvor han kommer fra:)
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Dai Man 3 Feb 2014 - 12:45

Godt så :3
Hmmmm det ved jeg skam godt at det er.. Men han har jo evt sin ørneform, så han kan være et stykke væk? Høre nogle skrig og ville undersøge hvad der sker?
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 437

Indlæg af Nightrage Man 3 Feb 2014 - 12:48

Det var en rigtig god ide :) Vil du eller skal jeg lave? Håber lidt du vil :)
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Gæst Tirs 4 Feb 2014 - 23:13

Hvis du har plads til flere, vil jeg også meget gerne melde mig, jar efterhånden brug for at komme igang med hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Alessa Ons 5 Feb 2014 - 13:25

Hmm..

Altså Alessa har efterhånden med en del år på bagen ret meget viden om mennesket og deres civilisationer.

Vi kunne da godt lege en form for opdragelse/oplæring om, hvordan man begår sig i et civiliseret samfund?
Det kunne måske være, fordi hun ser en mulighed for, at han kunne lære at styre sig/blive civiliseret, og derfor ikke behøver at.. Gøre noget ved ham? :b

Hvad tænker du?
Alessa
Alessa
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 142

Indlæg af Nightrage Ons 5 Feb 2014 - 16:38

Ariane det kunne vi sagtens :)

Alessa det ville faktisk være rigtig fedt at arbejde ud fra den ide
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Gæst Ons 5 Feb 2014 - 16:56

Perfekt :3 har du nogen ide til et plot?

Gæst
Gæst

Indlæg af Nightrage Ons 5 Feb 2014 - 17:03

Har du nogle ideer til hvad hun ville med en som Charlie :)
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Gæst Ons 5 Feb 2014 - 17:12

Ja det er jo det gode spørgsmål. Hun ville nok blive lidt overrasket over at se vad han er, da hun aldrig har hørt om varulve før hen..men ellers ved jeg ikke direkte hvad hun skulle ville med ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Alessa Ons 5 Feb 2014 - 18:27

Det er i hvert fald en mulighed. Skulle det så være helt fra start, eller skulle de have mødt hinanden før?
Alessa
Alessa

Indlæg af Nightrage Ons 5 Feb 2014 - 19:21

Jeg har ikke den store ide om hvad hun skulle have lavet ved indianere så langt mod nord heller så helt fra start giver nok mest mening Alessa :)

Ariane jamen så er det måske hendes første møde med en varulv vi skal arbejde ud fra? :)
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Gæst Ons 5 Feb 2014 - 20:08

Js det kan vi skam godt sige, så hvordan skal det ske. Det er vel næppe det klogeste hvis de møder hinanden under en fuldmåne...af åbenlyse grunde. En ide kunne være at det er morgnen efter en fuldmåne, hvor hun evt er ude og løbe, finder ham også hjælper ham...i don't know

Gæst
Gæst

Indlæg af Nightrage Ons 5 Feb 2014 - 20:29

Ja der ligger han ofte besvimet ude i skoven :)
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Gæst Ons 5 Feb 2014 - 21:03

Jamen perfekt, så er det bestemt...gider du lave?

Gæst
Gæst

Indlæg af Nightrage Ons 5 Feb 2014 - 21:07

Så må jeg lave det i morgen. Jeg har et nyligt dødsfald rimelig tæt på så jeg har ikke kreativiteten til at lave det i aften
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Gæst Ons 5 Feb 2014 - 21:08

Det er skam helt okay

Gæst
Gæst

Indlæg af Alessa Tors 6 Feb 2014 - 8:30

Det er jeg ked af at høre, Nightrage og håber alt går i orden! =/

Men lad os tage den fra start af - når du har tid og overskud til det, selvfølgelig! :)
Alessa
Alessa

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum