Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Rejse til Thailand EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Rejse til Thailand EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Rejse til Thailand EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Rejse til Thailand EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Rejse til Thailand EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Rejse til Thailand EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Rejse til Thailand EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Rejse til Thailand EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Rejse til Thailand EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Rejse til Thailand EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Rejse til Thailand

Go down

Rejse til Thailand Empty Rejse til Thailand

Indlæg af Gæst Fre 21 Feb 2014 - 19:36

Det nu officielt den sidste aften af sidder og hygger mig her på vie la mort, fra med i morgen lørdag den 22 februar og frem til den lørdag den 8 marts vil jeg nemlig være nede i Thailand, der vil ikke være meget mulighed for kun gå online eftersom at jeg kun medbringer min mobil telefon og ikke min computer, da jeg bruge fra en pause fra mit liv som RPG spiller.

Men altså vi ses jo nok igen, men jeg kommer nok til været lidt træt de først par dage når jeg lige er kommet hjem igen, men når min jetlag igen er væk skal jeg komme ind i en mere aktiv tilstand, grunden til at jeg ikke har svaret i mange af mine emner er at jeg sidde med mega stor skriveblokade som der var været og komme ud af, det har været så slemt at jeg ikke engang har haft kun svare mine engelsk emner på vampirefreaks så jeg håber pausen kan bryde det op og åbne et nye muligheder.

Vi ses snart igen, hilsen Dante

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rejse til Thailand Empty Sv: Rejse til Thailand

Indlæg af Gæst Fre 21 Feb 2014 - 19:51

I'm going to miss you! D:Just wish that.... ok tilbage til dansk for det går ikke godt. xD

Jeg ville bare ønske det ikke havde været så tidligt efter vores emne oprettelse D:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum