Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
New york Sommer Rejse EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
New york Sommer Rejse EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
New york Sommer Rejse EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
New york Sommer Rejse EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
New york Sommer Rejse EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
New york Sommer Rejse EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
New york Sommer Rejse EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
New york Sommer Rejse EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
New york Sommer Rejse EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
New york Sommer Rejse EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

New york Sommer Rejse

Side 1 af 10 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

New york Sommer Rejse Empty New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 19:30

tid : 23:21
sted : New York centrum, Stranden Uden for New York.
Hotellet the Beach for unge teenager.
omgivelser : utrolig mange folk, stress men om aften stille og smukke lys,
som nu.
vejr : dejlig varmt og kølig brise, ingen skyr eller stjerner, himlen er lyst op
af byens lys så den er helt mørke lilla,
dato : Midt i sommer(perioden)



Det var midt i sommer og der var utrolig mange der havde arbejdet hele weekenden og også hele ugen, men kajika var skam ikke en af de hårdt arbejdende, hun var taget for første gang på ferie for sig selv til new York til strand hotellet the beach, ikke nok med det så havde hun skaffet nok penge til ugen til at kunne feste og tag på cafe eller hvad hun nu ville og overnatte på det store unge hotel med fester vær nat. kajika kiggede stille ud fra taxiens vindu og så de store bygninger der tornede sig op næsten til skyerne og blev helt kuller over at se det. Himlen var allerede helt mørke lilla og lysene skindet ud over det hele aldrig havde hun set sådan et lys, ikke nok med det da hun endelig kom til stranden så hun det store dyre hotel og hun fik et lille genert smil på læberne i det hun kom der op på den store bakke ned til havet og steg ud og tog stille sin kuffert, og gik med raske skridt hen til hotellet og tjekkede sig ind, hun havde grå sort shorts på korte i jeans stof og en hvid top med bar ryg. hun fik sin værelses nøgle der stod 104 på den og gik stille op til værelset

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 19:39

Zann havde været på hotellet længe han var godt træt af fester han havde fået masser af piger i krogen han havde sovet alle andre steder end på sit hotel værelse som han ellers havde betalt for han gik langsomt hen af gangen mod sit værelse han gik forbi værelse 104 og nummeret efter var hans værelse men han gik ind i en pige som kom gående og kom til at skubbe hende ned på gulvet "ej sorry" sagde han hurtigt og hjalp hende op "er du okay" spurte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 19:53

Kajika gik stille med den ene hånd i lommen i det hun stødte ind i en og gav et støn fra sig af det hårde slag mod hinanden"uuhm" hun faldt ned på røven og tog sig stille til siden ved sin balle og så stille genert op og sagde"av ? jeg??..." hun så på den nuttede dreng og kom til at over rødme i det han hjalp hende op og sagde stille næsten stammende af flovhed" jeg??.. øhmm? jeg ja... tror jeg ??.. ja jeg er helt okay?" hun kiggede på fyren med sine sølv grå øjne der glimtede nærmest som en stjerne på den smukke natte himmel og sagde"øhhm?? jeg burde nok ha set mig lidt bedre for?" hun tog sig til lommen og opdagede hun havde mistede sin nøgle i det hun så den ligge ved hans fødder og bukkede sig stille ned og tog den hvor man kunne se der stod 104 på den skindende guld skilt der hang som en nøgle ring

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 20:04

Zanns nøgle hang halvt ud af hans lomme der stod 103 på den han smilte til hende "godt undskyld det var min skyld kan jeg byde på en drinks nede ved baren" spurte han roligt og bukkede sig ned på hendes niveau "det vil få mig til at føle mig bedre over jeg skubbede dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 20:11

Kajika kiggede på fyren og kom til lettere at rødme i det hun så på ham og gav et mere eller mindre genert smil fra sig i det hun rejste sig op og sagde"jooh? det kan vi vel godt? eller det kan du godt" hun smilede og kiggede stille mod hans nøgle i det hun grinte kært og tog sig til munden og sagde sødt"ved du hva? jeg bor lige ved siden af díg? se" hun viste han hendes nøgle nummer med et smil og sagde"jeg kommer barë hen til dig eller du kan gå med fordi skal nok først lige ind med min kuffert" hun grinte sødt og gik stille hen til sit værelse og lukkede stille op i det hun så sig over skuldren mod ham med et lille smil og stillede kufferten fra sig og låste efter sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 20:16

Zann smilte og sagde "du rødmer meget" han så på elevatoren "jeg hader elevatorer" han så på hende "jeg tar trapperne ned du vi ses nede ved baren" han gik hen til trapperne og gik ind i rummet det var en stor trappe med en meters afstand mellem hver af siderne til trapperne han hoppede bare ned af det hele selvom de var på 7 etage

http://www.divaholiday.dk/Oktober%202008%20038.JPG-for-web-large.jpg
sådan ser trappen ud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 20:23

Kajika så stille på ham og nikkede i det hun gik lidt hen til ham og så ned af trappen og tænkte da hun så det*WoW!! hold! .... da Wauw?? hvordan gjorde han det ...* hun roede sig stille i håret i det hun tog elevatoren ned i stedet og da den åbnede sig med et ding stod Zann bang der allerede, hun smilede og sagde genert"jaah jeg rødmer lidt men nu jeg heller ikke sådan en stunt mand som dig? hvordan... hvordan kunne du lave sådan et hop uden at blive bange og komme til skade??" hun roede sig stille i håret og begyndte at gå mod baren og smilede i det hun præsenterede sig" forresten mit navn er Kajika"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 20:26

"Zann" sagde han kort og undgik alle de andre spørgsmål faktisk kunne han ikke få helt orden på det hun lige sagde men fulgte bare efter hen mod baren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 20:36

kajika satte sig stille i bar stolen og kiggede lettere forvirret rundt efter som der egenlig var temmelig mange nede ved baren men hendes sølv grå øjne blev rettede mod Zann og sagde stille"så? Zann ? kommer du her for at slappe af eller feste" hun kiggede stille mod ham i det hun så mod alle de andre der festede lidt rundt omkring

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 20:40

Zann satte sig ved siden af hende på endnu en bar stol "begge dele" sagde han roligt og smilte han bestilte en vodka med juice og is til sig selv og sagde "jeg betaler du vælger bare hvad det er du vil ha" han smilte et charme smil til hende "hvad med dig" spurte han efter lidt tid han så rundt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 20:50

Kajika kiggede på ham og skulle næsten til at rødme over hans chamerende smil men sagde så"hmm jeg tror bare jeg tager en vodka cola" hun smilede og kiggede lidt ned og sagde"Hmm?? jeg kommet både for ? at feste og for at slappe af om dagen, du ved lidt shoppeing eller nye bekendtskaber? måske jeg ved det ikke dumpe ind i en sød fyr" hun grinte kort fordi hun var jo dumpede ind i en sød fyr bare ikke på samme måde som hun nu mente men fik det til at lyde. hun kiggede mod Zann og sagde"hvor lang tid har du så været her Zann?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 20:54

"et par uger" sagde han og smilte "sig mig er du faldet for mig" spurte han roligt og kunne ikk lade vær med at grine over hendes bemærkning med at dumpe ind i en sød fyr han bundede sin drink med det samme fordi han var van til den så stærke vodka som de serverede her den var stærkere end normal vodka

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 21:04

kajika kiggede lidt på Zann og grinte sødt i det hun viftede lidt fjollet med armene som et nej det skulle ikke misforståes.. ting" nej?? det er jeg ikke det bare jeg mener altså ikke sådan dumpe ind i en altså som vi gjorde men du ved møde en man bare klinger med og har det sådan godt og fantastisk med og ikke behøves andre ting??" hun roede sig lettere i håret og bed sig i underlæben i det hun tænkte*jeg så dårlig til at formulere mig....*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 21:06

"nej du er ej" sagde han roligt og smilte han lagde sin arm på disken "du er god til at formulere dig du er bare lidt nervøs" sagde han og smilte sit charme smil igen "og det er okay"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 21:22

kajika kiggede stille på Zann og sagde"kan du ?? læse tanker Zann??" hun kiggede forundrende på ham og bagefter kiggede hun stille på sin drink og tog en tår af den fordi vis hun blev fuld vidste hun ikke hvad der ville ske. hun smilede kært til ham og roede sig stille i håret mens hun så rigtig nuttede ud og så mod ham og sagde"så? Zann hvor gammel er du?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 21:28

han grinte lidt "ja jeg kan læse dine tanker jeg ved du er over 110 år gammel jeg ved du er en aspara jeg er en Dæmon og er flere år tusinder"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 21:36

kajika rødmede lidt og sagde"Okay det var lettere pinligt at du vidste jeg var så gammel men i min rigtig skin alder og personligheds sinds alder er jeg kun 16 ikke 110 år og du er forresten den eneste der ved jeg er så gammel" hun kiggede stille på Zann og smilede kært, mens hun stille kiggede rundt og tog stille om sin drink og tog lidt inden bords med et smil på læberne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 21:39

"min krops alder er osse 16" sagde han og smilte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 21:41

kajika kiggede stille på ham og sagde"virkelig?? jeg troede du var 1-2 år ældre end mig men det da cool så vi ligesom en slags twins? men hvad er din egenlig alder???.. eller stoppede du med at tælle mellem de 100?? eller noget" hun smilede kært og drakte det sidste af sin drink og tog sig stille til hovedet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 21:43

han smilte og fik en ny drink som han osse bundede med det samme "jeg er faktisk 12010 år gammel" sagde han og smilte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 21:45

kajika kiggede med store øjne på Zann og sagde stille"Wauw? så kan jeg regne ud med at du ikke er så meget jomfru mere siden du er så gammel" hun smilede nuttede´og lod sine finger lege stille med hendes hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 21:50

han smilte "nej jeg score piger hver dag jeg kom her til for at slappe af og har sovet hos andre piger hver dag i 2 uger" sagde han og grinte lidt han smilte og lavede ringe på bordet med sin finger

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 22:32

kajika smilede og så lidt forundret på ham men kunne så forstå at efter som den personlighed og udseende han havde var det sikkert meget let for ham at score. hun var jo en Aspara og det mest smukkeste væsen og eleganteste på jorden men hun prøvede at gøre så det ikke blev for meget bemærket

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 23:29

han smilte til hende og drak sin 3 drink før han rejste sig "skal vi ikk gå op på en af vores værelser" spurte han "så kan vi få drinks serveret derop" han smilte og så hen mod trapperne han hade virkelig elevatoren fordi den var lavet af mennesker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Gæst Søn 18 Apr 2010 - 23:47

Kajika rejste sig stille op og smilede kært i det hun så lidt rundt og nikkede stille ja til hans forslag og gik stille med ham hen til trapperne og sagde"Zann?? kan du egenlig ikke li elevator? siden vi går op af trapperne denne gang?? og du os tog dem ned??" hun kiggede lettere undrende mod ham men egenlig syntes hun heller ikke elevator var særlig dejlige at køre med i... fordi de var så trængt og de kunne stoppe og dræbe en ved første styrt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New york Sommer Rejse Empty Sv: New york Sommer Rejse

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 10 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum