Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
ud af rejse en lille tur - Nika Privat EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
ud af rejse en lille tur - Nika Privat EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
ud af rejse en lille tur - Nika Privat EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
ud af rejse en lille tur - Nika Privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
ud af rejse en lille tur - Nika Privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
ud af rejse en lille tur - Nika Privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
ud af rejse en lille tur - Nika Privat EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
ud af rejse en lille tur - Nika Privat EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
ud af rejse en lille tur - Nika Privat EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
ud af rejse en lille tur - Nika Privat EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

ud af rejse en lille tur - Nika Privat

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

ud af rejse en lille tur - Nika Privat Empty ud af rejse en lille tur - Nika Privat

Indlæg af Artair Tors 3 Feb 2011 - 21:08

Sted: Nika´s lejlighed
Tid: 22
Dato: 3
Vejr: blæst og let regn
Omgivelser: møbel og Gabriel og ingen andre indtil videre

Gabriel sad i en læner stol ind i Nika´s stue, han havde et vinglad i det en hånd og den anden hånd hvil rolig på arm læner på stol, det var dog ikke vin han sad og drak men blod, det var ikke så tit af han drikke vin mens øl eller andet alkohol med mere ind 30% i, han havde smidt sin lang læder jakke og hat på hendes sofa og har stadig sko på, ellers har han et par sort bukser i stof på og en mørke rød skjorte på i sted for en mørke grå, han havde måske sidder her i en time max, han vidste ikke hvor Nika var men hun kommer nok hjem på et tidspunkt, så han havde sat sig behagelig og venter rolig på hun skulle kommer hjem.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

ud af rejse en lille tur - Nika Privat Empty Sv: ud af rejse en lille tur - Nika Privat

Indlæg af Gæst Fre 4 Feb 2011 - 16:32

Nika var ude og shoppe med nogle veninder for at glemme hvad der var sket mellem hende og Gabriel nogle dage før, men det var svært når hun altid følte at han var i nærheden af hende. Veninderne spurgte om de ikke kunne tage med Nika hjem, hun stod og tænkte lidt over det " Desværre jeg har så meget jeg skal " sagde hun og så og gik fra hendes veninder. på vejen hjem mødte hun nogle drenge der ikke havde det helt gode i sinde, da hun gik forbi dem skubbede de til hende så hun faldt ned på jorden og hendes poser med diverse tøj og sko lagde over det hele " UUUh sikke noget" sagde en af drengene og stille sig foran hende og smilte koldt til hende. Nika tænkte ikke på andet end Gabriel og ville ønske han var der til at hjælpe hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ud af rejse en lille tur - Nika Privat Empty Sv: ud af rejse en lille tur - Nika Privat

Indlæg af Artair Fre 4 Feb 2011 - 16:42

han sad rolig og nipper engang imellem til blod, hvor kun hun bliv af, så han ved har hun ikke noget arbejde ud over af være hans slave, han hælde noget nyt blod op i glas og rejse han sig op og går lidt rundt i hendes lejlighed, første hendes soveværelse det ligner sig selv og så går han ud i køkken, et lille fint et nok når man er en, han stille sig hen til vindue i køkken og kiggede ud, for af ser hvilke udsigt hun har, han kiggede ned da han kan ser nogen menneske/væsen, var det ikke Nika der sad på jord og nogen drenge, han drak hurtig blod i glad og forsvandt så og kom frem lidt fra dem, de havde få fat i den forkert kvinde af lege med, "hvad med af find nogen på eners ejer større og lad kvinde være" sagde han og kiggede på dem.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

ud af rejse en lille tur - Nika Privat Empty Sv: ud af rejse en lille tur - Nika Privat

Indlæg af Gæst Fre 4 Feb 2011 - 16:57

Nika så på ham " Gabriel" sagde hun og rejste sig op og begyndte at tage sine poser med hendes sager i. Hun stod og kiggede på drengene som spillede op til at få tæsk " Hva er hun din kæreste?" sagde en af drengene hånligt til Gabriel og gik helt op til ham og så ham i øjnene, hvilket ikk var smart, heldigvis havde Nika ikke set hans vrede og hvis hun kom til det, havde hun sikkert løbet hjem, der var alligevel ikke så langt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ud af rejse en lille tur - Nika Privat Empty Sv: ud af rejse en lille tur - Nika Privat

Indlæg af Artair Fre 4 Feb 2011 - 17:03

han nikke kort til hende som en hils og stille sig så de skulle forbi ham for af rør hende, "nej hun er ikke min kæreste, hun er min slave, og man rør ikke andres slave ud det går galt" sagde han og kiggede ned på ham med sin unaturlig mørke øjne der næste er over i sort, "fis hjem med er ind i kommer slem til skade" sagde han og kiggede kort på de andre hvorefter af kig på ham foran sig, han knyt let den en hånd og var klar til af tæv dem hvornår det skulle være.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

ud af rejse en lille tur - Nika Privat Empty Sv: ud af rejse en lille tur - Nika Privat

Indlæg af Gæst Fre 4 Feb 2011 - 17:13

Nika tog Gabriels hånd og hev lidt i ham " Glem dem " sagde hun og hev ham med sig. Hun ville hjem, hun ville ikke se hvad der ville ske, hvis de drenge udfordrede Gabriel til en kamp " Smut nu bare drenge inden det går galt" sagde hun og så på drengene og vendte sig om for at gå hjem af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ud af rejse en lille tur - Nika Privat Empty Sv: ud af rejse en lille tur - Nika Privat

Indlæg af Artair Fre 4 Feb 2011 - 17:18

han kiggede kort på hende og bliv stå selvom hun hev i hans arm, "gør heller hvad kvinde siger, og vi hvis på den anden side" sagde han og smiler lumsk, han gik rolig med Nika og kiggede kort tilbage på drenge, ja han vil find dem på den anden side, og hvad han mener med den anden side er når de er dø vil han find dem i underverden, han gik stille og rolig med hende og kom kort efter til hendes lejlighed.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

ud af rejse en lille tur - Nika Privat Empty Sv: ud af rejse en lille tur - Nika Privat

Indlæg af Gæst Fre 4 Feb 2011 - 17:27

Nika åbnede døren og tog sin trøje af og smed den på gulvet. hun gik ind i soveværelset med sine poser og stillede dem ved skabet med hendes tøj. " Hvad ville der egentlig ske hvis de havde rørt mig igen" sagde hun og så på ham med et undrende blik " Og forresten.. Ganske vist er jeg et menneske, men jeg kan sagtens forsvare mig" sagde hun vrissende og vendte ryggen til ham og lagde sine arme over kors

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ud af rejse en lille tur - Nika Privat Empty Sv: ud af rejse en lille tur - Nika Privat

Indlæg af Artair Fre 4 Feb 2011 - 17:36

han gik med ind og gik dog ind i stue og sat sig i læner stol hvor han havde sid før, "jeg har tæve dem tilbage til stenaldre men jeg finde dem bare på den andre side når den tid kommer" sagde han og kiggede kort på hendes ryg, "det hentyder jeg heller ikke til på noget tidspunkt på af du ikke kun det men heller for en sikkerhed skyld" sagde han og hent kort sit glas ud i køkken og sad sig tilbage, hvorefter af hælde blod op i det.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

ud af rejse en lille tur - Nika Privat Empty Sv: ud af rejse en lille tur - Nika Privat

Indlæg af Gæst Fre 4 Feb 2011 - 17:47

Nika så ikke engang på ham " Det er bare underligt at du pludselig dukkede op" sagde hun og gik over mod dørem og så ud af det lille vindue der var i døren. Drengene var gået og Nika fik øje på nogle af hendes ting der stadig lagde på fortovet " 2 sekunder" sagde hun og gik uden for efter sine ting og skyndte sig tilbage, men så var der nogle der råbte efter hende, men hun ignorerede det og skyndte sig at gå ind af døren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ud af rejse en lille tur - Nika Privat Empty Sv: ud af rejse en lille tur - Nika Privat

Indlæg af Artair Fre 4 Feb 2011 - 17:53

"jeg har være her i nogen timer og kiggede tilfældig ud af køkken vindue og så dig og drenge, kun derfor dukke jeg op" sagde han og kiggede kort på hende, han nikke kort til det hun sagde og tog en tår af glas, nu skulle hun lige få lov til af falde ned på jorden igen ind de skulle af sted, han kiggede på hende da hun kom ind igen, "hvordan har du det med af rejse" spurgte han og kiggede på hende, han lad hoved i den en hånd for af hvil hoved, mens han har glas i den anden hånd.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

ud af rejse en lille tur - Nika Privat Empty Sv: ud af rejse en lille tur - Nika Privat

Indlæg af Gæst Fre 4 Feb 2011 - 18:02

Nika så på ham " rejse? hvad mener du?" sagde hun og lagde de ting hun havde hentet ind i soveværelset og kom igen ud. Hun satte sig i sin sofa of så på Gabriel. * Hvad mon han mener med hvordan jeg har det med at rejse?* tænkte hun og undrede sig en del

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ud af rejse en lille tur - Nika Privat Empty Sv: ud af rejse en lille tur - Nika Privat

Indlæg af Artair Fre 4 Feb 2011 - 18:12

"hvordan har du det med af opleve ny stede som du ikke har være før og så noget" spurgte han og kiggede på hende, hun virke stadig lidt sur over det med drenge eller var det bare ham, han læner sig tilbage i stol og nip til glas og lukke kort øjne, han rejse sig op og stille glas fra sig og sat sig foran hende på sofa bord, han lad en hånd på hendes kind og ae hendes kind kort ind han fjern hoved, "lad det nu lig det med drenge jeg tæve dem jo ikke" sagde han og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

ud af rejse en lille tur - Nika Privat Empty Sv: ud af rejse en lille tur - Nika Privat

Indlæg af Gæst Fre 18 Feb 2011 - 19:04

Nika så på ham " Jeg har det nogenlunde" sagde hun og trak sin kind til sig da han aede den " Jeg ved det godt, men jeg kendte dem" sagde hun og bed sig i underlæben. Hun vidste godt at hun ikke burde være sur, for han havde jo sådan set redet hende for at blive voldtaget eller noget i den retning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ud af rejse en lille tur - Nika Privat Empty Sv: ud af rejse en lille tur - Nika Privat

Indlæg af Artair Fre 18 Feb 2011 - 19:08

"okay for du skal med ud på en lille rejse eller stor an på hvordan men tager det" sagde han og kiggede kort på hende, han nikke kort til det næste hun sagde og smiler svagt, han lukke kort øjne og smiler svagt, "du skal pakke noget varm tøj og noget let tøj, da vi første skal et varm sted hen, hvorefter skal vi et kold sted hen" sagde han og kiggede på hende, det kold sted var så hans hjem man vil han ikke sige nu første senere.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

ud af rejse en lille tur - Nika Privat Empty Sv: ud af rejse en lille tur - Nika Privat

Indlæg af Gæst Fre 18 Feb 2011 - 19:13

Nika så undrende på ham og nikkede hvorefter hun rejste sig op for at gå ind og pakke noget varmt tøj og noget let tøj * Gad vide hvor han vil have mig med hen* tænkte hun mens hun stadig pakkede tøjet. Da hun var færdig kom hun ud til ham med et blidt smil på læben " Jeg er klar" sagde hun og stillede kufferten fra sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ud af rejse en lille tur - Nika Privat Empty Sv: ud af rejse en lille tur - Nika Privat

Indlæg af Artair Fre 18 Feb 2011 - 19:19

han sad bare rolig og vente på af hun vil bliver færdig, han nikke kort og smiler, det skulle nok bliv sjov, han rejse sig op og trylleri flaske og vinglas væk, han laver nogen hånd bevæger hvorefter der åben sin en portal, når man kiggede ind i den, kun man ser et gammel hus hvor der ikke bore nogen, "vil du går første eller skal jeg" spurgte han og kiggede på hende, han havde åben en portel til helvede, hus der kun ses var hans gammel hjem.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

ud af rejse en lille tur - Nika Privat Empty Sv: ud af rejse en lille tur - Nika Privat

Indlæg af Gæst Fre 18 Feb 2011 - 19:22

Nika så på portalen og samlede sin kuffert op " Jeg kan godt gå først" sagde hun og tog et skridt gennem portalen * wow der er sådan set meget varmt* tænkte hun og så sig omkring, ikke underligt at der var varmt, da de befandt sig i helvede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ud af rejse en lille tur - Nika Privat Empty Sv: ud af rejse en lille tur - Nika Privat

Indlæg af Artair Fre 18 Feb 2011 - 21:39

han nikke kort til det hun sagde og lod hende går første ind, hvorefter gik han ind i den og den lukke sig så bag dem, ja der var varm i helvede han lad bare ikke mærke til det, da han var født og opvokser i det, han gik rolig over mod hus som lå længe frem, da han kom over til det, åben han dør mere så de kan kom ind af den, det ligner enlig et normal menneske hus der var bare højere til loft og møbel var store, rundt omkring hænger der billede af personer, det var han familie eller det var det.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

ud af rejse en lille tur - Nika Privat Empty Sv: ud af rejse en lille tur - Nika Privat

Indlæg af Gæst Ons 23 Feb 2011 - 12:28

Nika smilte og trådte ind i huset og så sig omkring og fik øje på et billede hvor der var en lille pige på som slet ikke lignede en dæmon " Gabriel hvem er det?" spurgte hun og kom over til ham med billedet og tænkte kort over et billede hendes forældre havde der hjemme " Det ligner et billede mine forældre havde " sagde hun og så undrende på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ud af rejse en lille tur - Nika Privat Empty Sv: ud af rejse en lille tur - Nika Privat

Indlæg af Artair Ons 23 Feb 2011 - 14:27

han gik over til en læner stol og lad sin jakke og hat på den, hvor han stod og tænke over om han også skulle smide sko, men han lod være, han smiler svagt da hun kom over til ham med et billede, "det var min lille søster" sagde han og kiggede kort ned på hende, han gik over til kamin kiggede kort på de tre billede der stå der, heldig vis var der ikke noget af ham lige her men det vil ikke overrasker ham, hvis de havde stadig billede af ham, et andet sted i hus.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

ud af rejse en lille tur - Nika Privat Empty Sv: ud af rejse en lille tur - Nika Privat

Indlæg af Gæst Ons 9 Mar 2011 - 11:06

Nika så på ham " Hvad hedder din lillesøster?" spurgte hun stille og gik op til ham ved kaminen og stillede billedet på plads og tog hans hånd og kyssede blidt hans kind " Du behøver ikke at svare" sagde hun og smilte for sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ud af rejse en lille tur - Nika Privat Empty Sv: ud af rejse en lille tur - Nika Privat

Indlæg af Artair Ons 9 Mar 2011 - 12:21

han stod og tænke lidt over det, han kun ikke rigtig husk det lige nu, men da hun sagde af han ikke behøve af svar på det, gab han ikke af tænke over det mere, han kiggede kort rundt, "skal vi har nogen mad første eller bare igang med af lede efter de ting jeg skal bruge" spurgte han og kysse hende kort på pande.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

ud af rejse en lille tur - Nika Privat Empty Sv: ud af rejse en lille tur - Nika Privat

Indlæg af Gæst Ons 9 Mar 2011 - 13:35

Hun smilte blidt " Jeg er skam ligeglad" sagde hun og lukkede kort øjnene idet han kyssede hende i panden. Hun så igem på billedet og kom til at tænke på sin kusine, men det kunne da umuligt være hende, selvom det lignede en hel del

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ud af rejse en lille tur - Nika Privat Empty Sv: ud af rejse en lille tur - Nika Privat

Indlæg af Artair Ons 9 Mar 2011 - 14:17

han nikke kort til hende som tegn på af han havde hørt hende, han slap hendes hånd og begynde af går mod en af dør "så begynde vi på af arbejde, her har du en liste over de til jeg skal bruge" sagde han og havde fremme et stykke papir, "rod ikke ved nogen ting som kan være farlig" sagde han kort ind han forsvandt ind af dør.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

ud af rejse en lille tur - Nika Privat Empty Sv: ud af rejse en lille tur - Nika Privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum