Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
*the real me*
2 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
*the real me*
tid: 12:10
sted: i det gamle hus
omgivelser: møbler.
vejr:regn vejr
"SYLVESTER!!!" Sylvester vågende. Det var hans mor som råbte på ham. *hvad vil den kvinde midt på dagen, ved hun ikke at man sover der* han var godt irreseteret. "SYLVESETER!!" han tog hoved under puden. Der var en der bankede forsigtigt på. Ind kom en ung stue pige og hun va højsandsynlig ny. Sylvester tog hoved op, og pigen fik et chok. "din mor ville gerne se dem. " Han kiggede irreterret på hende. og det gjorde hende meget bange. "kan jeg gøre noget får dem?" Han kiggede på hende også hen på sin morgen kåbe. "kan de tag den og ligge den på min seng?" hun nejede og gjorde hvad han sagde. Han stod op af sengen, og hun blev helt rød i hoved. Han stod helt nøgen. Han tog sin kåbe på og gik ud af døren " red min seng kommer nok ikke til og lægge der i igen før senere. "
Moren sad i sin stol som hun altid gøre. "
åhh godt min dreng, jeg har invittret den rød håret pige på besøg i dag, vi fandt hende." Moren var helt vild glad. " rødhåret pige? hvem ?" svarede han hende. Han var rimelig træt og gad ikke gåder. " jo de husker hende da godt, det alt fortideligt og drille din gamle mor nu. jo hende der pigen du dansede med hun kommer her om en hal time" Sylvester kom lige pulselig i tanke om hende. Ballet var for nogle dage siden så han fangede det ikke helt... " HVAD, hvorfor?! Hun kan ikke engang lide mig. " morgen smilede " jo hun kan da hvorfor brugte i så alt tiden sammen. men skynd dig nu og kom i noget pænt tøj. Jeg inviterret også hendes mor på lidt mad. " sylvester løb op på værelset og ud i bade karet for og få et bad inden. Han kalde på stue pigen, da hun kom ind til ham stod han ikke noget igen, og hun blev inu mere rød. " hvad står du der for kom med noget vand " hun tog stor kande og helte det over ham i badekaret. alting var meget gammeldags hjemme hos dem.
sted: i det gamle hus
omgivelser: møbler.
vejr:regn vejr
"SYLVESTER!!!" Sylvester vågende. Det var hans mor som råbte på ham. *hvad vil den kvinde midt på dagen, ved hun ikke at man sover der* han var godt irreseteret. "SYLVESETER!!" han tog hoved under puden. Der var en der bankede forsigtigt på. Ind kom en ung stue pige og hun va højsandsynlig ny. Sylvester tog hoved op, og pigen fik et chok. "din mor ville gerne se dem. " Han kiggede irreterret på hende. og det gjorde hende meget bange. "kan jeg gøre noget får dem?" Han kiggede på hende også hen på sin morgen kåbe. "kan de tag den og ligge den på min seng?" hun nejede og gjorde hvad han sagde. Han stod op af sengen, og hun blev helt rød i hoved. Han stod helt nøgen. Han tog sin kåbe på og gik ud af døren " red min seng kommer nok ikke til og lægge der i igen før senere. "
Moren sad i sin stol som hun altid gøre. "
åhh godt min dreng, jeg har invittret den rød håret pige på besøg i dag, vi fandt hende." Moren var helt vild glad. " rødhåret pige? hvem ?" svarede han hende. Han var rimelig træt og gad ikke gåder. " jo de husker hende da godt, det alt fortideligt og drille din gamle mor nu. jo hende der pigen du dansede med hun kommer her om en hal time" Sylvester kom lige pulselig i tanke om hende. Ballet var for nogle dage siden så han fangede det ikke helt... " HVAD, hvorfor?! Hun kan ikke engang lide mig. " morgen smilede " jo hun kan da hvorfor brugte i så alt tiden sammen. men skynd dig nu og kom i noget pænt tøj. Jeg inviterret også hendes mor på lidt mad. " sylvester løb op på værelset og ud i bade karet for og få et bad inden. Han kalde på stue pigen, da hun kom ind til ham stod han ikke noget igen, og hun blev inu mere rød. " hvad står du der for kom med noget vand " hun tog stor kande og helte det over ham i badekaret. alting var meget gammeldags hjemme hos dem.
Sylvester- Advanced Beginner (Rank 6)
Antal indlæg : 85
Sv: *the real me*
Chi blev vækket af damen i huset, "så er det op og i bad, der er kommet en invitation til noget mad hos dem som holdte ballet," smilede damen. "Ud i bad, på med noget makeup, og så finder jeg noget tøj som De kan tag på," Chi nåde ikke at få øjne før kvinden have skubbet hende ud i bad. De havde jo godt nok lang vej, men Chi plejede at sove til sent normalt, også selvom det gjorde damen utilfreds. Men af alt sin træthed gik Chi i bad, og blev heldigvis mere vågen af det. Da hun kom ud af badet, gik hun dog direkte hen til sin seng igen, i ført håndklæde kun. Damen kiggede på hende og kastede noget tøj til hende, "Tag det på, så henter jeg din makeup og et spejl så du ved hvad du laver," sagde damen. Chi tog det på, og kiggede på klokken, "Hvor tidligt tror du lige de forventer os?" Spurgte Chi træt. "Her klokken 20 minutter i et, tag så noget makeup på!" Svarede hun. Chi fik lagt noget flot makeup på og rejste sig så op, hun gik ud på badeværelset, børstede tænder, og børstede sit hår. Kvinden kom ind og forstyrret, "Det er tid! Taxaen er her nu!" Sagde hun stressede. Chi blev færdig hurtigt og skyndte sig så ud i taxaen. Chi sad bagerest og kiggede ud af vinduet hele turen, og tænkte, så hun var meget fraværende i bilen.
Da de var nået der hen ad kunne Chi se huset, også tænkte hun tilbage på ballet, og på hvordan han havde båret hende ind, hendes vrede kom tilbage, men ikke så slem som den dag han havde gjort det.
Da de var nået der hen ad kunne Chi se huset, også tænkte hun tilbage på ballet, og på hvordan han havde båret hende ind, hendes vrede kom tilbage, men ikke så slem som den dag han havde gjort det.
Miri- Beginner (Rank 4)
Antal indlæg : 35
" gå ind og gør mit tøj klar" sagde han til stue pigen. Hun gjorde hvad han sagde. han vaskede sig og tog sin kåbe på. Han gik ind i værelset og tog det tøj der var fremme en fin blodrød skjorte på og nogle sorte bukser. han kiggede sig selv i spejlene og prøvede og sætte si hår. men da det er krøllet var det meget svært så han droppede det. " DE ER HER!" blev der røbt. Sylvester løb ned ved den store dør. Alle tjeneste folk stod ved døren på række. og uden for stod der nogle butler og ventede til taxa kom så de kunne åbne døren. " Hvad har du på dreng?" han havde knappet skjorten forkert. Han havde vist lidt travlt. broren stod i flot jakke sæt. og stod pænt. Sylvester stod nu og knappede den op for og knappe igen.
// Kjolen: https://www.google.dk/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=AdqyHR6zd6Hb1M&tbnid=9rUOUehNe_lqUM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.simplydresses.com%2Fdresses%2Fstyles_and_trends%2Flwd&ei=zmMOU9iBK-Hn4QS-toDwCA&bvm=bv.61965928,d.bGE&psig=AFQjCNHZ-c1zhNj_FrI7ZVAkBmOIgjjelA&ust=1393538353060746 //
Da de ankom til huset kom nogle mænd og åbnede døren. Chi og damen steg ud. Chi vendte sig ud mod vejen, og havde virkelig lyst til at stikke af, men dørene åbnede sig og damen vendte Chi om så hun kiggede ind på dem alle sammen, damen havde lagt en hånd på Chi's ryg og skubbede hende ind. Da de var kommet indefor, lukkede døren og Chi følte sig hjælpeløs. Hun så drengene, de to så fine ud, og dog, Sylvester lignede lidt noget som lige var stået op ligesom Chi. Hvilket gjorde Chi friskere at se på, hun fik lidt energi i at se ham sådan. "Goddag De herre," Smilede Chi og nejede. Chi havde en fin hvid kjole på og flettet hår. Damen havde også nejet og hilst.
Da de ankom til huset kom nogle mænd og åbnede døren. Chi og damen steg ud. Chi vendte sig ud mod vejen, og havde virkelig lyst til at stikke af, men dørene åbnede sig og damen vendte Chi om så hun kiggede ind på dem alle sammen, damen havde lagt en hånd på Chi's ryg og skubbede hende ind. Da de var kommet indefor, lukkede døren og Chi følte sig hjælpeløs. Hun så drengene, de to så fine ud, og dog, Sylvester lignede lidt noget som lige var stået op ligesom Chi. Hvilket gjorde Chi friskere at se på, hun fik lidt energi i at se ham sådan. "Goddag De herre," Smilede Chi og nejede. Chi havde en fin hvid kjole på og flettet hår. Damen havde også nejet og hilst.
Miri- Beginner (Rank 4)
" velkommen, dejligt og se dem. " sagde moren. de alle nejede og bukkede. Sylvester fik øje på hende * selvom masken ikke fylde meget af hendes ansigt, så hun meget anderledes ud. Hun så meget godt ud, syns han nu selv. Han var meget træt og gad virkelig ikke noget så tideligt. han stod lid væk fra dem i skyggen. Moren førte dem alle ind i den store spise sal. de satte alle sammen ned. sylvester ved siden af sylvia. " det så dejligt i kunne komme" sagde moren til sylvias mor.
Damen smilede, "Det var dejligt at vi måtte komme," sagde damen. Chi kiggede hurtigt på Sylvester også hen på nogen andre, hun ville ikke rigtig kigge på ham. Hun sad meget behageligt. Damen begyndte at spise så snart de måtte tag. Ingen tvivl om at hun var sulten. Chi havde ikke fået morgenmad, men var dog stadig ikke sulten som hun burde være. Måske var det fordi hun ikke følte sig så meget tilpas omkring det hele? Chi vidste bare at hun blev nødt til at prøve at slappe af, specielt så hun ikke blev til en kort lunte og ville kunne tænde af når som helst. Så hun prøvede sit bedste på at slappe af prøve at blive sulten, selvom det ikke gik så godt, hun syntes det var lidt akavet.
Miri- Beginner (Rank 4)
Sylvester var har meget træt, og han var meget sur på sin mor. " så sylvia, det er det de hedder ikker. Hvad syns du om hvors ball. hyggede du dig?" sagde richard til hende som han aldrig i sit liv havde set hende før. Sylvester kiggede på sin bror som sad over for dem. Han spakede til Richard. han viste ikke helt hvorfor. Han sagde jo ikke noget glat. sylvester fortrækkede bare stilhed af en og landen gund. han var nok bare så træt så han ikke engang syns det ville være akavet vis de alle bare var stille. Sylvester kiggede ned mod sin mad igen. *hvordan kan man spise sådan noget her* Tænkte han. Han rejse sig op. " de må de undskylde, jeg har lige noget jeg skal lave. han havde enlig heller ikke lyst til og høre sylvias svar på richard spørgersmål.
Chi fulgte Sylvester med øjnene, og hvis øjne kunne dræbe var han blevet stukket ned 30 gange. chi kiggede på Richard, "Det var meget hyggeligt ja," Sagde hun. Hendes øjne søgte stadig Sylvester. Ikke fordi hun var interesseret i at han var gået, det var hun faktisk meget glad for, så kunne han bare gå tilbage til sin seng og lade alle andre have det hyggeligt. Chi prøvede at spise, og hun spiste meget meget lidt. Man skulle tro hun sjældent spiste. Men hun tænkte nu meget på hvor og hvad Sylvester lavet. Måske kunne hun gøre det til helved for ham mens hun var der. Så fik hun det også sjovt.
Miri- Beginner (Rank 4)
Sylvester gik ud mod køkkenet, der stod en stue pige, det var den nye hende som før. "kom her over." sagde han meget bestem. hun gjorde som han sagde og hun var meget bange. Han holde rundt om hende. hun blev rød i hoved. Han var over bevist om hun var jomfrue. hvilket nu smagte meget godt. Han skuppede hende op mod et bord. "harre hvad laver de ?" sagde hun meget bange. Han begynde og sue blod for hende og han var ved og suge for meget fordi han godt kunne lide smagen. Men han nåde og stoppe, så hun ville nok få det en smule dårligt. da han var færdig. var hun helt væk, hun havde vist aldrig prøvet det før. Han tog håden på hoved af hende og slettede hendes hukommelse. det var lidt underligt for ham og se tingene med hendes øjne. og hun fokuserede meget på hans løber og tænder. Han slap hende så hun gled ned af borden og ned på gulved. Han gik ind i spise salen. man kunne ikke se på ham han havde haft blod i munden. men man kunne godr se han ikkevar så træt som før. det var meget mørkt i rummetda kun. lysekronen og lysene på bordet var tændt og kadinerne var trukket for.
Chi fik øje på ham. Hun havde dræber øjne igen. Hun kunne se på ham at han var mindre træt end før, hvilket Chi ikke bryd sig om. Chi var jo selv meget træt og køre turen have ikke gjort det bedre. Og på grund af trætheden, havde hun jo ingen appetit. Hun havde spist lidt køb, og der lå stadig noget på hendes tallerken. *Hvad har han lavet siden han er frisk?* Tænkte Chi. *Mon han har gjort det samme som sin bror? Hvem er nu stakkelen det er gået ud over?* Chi rejste sig. "Undskyld mig," Sagde hun, og gik hen forbi Sylvester og ud i entreen. Chi kiggede sig lidt omkring, men alt så nogenlunde ud til at være normalt. Hun gik hen til nogle trapper og satte sig og åndet stille ind, hun var for træt lige nu og det irriteret hende meget. Hun havde ikke lyst til at være her overhoved, specielt ikke før hun i det mindste var vågen.
Miri- Beginner (Rank 4)
Sylvester´s mor kiggede på Sylvester og lavede øjne til ham,, for at han skulle gå ud til hende. Sylvester fik øje på sin bror som prøvede og have en samtale med sylvias mor. Sylvester gik derefter ud af døren, og så sylvia side på trappen. han satte sig ved siden af hende. Han havde viste ikke hvad han skulle sige. "sså.... øh.. er du okay? " sagde han meget stille. Han kiggede på hende men han lod godt mærke til enten var hun meget nede over noget, ellers var hun bare træt. han kiggede ned igen på hans fødder.
Chi kiggede på ham ondskabsfuld, "Hvor er hun?" Sagde hun bestemt. Hun bryd sig ikke om at han var kommet ud til hende, hun ville egentlig bare have at han gik. Chi rejste sig op og lænede sig op af gelænderet, hendes ben følte sig svage. Hun havde i den grad brug for at have sovet mere. Chi kiggede på ham igen og prøvet at give et frisk ondt stirrende. Hun ville prøve ikke at vise sig svag, for hun var bestemt ikke et let offer, og hun nægtede at være et offer for ham og hans beskidte hænder.
Miri- Beginner (Rank 4)
"hvem?." Sylvester var meget forvirreret. " var maden ikke tilfredsstillene nok? ville de heller have noget andet?" han rejste sig op og stillede sig næsten midt af rummet og kiggede hen på hende.
"Din morgenmad," svarede hun. Og gik så op ad trapperne. Hendes vrede havde gjort hende mere sulten, og frisk. Men lige nu ville hun søge efter hans offer, og så muligvis stjæle en af deres rum til det sidste manglen søvn. Chi gik til højre da hun var nået helt til tops af trapperne. Det var en lang gang med massere af døre, hun åbnede hver og en af dem for at finde hans offer, eller som hun havde sagt til ham, hans morgenmad.
Miri- Beginner (Rank 4)
*min morgen mad?* tænkte sylvester. " nårh du mener...." inden han fik sagt mere var hun allerede ud af syns. han løb op af trappen og efter hende. Han så hun åbnede døre. " altså leder de efter noget?. hvor s tjeneste folk befinder sig vist i køkkenet eller i kælderen" sagde han.. *har jeg gjord eller sagt noget forkert* tænkte han. hun var på vej ned til hans værelse som var den sidste dør på den gang.
Da Chi var kommet ind ad den sidste dør, så hun en seng. *Dejligt,* tænkte hun. Hun kiggede sig bag skulderen og kiggede så på ham. "Sig mig, skal De følge efter mig?" Spurgte hun og smækkede døren i hovedet på ham. Hun gik hen til skabet og åbnede det. Der så ikke ud til at være en person der i. Hun kiggede under sengen, den så sikker ud. Hun satte sig på den og landede så på sin ryg i den. Den var egentlig meget rar.
Miri- Beginner (Rank 4)
Sylverster grinte, da hun gik ind i hans værelse. * øhh. hvordan kan nogle forstå hende.* han gik ind af sin dør ind til hans værelse. han stillede sig i døren " så hvad syns de er den god?. " han smilede til hende. han kig hen til kanten af sengen. " her sover jeg værd dag ".der var lidt mørkt der inde men ikke meget da stue pigen havde tændt tarinlys over det hele.
Chi kiggede på ham, og smilede til ham. "Den er god men den stinker," sagde hun. Hun ville ikke have ham til at tro at de faktisk kunne have en normal samtale, det ødelage han til ballet. Chi lage sig bedre til rette. Der gik omkring 10 sekunder før hun rejste sig og børstede ting af sig, som om hans seng var beskidt. Hun kiggede på ham, de stod nu ved hver deres senge kant. "Så den pige du drak af, hvor er hun?" Spurgte Chi. Hun kiggede lidt vredt på ham. Hun regnede med at han var ligesom sin bror, og drak kvinders blod når han fik chancen.
Miri- Beginner (Rank 4)
Sylvester satte sig på sengen. " hun var bare en tjeneste pige. desuden så har jeg rodet op efter mig. Hun har det fint vis du var bange for et uskyldigt menneske kommer til skade." sylvester er normalt ikke en som er ligeglad med væsner men vis han ikke selv fik noget ville han ikke leve, og vis han også tog sig af det og ikke tænkte dem som køre ville det jo ikke være lige så let at få noget at spise. så det sagde ham ikke noget og drikke blod for uskyldige væsner normalt dræber han dem heller ikke, da han syns det ulækker at røre ved døde personer.
Chi kiggede væk. "Uskyldig eller ej, jeg er da lige glad, hun kunne være volds forbryder hvis det stod til mig! Jeg ville bare gerne se det, liget? Ligesom med din bror, jeg nåede aldrig at se den piges lig, men nu hvor du har ryddet op efter dig så.." Chi sukkede og gik hen til døren, hun åbnede den, og lukkede den igen, hun fandt et andet rum med en seng i og lagde sig der, hun lukkede kort øjnene og slappede af, men hun var overhovedet ikke træt længere efter at have snakket med Sylvester. Faktisk var hun mere frisk end nogensinde. Hun kiggede mod vinduet som var trukket for, og sukkede.
Miri- Beginner (Rank 4)
Sylvester var meget forvirret. Han kunne virkeligt ikke finde ud af hende. han lagede sig i sengen. Der lå han så bare og slappet af. Han kunne ikke se hvorfor han skulle følge efter hende. *hun er sikkert bare gået ned under til de andre igen. det må jeg enlig også heller gøre* han gik ned til dem igen i spise salen og satte sig på sin plads og sagde ingen ting. Han prøvede og spise det. Men han kom på nye tanker da han virkelig bare ikke syns om det.
Chi lå på sengen og kede sig, "måske skulle jeg gå ned til de andre" tænkte hun højt. Chi rejste sig, sukkede højlydt og gik så ud af værelset. Chi var gået op og ned og rundt for at finde en seng, så hun var ikke lige sikker på hvor hun var henne, det var jo et stort hus. Efter at have gået noget tid ned af flere trapper, gik hun ind af en dør, hun var tæt på kunne hun hører. Hun åbnede den og så dem alle som stadig sad ved bordet. *hvor længe spiser man her?* tænkte Chi og satte sig på sin plads. *De må da være godt mættet nu* tænkte Chi. *Og dog de er vist alle vampyr, så de er først mætte når de har fået blod* Chi kiggede på damen hun var kommet med. Ingen fik lov til at tage blod fra den kvinde, Chi ville slå dem ihjel hvis nogen gjorde det.
Miri- Beginner (Rank 4)
Lignende emner
» Bad trip or is it real?
» Is this real //Alvaro//
» this shouldnt be real! // Kyouga- privat//
» Is this the real me? (Mikala=privat)
» Is this real //Alvaro//
» this shouldnt be real! // Kyouga- privat//
» Is this the real me? (Mikala=privat)