Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Emne og plotsøgning. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Emne og plotsøgning. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Emne og plotsøgning. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Emne og plotsøgning. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Emne og plotsøgning. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Emne og plotsøgning. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Emne og plotsøgning. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Emne og plotsøgning. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Emne og plotsøgning. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Emne og plotsøgning. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Emne og plotsøgning.

Go down

Emne og plotsøgning. Empty Emne og plotsøgning.

Indlæg af Gæst Søn 23 Mar 2014 - 18:54

Hej alle.

Det er tid til at jeg - bag skærmen - skal udforske lidt med min karakter Isabelle, da hun er begyndt at blive en lille smule kedelig.

Jeg søger faktisk alt, bortset fra familie. Men well ... jeg søger helst de nedenstående ting.
- En mand der kan lære hende at drikke. Eftersom Belle ser meget skrøbelig og lille ud har hun aldrig lært at drikke, for det gør hende på en måde utryg.
- Endnu en kvinde hun kan forelske sig i. Må meget gerne være en mellem 20-25 år.
- Udvikle et forhold med en gammel ven (skal selvfølgelig være en der er fast frosset i en alder), hvor det udvikler sig til et bedste ven forhold, med en masse store og ligegyldige skænderier.

Værd at vide om Belle.
- Hun er håbløst forelsket i en hun ikke kan være sammen med.
- Hun lider af fobien 'chorofobi', som er en fobi for at danse. Som aspara danser Belle faktisk overraskende godt, men hun har aldrig i sit liv danset, grundet hendes fobi.
- Hun er meget god til at handle i uselviske situationer.
- Hendes forældre gik fra hinanden da hun var 11 år gammel, hvilket også skyldtes at hun ikke kalder sig Isabelle, men i stedet Belle.
- Hun er og forbliver professionel til at give andre lussinger.

Jeg havde nu også skrevet en beskrivelse af Belle, men eftersom den blev pænt lang - og kedelig - slettede jeg den, men hvis der er nogen som gerne vil læse den så smider i bare en PM efter mg.

Jeg søger alt, så hvis i har en idé, så går jeg med til den. Smid endelig en PM så vi kan aftale noget. :-)

Isabelle.

Emne og plotsøgning. 14e2o90
Things happens for a reason.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum