Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Emne- og plotsøgning
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Emne- og plotsøgning
Plotsøgning!
Hvem er Pandora?
Pandora er en 8-årig af udseende lille pige, der virker som uskyldigheden selv. Hun er en vampyr på 316 år i alt, der er mere moden og oplevet flere ting, end et barn burde have med sin kropslige alder. Sammen med sin skaber Waasho har hun set de grusomheder, der kan modne et lille barns hjerte. Dog, der vil altid et eller andet sted ligge et barnligt sind, der bare gerne vil lege. Som regel med sin "mad".
Hun er den type, der med et barnligt sind hurtigt bliver en kæmpe trussel eller blot et naivt mål. (læs resten på profilen)
Hun er den type, der med et barnligt sind hurtigt bliver en kæmpe trussel eller blot et naivt mål. (læs resten på profilen)
Mulige plots
- Idet Pandora er 316 år, så kan hun både have skabt sig venner og fjender. Dette kan eventuelt være fra dengang hendes familie dragede til Skotland fra Frankrig eller fra alle de gange, hun har rejst rundt i verden.
- Pandora har ikke altid været koldblodig, når hun først kommer i det es. Eventuelt nogen, der har skubbet hende i denne retning?
- Nogen der kan have kendt hende fra sine menneskelige år? (Hendes mor blev brændt på bålet som heks, da hun fremstillede urter i brygge, der skulle være helende.)
- (Eventuelt noget familie)
Har I andre vidunderligt fantastiske eller gode ideer, så bring dem endelig på bordet! Alle plots og relationer kan bruges!
Alle ideer godtages, da jeg rigtig gerne vil have gang i Pandora!
Skriv enten her eller fang mig på en PM!
Bring it on! :)
Gæst- Gæst
Sv: Emne- og plotsøgning
Greetings Pandora.
Jeg kiggede blot fordi for at melde mig til et muligt emne, men jeg tror ikke at Delica er brugbar til dine plot forslag, så vi skal nok snakke om en anden mulighed. Vi kan eventuelt skrive et plot samme via privat mail, så jeg ikke skal spam din tråd for meget.
Sidste note, nice navn. Du fik mig til at tænke på Anne Rice ved at lave et vampyr barn, plus at navnet Pandora er navnet på en af de andre kvindelige vampyrer fra hendes bøger c:
Jeg kiggede blot fordi for at melde mig til et muligt emne, men jeg tror ikke at Delica er brugbar til dine plot forslag, så vi skal nok snakke om en anden mulighed. Vi kan eventuelt skrive et plot samme via privat mail, så jeg ikke skal spam din tråd for meget.
Sidste note, nice navn. Du fik mig til at tænke på Anne Rice ved at lave et vampyr barn, plus at navnet Pandora er navnet på en af de andre kvindelige vampyrer fra hendes bøger c:
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Emne og plotsøgning.
» I'm BACK - emne-/plotsøgning
» Plotsøgning
» Look At Me|Plotsøgning
» Plotsøgning
» I'm BACK - emne-/plotsøgning
» Plotsøgning
» Look At Me|Plotsøgning
» Plotsøgning
Vie La Mort :: Off Game :: Archives